euterpe ha escrit:Espero ajudar-vos, encara que sigui una mica (jo no he anat a cap botiga de marca coneguda!):
Vaig anar a El Rincón de Ibiza de Badalona perquè hi tenen vestits de Charo Ruiz, que m'agradaven força. El que passa és que pel que són els vestits (no són els típics de núvia) els trobava carets. El que és veritat, però, és que són vestits que es poden aprofitar un cop ha passat el casament; modificant-los una mica o fins i tot tal com són, així que potser pagues força per un vestit més senzill però l'utilitzes més que no pas un de núvia, núvia.
Després, vaig anar a una altra botiga de Badalona que es diu Mireya perquè tenen tots els vestits i complements al 50% de descompte (al novembre tanquen perquè volen reformar la tenda). No em van atendre gens bé; a més, no vaig trobar cap vestit del meu gust.
També vaig donar un cop d'ull a Casajuana de Barberà del Vallès. Tal com he llegit en algun comentari, els models em van semblar antics (com si fossin d'una altra època). Els vaig explicar què buscava i em van dir que en aquell moment no tenien res de l'estil; que a l'octubre els arribaria molta cosa i que ho penjarien a la pàgina web (a viam si és veritat i realment ho pengen!).
Finalment i de casualitat, vaig anar a una boutique de Barcelona que es diu Mireia, que tenen dissenys propis i la majoria del meu gust. Força econòmics, a més a més. He de dir, també, que em van atendre molt bé.
esta en travessera de gracia??tienen web???
a mi me daba miedo por el lugar q el precio fuera desorvitado......mas o menos q precio tiene???

[/url]