Autor: carlina » dc. set. 29, 2010 12:50 pm
Hola la fira de Torregrossa va anar molt bé, ah dir-vos que jo he fet totes les manualitats i el meu marit ha fet la bota de vi, les ferradures, m'ha ajudat fent alguns complements de la barbie i el ken i em va ajudar a muntar l'stand i que els productes de modisteria de la barbie i el ken els ha fet la meva mare, a veure jo l'he ajudat a posar les flors del vestit a fer la corbata i coses així.
Doncs això que va anar molt bé i encara que no vengués rés,estic molt però que molt contenta d'haver-hi anat,va ser molt positiu per:
donar-me a conèixer de manera gratuïta i repartir targetes.Una dona a qui li vaig donar targeta em va dir que tenia molt fills per casar i jo li vaig dir doncs doneu-li la targeta als fills i que em vinguin a veure.
tothom que passaba per l'stand li deïa que agafés una targeta i un caramel(caramels de flor de violeta i caramels de fresa que tothom deïa que eren molt bons), amb l'excusa aquesta parlava amb la gent i em preguntaven pels productes i jo els explicaba per a què servien, utilitats etc...i sabeu que hi va haver un munt de gent que es paraba a fer fotos a la parada inclús una persona em va preguntar si li podia fer una foto d'aprop al gerro d'origami de bitllets.I van venir els de la mañana a fer fotos però com que no em compro el diari no sé si he sortit al diari, si algú trobo una notícia sobre la fira de Torregrossa siusplau que m'ho digui.
I era molt guai que tothom que passaba deia mira la barbie i el ken vestits de nuvis que original i xulo!
Ara els dos casaments ficticis es van emportar la palma, van ser l'estrella de la parada, tothom es quedava un munt de rato a mirar-ho inclús veiem persones que van passar dos vegades a mirar-s'ho i deien que bonic tot tematitzat.
Tant jo com el meu marit ens vam sentir molt contents i orgullosos, es que no us puc descriure l'alegria tant gran que sentíem al sentir tot de comentaris positius i veure que allò amb què feia 2mesos que hi treballavem va donar els seus fruits.
I encara ens vam posar més contents quant hi va haver dos noies que quant li vaig dir d'agafar targetes em van dir que em trucarien i jo li vaig dir ¿ah sí?i em van dir si,que li agrada molt això dels casaments tematitzats i em van preguntar per alguns productes com la barbie i el ken i els pins de comiats de solters i els hi vaig explicar tot. llavors veia que es miraven la targeteria dels esdeveniments i els vaig dir¿ voleu que us expliqui els esdeveniments? i em van dir que si i els hi vaig estar explicant tot amb detall, van marxar molt contentes i al cap d'un ratet van tornar amb els seus futurs marits i els hi van ensenyar els esdeveniments.
Mireu si en vam treure un balanç positiu que volem anar a més fires gratuïtes com aquesta però per Barcelona i Tarragona, el problema està en que no sé on informar-me'n d'això. sabeu si hi ha alguna pàgina d'internet o algo?
Que sapigueu noies que tinc els esdeveniments muntats en taules igual que o tenia a Torregrossa, o tinc al meu despatx, si voleu podeu venir a veure'ls.
I entre aquesta setmana i la que ve a la web es podràn veure els casaments i l'aniversari de la hello kitty, les manualitats dintre de 2-3setmanes pq la persona que em fa el mantiment de la web marxa a un curset la setmana que ve i em posarà el que podrà.Sinó li dona temps de posar la barbie i el ken a la web el posaré al facebook pq o pogueu veure, igualment si ho voleu veure en persona podeu venir.
El que podríeu fer si voleu,es reunir-vos totes les que us caseu al 2011 i venir a veure els esdeveniments i productes, no sé es una idea, però que no tinc cap problema en rebre-us tant per separat com juntes.
REcordeu que al facebook de d'noces hi ha les fotos de la fira.
Uff si que he escrit...sorry.
fins després guapes i bona festa major!!!