dijous vam tenir el primer dia de curset prematrimonial, ahir el segon i encara hem d'anar avui i dema!!! els 2 dies q hem anat han estat bastan be... ens han parlat de la convivencia i ahir de sexualitat!! aviam avui que... mirisugar tu ja els has fet?? nosaltres els voliem fer a sant boi pero no hi havia mes nuvis q nosaltres i la despe de soltera... jo también la faig el 2 d'octubre!!! encara ens trobarem!!! lo q no tinc ni idea ni on anirem ni q farem ni res de res... ho porten amb un secretismo q no sels hi escapa res!!! i mira q pregunto ajjajajajja
llavors a la lluna de mel vosaltres marxeu el dia 1 i torneu el 13, nosaltres tornem el 5 de novembre
teniu molt bona ruta, oi? aixo de poder anar de barcelona a nova york directes es una triomfada!!! a las vegas fareu l'excursio del gran cañon?? heu mirat algo d'espectacles?? o ho mirareu un cop arribeu alla?? la veritat es q jo tinc el tema viatge una mica abandonat i aixo no pot ser!! es q la boda m'absorveix tot el temps
i referent al vestit... no mhe comprat ni jaqueteta ni res... la gent mho pregunta i quan els hi dic q anire amb tirants i prou s'escandalitzan una mica jajajjaja pero es q jo soc molt calurosa i l'any passat vaig anar a una boda el 31 d'octubre i vaig passar una calor!! portava jaqueteta pero nomes me la vaig posar per l'esglesia i despres ja me la vaig treure... i mirisugar el teu vestit dona calor?? el meu si!!! a una mala si m'agafa fred la noia de la botiga mha dit q em posi la mantilla com a xal... quedara be???
i tema pentinat... m'imagino una mica el pentinat amb tirabuzones q than fet... a mi em passa el mateix pq también tinc cara de molt nena i aquest tipus de pentinat no m'acaba de fer el pes pel tipus de cara q tinc... ho trobo molt be q et torni a fer una altra prova i fins q no trobis el pentinat q va amb tu no desisteixis!!! jo al final he anat per lo facil... un moño alt i ale... a mi sem bufa molt el cabell amb res d'humitat q hi hagi i prefereixo portarho tot recollit enrere i aixi m'oblido del cabell
aiii i al final q faras amb el maquillatge??

voliem ferho al paratge pero ens van dir q si erem mes de 120 persones q potser sens quedava una mica petit
i ens van recomanar el mas de sant llei... en total som uns 170 convidats, som molta familia i els meus pares tenen bastants compromisos pel tema de la feina... no se si podre estar per tothom i aixo em preocupa una mica... 80 es molt bon numero
menys mal q va agafar les riendes una de les amigues i ens va guiar ella pq jo entre la sangria q ja portava en el cos, la disfressa posada i anar venent cerveses no m'enterva ni de per on passavem jajajjaja... al final arribem al nostre destino... una caseta a sitges al costat de la platja!!! vam estar alla tot el finde i em tenien preparades proves, jocs, gimkamas... no em van deixar parar ni un moment!! el dia abans per la nit van portar menjar i la meva roba... i d'on havien tret la meva roba?? tenien compinxat al carlos