BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: aairinn » dg. set. 26, 2010 10:14 am

A veure, el comercial víctor està a pardinyes, quatre carrers després paral·lel a la rambla de pardinyes. Busca-ho pel google que et sortirà un mapa. El porex no sé on en pots comprar, a l'abacus vaig anar a mirar i no tenien planxes si no boletes i coses així, que no et serveixen pel pastís. Jo de tu buscaria alguna capsa d'algo que hagis comprat o preguntar a algú que en tingui. A mi, segurament, me'l portarà el meu home i, per tant, ja no busco més. Si m'assabento d'algun lloc t'aviso.

Pels vestits no t'atabalis, jo he anat a varies botigues a demanar actàlegs i insistien en que em provés però res, vaig aguantar, per què ara no és el moment de buscar, no estic inspirada. Demanaré hora pel novembre i me'l compraré llavors. Pensa que no et devies veure bé per què no estaves preparada o també pot ser que el vestit no fos el teu estil. Tu deixa estar de que et digués la noia de la botiga, si tu no t'hi veies bé i ta mre tampoc doncs fora. Serà per vestits!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dg. set. 26, 2010 10:40 am

Yana, el Comercial Victor està a Pardinyes però vigileu perquè és una botiga a l'engròs i de vegades fan la vista grossa però de vegades demanen la identificació de que tens una botiga/empresa eh?? El porexpan ni idea... jo sempre aprofito quan compro algo que a la caixa en porta per protegir per guardar-lo per quan faig els pastissos de xuxes... no sé on en poden vendré la veritat!

Sobre la botiga de vestits d'Albatàrrec no ho havia sentit mai... de la de Mollerussa m'han parlat bé. Ja ens contaràs com van les rutes vestidils :-)ok: has d'escoltar el que et diuen les dependentes però sobretot, t'has de sentir tu bé amb el vestit!

Bon diumenge noies!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: cadui » dg. set. 26, 2010 11:04 am

aairinn ens hem creuat jejeje!! com va el diumenge??? nosaltres ara al matí de perrering total i a la tarde (si no plou) sortirem un ratet a fer un beure :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 26, 2010 11:50 am

Yana ha escrit:caui son chulisimmssss!!!!! em copio!!!! anire provant ara que venen els cumples del meus nebots a vere que diuen ells que son els experts jajajaja.

per cert on esta comercial victor? alla hi han chuches? de preus be? ais que matabalo ja, I el porexpan on el puc comprar a lleida? aixo sembla un interrogatori, disculpeu noies pero es que no conec les botigues de lleida.

Per cert ja tinc dia i hora per anar a veure vestits de novia, pel novembre, l'altre dia pero vaig anar a casajuana i la dona capficada en que em proves algun, al final vaig accedir pero chiquetes, vaig queda decebuda, no em va agradar gens, ella vinga a dir que em quedava be i jo em veia com una butifarra (apretá apretá), al sortir ma mare m'ho va dir tambe, no se, de moment vaig pensar que no tenia ni idea de lo que hem podia quedar be. (Es una opinió personal)
M'han dit d'una botiga de novies a albatarrec, pero no han sapigut dir ni el carrer ni res, sabeu on esta vosaltres? l'altra que si que m'agrada es la de llunanovies a mollerusa, porten els models de LUNA del grup RC, son vestits similars als de RC i alguns son de temporades pasades i els han cambiat el nom (preus molt asequibles dels 800 al 1400), ja tinc ganes d'anar aissss. Anire tambe a Pronovies, Aire i a la Cymberline, de totes hi ha algun que m'agrade per mi, veurem despres com queden.

Dona... has de pensar que podria ser que et veiessis tan apretá perquè no era la teva talla... No pots pretendre que tinguin el vestit i que et senti com un guant; ni que sigui la teva talla, sempre hi ha coses que no estan al seu lloc. Altra cosa és que no t'agradés com et queda l'estil, que això ja és diferent. El que hauries de fer és provar-te models de diferents estils per fer-te una idea del que vas més còmoda i del que et queda millor...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Yana » dg. set. 26, 2010 2:21 pm

aairinn i cadui gracies, anire al comercial victor, ho probare a vere si em volen vendre, sino doncs anire a una botiga de chuches i llestos, al abacus tambe vaig veure les boles (fare els rams de chupa-chups per les nenes), a vere si trobo algu que em doni alguna peça de poriespan per fer els motllos aisss quines complicacions.

boniketa, era la meva talla, pero tinc molt de pit i aixo depen els models doncs no queda be, pero la dependenta erre que erre que tenia que emprobarme algun, i crec que no estava preparada com diu la aairinn, en fins que quan comenci ja us explicare com va.

A la de mollerusa pensava anar el mes que ve per veure com son els vestits, a la web son molt macos pero m'agradaria veure'ls en persona.

Sou un solets totes, gracies per la vostra ajuda.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: L&R2011 » dg. set. 26, 2010 9:01 pm

Yana ha escrit:aairinn i cadui gracies, anire al comercial victor, ho probare a vere si em volen vendre, sino doncs anire a una botiga de chuches i llestos, al abacus tambe vaig veure les boles (fare els rams de chupa-chups per les nenes), a vere si trobo algu que em doni alguna peça de poriespan per fer els motllos aisss quines complicacions.

boniketa, era la meva talla, pero tinc molt de pit i aixo depen els models doncs no queda be, pero la dependenta erre que erre que tenia que emprobarme algun, i crec que no estava preparada com diu la aairinn, en fins que quan comenci ja us explicare com va.

A la de mollerusa pensava anar el mes que ve per veure com son els vestits, a la web son molt macos pero m'agradaria veure'ls en persona.

Sou un solets totes, gracies per la vostra ajuda.

Hola Yana!

He vist que has comentat sobre una botiga de vestits de nuvia a Mollerussa. Hem podries dir la web?. Es que jo también estic buscant vestit i totes les propostes son acceptables!!

Per cert, amb lo de CAsajuana m'has deixat una mica xafada....era el primer lloc on volia anar a mirar!!jajajaja...no sé, suposo que tot és emprobar-te'ls no?...weno, ja ens anirem explicant les experiencies que tot va bé de saber-ho!

Gràcies!!
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: Yana » dg. set. 26, 2010 9:25 pm

L&R2011 els vestits son de Luna Novias (grupo rosa clara), a mi m'agraden molt. et deixo el link, quan entris et surtira primer l'adreça de la botiga i despres entres a veure la colecció clicant a lunanovias.

http://www.lunanovias.com/es/donde-comp ... ANA+LLEIDA

Casajuana lo bo son els preus, pero clar la qualitat no es la mateixa, alguna cosa havien de tenir per ser tan economics. Pero a mi em va decebre bastant la dependenta. Pero es com tot igual va una altra persona i le sembla encantadora.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 26, 2010 10:04 pm

Doncs pot ser que fos la teva talla, però quan te'l fan a tu el fan amb les teves mides... pot ser una 40, si vols, però si pel pit has de fer una 42 serà així. Per això es fan les proves, perquè te l'ajustin. El que és important és que a tu t'agradi. Si no, imagina't les noies que, com jo, fem una 50 i amb sort trobem una 46 que ens puguem posar encara que no tanqui (això m'ha passat). Evidentment, no t'hi veus perfecta, que diguem...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 27, 2010 10:03 am

cadui ha escrit:aairinn ens hem creuat jejeje!! com va el diumenge??? nosaltres ara al matí de perrering total i a la tarde (si no plou) sortirem un ratet a fer un beure :-)ok:

Cadui! Sí, ens devíem creuar i després ja vaig desconnectar jo. El diumenge bé, vam baixar a Lleida a veure els castellers i després havíem reservat taula a Cal Pep, ens apeteixien cargols i brasa, així que vam anar a fer diumenge. I després al cine a veure la nova de la Julia Roberts. Come Reza Ama. Molt xula, típica pel·licila facileta de veure però amb el seu punt de fer pensar. Ens va agradar. I vosaltres què?

Per cert, això de comprar al víctor, jo ho intentaré colar i, si no , obriré un compte a nom de la meva germana que és autònoma. Espero que no em posin massa pegues... ja us contaré!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: L&R2011 » dl. set. 27, 2010 10:14 am

Gràcies Yana!!

Ara me'ls miraré....mes o menys saps com van de preus aquests??
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: cadui » dl. set. 27, 2010 1:22 pm

aairinn ha escrit:
cadui ha escrit:aairinn ens hem creuat jejeje!! com va el diumenge??? nosaltres ara al matí de perrering total i a la tarde (si no plou) sortirem un ratet a fer un beure :-)ok:

Cadui! Sí, ens devíem creuar i després ja vaig desconnectar jo. El diumenge bé, vam baixar a Lleida a veure els castellers i després havíem reservat taula a Cal Pep, ens apeteixien cargols i brasa, així que vam anar a fer diumenge. I després al cine a veure la nova de la Julia Roberts. Come Reza Ama. Molt xula, típica pel·licila facileta de veure però amb el seu punt de fer pensar. Ens va agradar. I vosaltres què?

Per cert, això de comprar al víctor, jo ho intentaré colar i, si no , obriré un compte a nom de la meva germana que és autònoma. Espero que no em posin massa pegues... ja us contaré!

Jo és el que vaig fer al Comercial Victor, anava amb ma mare que tenen empresa i cap problema :-)ok:

Nosaltres ahir vam dormir quasi tot el matí (necessitava recuperar hores de son!) i per la tarde, en un principi volíem sortir a fer un beure però els amics o eren fóra o treballaven, així que vam aprofitar la tarde per mirar l'hotel a Tokyo (ja el tenim decidit però hem d'esperar uns mesos a que obrin reserves per la nostra data) i després vam veure la peli "Prince of Persia" que la teníem pendent -som uns piratilles nosaltres jeje!-.

Nenes avui he anat per 2n cop en ma vida a la pelu! per les que no ho sabeu, ma mare és perruquera però a pesar de no exercir fa molt temps, sempre ens ha tallat i pentinat ella els cabells. Li vaig preguntar si voldria pentinar-me el dia del casament però li fa por, diu que és massa pressió pentinar a la núvia, pel que a primers d'any em vaig decidir per anar a la pelu i començar a mirar una que m'agradi pel dia B. He quedat molt contenta del resultat. La perruquera un 10! m'ha donat una molt bona idea de cara al pentinat de la boda i hem començat a parlar de preus, uns 200€ el pentinat amb proves, maquillatge amb proves, depilació facial i manicura. No ho trobo car, a més ho tinc just al costat de casa, així que té molts papers a ser l'escollida! >.-<:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 27, 2010 1:38 pm

Genial Cadui, costa trobar una perruquera de confiança i més si sempre t'ha tallat els cabells la teva mare. Jo de preus no en tinc ni idea però en principi a la perruqueria només em faré el pentinat i les proves, ni maquillatge ni depilació que m'ho faré a la meva esteticista. Espero que no em pugi 200 euros per què tela!!! Pel que veig si a tu t'ho fan tot a la mateixa pelu està bé de preu no? ja ens diràs si finalment és aquesta l'elegida o no.
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: carlina » dl. set. 27, 2010 3:02 pm

Hola Noies!!

Com va tot?No he llegit rés del que heu escrit aquests dies quant tingui temps o faré.

Feia un munt de dies que no em conectava, he estat molt liada amb això de la fira.Per cert podeu veure les fotos al facebook de d'noces, hi sortim jo, el meu marit i l'stand muntat.

Vinga fins després.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: inhus » dl. set. 27, 2010 7:07 pm

cadui q bé que ja tinguis clar la pelu i el maquillatge!! o bastant clar vaja...
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dl. set. 27, 2010 7:22 pm

hola a totes! com va?
jo soc nova i espero que em pugueu posar una mica al dia... jejeje
pk vaig una mica perdudeta... no se com va molt bé aixo...
be nomes dir-vos que jo em caso el 28 de maig per la tarda!
i ja tenim l'esglesia i el restaurant!
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: cadui » dl. set. 27, 2010 7:27 pm

neus_1985 ha escrit:hola a totes! com va?
jo soc nova i espero que em pugueu posar una mica al dia... jejeje
pk vaig una mica perdudeta... no se com va molt bé aixo...
be nomes dir-vos que jo em caso el 28 de maig per la tarda!
i ja tenim l'esglesia i el restaurant!

Benvinguda Neus i enhorabona pel casament!!! una altra maiera pel 2011!!! On et cases?? aquí som totes molt cotilles i ens agrada saber com avancen els preparatius de totes!!!

Inhus, em faltarà parlar amb la dona d'un cosí que és perruquera a veure si em vol pentinar i maquilla ella i sinó, em sembla que no miraré massa més, en aquesta perruqueria m'ha agradat el tracte i el servei, i això ja és molt!

Noies per fi he acabat d'embolicar toooots els detalls de les dones/noies!!! m'agrada molt com han quedat. Li he enviat una foto a ma mare i diu que sóc una artista jajaja!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: neus_1985 » dl. set. 27, 2010 7:35 pm

Doncs jo em caso a l'esglesia d'Almenar, pk els dos som d'aki.
On us caseu vosaltres?
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: cadui » dl. set. 27, 2010 7:44 pm

així som quasi veïnes jejeje!!! nosaltres tot i que som de Lleida, ens casem a Barcelona ja que és on vivim des de fa 3 anys :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: neus_1985 » dl. set. 27, 2010 7:58 pm

ara estava mirant tot el que heu anat escrivint...
ja teniu el fotograf?
jo el tema dels detalls els tinc pensats pero encara no he mirat preus.
Estic aprofitant aquests dies per adelantar una mica les coses pk o tenia una mica penjat! jejeje
com ho porteu vosaltres?
Es que jo ja començo a estar una mica nerviosa pr tinc amigues que es casen un mes mes tard que jo i van molt trankiles...
no se...
Imatge
neus_1985

EntradaAutor: inqueta » dl. set. 27, 2010 9:04 pm

Benvinguda Neus!!! una altra núvia de Lleida pel mes de maig :-)ok: uehhh >.-<: >.-<: >.-<:
Ja ens aniràs explicant cosetes que aqui totes som molt xafarderes ::love::
No et preocupis que encara queda temps, però no et despistis massa...
Tens algun fotògraf en ment???

Bueno res, que pel que vulguis estem aqui si et podem ajudar :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants