BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: NUVOLET » dt. set. 28, 2010 6:24 am

Benvinguda Neus!! aquí llegint i llegint agafaràs un munt de idees, ja ho veuràs :-)ok:
Jo no em despistaria sobre el fotògraf, i miraria ja algun... crec que el mes important es tenir lloc ceremonia, restaurant i fotògraf, tot lo altre ho pots anar fent poc a poc.
On feu el convit? ja ho teniu pensat? be, ja ens aniràs contant cosetes! >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 28, 2010 10:23 am

Hola Neus i benvinguda al foro!

Ja ens aniràs explicant cosetes del gran dia, com bé t'han dit les altres, som una mica marujones!!! jejeje

Nosaltres ens casem el dia 30 de juliol i fem cerimònia i convit al Palau de Margalef.

On feu el convit vosaltres? Teniu alguna idea de fotògraf? Conta conta...
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: neus_1985 » dt. set. 28, 2010 10:24 am

Bon dia a totes!
Nosaltres farem el convit al resquitx a mollerussa...
El fotograf en tinc mirats uns quants però el que passa es que nosaltres voldriam fer video i fotografia,
desprès també hi ha les invitacions que volem que sigui una foto i les fotos dels restaurants i que voleu que us digui
però els preus es disparen una mica...
ho volia mirar a mollerussa i a crec que l'altra està a alcarras es diu mon-digital.
Sabeu o teniu algun altre lloc que sigui assequible?
Gràcies!! :-)ok:

Imatge
Imatge
neus_1985
:: núvia rookie

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: inqueta » dt. set. 28, 2010 10:30 am

Hola Neus!!

nosaltres ens casem el 21 de maig per l'esglèsia i fem el convit a La Dida de Vallfogona de Balaguer. Tema fotògraf que sigui assequible??? aiiss no sé perque aqui a Lleida em sembla que els que tenen una mica de renom són una mica careros, nosaltres tenim a la Mònica Carrera que és d'Albesa si vols pots mirar la seva web i s'interessa saber el presupost te'l puc passar per privi. :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: neus_1985 » dt. set. 28, 2010 11:07 am

ostres pues em faries un favor molt gran pq aquesta no em sona de averme-la mirat per internet... tmb fa video?
si jo penso el mateix que x aki a lleida tots son molt careros! :star:: s'han de guanyar l'arròs amb aixo de la crisis! :-)

Imatge
Imatge
neus_1985

Entrades: 197
Membre des de: dl. set. 27, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: inqueta » dt. set. 28, 2010 3:12 pm

Neus, t'he enviat un privi amb els presupostos que tenia perque et facis una idea :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: inhus » dt. set. 28, 2010 5:15 pm

Benvinguda Neus! ja ens aniras explicant més cosetes!!

jo tinc el fotograf i el video (foto sito i pere video) treballen junts o per separat

joooooooo cadui! com n'avances.. jo no trobo temps pq estic fent els gots de xupito i clar montar tot el xiringuito per pintar dos gots em fa una maaaaaaaaaandra!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: montse_87 » dt. set. 28, 2010 6:13 pm

Hola Yana, acabo de llegir que t'han dit que hi ha una botiga de novies a Albatarrec, jo vic alli desde fa 2 anys aproximadament i no n'he sentit parlar al poble ni n'he vist mai cap, hi ha alguna botiga de roba, però no que es dediquins a vestits de novia. Tambe hi tinc a mon germa i coneguts i tampoc mai m'han dit res, i penso que sabent que em caso tambe m'ho haurien comentat. Per si t'ajuda, igualment preguntare avere si t'ho puc assegurar del tot.
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: montse_87 » dt. set. 28, 2010 6:20 pm

Cadui m'alegro molt que ja tinguis peluquera, trobo que es super important tenir confiança amb qui t'ho fa perque aquell dia has d'estar wapisima i el pentinat ha d'aguantar molt!

Respecte al que dius Yana del vestit: jo tambe me'n emprovaria de diferents estils i uns quants, i segur que quan tinguis el que sera el teu posat ho sabras de seguida ;)

I per ultim donar la benvinguda a la Neus i moltes felicitats per la boda!! Una mes del club!!
Mirant pel foro de seguida et poses al dia amb tot i ja ens aniras explicant cosetes...
montse_87

Entrades: 43
Membre des de: dg. ago. 08, 2010 9:49 am

EntradaAutor: cadui » dt. set. 28, 2010 7:50 pm

poc a poc anem avançant totes en els preparatius!! : sol :

LLEIDATANES, BONA FESTA MAJOR!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* feu un beuret i pugeu a les firetes per mi *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inqueta » dt. set. 28, 2010 10:00 pm

Siii guapis les que demà tingueu festa a disfrutar-lo ::love:: ahhh i feliciteu a tots els Miquels, Rafels i Gabriels ::love::
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: carlina » dc. set. 29, 2010 12:35 am

HOla Noies!!!!!!!!!

Ja m'he llegit tot el que heu escrit aquests dies, deu ni do com li doneu a les tecles ajjajja.

Benvingudes les noves casaderes!Hi ha moltes noies que us caseu al maig aquest any,sembla que us hàgiu posat d'acord jajajjaja.Neus a Torrefarrera hi ha una fotògrafa que es diu sandra pino.

Aairinn com va el pastís?
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Yana » dc. set. 29, 2010 6:32 am

Gracies montse, pero si a hores d'ara no t'has asabentat de res, igual es van confondre, ves a saber.
Imatge

24 de juny de 2011

Imatge
Yana
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: inqueta » dc. set. 29, 2010 9:21 am

Carlina que tal va anar la fira de Torregrossa??? espero que bé :-)ok: al final no hi vam anar perque vam quedar amb uns amics per dinar i amb uns altres per sopar! la dieta em va perillar aquell cap de setmana :-))
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: aairinn » dc. set. 29, 2010 9:56 am

Sí, Carlina, conta'ns què tal et va anar. Vas fer molts contactes? Va venir molta gent??? Jo el pastís no l'he fet encara, el necessito per l'últim dissabte d'octubre així que el faré el dia abans. A veure si s'anima una amigueta meva a ajudar-me i així ens queda ben xulo :-)) ja us l'ensenyaré!!! I BONA FESTA MAJOR!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: carlina » dc. set. 29, 2010 12:50 pm

Hola la fira de Torregrossa va anar molt bé, ah dir-vos que jo he fet totes les manualitats i el meu marit ha fet la bota de vi, les ferradures, m'ha ajudat fent alguns complements de la barbie i el ken i em va ajudar a muntar l'stand i que els productes de modisteria de la barbie i el ken els ha fet la meva mare, a veure jo l'he ajudat a posar les flors del vestit a fer la corbata i coses així.

Doncs això que va anar molt bé i encara que no vengués rés,estic molt però que molt contenta d'haver-hi anat,va ser molt positiu per:

donar-me a conèixer de manera gratuïta i repartir targetes.Una dona a qui li vaig donar targeta em va dir que tenia molt fills per casar i jo li vaig dir doncs doneu-li la targeta als fills i que em vinguin a veure.

tothom que passaba per l'stand li deïa que agafés una targeta i un caramel(caramels de flor de violeta i caramels de fresa que tothom deïa que eren molt bons), amb l'excusa aquesta parlava amb la gent i em preguntaven pels productes i jo els explicaba per a què servien, utilitats etc...i sabeu que hi va haver un munt de gent que es paraba a fer fotos a la parada inclús una persona em va preguntar si li podia fer una foto d'aprop al gerro d'origami de bitllets.I van venir els de la mañana a fer fotos però com que no em compro el diari no sé si he sortit al diari, si algú trobo una notícia sobre la fira de Torregrossa siusplau que m'ho digui.

I era molt guai que tothom que passaba deia mira la barbie i el ken vestits de nuvis que original i xulo!
Ara els dos casaments ficticis es van emportar la palma, van ser l'estrella de la parada, tothom es quedava un munt de rato a mirar-ho inclús veiem persones que van passar dos vegades a mirar-s'ho i deien que bonic tot tematitzat.

Tant jo com el meu marit ens vam sentir molt contents i orgullosos, es que no us puc descriure l'alegria tant gran que sentíem al sentir tot de comentaris positius i veure que allò amb què feia 2mesos que hi treballavem va donar els seus fruits.

I encara ens vam posar més contents quant hi va haver dos noies que quant li vaig dir d'agafar targetes em van dir que em trucarien i jo li vaig dir ¿ah sí?i em van dir si,que li agrada molt això dels casaments tematitzats i em van preguntar per alguns productes com la barbie i el ken i els pins de comiats de solters i els hi vaig explicar tot. llavors veia que es miraven la targeteria dels esdeveniments i els vaig dir¿ voleu que us expliqui els esdeveniments? i em van dir que si i els hi vaig estar explicant tot amb detall, van marxar molt contentes i al cap d'un ratet van tornar amb els seus futurs marits i els hi van ensenyar els esdeveniments.

Mireu si en vam treure un balanç positiu que volem anar a més fires gratuïtes com aquesta però per Barcelona i Tarragona, el problema està en que no sé on informar-me'n d'això. sabeu si hi ha alguna pàgina d'internet o algo?

Que sapigueu noies que tinc els esdeveniments muntats en taules igual que o tenia a Torregrossa, o tinc al meu despatx, si voleu podeu venir a veure'ls.

I entre aquesta setmana i la que ve a la web es podràn veure els casaments i l'aniversari de la hello kitty, les manualitats dintre de 2-3setmanes pq la persona que em fa el mantiment de la web marxa a un curset la setmana que ve i em posarà el que podrà.Sinó li dona temps de posar la barbie i el ken a la web el posaré al facebook pq o pogueu veure, igualment si ho voleu veure en persona podeu venir.
El que podríeu fer si voleu,es reunir-vos totes les que us caseu al 2011 i venir a veure els esdeveniments i productes, no sé es una idea, però que no tinc cap problema en rebre-us tant per separat com juntes.

REcordeu que al facebook de d'noces hi ha les fotos de la fira.

Uff si que he escrit...sorry.

fins després guapes i bona festa major!!!
carlina

EntradaAutor: cadui » dc. set. 29, 2010 7:58 pm

Carlina he vist les fotos al facebook, se us nota que esteu ben contents a les vostres cares :-)ok: l'stand us va quedar molt xuli, quina mà de detallets!!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: inhus » dc. set. 29, 2010 9:16 pm

carlina que bé que et poguessis explicar i que la gent ho vegues! jo al final no vam baixar a lleida pq treballava!! :S no tinc facebook, m'hauré d'esperar a que ho posis a la web!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: carlina » dc. set. 29, 2010 11:09 pm

Gràcies noies!!!Tranquil·la inhus no passa rés pq no poguéssis venir.no tens facebook, t'ho passo per privat. les fotos de l'stand no les posaré a la web.

Per cert noies fa uns quants dies vaig veure un reportatge d'aquesta botiga de barcelona, trobo que es molt original com a detallet de convidats regalar olis,vinagres, vins amb un gust diferent del que coneixem normalment http://www.vomfassbcn.com/

I els caramels que tenia a l'stand, que encara me'n queden, són de papabubble.Estan molt bé de preu.

Nanit.
carlina

EntradaAutor: carlina » dj. set. 30, 2010 7:14 pm

Noies ja podeu veure a la pestanya dels casaments de la http://www.d-noces.com els casaments ficticis que vaig fer.També a l'apartat manualitats dins la pestanya cerimònia, banquet i familiars hi ha totes les manualitats que vaig fer per la fira.

Els nuvis barbie i ken són a la pestanya banquets i els de les fotos som jo i el meu marit.Ara ja em podeu posar cara després de parlar tant temps pel foro i veure el meu vestit de núvia que algunes encara no l'havíeu vist.ah el vel el portaba molt llarg em sobresortia de la cua del vestit no recordo exactament si era un metre o dos, el que passa que si hagués posat la foto que tinc del vel tot estirat no s'haguéssin vist els brodats de prop i jo volia que es veiéssin de prop.

fins després guapes!
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants