ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: Bie » dc. set. 29, 2010 3:22 pm

a mi és del que més m'ha costat... les crispetes, era addicta totalment! ara quan anem al cine passo per davant així :-( jajaja
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Lehara » dc. set. 29, 2010 4:21 pm

Bufff!! Yo es lo unico que no puedo hacer.... Yo prefiero no ir al cine...
Es que me pongo nerviosa, sentada sin hacer nada solo viendo la peli... Se que es una contradicción, porque me encanta el cine....
En casa cuando vemosuna peli, estoy con el portatil, con el punto de cruz, montando cosas de la boda... Fernando se enfada porque dice que si la ponemos es pa verla, pero es que me agobia estar sentada sin hacer nada, aunque sea viendo una peli como Avatar que es preciosa....
Y claro, ya no voy al cine tanto como antes (cochino dinero.... :star:: ) Pero cuando voy, no puedo ni plantearme privarme de mis palomitas!!!
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 4:29 pm

Bie ha escrit:a mi és del que més m'ha costat... les crispetes, era addicta totalment! ara quan anem al cine passo per davant així :-( jajaja

jajjajja >.-<: nena kina força de voluntat que tens!! oleeeeeee :-)ok: jo em penso que no podre.... :--(
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 4:30 pm

LEHARA PASATE POR EL POST KEDADA JULIERAS!!!!
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 29, 2010 4:33 pm

a mi eso de estar sin hacer nada me pasa los findes, los sabados y domingos que estoy por la tarde en casa... me entra hambre si no tengo las manos ocupadas, y a por que me lanzo?? pues a por las guarradas... este domingo por la tarde me lancé a por las neulas que aun nos quedaban de navidad.. total que ya no caducarán
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. set. 29, 2010 4:34 pm

JAJAJJJA y yo me comi unos lacasitos del verano pasado...o sea k imaginate...estaban pa chuparse los dedos.... *.O.-O*
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: Lehara » dc. set. 29, 2010 6:58 pm

Syl05/05/02 ha escrit:LEHARA PASATE POR EL POST KEDADA JULIERAS!!!!

Ya me he pasado corazón!!! No puedo ir :-( :-( Dios que estrés!!!
Nenas: otros 700 grs.menos de Bea!!!
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: marsal75 » dc. set. 29, 2010 7:05 pm

Lehara ha escrit:Nenas: otros 700 grs.menos de Bea!!!

ole ole y ole campeona!!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: VaneMenorca » dc. set. 29, 2010 7:38 pm

Bie ha escrit:
VaneMenorca ha escrit:Bie, que be!!!!!

Clar que si, aixi no me l'he de comprar!!!! Et passo el meu e-mail per un privat!!!

Es molt dur??? Aiiiixxxxx, tot lo bo és dur... jajaja

ànimss!!

No he rebut cap privat! però aquí ho tens. Són dos arxius comprimits amb winrar, els has de guardar a la mateixa carpeta i descomprimir-ne només un, se t'obrirá el llibre en pdf

http://www.megaupload.com/?d=E2OY0LMD
http://www.megaupload.com/?d=76DUQP8A

Meri jo he fet dieta proteica i porto 20 kg, em falten 5 per la boda!

Moltes gràcies Bie!!! Ara m'ho estic baixant!!! UUUUffff, no sé com ho farem per Nadal...
Imatge
VaneMenorca
:: núvia experimentada

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: cucuruxu » dj. set. 30, 2010 10:53 am

Lehara ha escrit:A mi cada quien me dice una cosa diferente.... Para adelgazar hay que pasar hambre: señores yo padezco migrañas y si paso hambre me baja la glucosa y empieza el dolor de cabeza, la última vez acabé 3 días en cama...
Hay que comer bien: señores, la definición de comer bien en cada quién varía.... Más fruta y verdura? Perfecto, con la salvedad que la fruta me hace engordar....
Cada una es como es, le va bien una cosa y otra no, y engordamos por miles de cosas: comida, tabaco, problemas salud, medicamentos.... etc, y es muy fácil sacar la lengua a paseo para decir lo que todos sabemos.... Lo difícil es hecharle narices y decir llevo un año o más sin comer lo que quiero o lo que me gusta, o llendo a un restaurante y pidiendo ensalada y pollo a la plancha, he perdido 15 kilos, y aquí sigo, a dieta, e intentando estar sana y bien conmigo misma.... Es muy duro, cuando llevas tanto tiempo, que ya lo sabeis.
Jopeta que parrafada!!!!
Bueno, que esta tarde me toca pesarme y seguro habré engordado: fui a ver Avatar, y es lo único que no puedo hacer: ir la cine y no comer palomitas.... Así que....
:-///: :-///: :-///: :-///: Poco a poco!!! Molta força ninetes!!

Sólo puedo decir-te que olé! jejeje Que a mi me pasa lo mismo con las palomitas dulces.. mmmmmmmmmmmm.... k buenas! y que enhorabuena por esos 700 menos campeona!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: : besito :
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 01, 2010 6:52 pm

enhorabuena Bea!!! dios que gran satisfacción cuando ves que la báscula baja eeeh?! piensas: "todo el sacrificio vale la pena!"

sobre las guarradas a mi me pasa igual... por las tardes o me voy al gim o me echo la siesta o me pasaría la tarde comiendo porquerías! suerte que luego compenso por otros lados además de intentar controlarme al máximo porqué si no, no sé como hubiera podido conseguir perder todo lo que llevo.

A mi hasta el día 11 no me toca pesarme pero me voy animando de nuevo... ya me vuelve a ir la ropa como antes del verano!! >.-<:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: clarivlc » dv. oct. 01, 2010 7:05 pm

Jo estic también en marxa, a vore quan dure-
clarivlc
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dg. abr. 29, 2007 11:55 pm
Ubicació: València

EntradaAutor: VaneMenorca » dg. oct. 03, 2010 2:48 pm

Nosotros mañana nos ponemos!!!

Empezamos la dieta Dukan, a ver que tal nos va!!!!

En principio quiero perder 8 kilos, ayer ya fuimos al supermercado a comprar SOLO lo que podemos comer, así no habrá tentaciones....
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: Lehara » dl. oct. 04, 2010 9:03 am

VaneMenorca ha escrit:Nosotros mañana nos ponemos!!!

Empezamos la dieta Dukan, a ver que tal nos va!!!!

En principio quiero perder 8 kilos, ayer ya fuimos al supermercado a comprar SOLO lo que podemos comer, así no habrá tentaciones....

Y en que consiste exactamente esta dieta???
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: Bie » dl. oct. 04, 2010 9:23 am

Lehara és una dieta proteica que té 4 fases, vaig pujar el llibre aquí fa uns dies, per si us el voleu baixar :-)ok:

Bie ha escrit:
Són dos arxius comprimits amb winrar, els has de guardar a la mateixa carpeta i descomprimir-ne només un, se t'obrirá el llibre en pdf

http://www.megaupload.com/?d=E2OY0LMD
http://www.megaupload.com/?d=76DUQP8A

Meri jo he fet dieta proteica i porto 20 kg, em falten 5 per la boda!
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dl. oct. 04, 2010 4:07 pm

jo no se per on començar la dieta dukan... :-( a mi aixo de les dietes se'm fa un mon......avui he començat a menjar en plat petit i gairebe sense res de pa...akesta nit em sembla que em fare una truita a la francesa o una amanida i un got de llet....aviam quan peso dema al mati.... :-(
Faig 1,70 i peso 68,400 kg. Demà us dic si he perdut o no..... :-( :-(
Imatge
Syl05/05/02

EntradaAutor: helena26 » dl. oct. 04, 2010 5:22 pm

UEEEEEE yo lo conseguiii, cogi 10 kilos por mi cuenta jeje mas 20 en el embarazo, al año ya he perdido 34!!!! no hay mas truco que hacer una buena dieta y ejercicio.
A mi me hiciero una dieta personalizada con sus analisis y todo, y cuando ya perdi lo que queria pues llevo un mesecito en el gimnasio para endurecer, y la verdad que vale la pena!! pensaba que no me gustaria nada, pero desde que empece es un ratito que me dedico para mi y salgo como nueva! Una cosa que va muy bien es no comprar nadaaaaa de lo que no puedes comer, y un dia a la semana pues comer lo que te de la gana, asi te quitas la ansia esa de pensar bufffff me comeria una pizza o un bocata de bacon jajajjaja y el resto de dias pues comer sano de todo pero sin grasas. Solo de pensar en que vestido me compraria que me pudiese quedar bien me deprimia, y al final he acabado comprandome uno de sirena estrecho estrecho jijijijji, VAMOS QUE LO PODEMOS CONSEGUIR!!!!!! TODO ES PONERSE!!!!!
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: aairinn » dl. oct. 04, 2010 6:06 pm

Bueno, avui he tornat al gym després de casi tres mesos. He canviat de gimnàs i dimecres vaig a veure al dietista. Porto unes setmanes sense entrar gaire a aquest post per no desanimar-me i veure lo pedorra que sóc incapaç de fer dieta aquests dies. Avui m'he pesat al gimnàs i he guanyat quatre quilos respecte al juny. Fatal... En fi, ara ja estic disposada a entrar a la carga un altre cop i perdre aquests quatre que he guanyat i quatre més de regal. Amb això em confirmo, em quedaré estupendíssima!!!! :-)) :-)) :-))

Molt bé vosaltres, sou unes crakc totes plegades, a seguir així!!!!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. oct. 04, 2010 6:09 pm

jo aquest matí he anat a la dietista, i tot i portar-me força bé aquesta setmana he agafat 200 grs més... total que m'ha posat la dieta estricte... i ara mateix tinc gana!!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: inqueta » dl. oct. 04, 2010 6:57 pm

Venga noies, ànims!!!! >.-<: >.-<: >.-<: no us desanimeu, ja veureu que bé que us sentiu després, però clar primer cal fer un gran sacrifici, amb el plaer que dóna el menjar aiiiisss

Airin, ara ja et veig ben conscienciada, au venga doncs a baixar aquests quilets :-)ok:

Marsal, animat també, jo de vegades quan tinc molta gana em bec un got d'aigua per enganyar una mica la panxa però clar això dura poc i menys :-)) :-)) 200gr és molt poquet, jo diria que insignificant, però clar això vol dir que no es perd :-( ànims guapi que ja veuràs que aquest sacrifici val la pena i seràs la núvia més guapa :-)ok:

Jo ja fa unes dos setmanes que estic al mateix pes, la dietista em dóna permís per passar-me una miqueta al cap de setmana, però clar, llavors durant la setmana perdo lo del finde. M'estic mantenint i perdo molt a poc a poc. Des de fa unes dos setmanes només he perdut mig quilet, però la dietista ja em va avisar que ara ja em seria molt complicat perdre algo de pes, però que era normal. Ja he perdut 8 quilos i per la meva alçada estic al pes ideal ::love:: però vol que perdi un parell de quilets més!
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants