Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Lluna2 » dc. jul. 19, 2006 9:58 am

Pues si, una mica :hmm:: a veure si puc enganyar al xurri per a que m'hi porti, però m'oloro que va a ser que no, estarem en pleno apojeo de preparatius. :-/

A Bali? WOWWWWWW :--=-) :--=-) :--=-) tornaras nova! i.... més enamorada =0-0-) =0-0-) =0-0-) jejejejej
Lluna2
:: núvia de bronze

Entrades: 1784
Membre des de: dc. ago. 31, 2005 4:29 pm

EntradaAutor: EDAE » dc. jul. 19, 2006 10:05 am

Sí sí a Bali, però fins que no hi sigui no m'ho creuré!!!! JA JA JA!!!!!

On aneu vosaltres??
EDAE
:: núvia d'or

Entrades: 3183
Membre des de: ds. nov. 05, 2005 6:06 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: Lluna2 » dc. jul. 19, 2006 10:13 am

Nosaltres anem on nostre senyor va perdre la espardenya! :hmm::
Lluna2

EntradaAutor: Lluna2 » dc. jul. 19, 2006 10:15 am

jejejej, anem a Xina (pekin, xian, shanghai, hong kong)! :-)) :-)) :-))
Lluna2

EntradaAutor: EDAE » dc. jul. 19, 2006 10:16 am

Anem a Bali pq el cunyat d'en David té una agència de viatges i ens fa molt de descompte, a més, ens va recomanar Bali pq el majorista que ho porta el coneix molt (i también coneix a en David, pq abans havia treballat a l'agencia) i ens farà més descompte i a més ens posarà havitacions superiors.
EDAE

EntradaAutor: Lluna2 » dc. jul. 19, 2006 10:24 am

això de tenir contactes sempre va bé! passareu una lluna de mel de luxe! :-)ok:

Bueno, me'n vaig a fer algo que avui porto un matí.... :t:t:
Lluna2

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 19, 2006 10:36 am

lluna 2 a la catedral?? em pensava que a st joan... i el convit? sou els de la torre no....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: maritima » dc. jul. 19, 2006 11:40 am

bones¡¡¡ ahir vam anar a la fonda iem vaig dur una gran alegria, resulta que em van oferir dues sales mes grans iguapes i em vaig kedar amb la sala la franja... es bestial. Us explico, quan vas un any abans, t'ofereixen una sala adequada a la teva capacitat, pero com que pel meu dia han kedat algunes lliures em van deixqar triar i es enorme¡¡¡¡ es per 250 persones, serem 110, pero kedara un ball enorme, es a la planta de dalt, amb balco, moltes finestres i una vista bestial de lleida, a mes, la conexio està directa amb el parc infantil, el pallaso i l'hinxable, aixi que superbe´jejeje ja vam passar comptes, avui porto les taules, trio manteleries, minutes i el divendres paguem, deixem els detalls i les sorpreses i em sembla q ja estarà¡¡¡
ah¡ i les de la floristeria ens han regalat un marc de fotos de vidre q es una passada¡¡¡ en fin... es normal q hagi tantes novetats, sol keden 3 dies, i ara a fer maletes :hmm:: i demà m'arriba tot kiski de fora, sevilla i madrid bbuufff i pelu, steti... mare meva¡¡¡ pero bueno, us vaig seguint, sobretot per l'aima, endavant noia, tu pots¡¡¡
a veure si us ensenyo alguna foto de la sala
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
maritima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 19, 2006 12:02 pm

Ostres maritima, que guai!!! Que bé!!Me n'alegro molt per tu!! Uff, quins nervis a 3 dies de la boda,no? Et casa mossen Joan? Es molt majo aque si?

Tuttifrutti, em sap molt greu aixo que t'ha passat. I moltes gràcies a tu i a totes pels vostres anims.

Per aixo que m'ha passat jo no deixare de passar-me per aquí, moltes de vosaltres ara sou amigues meves, de carn i ossos i altres virtuals, pero esteu amb mi. Vull saber com porteu les coses de la boda, vull llegir les vostres cròniques...Us envio un petó molt gran a totes
Visitant

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. jul. 19, 2006 12:03 pm

Jo també vaig anar a aquesta sala a la boda d'uns amics! Es molt gran l'únic que no em va agradar que era més aviat rectangular si no recordo malament i hi havia alguna columna pel mig que no ens deixava veure bé la taula presidencial. Així que cada vegada que voliem veure als nuvis quan es donaven algún petó o els hi feiem fer alguna cosa ens haviem d'aixecar tots per poder-ho veure! Però ja et dic que no sé si es ben be aquesta sala. Com vam acabar, com vam acabar hi ha algun detall que m'és una mica borrós, jejeje! Això si lo del castell infable va ser més per natres que per la canalla, ens veguèssiu a tots de joves a sobre el castell! (maritima un consell pels que pugin al castell: que no vagin begudets perquè allà et puja i et baixa tot amb el moviment, quién avisa no es traidor. A més les noies que portin vestit que no ho intentin perquè allà s'et veuen totes les vergonyes!!!) Total que al final els del restaurant van haver de desonflar el castell perquè no el petessim!!! Quina vergonya ara que hi penso!!!
tuttifrutti
:: núvia experta

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. jul. 19, 2006 12:05 pm

Així m'agrada AIMA! Tu aquí amb natres, com ha de ser! Un petó molt fort i vaig a veure si faig algo de profit avui que no hi ha manera, quan m'enganxo al foro soc pell!
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 19, 2006 12:12 pm

aima reina quines paraules mes boniques.......jo tambe et considero amiga meva :-)ok:

maritima on fas les flors??

d'avui no pasa que em compro la roba interior perque dema tinc la prova!!!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: maritima » dc. jul. 19, 2006 12:25 pm

al Canales a28 faig les flors.... no m'ha arribat a 600e, 550 algo aixi, i tot , tot eh?? i guapo¡¡

aima, gràcies pel teu comentari, aixi m'agrada, ets un sol i tot i k jo no he conec, ( algun dia ho farem) et desitjo el millor¡¡¡

tutufrutti, si, la sala pel q dius es akesta, i si, hi ha columnes... pero ens colocaran les taules per tal de qno molestin gaire, has de contar q es per 250 i no som tants, aixi q hi ha mes marge de moviment. ui l'hinxable, ja veuràs, i com hem posat la barra lliure ilimitada, jejejjeje es q sabeu q passa? q tenim 43 joves¡¡¡¡ com no vols q veguin? engulleixen¡¡¡

a28, donat pressa per la roba interior.... jo me la vaig comprar a L'elena, plaça sant joan, i al nuria també cosetes, c/ del carme

ui m'acaben de trucar q em porten un encarrec, una sorpresa¡¡¡ mare meva, us deixo
ara us contare
jejeje

vanesa
maritima l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 19, 2006 1:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
maritima

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: EDAE » dc. jul. 19, 2006 12:28 pm

AIMA GUAPA:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
EDAE

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 19, 2006 12:34 pm

Ara
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 19, 2006 11:11 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 19, 2006 12:36 pm

Que mones
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 19, 2006 1:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

EntradaAutor: airam » dc. jul. 19, 2006 12:56 pm

Hola a totes!!!

Com esteu???

Aima que tal?? Com ho portes?? Ja se que la pregunta es super estúpida, perdona!!

Ei m'acaben de deixar super xof i he pensad ràpid en tu aima, no se.

Una parella d'aquí Zaragoza, bé, millor dit una companya de feina, m'acaba de dir que no es casa, i es casava el dia 26 d'agost.

Feia molt temps que no venia a treballar, com un més o així, està a la meva planta, com a la centraleta diguessim, i li he dit. Hola guapa, tu por aquí? Anda que no, que suerte que puedas coger unos dias para ultimar la boda, que ya queda poco! (o algo així, es que de lo parada que estic no se ni que li he dit).

Total que se m'ha ficat a plorar i em diu que ya no se casa, que havia estat de baixa, i que a partir del 7 de juliol ho van començar a anul·lar tot en serio.

Mira encara li demano perdó ara, m'he quedat parada.

No se Aima, no se que et puc dir, quan he vist a aquella noia, encara que no t'he vist mai a tu, m'ha semblat com que t'estes parlant a tu, i m'he enfonsat, ho sento, no conec el sentiment que deus estar passant, però de veritat que ho sento moltíssim.

T'ho repeteixo, no ens coneixem, però si necessites canviar d'aires, o el que sigui, les portes de casa meva estan obertes al que necessitis!

De veritat que ho sento molt.
airam

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. jul. 19, 2006 1:06 pm

Aima, com estàs guapa? No deixo de pensar amb tu eh?

El llibre te'l podrien donar igualment....
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: a28 » dc. jul. 19, 2006 1:16 pm

em sembla que hi pensem totes montsesita.....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 19, 2006 1:43 pm

Gràcies Airam! Si mai vaig a Saragossa t'aviso!!!
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants