jajaja
Autor: Bie » dc. set. 29, 2010 3:22 pm
jajaja
Autor: Lehara » dc. set. 29, 2010 4:21 pm
) Pero cuando voy, no puedo ni plantearme privarme de mis palomitas!!!
Autor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 4:29 pm
Bie ha escrit:a mi és del que més m'ha costat... les crispetes, era addicta totalment! ara quan anem al cine passo per davant aixíjajaja
nena kina força de voluntat que tens!! oleeeeeee 
Autor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 4:30 pm

Autor: marsal75 » dc. set. 29, 2010 4:33 pm

Autor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 4:34 pm

Autor: Lehara » dc. set. 29, 2010 6:58 pm
Syl05/05/02 ha escrit:LEHARA PASATE POR EL POST KEDADA JULIERAS!!!!
Dios que estrés!!!
Autor: marsal75 » dc. set. 29, 2010 7:05 pm
Lehara ha escrit:Nenas: otros 700 grs.menos de Bea!!!

Autor: VaneMenorca » dc. set. 29, 2010 7:38 pm
Bie ha escrit:VaneMenorca ha escrit:Bie, que be!!!!!
Clar que si, aixi no me l'he de comprar!!!! Et passo el meu e-mail per un privat!!!
Es molt dur??? Aiiiixxxxx, tot lo bo és dur... jajaja
ànimss!!
No he rebut cap privat! però aquí ho tens. Són dos arxius comprimits amb winrar, els has de guardar a la mateixa carpeta i descomprimir-ne només un, se t'obrirá el llibre en pdf
http://www.megaupload.com/?d=E2OY0LMD
http://www.megaupload.com/?d=76DUQP8A
Meri jo he fet dieta proteica i porto 20 kg, em falten 5 per la boda!

Autor: cucuruxu » dj. set. 30, 2010 10:53 am
Lehara ha escrit:A mi cada quien me dice una cosa diferente.... Para adelgazar hay que pasar hambre: señores yo padezco migrañas y si paso hambre me baja la glucosa y empieza el dolor de cabeza, la última vez acabé 3 días en cama...
Hay que comer bien: señores, la definición de comer bien en cada quién varía.... Más fruta y verdura? Perfecto, con la salvedad que la fruta me hace engordar....
Cada una es como es, le va bien una cosa y otra no, y engordamos por miles de cosas: comida, tabaco, problemas salud, medicamentos.... etc, y es muy fácil sacar la lengua a paseo para decir lo que todos sabemos.... Lo difícil es hecharle narices y decir llevo un año o más sin comer lo que quiero o lo que me gusta, o llendo a un restaurante y pidiendo ensalada y pollo a la plancha, he perdido 15 kilos, y aquí sigo, a dieta, e intentando estar sana y bien conmigo misma.... Es muy duro, cuando llevas tanto tiempo, que ya lo sabeis.
Jopeta que parrafada!!!!
Bueno, que esta tarde me toca pesarme y seguro habré engordado: fui a ver Avatar, y es lo único que no puedo hacer: ir la cine y no comer palomitas.... Así que....
![]()
![]()
![]()
Poco a poco!!! Molta força ninetes!!

Autor: cadui » dv. oct. 01, 2010 6:52 pm

Autor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 7:05 pm

Autor: VaneMenorca » dg. oct. 03, 2010 2:48 pm

Autor: Lehara » dl. oct. 04, 2010 9:03 am
VaneMenorca ha escrit:Nosotros mañana nos ponemos!!!
Empezamos la dieta Dukan, a ver que tal nos va!!!!
En principio quiero perder 8 kilos, ayer ya fuimos al supermercado a comprar SOLO lo que podemos comer, así no habrá tentaciones....

Autor: Bie » dl. oct. 04, 2010 9:23 am
Bie ha escrit:
Són dos arxius comprimits amb winrar, els has de guardar a la mateixa carpeta i descomprimir-ne només un, se t'obrirá el llibre en pdf
http://www.megaupload.com/?d=E2OY0LMD
http://www.megaupload.com/?d=76DUQP8A
Meri jo he fet dieta proteica i porto 20 kg, em falten 5 per la boda!

Autor: Syl05/05/02 » dl. oct. 04, 2010 4:07 pm
a mi aixo de les dietes se'm fa un mon......avui he començat a menjar en plat petit i gairebe sense res de pa...akesta nit em sembla que em fare una truita a la francesa o una amanida i un got de llet....aviam quan peso dema al mati....

Autor: helena26 » dl. oct. 04, 2010 5:22 pm
[/url]
Autor: aairinn » dl. oct. 04, 2010 6:06 pm

Autor: marsal75 » dl. oct. 04, 2010 6:09 pm

Autor: inqueta » dl. oct. 04, 2010 6:57 pm
no us desanimeu, ja veureu que bé que us sentiu després, però clar primer cal fer un gran sacrifici, amb el plaer que dóna el menjar aiiiisss
200gr és molt poquet, jo diria que insignificant, però clar això vol dir que no es perd
ànims guapi que ja veuràs que aquest sacrifici val la pena i seràs la núvia més guapa
però vol que perdi un parell de quilets més!