VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: euterpe » dg. set. 12, 2010 6:19 pm

A mi també m'agraden molt els vestits de Yolan Cris, sobretots els de les col·leccions Alquimia.

He llegit per aquí que els preus ronden els 2000€. Jo creia que eren més cars!

Algú sap quant valen el Venus (de la col·lecció Alquimia del 2009) i el Jaca (de la col·lecció Alquimia del 2011)?

Moltes gràcies!
Imatge
euterpe
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. set. 20, 2010 3:09 pm

Noietes!!! Akest dissabte tinc la meva primera prova de vestits!! ::love::
La faig a pronovias...i el dissabte 24 he quedat amb Vinzenz Novias del carrer Mallorca!!! :-)ok: els que mes m'agraden son els de vinzenz, a mes he llegit que fan ofertes molt guapeeeeees!!! per cert tambe fa vestits de nuvi???
Ara nomes em falta concertar visita a Nuvies d'or, Novissima i Nuvies Lour....jope lo que me kedaaaaaaaa i lo bien que me lo voy a pasarrrrrrr ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. set. 20, 2010 10:24 pm

Syl05/05/02 ha escrit:Noietes!!! Akest dissabte tinc la meva primera prova de vestits!! ::love::
La faig a pronovias...i el dissabte 24 he quedat amb Vinzenz Novias del carrer Mallorca!!! :-)ok: els que mes m'agraden son els de vinzenz, a mes he llegit que fan ofertes molt guapeeeeees!!! per cert tambe fa vestits de nuvi???
Ara nomes em falta concertar visita a Nuvies d'or, Novissima i Nuvies Lour....jope lo que me kedaaaaaaaa i lo bien que me lo voy a pasarrrrrrr ::love:: ::love:: ::love::

Jo també tinc hora a Vinzenz el dissabte 24!!! A quina hora hi vas???
YA ESTOY CASADA!!! 9 DE JULIO 2011

Imatge
JesusyBerta

Entrades: 1607
Membre des de: dl. set. 07, 2009 2:56 pm
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Sita_yo » dl. set. 20, 2010 10:31 pm

noies!! jo vaig anar dissabte a vinzens novias i..genial! el primer i el unic lloc o he anat! pq vaig sortir donant la paga i senyal pel meu vestitt!!

els preus mes cars si no recordo malalment eren 1500 euros, estan molt bé despres de veure preus d'altres nuvies que conec. Jo no vaig anar a cap altre lloc, com mes mirés pitjor...i allà ja vaig trobar el meu vestit! el tracte esfabulós!!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: JesusyBerta » dl. set. 20, 2010 10:33 pm

Sita_yo ha escrit:noies!! jo vaig anar dissabte a vinzens novias i..genial! el primer i el unic lloc o he anat! pq vaig sortir donant la paga i senyal pel meu vestitt!!

els preus mes cars si no recordo malalment eren 1500 euros, estan molt bé despres de veure preus d'altres nuvies que conec. Jo no vaig anar a cap altre lloc, com mes mirés pitjor...i allà ja vaig trobar el meu vestit! el tracte esfabulós!!

Quin es l'import que s'ha de donar de paga i senyal? Es per si m'agrada algún ja porto els diners...

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: Sita_yo » dl. set. 20, 2010 10:52 pm

jo vaig deixar 300 euros pero crec que la noia va dir que amb 200 euros n'hi havia prou....ara no ho se al 100%, així si en efectiu.

esta molt bé, a més et regalen el cancan que requereix el teu vestit, el coixi amb els anells i els arreglos, dins del preu de vestit!

que tinguis sort!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dt. set. 21, 2010 10:27 am

JesusyBerta ha escrit:
Syl05/05/02 ha escrit:Noietes!!! Akest dissabte tinc la meva primera prova de vestits!! ::love::

Berta me l'han canviat pel 9 d'octubre.... :-(
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: JesusyBerta » dt. set. 21, 2010 10:35 am

Syl05/05/02 ha escrit:
JesusyBerta ha escrit:

Berta me l'han canviat pel 9 d'octubre.... :-(

Ostres...bé, jo depèn si aquesta setmana ja em decideixo igual no hi vaig...ja veure'm...

Imatge
JesusyBerta

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 5:27 pm

Sita només 300€??? a mi a Cymbeline em van fer pagar la meitat del vestit+bolero!!! :star:: per una part bé perquè així redueixo els gastos d'última hora, però per un altra es va quedar la tarja tremolant jaja!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: montse_87 » dt. set. 21, 2010 6:01 pm

Hola noies!!!
Jo tambe ja tinc vestit!!!! Va ser anar el primer dia i ja el vaig trobar!! Lo bo que va ser el primer que em vaig emprovar, tot i que despres per estar segura del tot i no quedar-me el primer que mirava me'n vaig provar 3 més, però ja no en veia cap que m'agrades tant!
Tinc unes ganes bojes de tornar-me'l a veure ficat, però paciencia, de moment a contemplar-lo per internet cada dia!
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: montse_87 » dt. set. 21, 2010 6:11 pm

Ah!! Que ara m'acabo de donar conte que no he ficat quin vestit es.... Es el model Carmela de San Patrick!!
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 6:18 pm

montse_87 ha escrit:Hola noies!!!
Jo tambe ja tinc vestit!!!! Va ser anar el primer dia i ja el vaig trobar!! Lo bo que va ser el primer que em vaig emprovar, tot i que despres per estar segura del tot i no quedar-me el primer que mirava me'n vaig provar 3 més, però ja no en veia cap que m'agrades tant!
Tinc unes ganes bojes de tornar-me'l a veure ficat, però paciencia, de moment a contemplar-lo per internet cada dia!

què bé Montse!! una altra núvia 2011 amb vestidet!! quin és?? si es pot dir, és clar! Jo també em vaig quedar el primer que em vaig provar, això si, jo em vaig provar com a 20 vestits més però tots tenien pegues!!! em sembla que això del contemplar-lo cada dia ho fem totes!!! jajajaja!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 6:22 pm

montse_87 ha escrit:Ah!! Que ara m'acabo de donar conte que no he ficat quin vestit es.... Es el model Carmela de San Patrick!!

s'han creuat els missatges :-)ok: acabo de veure el vestit per internet i és xulissim, molt original!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: esteruchy » dt. set. 21, 2010 6:44 pm

Carol no te m'estressis!!! jajajaja a mi a pronovies em van dir que minim 50 euros coma paga i senyal.. però ma mare cada cop que hi hem anat ha deixat algo i axi ja s'ho va treient de sobre.. prefereix anar pagant. el primer cop va pagar 500 i ara 300 més. i la resta ho donarà una part a la priemra proba i l'altre al recollir el vestit.... ella ho prefereix aixi!!!
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 7:08 pm

sisi jo també ho prefereixo així... però em sobta que en alguns llocs et facin pagar la meitat (en el meu cas 900€) i que en altres només demanin 200 0 300 :star::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. set. 21, 2010 7:55 pm

A mi a Pronovias em van dir que la paga i senyal era 1/3 del total que encarregués (vestit+vel+can can...); a Cymbeline no em van comentar res, però ja vaig sobre l'avís de la Carol. Haurem de sumar i anar preparades...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dt. set. 21, 2010 8:26 pm

Rosa suposo que a la botiga de Lleida será igual, si més no similar :-)ok: Per cert, quan hi tornes???
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: esteruchy » dt. set. 21, 2010 9:41 pm

Rectifico:
Li he preguntat a ma mare ho de la paga i senyal a Pronovias.
M'ha dit que li van dir ho dels 50 euros perque no sabia si portava la targeta i era com una petita paga i senyal. I com ja va dir que li cobressin 500 doncs ja està. No sap la cantitat real de paga i senyal.
I ja ha seguit pagant.. i li queda menys de la meitat del vestit per pagar ejejje :D
Imatge
Imatge
esteruchy

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: fer10 » dt. set. 21, 2010 10:06 pm

Alguien a ido ya a probarse los de Aire? Yo fui ayer y me encanto el Nostalgia.
Imatge
fer10

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: kris28 » dt. set. 21, 2010 11:28 pm

Sita_yo ha escrit:noies!! jo vaig anar dissabte a vinzens novias i..genial! el primer i el unic lloc o he anat! pq vaig sortir donant la paga i senyal pel meu vestitt!!

Enhorabona Sita, jo tambe va ser el primer i unic lloc que hi vaig anar, i dema per fi vaig a recollir el meu vestidet i cap a casa que dissabte l'he de lluir!!
A mi el tracte fantastic... también em van arregalr el preu del tocat i vaig agafar un xal de tul per cobrir.me les espatlles.
Imatge
kris28
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant