ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: Bie » dv. set. 24, 2010 10:48 am

sí, i no perdre la constància, que a mesura que em vaig veient millor em motivo menys... :-/ però ara amb la dieta dukan torno al redil sí o sí
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: VaneMenorca » dg. set. 26, 2010 7:09 pm

Bie, has començat la dieta Dukan??? Diuen que va molt i molt bé!!!

és la del llibre, no?? I segueixes les pautes que t'indica i vas perdent kilets... que bé! Jo em vull comprar el llibre ja!!! Que de cada cop queda menys pel casament i hem d'estar Divines!!
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Bie » dl. set. 27, 2010 12:25 am

si, la del llibre, és una mica dura però funciona :-) si vols el llibre escanejat jo el tinc
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 27, 2010 10:18 am

Doncs jo m'he donat un respir. Vale inqueta, no sóc de moral fluixa...jejej només que estic passant per una etapa de poca motivació dietil. I em sembla extrany, per què amb el casament hauris d'estar motivada a perdre uns quants quilets però crec que la panacea serà anar a emprovar-me vestits. Llavors veuré al 100% que estaré molt millor amb 5 o 6 quilets menys. Com que la primera setmana d'octubre tinc hora al dietista aquella setmana començaré de nou i definitiu. A més, faltarà un meset per començar la ruta vestidil, així que amb una mica de sort em podré emprovar els vestits una mica més primeta que ara. I d'allí a on convingui!!!!!!!!!!

Ànims a totes venga venga que nosaltres podem!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: Lehara » dl. set. 27, 2010 10:28 am

Aairin maca, jo tampoc tinc gaire motivació... Suposo que com que amb la dieta que faig vaig perdent 1 kilet mes o menys per setmana, penso que hi arribo de sobres (que m´enganxaran el vestit amb grapes!!!) Si al maig veig que no hi arribo, ja faré alguna cosa més intensa, una kot, que diuen que va super be... Peró es que no tinc motivació per fer una cosa tan drástica, i porto tant de temps a dieta que no paro de fer trampes... jajajaja!!!
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 27, 2010 10:47 am

doncs avui ha toca visita amb la dietista, en 15 (que la setmana pasada no hi vaig poguer anar) he perdut 700 grs, tot i fer una mica el que m'ha donat la gana...deuen haver estat els nervis d'aquesta ultima setmana
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. set. 27, 2010 10:54 am

Jo avui començo en serio si o siiiiiii : sgra :
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: cadui » dl. set. 27, 2010 5:54 pm

Lehara ha escrit:Aairin maca, jo tampoc tinc gaire motivació... Suposo que com que amb la dieta que faig vaig perdent 1 kilet mes o menys per setmana, penso que hi arribo de sobres (que m´enganxaran el vestit amb grapes!!!) Si al maig veig que no hi arribo, ja faré alguna cosa més intensa, una kot, que diuen que va super be... Peró es que no tinc motivació per fer una cosa tan drástica, i porto tant de temps a dieta que no paro de fer trampes... jajajaja!!!

estic com tu Lehara, hi han dies que em costa moooolt portar-me bé!!! suposo que és perquè porto més d'un any amb la dieta... però jo em trec el 4-5kg que em sobren sigui com sigui!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 27, 2010 6:01 pm

avui la dietista m'ha renyat una mica... diu que d'aquí a final d'any per anar bé hauria de perdre els 10 kg que em sobre... no sé si ho aconseguiré però al menys ho intentaré, pero hi ha dies que no em ve de gust ni menjar amb ho qual si m'obligo encara es pitjor i m'he arribat a anar a la feina sense dinar....
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: cadui » dl. set. 27, 2010 6:13 pm

doncs això és el pitjor que pots fer Marta, saltar-te àpats!!! quan no tinguis gens de gana mira de menjar una mica de pernil dolç, una fruita o una mica d'amanida... millor això que res :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: marsal75 » dl. set. 27, 2010 6:36 pm

ja ho sé ja... perque no es bo estar a la feina des de les 2 i mitja que marxo de casa fins a les 11 que hi arribo amb l'estomac buit.... farem un esforç i intentarem menjar coses apetitoses: amanides, fruita (sense abusar) i caldo
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: VaneMenorca » dl. set. 27, 2010 10:07 pm

Bie, que be!!!!!

Clar que si, aixi no me l'he de comprar!!!! Et passo el meu e-mail per un privat!!!

Es molt dur??? Aiiiixxxxx, tot lo bo és dur... jajaja

ànimss!!
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Meri&Robert » dt. set. 28, 2010 2:38 pm

Hola noies!
En primer lloc molts ànims a totes amb les corresponents dietes! els necessitem!!
Jo vaig començar a fer dieta fa 20 dies, vam anar els dos al metge, el meu futur martit, que vol perdre panxeta, i jo que vull perdre uns 6 kilets. Total que el Dr Nieto, després de demanar-nos unes analítiques ens va posar a dieta proteica. Jo no he de perdre molt, volia perdre 6 quilets només, però de moment ja n'he perdut ja 4 i el meu home 7 i se li nota molt a la panxeta i a la cara. No passem gana i fer-ho conjuntament ens dona forces la veritat.
Ja veurem com va el manteniment després, perquè a mi m'agrada molt menjar pasta i arrós, que és justament el que ara no menjo i el que més engreixa...
Algú més està fent dieta proteica com jo??
Imatge
Meri&Robert

Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 27, 2010 4:19 pm

EntradaAutor: Lehara » dt. set. 28, 2010 8:34 pm

Meri&Robert ha escrit:Hola noies!
En primer lloc molts ànims a totes amb les corresponents dietes! els necessitem!!
Jo vaig començar a fer dieta fa 20 dies, vam anar els dos al metge, el meu futur martit, que vol perdre panxeta, i jo que vull perdre uns 6 kilets. Total que el Dr Nieto, després de demanar-nos unes analítiques ens va posar a dieta proteica. Jo no he de perdre molt, volia perdre 6 quilets només, però de moment ja n'he perdut ja 4 i el meu home 7 i se li nota molt a la panxeta i a la cara. No passem gana i fer-ho conjuntament ens dona forces la veritat.
Ja veurem com va el manteniment després, perquè a mi m'agrada molt menjar pasta i arrós, que és justament el que ara no menjo i el que més engreixa...
Algú més està fent dieta proteica com jo??

Yo!!!! jajajaja!!
No pasogana, de debó, peró em pasa com tu,m´encanta la pasta i l´arrós, i es lo primer que m´han tret.... :-(
Jo haig de perdre com eldoble que tu, així que.... Molta força!!!
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: Bie » dt. set. 28, 2010 11:12 pm

VaneMenorca ha escrit:Bie, que be!!!!!

Clar que si, aixi no me l'he de comprar!!!! Et passo el meu e-mail per un privat!!!

Es molt dur??? Aiiiixxxxx, tot lo bo és dur... jajaja

ànimss!!

No he rebut cap privat! però aquí ho tens. Són dos arxius comprimits amb winrar, els has de guardar a la mateixa carpeta i descomprimir-ne només un, se t'obrirá el llibre en pdf

http://www.megaupload.com/?d=E2OY0LMD
http://www.megaupload.com/?d=76DUQP8A

Meri jo he fet dieta proteica i porto 20 kg, em falten 5 per la boda!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Meri&Robert » dc. set. 29, 2010 7:29 am

Jejeje
Sí és que on es posin uns spagethi al pesto... que me treguin tot el demés!

Me n'alegro de saber que hi ha gent que la fa i que funciona!
Al final hi ha tanta gent que ho critica, a la feina, la família, i lo bó és que cap dels que critica la dieta l'ha fet!!

A mi m'està anant molt bé, sobretot per reducció de volum , tot i que també de pes.

Moltes forces i energies positives que nosatres podem!!!!!!! *.-o-o.*
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Meri&Robert

Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 27, 2010 4:19 pm

EntradaAutor: Bie » dc. set. 29, 2010 10:39 am

Tú pensa que els que la critiquen, la majoria de vegades es busquen una excusa per no fer-la ells... o això o no saben què és patir per baixar kilos, és molt fàcil dir "l'únic que has de fer és menjar sa" perdona? se'm queda una cara de :-eh_:: si ja menjo sa... però menjar sa serveix per mantenir-se per baixar, doncs no
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 29, 2010 10:48 am

a mi un dels topics que em diuen és: "per aprimar-se s'ha de menjar menys", coi es que si menjo menys ja més val que ni m'assegui a la taula (sóc persona de menjar poc encara que soc grandota)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lehara » dc. set. 29, 2010 11:50 am

A mi cada quien me dice una cosa diferente.... Para adelgazar hay que pasar hambre: señores yo padezco migrañas y si paso hambre me baja la glucosa y empieza el dolor de cabeza, la última vez acabé 3 días en cama...
Hay que comer bien: señores, la definición de comer bien en cada quién varía.... Más fruta y verdura? Perfecto, con la salvedad que la fruta me hace engordar....
Cada una es como es, le va bien una cosa y otra no, y engordamos por miles de cosas: comida, tabaco, problemas salud, medicamentos.... etc, y es muy fácil sacar la lengua a paseo para decir lo que todos sabemos.... Lo difícil es hecharle narices y decir llevo un año o más sin comer lo que quiero o lo que me gusta, o llendo a un restaurante y pidiendo ensalada y pollo a la plancha, he perdido 15 kilos, y aquí sigo, a dieta, e intentando estar sana y bien conmigo misma.... Es muy duro, cuando llevas tanto tiempo, que ya lo sabeis.
Jopeta que parrafada!!!!
Bueno, que esta tarde me toca pesarme y seguro habré engordado: fui a ver Avatar, y es lo único que no puedo hacer: ir la cine y no comer palomitas.... Así que....
:-///: :-///: :-///: :-///: Poco a poco!!! Molta força ninetes!!
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 2:12 pm

Jolin a mi me pasa lo mismo...soy incapaz de ir al cine sin comer palomitas.. :-(
No soy persona de comer mucho..pero cuando salgo del trabajo me hincho a cochinadas...que si bolsa de patatas por aqui..que si chuches por alla.... :-(
Imatge
Syl05/05/02

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants