Autor: Diciembre75 » dl. set. 20, 2010 5:37 pm

Autor: nima » dt. set. 21, 2010 3:27 pm

Autor: cucuruxu » dt. set. 28, 2010 10:17 am

Autor: geisha » dt. set. 28, 2010 11:14 am

Autor: cucuruxu » dc. set. 29, 2010 11:00 am

Autor: geisha » dc. set. 29, 2010 1:21 pm

Autor: Shaik » dc. set. 29, 2010 1:47 pm

Autor: cucuruxu » dc. set. 29, 2010 4:36 pm
De fet jo vaig estar un any a Fira Nuvis ajudant-lo i m'ho vaig passar pipa!

Autor: JiG » dc. set. 29, 2010 8:20 pm

Autor: il.lusio » dt. oct. 05, 2010 4:06 pm
jo també hem caso l'any vinent a TorreMirona, com l' inhus, jo també he escoltat i llegit per internet tot tipus de comentaris,bons i dolents però tots son d'abans de l' ANY any 2009.
Abans de contractar vaig possar els punst sobre la taula i vaig voler parlar amb els responsables de banquest de Torremirona per saber la veritat (es millor abans que després, no creieu??) no vull sorpreses el dia del meu casament!!! i per aixo ho tinc tot per escrit!!
hem van explicar que abans tenien catering, ara la cuina es propia, abans el personal el portava l'equip del càtering, ara es una noia i l'hotel que s'encarrega de la organització interna i del personal, etc,... i fins i tot ens van deixar tastar una mica d'aperitiu, com a mostra de l'alta qualitat que avui en dia, estant oferint a tots els nuvis. i la presenta´ció de l'aperitiu i el gust eren un 10!!! 
Autor: il.lusio » dt. oct. 05, 2010 4:45 pm
sílvia&oscar ha escrit:Bones guapa!!!!
nosaltres ens casem al maig del 2011, ara ho estem començant a dir a tothom i ens fa molta il·lusió començar a mirar els preparatius.
Hem estat mirant restaurants i llocs on celebrar el casament i el convit, però encara no ho tenim del tot decidit... sort que encara tenim temps!!
Vosaltres ja n'heu mirat alguns??? quins nervis....!!!!
Vinga gironines!!! animeu-vos i apunteu-vos!!!!! :)
Sílvia

Autor: Diciembre75 » dc. oct. 06, 2010 3:45 pm

Autor: Shaik » dc. oct. 06, 2010 4:34 pm
Diciembre75 ha escrit:Hola a todas
Que de movimiento que hay por aqui
Bueno os informo hemos cambiado la fecha de la boda de diciembre la hemos pasado a Septiembre el dia 10
Gracias Nima por toda la información sobre el Palau al final lo hacemos en una masia que nos dejan unos amigos pero si no lo hubiesemos hecho seguro ahi .....
Si hubiese habido la fecha libre ....
A mi el torremirona personalmente me gusta muchisimo tambien y he ido a alguna boda y la verdad que muy bien al igual que en el Mas Pau
Bueno se nota que soy de la zona de Figueres ... jeeejejeje
La verdad es que ya estoy mas tranquila ya que me preocupaba el tema de el restaurante porque al ser solo unos 40 invitados .... o son los salones eran muy grandes o no podian y ahora ya al tener el sitio estoy Felizzzzzzzzzzz ahora ya a ponerme con el vestido que quiero ir en noviembre y bueno ya empezare con fotografo, musico etc ... y con los detalles para los invitados que cada dia pienso en una cosa diferente jajajaj
Bueno no me enrollo mas
¿ que tal lo llevais vosotras ???
Y cerquita, jejeje! 
Autor: Diciembre75 » dc. oct. 06, 2010 4:46 pm

Autor: Shaik » dc. oct. 06, 2010 10:28 pm
Diciembre75 ha escrit:Shaik estamos mirando !!!!! Estoy entre la Contxi Molons y el Xavi de aqui de Figueres !!
Y tu ??? De donde eres ???

Autor: Diciembre75 » dc. oct. 06, 2010 10:48 pm

Autor: Shaik » dj. oct. 07, 2010 8:28 am
Se me ha borrado todo el mensaje!!! Qué rabia!!

Autor: Diciembre75 » dj. oct. 07, 2010 1:05 pm

Autor: Shaik » dj. oct. 07, 2010 2:07 pm
Ya iré a verlos un día.
Autor: cucuruxu » dc. oct. 13, 2010 4:27 pm