BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 20, 2010 2:03 pm

XeXe ha escrit:Per les noies que es casen a Sant Llorenç o en la Catedral, recomano que demanin que els casi el Mossen Daniel Turmo. El cognom no estic molt segura que sigui aquest però Daniel segur. Es encantador, esta a l’època real, simpàtic, bueno tot lo contrari de lo que s’entén d'un mossèn.

De Sant Llorenç l'altre cura es un amargat, un borde. Fa uns 3 anys la meva millor amiga es va casa allà i la vaig acompanya un parell de vegades que va anar que el seu marit no va poder anar i es super borde. I ella va demanar que el cases también el Mossèn Daniel.

Es una canya, jo me vaig casa al 2009 en la Catedral i la missa la va fer ell, i varem disfruta molt, tant als preparatius com el mateix dia.

En la cerimònia es va ficar a parla de los 40 principals de la Marta Sanchez i el Carlos Baute de la cançó que cantaven junts.

Bueno flipant, ja gent reia, imaginat si els hi va agradar que quant varem acabar no es va aixecar ningú, i diu: - Si no marxeu tornem a comença, jajajajaja

Espero que os ajudi.

El cognom del mossén és aquest, molt bé... Dolors?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XeXe » dl. set. 20, 2010 3:17 pm

buniketa ha escrit:
XeXe ha escrit:Per les noies que es casen a Sant Llorenç o en la Catedral, recomano que demanin que els casi el Mossen Daniel Turmo. El cognom no estic molt segura que sigui aquest però Daniel segur. Es encantador, esta a l’època real, simpàtic, bueno tot lo contrari de lo que s’entén d'un mossèn.

De Sant Llorenç l'altre cura es un amargat, un borde. Fa uns 3 anys la meva millor amiga es va casa allà i la vaig acompanya un parell de vegades que va anar que el seu marit no va poder anar i es super borde. I ella va demanar que el cases también el Mossèn Daniel.

Es una canya, jo me vaig casa al 2009 en la Catedral i la missa la va fer ell, i varem disfruta molt, tant als preparatius com el mateix dia.

En la cerimònia es va ficar a parla de los 40 principals de la Marta Sanchez i el Carlos Baute de la cançó que cantaven junts.

Bueno flipant, ja gent reia, imaginat si els hi va agradar que quant varem acabar no es va aixecar ningú, i diu: - Si no marxeu tornem a comença, jajajajaja

Espero que os ajudi.

El cognom del mossén és aquest, molt bé... Dolors?

Dolors? Que? no se que me vols dir

Jo no me dic Dolors si es aixo lo que me preguntes
XeXe
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 7:23 am

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 20, 2010 5:37 pm

Doncs sí, això preguntava... perdona, m'he confòs... :star:: :star:: :star::
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XeXe » dl. set. 20, 2010 5:45 pm

buniketa ha escrit:Doncs sí, això preguntava... perdona, m'he confòs... :star:: :star:: :star::

jajajaja, no pasa res.

lo que si que la noia q es va casar el mateix dia que jo pero al mati es deia Dolors

jo me vaig casa el 12 de Septembre, la coneixes a ella?
XeXe

EntradaAutor: inhus » dl. set. 20, 2010 6:35 pm

fa dies q no em passava per aqui... molt guay el ram de xupaxups... ja lhavia vist pero sk es diferent de tots els que ronden...

els pastissos jo fa temps en vaig fer un parell, no en tinc foto, i són entretinguts pero facils de fer. el porexpan a labacus hi ha coses de porexpan.

sant llorenç és genial jo hi vaig fer la comunio!! no se res dels cures pero si es jove sempre va millor!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inqueta » dl. set. 20, 2010 10:58 pm

Em sembla que també m'animaré a provar de fer un pastís de xuxes :-)ok: a veure què em surt... ara que estan a dieta... serà massa temptació :-)) ::love::
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 21, 2010 8:23 am

Es tractarà de posar les xuxes al pastís sense que se'n perdi cap pel camí... ejemmmmm és tan difícil!!! Jo segurament provaré de fer-ne pel sopar familiar, com que hi haurà tants crios algo els hi haurem de fer pq no donin massa la tabarra... Igual els hi penjem cucanyes i tal per fora, aisss no sé, la meva època de monitora infantil crec que ha passat a la història!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 3:42 pm

inqueta, aairinn és mooooooolt complicat fer un pastís de xuxes sense picar ni una eeeh??!!! jo us aviso :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: montse_87 » dt. set. 21, 2010 6:15 pm

Hola noies! Per les que em preguntavau fa uns dies quin vestit m'he agafat i on: me l'he comprat a la boutique La novia i es el model Carmela de San Patrick!
I tranquiles per ser "marujones" que jo soc la primera que tambe ho vull saber tot!!! :P
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 6:24 pm

Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dt. set. 21, 2010 7:36 pm

nena si es aquest que diu la cadui es monissim i mol atrevit!! mencanta!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 21, 2010 8:11 pm

Sí que és mono sí el vestidet!

