ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: Lehara » dc. set. 22, 2010 9:18 am

Hoy toca pesarse otra vez... voy con un miedito.... si no he perdido que hago??? Dejo de comer literalmente??? :star:: :star:: Llevo un agobio....
Menos mal que esta tarde vienen nuestros mejores amigos a acompañarnos a escoger limusina, con mi sobrinita!!! Si le preguntas: quién es más guapa, Scarlet Johanson o tu tía Bea? Y mi amor dice: La tita Bea!! Y convencida!!! Que tiernos los 2 añitos.... ::love::
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: dory » dc. set. 22, 2010 10:38 am

ROUGE ha escrit:Hola noies, em presento. Soc nova al foro!!
Em caso el 18/6/11 i m'haig d'aprimar 10 quilets de res :-( . Fa anys que dic el dilluns començo la dieta i mai ho faig o si ho faig em dura dos dies. La veritat és que quan faig bondat de seguida se'm nota la pérdua de pes, però quan veig que ja he perdut uns quilets torno a menjar merdetes a quantitats industrials.
Així que... m'apunto al plan Operación Pibón.
Ara peso 65 i haig d'arribar a 55 peti qui peti, medeixo 160cm.
Propòsits:
DILLUNS: Pilates o caminar una hora
DIMARTS: Correr 45min
DIMECRES: Pilates o caminar una hora
DIJOUS: Correr 45min
DIVENDRES: Pilates o caminar una hora
DISSABTE: Sortir de compres (l'exercici que més m'agrada) o acabar de reformar el pis (aquest no m'agrada tant)
DIUMENGE: Correr 45min

DIETA: Entre setmana no passar-me en res. Els caps de setmana algún luxe, però pocs. fins el 18/6 em queden 272 dies, jo crec que hi haurà temps no??? :star:: Ainxx quin patir

JAJAJJAJAJA quina gracia m'has fet!!! i tant que ho conseguiras i super important el que poses, FER ESPOOOOORRRRTTTTT i no passar-se entre setmana jejejeje ANIMS que segurissim que podras!!
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 22, 2010 11:10 am

yo el lunes le hice el salto a la dietista y no fui, pero en cambio me fui al huerto de mi padre (ahora me encargo yo mientras él esta fuera) y entre el movimiento de coger las cosas, pelearme con los perros que tenian ganas de jugar y luego jugar con ellos, y encima por la tarde, no sé cuantas veces he subido las escaleras del trabajo (dos pisos) cargada con libros para las clases, y lo que me queda de semana de hacerlo, pues algo habré perdido... y naturalmente comiendo bien.....si con eso no pierdo el medio quilito que gané en verano lo que habré perdido habrá sido el tiempo
ahh y por cierto esta mañana me he hecho una gran pateada haciendo las visitas a las agencias de viajes....
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Liebe » dc. set. 22, 2010 11:35 am

Jajaja!! estem totes comptabilitzant l'exercici que fem, el que hem de menjar, els kilets que ens agradraria perdre, el que marca la bascula ... jo us dic que si no m'ho apunto m'oblido!! :hmm::
Porto tot el mes de setembre anant 2 cops per setmana al gimnas, això per mi es un record.
Imatge

17-09-2011
Liebe
:: núvia experimentada

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 22, 2010 11:39 am

cada petit gest és un gran pas
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ROUGE » dc. set. 22, 2010 11:55 am

Però marsal el que tu has fet és molt fort!! Has perdut molts quilos!! Quina sort i quina constància també!!
Jo començaré el divendres y durant el cap de setmana faré la re-entrée, que amb l'excusa que estem a les festes de Santa Tecla no es pot fer dieta!!
Però ho faré bé, sense passar-ho malament, he fet dos cops la cura del sirope de salvia i si que he perdut molt de pes, el primer cop ho vaig recuperar molt a poc a poc, però al final estaven tots els quilos que havia perdut, el segon cop els vaig recuperar de seguida i si una cosa tinc claríssima es que com deia la histèrica de lo que el viento se llevó "juro por Dios que jamás volveré a pasar hambre".
ROUGE

Entrades: 6
Membre des de: dl. set. 20, 2010 2:43 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 22, 2010 12:04 pm

ROUGE ha escrit:Però marsal el que tu has fet és molt fort!! Has perdut molts quilos!! Quina sort i quina constància també!!
Jo començaré el divendres y durant el cap de setmana faré la re-entrée, que amb l'excusa que estem a les festes de Santa Tecla no es pot fer dieta!!
Però ho faré bé, sense passar-ho malament, he fet dos cops la cura del sirope de salvia i si que he perdut molt de pes, el primer cop ho vaig recuperar molt a poc a poc, però al final estaven tots els quilos que havia perdut, el segon cop els vaig recuperar de seguida i si una cosa tinc claríssima es que com deia la histèrica de lo que el viento se llevó "juro por Dios que jamás volveré a pasar hambre".

jo he perdut molts kg si, pero tenia un problema d'estomac també. He estat uns anys amb diarrees dia si dia també fins que vaig descobrir que tenia intolerància a molts dels meus aliments habituals (lactosa, olives, xampinyons, meló, pressec bàsicament) i els fregits també m'afecten a l'estomac amb ho qual a més de fer-me mal tampoc són tan beneficiosos, els he tret de la meva dieta i he aumentat la ingesta de verdures i fruites i la veritat és que ho he notat... també em permeto capritxets de tant en tant ahh i aquest estiu cap gelat: tenen llet
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lehara » dc. set. 22, 2010 8:36 pm

Uooooo!!!! 1,100 Kg. menos de novia!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Campeona!!!! Me he animado mogollón!!!
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 22, 2010 10:13 pm

Lehara ha escrit:Uooooo!!!! 1,100 Kg. menos de novia!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Campeona!!!! Me he animado mogollón!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: campeona campeona oe oe oe
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. set. 23, 2010 8:05 am

ei chicas yo tambien estoy a dieta....pero no tengo fuerza de voluntad...a la que me doy cuenta me estoy zampando una bolsa de patatas... :-(
jolin...mi intencion es perder entre 10 y 15 kilos para la boda pero no se si voy a poder conseguirlo..... :-(
vosotras como lo hacéis????
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Lehara » dj. set. 23, 2010 9:19 am

Syl05/05/02 ha escrit:ei chicas yo tambien estoy a dieta....pero no tengo fuerza de voluntad...a la que me doy cuenta me estoy zampando una bolsa de patatas... :-(
jolin...mi intencion es perder entre 10 y 15 kilos para la boda pero no se si voy a poder conseguirlo..... :-(
vosotras como lo hacéis????

Corazón la única forma de hacer dieta es esforzarse un poco, o un mucho. Yo voy a una dietista, me mide me pesa y cada semana me quita y me pone alimentos, miramos si he perdido más o menos, si he bajado volumen.... Así descubrimos que la fruta me hace subir de peso, por ejemplo....
Me está costando bastante, además como ya hice esta dieta hace un año y perdí un montón, así que ahora me cuesta porque ya se que más adelante podré comer cositas que me encantan y me da ansia no poder comerlas ya....
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dj. set. 23, 2010 10:46 am

pues kizas haga yo lo mismo xk si no.....pero es que no me quiero gastar mucho dinero en dietistas ni mecachis.... :-(
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: aairinn » dj. set. 23, 2010 12:24 pm

A mi m'heu de posar una injecció de moral amb la dieta noies, per què vaig començar molt motivada però he perdut la motivació en cosa de dues setmanes. Com que l'any passat vaig perdre 12 quilets ara ja és com si estigués bé, però no! vull aprimar-me una miqueta més. Però em costa moltíssim, hauré de recórrer a un dietista que em pesi cada setmana i em pegui bronca quan no ho fagi bé. Per què sóc de moral fluixa jo :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inqueta » dj. set. 23, 2010 12:28 pm

Nena però que dius de moral fluixa???? fora fora aquests pensament!!! ix ix!
Ja t'he dit que quan comencis a mirar els vestits ja veuràs com t'entren ganes de veure-t'hi estupenda *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///: >.-<: *.-o-o.* :-///: *.-o-o.* :-///:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 23, 2010 12:39 pm

a mi em motiva molt la balança del bany que tenim.... funciona com li dona la gana (li he de treure les piles cada vegada per a resetejar-la) va més o menys a la par que la de la dietista
també motiva molt veure com la roba de l'any passat de l'hivern em va una mica gran, hi ha algunes que he de començar a pensar a deixar-la de banda perque em va enorme
busca el teu punt de motivació i aleshores se't carregaran les piles
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: VaneMenorca » dj. set. 23, 2010 5:54 pm

Hola wapes!

Algú em pot explicar què és això de la dieta kot??? Es sembla a la Pronokal?? Jo aquest mes d'abril vaig començar la pronokal i en 2 mesos vaig aprimar-me 13 kilos! L'unic que ja vaig acabar i ara pel casament en vull perdre 7 més... però no vull fer la de pronokal que em costar molts diners sino una altra però que también sigui efectiva!

Gràcies i ànims a totes!!!
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Salaok » dj. set. 23, 2010 6:41 pm

Nenes! per no caure en la tentació i no menjar coses que no s'haurien de menjar, NO HO COMPREU!!!!!!
I una petita fòrmula matemàtica, per poc que mengis, si no cremes, NO SERVEIX DE RES!!!!
Més esport i incorporar l'exercici físic a les activitats de la vida diària, baixar unes parades abans de l'autobús, pujar per les escales....
Les nostre avies netejan el terra de genolls no engreixaven.
Ànim que segur que ho aconseguireu!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Salaok
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. set. 23, 2010 6:58 pm

jo faig aixó precisament, no compro el que no he de menjar, bé perque directament no ho puc menjar per les intol·leràncies o bé perque engreixen, i camino tant com puc... pero aixo de treballar de tarda fa que el dia sigui massa curt
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Bie » dv. set. 24, 2010 12:38 am

noies, 10 kg en uns mesos es pot fer, jo vaig trigar un mes i mig amb els primers 10 kgs, els 10 restants m'estan costant més, ara em queden 4 i algo -|-) que han de marxar abans de la boda sí o sí jeje
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. set. 24, 2010 7:27 am

si tens raó 10 kg en uns mesos es poden fer amb molta voluntat i constància, a més són els "fàcils". Jo els he perdut des de febrer al juny, ara estic amb els que comencen a costar una mica més, però sin prisa pero sin pausa, i el més important de tot és trobar-se bé
Imatge
Imatge
marsal75

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant