Hola guapas nose si em llegireu pero quina sort que teniu amb la familia politica començo amb la meva
sogra: La veritat no la veig molt per mi s'aprofita del seu fill (ara vivim junts) pero quant vivia amb ella, tela la mitat dels mobles els a comprat el meu novio, fins aqui mes o menys normal (el pare del meu novio va morir quant ell tenia 4 anys) aixi que ell ayudaba, pero clar aqui va la questio fa dos anys es va morir un tiet del meu novio y la meva sogra va anar a pasar uns dies a casa la seva germana per ajudar.la normal crec yo, lo pitjor es que es va portar tot el menga que tenia a casa seva deixant al meu novio sense res per menjar (ell treballa de 4.30 del mati fins les 9 del vespre) aixi que ya en veus a mi i a la meva mare comprant menjar per ell. A part de tot aixo yo no li caigut mai be, sempre devant de tothom diu que li e robat el seu nen, que estic gorda etc...
EL seu padrastre. Encara que ya no esta amb la seva mare es un home deu no tinc cap problema amb ell ens va ajudar a fer obres al pis i perfecte.
La germana gran: tambe en porto be amb ella el seu marit i el nen, el incombenient es que el meu novio li paga el mòbil a ella (estan pasant una mala racha) pero es que nosaltres tambe estem igual yo no treballo aixi que imagineu-vos estalviant per el casament i pagant el seu mòbil, el de la sogra, i el del parastre el meu novio diu que ya no els paga pero tinc factures que o demostren que segueix.
La germana mitgana: en porto be amb elles dos i els cuñats perfecte
Despres per donar mengar a part estan un cosi d'ell que per mi directament ni el convidaria (total el :-)) diu que yo no soc de la seva familia), i a sobre que el qui el te de convidar a casa nostre es el meu novio yo no pq ell es de la seva familia yo no,amb lo cual que esperi sentat pq el convidem a casa nostra...
Y la última i acabo la seva tieta: Aquesta te una jeta de nasos, el meu noi treballa en una distribuidora i anaba a comprar cada 2 semanes bueno li anaba be, donc nosaltres l'any passat vem obrir una bodega (la hem tancat tema de crisis) no va vindre mai a comprar la molt gu**** anaba al alcampo a comprar les begudes, per no gastar-se mes diners amb nosaltres.
I aqui acabo el meu llibre de la familia del meu novio i em quedo curta pero ya sta be de escriure petonets guapas
i aquest post esta molt be jejejej

dicen que les e salio un buen partido para su ijo (y no me refiero al tema ekonomico) jjeje´