Autor: cramdol » dg. set. 26, 2010 5:25 pm
Autor: Sita_yo » dg. set. 26, 2010 5:36 pm

Autor: adriana27 » dg. set. 26, 2010 5:39 pm
cramdol ha escrit:Hole!!Sóc una altra que es casa al maig, el dia 7 per ser exàctes. He tingut força feina en trobar la data, ja que només fa 1 mes que sabem que ens casem l'any que ve. Primer voliem el 23 d'abril, pero el capellà no casa, després el 30 però no hi havia restaurants, després el 9 que era el dia lliure que tenia el restaurant que hem triat i finalment el 7 de maig, pq va quedar lliure al restaurant i varem pensar que faria millor temps, ara esperem que no plogui.
Pel moment no m'ha donat gaire temps en llegir les vostres converses o sigui que encara no us conec gaire espero que poc a poc ens anem coneixent.
Salutacions!!!

Autor: cadui » dg. set. 26, 2010 5:42 pm
cramdol ha escrit:Hole!!Sóc una altra que es casa al maig, el dia 7 per ser exàctes. He tingut força feina en trobar la data, ja que només fa 1 mes que sabem que ens casem l'any que ve. Primer voliem el 23 d'abril, pero el capellà no casa, després el 30 però no hi havia restaurants, després el 9 que era el dia lliure que tenia el restaurant que hem triat i finalment el 7 de maig, pq va quedar lliure al restaurant i varem pensar que faria millor temps, ara esperem que no plogui.
Pel moment no m'ha donat gaire temps en llegir les vostres converses o sigui que encara no us conec gaire espero que poc a poc ens anem coneixent.
Salutacions!!!

Autor: Bambanegra » dg. set. 26, 2010 6:57 pm

Autor: pinxo11 » dg. set. 26, 2010 7:42 pm
sarapia ha escrit:pinxo11 ha escrit:Em caso en una casa Rural que es diu la Tria, a Perafita!és una casa molt maca, espero que el dia ens acompanyi!!!
Hola pinxo11, nosaltres vam anar a veure la Tria però la vam descartar perquè ens quedava una mica lluny però és preciosa!!
Enhorabona pel teu casament!

Autor: adriana27 » dg. set. 26, 2010 7:55 pm
Bambanegra ha escrit:Mayerasssss!!!
Que tengo el foro abandonaico!!! jajaja como van vuestros avances?? habeis empezado a mirar vestidos??? YO YA TENGO EL MIOOOOO!!!! jajajaja todavía no me lo creo, con lo indecisa que soy... pero es el primero que me prové! de AIRE BARCELONA.
Por lo demás, queremos empezar a mirar las invitaciones, la verdad es que me gustaría hacerlas yo, pero es un faenon... no sé como lo haremos al final.
El tema detallitos, tampoco tengo ni idea, ya que no hay nada que me guste... y lo que me gusta, de me dispara mucho de presupuesto.no sé si es que yo soy muy rara jajajaja
He leído QUEDADA FORIL?????? contad, contad... que yo me apuntoo!

Autor: Bambanegra » dg. set. 26, 2010 8:04 pm
adriana27 ha escrit:Bambanegra ha escrit:Mayerasssss!!!
Que tengo el foro abandonaico!!! jajaja como van vuestros avances?? habeis empezado a mirar vestidos??? YO YA TENGO EL MIOOOOO!!!! jajajaja todavía no me lo creo, con lo indecisa que soy... pero es el primero que me prové! de AIRE BARCELONA.
Por lo demás, queremos empezar a mirar las invitaciones, la verdad es que me gustaría hacerlas yo, pero es un faenon... no sé como lo haremos al final.
El tema detallitos, tampoco tengo ni idea, ya que no hay nada que me guste... y lo que me gusta, de me dispara mucho de presupuesto.no sé si es que yo soy muy rara jajajaja
He leído QUEDADA FORIL?????? contad, contad... que yo me apuntoo!
kina sorttt! que ja el tinguis, jo vaig dimarts también a aire a veure si triunfo tant com tu jejej! Jo también estic liada amb el tema detalls.A cromatica q es una botiga de bcn hi ha coses q estan molt be i per lo xules q son no son gaire cares, si vols passat x la meva cuenta atras q estic posant fotillos del detalls petonssssss

Autor: Sita_yo » dg. set. 26, 2010 9:38 pm

Autor: Erfre » dg. set. 26, 2010 9:51 pm

Autor: Bambanegra » dg. set. 26, 2010 9:53 pm
Sita_yo ha escrit:bambanegra!! que bien k tngas vestidoo!! yo tambien!! dsd hace una semanita...tambien el primero que me prové!! jajajaja nosotros las invitaciones las hacemos nosotros ya tenemos el diseño, el papel y los sobres ahora solo es imprimir pero nso esperaremos un pokitin mas, como hasta navidades o asi no las daremos......!! los detallitos de las mujeres si los tenemos y los hombres cogeremos unas minibotellas de vino aunk nos es peramos afinales de año para pedirlas! todo es un dilema verddad?! a mi los detallitos m costo un poco decidirme pero luego pense en cosas utiles, k a mi m gustaria, k no lo ubiera visto en las ultimas bodas......nose cosas asi!!
lo de la quedada foril lo hemos propuesto...aber si la gente se animaa k siempre k lo intentamos nunca se lleva a cabo jooo!!! yo he propuesto lugares, ir diciendo dnd os iria mjor! y un dia kdamossssssss! un sabado tarde spngo kseria el dia en que ninguna o casi ninguna trabaria y podriamos kdar!! aber kien dice algo de la kedada!!

Autor: Sita_yo » dg. set. 26, 2010 10:02 pm

Autor: adriana27 » dl. set. 27, 2010 9:39 pm

Autor: cadui » dl. set. 27, 2010 9:59 pm

Autor: Bambanegra » dt. set. 28, 2010 12:42 am

Autor: Sita_yo » dt. set. 28, 2010 6:46 am

Autor: sarapia » dt. set. 28, 2010 7:19 pm
pinxo11 ha escrit:sarapia ha escrit:pinxo11 ha escrit:Em caso en una casa Rural que es diu la Tria, a Perafita!és una casa molt maca, espero que el dia ens acompanyi!!!
Hola pinxo11, nosaltres vam anar a veure la Tria però la vam descartar perquè ens quedava una mica lluny però és preciosa!!
Enhorabona pel teu casament!
Moltes gràcies, és una casa preciosa, en directe encara guanya molt més!!
On us caseu vosaltres??

Autor: sarapia » dt. set. 28, 2010 7:19 pm
Salutacions!!!

Autor: cadui » dt. set. 28, 2010 7:55 pm

Autor: Sita_yo » dt. set. 28, 2010 9:15 pm