Autor: Vilaweb » dg. oct. 10, 2010 11:50 am
Jo es que no tinc un estil definit! hi han molts que m agradaven pero els he descartat per el preu i ni m els he probat!...llavors pensu que em quedarè algun que dintre del presupost ja m estigui be!! ja sa que es un dia...i que t has de mirar el que t agradi...pero el vestit me l regla la meva avia, i tampoc vull pasar-me...i mes o menys jo ja em veig be...igual quan estigui el de la meva talla m ho veig millor....ara es com surrealista, sense pintar sense pentinar sense els accesoris...Jo m ho he mirat en URSULA ESCORIZA en Santa Coloma...per fer-vos una idea...el NILO valia 1640 en AIRE...en aquesta tenda em van dir 1620 i em regalaven les sabates que jo volguès de DORIANI per valor de 115€, la liga, uns guants, i un altre cosa que no m enrecordo...i si no volies res d aixo em van dir que podien regalar-me el can can...podeu veure la seva web...no està actualitzada amb els del 2011 pero tenen la sposa, st patrick, aire, alma, demetrios, white one....pero no compren les colecciones senceres...jo vaig tenir sort i casi tots els que m agradaven estaven allà!
Una cosa que em va dir una dependenta de ROSA CLARA...que ella quan va a una desfilada el que es fixe es en el moviment que tenen els vestits quan caminem o ballem...que hi han alguns que son macos pero rigids...i en cambi quan un vestit camines i te moviment, es mes maco encara...em va semblar curiòs perque no m havia fixat...i ara em fixo per fer la prova! no se, per si us serveix...si esteu indecisses en les proves i us ajuda...la noia que em va atendre es notava que savia a tira de vestits...en cambi la de aire era sosisima i no t ajudava gens ni mica...te ls portava te ls treia i punt....les noies d ursula escoriza son totes tambè superprofesionals...t ajuden molt...les meves cusines es van comprar el vestit allà i d aixo ho coneixia...
Ja m anireu explicant les proves!! jo encara estic pensant... jajaja
AHHH em van dir que el minim per fer el vestit son uns 6 mesos abans per anar be...desprès d aixo es massa just!! si son mesos de bodes! 3 messos aban comencen a fer-te les primeres proves...de la taeva talla real...aprox...