Cadui, algo picaré, em conec i tot i que no sóc molt de xuxes perdo el cap per les nuves vermelles aquelles rodonetes com una maduixa. Aisxxxxx només de pensar-hi se'm fa la boca aigua. El meu futur diu que aconsgeuirà una planxa de porexpan per que pugui fer el pastisset, Iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 8:37 pm

aairinn ha escrit:Sí que és mono sí el vestidet!

Cadui, algo picaré, em conec i tot i que no sóc molt de xuxes perdo el cap per les nuves vermelles aquelles rodonetes com una maduixa. Aisxxxxx només de pensar-hi se'm fa la boca aigua. El meu futur diu que aconsgeuirà una planxa de porexpan per que pugui fer el pastisset, Iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii ::love:: ::love::

iupiiiii doncs a veure si t'animes i ens poses una foto de la teva creació :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 23, 2010 6:25 pm

Definitivament el faré jo, he vist un que m'agradava i valia 75 euros... Em faria pena que se'l menjessin i tot... Així que agafaré la planxa de porexpan que em portarà el meu nen i mans a l'obra. Ja us ensenyaré el resultat, encara que no hi tinc la mà trencada com tu cadui :-)ok:
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dj. set. 23, 2010 9:50 pm

no et preocupis aairinn a base de practicar cada cop surten més xulis :-)ok: és una passada el que cobren per ells, són entretinguts de fer però com per cobrar 75€ :star:: a mi me'n van regalar un per la meva comunió i en nàixer els meus germans petits, pels cumples sempre els hi he fet. És un èxit assegurat quan hi ha canalla i també, entre els més grans... a qui no li agraden les xuxes??? *.O.-O* ja ens contaràs!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: XeXe » dv. set. 24, 2010 5:48 pm

Jo per la meva boda vaig compra un i me va sorti per 40 €, el vaig fer a la botiga nova que han ficat a la plaça Ricard Vinyes, abans estaba al C/ Vallcalent, la noia un amor i super xulo
XeXe

EntradaAutor: montse_87 » dv. set. 24, 2010 6:18 pm

Si, si nenes es aquest que ha dit la Cadui!
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 24, 2010 7:10 pm

Aquesta botiga de ricard vinyes és la que us dic jo. La noia és un encant, super amable i està super posada al món de les xuxes. N'hi havia de diferents preus, però el més gran que diu que feia prop de 4 kg costava això, uns 75 euros.

Avui m'he passat pel cial. victor i he vist uns sacs de nuves i xuxes varies que són els que utiltzaré. Gràcies pels ànims, Cadui!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: cadui » dv. set. 24, 2010 7:31 pm

aairinn ha escrit:Aquesta botiga de ricard vinyes és la que us dic jo. La noia és un encant, super amable i està super posada al món de les xuxes. N'hi havia de diferents preus, però el més gran que diu que feia prop de 4 kg costava això, uns 75 euros.

Avui m'he passat pel cial. victor i he vist uns sacs de nuves i xuxes varies que són els que utiltzaré. Gràcies pels ànims, Cadui!

de res guapa!!! si necessites instruccions per muntar-lo ja m'ho diràs :-)ok: ja veuràs que no és gens complicat, és entretingut això si perquè has d'anar col·locant les xuxes una a una, però el resultat... :yium:-) :yium:-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Yana » dg. set. 26, 2010 7:25 am

caui son chulisimmssss!!!!! em copio!!!! anire provant ara que venen els cumples del meus nebots a vere que diuen ells que son els experts jajajaja.

per cert on esta comercial victor? alla hi han chuches? de preus be? ais que matabalo ja, I el porexpan on el puc comprar a lleida? aixo sembla un interrogatori, disculpeu noies pero es que no conec les botigues de lleida.

Per cert ja tinc dia i hora per anar a veure vestits de novia, pel novembre, l'altre dia pero vaig anar a casajuana i la dona capficada en que em proves algun, al final vaig accedir pero chiquetes, vaig queda decebuda, no em va agradar gens, ella vinga a dir que em quedava be i jo em veia com una butifarra (apretá apretá), al sortir ma mare m'ho va dir tambe, no se, de moment vaig pensar que no tenia ni idea de lo que hem podia quedar be. (Es una opinió personal)
M'han dit d'una botiga de novies a albatarrec, pero no han sapigut dir ni el carrer ni res, sabeu on esta vosaltres? l'altra que si que m'agrada es la de llunanovies a mollerusa, porten els models de LUNA del grup RC, son vestits similars als de RC i alguns son de temporades pasades i els han cambiat el nom (preus molt asequibles dels 800 al 1400), ja tinc ganes d'anar aissss. Anire tambe a Pronovies, Aire i a la Cymberline, de totes hi ha algun que m'agrade per mi, veurem despres com queden.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants