Uñas de porcelana o gel tiempo antes de la boda o no?

un gran any!

Re: Uñas de porcelana o gel tiempo antes de la boda o no?

EntradaAutor: Bie » dv. oct. 08, 2010 9:43 pm

preferiria portar les meves ungles, segur que el gel queda molt xulo però crec que no em fa falta! què val posar-se-les de gel?
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: zarina » ds. oct. 09, 2010 7:07 am

Bie ha escrit:preferiria portar les meves ungles, segur que el gel queda molt xulo però crec que no em fa falta! què val posar-se-les de gel?

el primer cop val uns de 60 a 75 € desperes els manteniments varia también 30 a 45!! si les tens ve no val la pena, nomes que et faixis la manicura amb francesa ya queda molt be también!! aixo va a gustos!! petonts
zarina
:: núvia rookie

Entrades: 53
Membre des de: dc. set. 08, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 09, 2010 11:06 am

gràcies zarina, no crec que m'ho faci la veritat... les porto curtes per la professió però a l'estiu suposo que me les podré deixar créixer, en menys d'un mes tinc unes bones ungles jeje
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: zarina » dg. oct. 10, 2010 10:25 am

Bie ha escrit:gràcies zarina, no crec que m'ho faci la veritat... les porto curtes per la professió però a l'estiu suposo que me les podré deixar créixer, en menys d'un mes tinc unes bones ungles jeje

homeee itant, y de que treballes? yo tmb las e de porto curtetes pk com soc esteticien no ens deixen porta les ungles llargues, pero yo el dia del casamen segur que les porti de gel, pk a mi poden fer al treball si no faria cm tu!! jejeje cuant et cases?
zarina

EntradaAutor: Bie » dg. oct. 10, 2010 10:28 am

el 9 de juliol. El personal sanitari en general no ha de portar les ungles llargues, jo estic estudiant infermeria i a les pràctiques pues eso, pero quan treballava al laboratori tampoc, ja que sota les ungles sempre queda brutícia encara que no es vegi.

Home a mi si me les posessin gratis també aprofitaria! jeje
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Núria82 » dg. oct. 10, 2010 11:34 am

Hola Bie!
A mi em pasa com tu, les ungles meves crec que són fortes, no mes les mosego, no hi entenc molt en manicura, però m'agradia fer.me algo amb les meves ungles, no posar-me res.
Que tal va la carrera d'infermera? Jo també ho sóc!
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: zarina » dl. oct. 11, 2010 10:06 am

Bie ha escrit:el 9 de juliol. El personal sanitari en general no ha de portar les ungles llargues, jo estic estudiant infermeria i a les pràctiques pues eso, pero quan treballava al laboratori tampoc, ja que sota les ungles sempre queda brutícia encara que no es vegi.

Home a mi si me les posessin gratis també aprofitaria! jeje

jajaja, si si aixo es totom jejeje el 9 de juliol ya et queda menys!! 9 mesos!!! yo ancara no e pasat dels 2 numeros!!! 11 mesos aix!! ya tinc ganes de que em quedi un numero aixi dona la sensacio que queda menys!!! aix se me esta fen etern!!! jooooo y astal juny no tinc la proba del vestit, dels menus, de tot jajaja, on et cases?
zarina

EntradaAutor: pinxo11 » dl. oct. 11, 2010 1:18 pm

Hola noies!!
Algú em pot informar de quin preu ronden les ungles de gel??
Gràcies!!
pinxo11

Entrades: 119
Membre des de: dt. set. 21, 2010 7:33 pm

EntradaAutor: Bie » dl. oct. 11, 2010 1:37 pm

zarina ha escrit:
jajaja, si si aixo es totom jejeje el 9 de juliol ya et queda menys!! 9 mesos!!! yo ancara no e pasat dels 2 numeros!!! 11 mesos aix!! ya tinc ganes de que em quedi un numero aixi dona la sensacio que queda menys!!! aix se me esta fen etern!!! jooooo y astal juny no tinc la proba del vestit, dels menus, de tot jajaja, on et cases?

jeje doncs no se m'ha fet tan llarg perquè m'ho va demanar fa menys de 2 mesos i fins fa uns dies no teníem ni data definitiva! així que per mi el compte enrere real comença ara.
El restaurant es Castellarnau i la cerimònia possiblement sigui al monestir de Sant Cugat, si pel que fos no pogués ser al mateix restaurant tenen una capella

Núria82 ha escrit:Hola Bie!
A mi em pasa com tu, les ungles meves crec que són fortes, no mes les mosego, no hi entenc molt en manicura, però m'agradia fer.me algo amb les meves ungles, no posar-me res.

Molt bé >.-<: estic fent el grau així que faré 4 anys per això... un cop acabi m'agradaria fer llevadora però encara poden canviar coses jeje, el que sí m'agradaria és especialitzar-me
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: ker » dl. oct. 11, 2010 8:47 pm

Núria82 ha escrit:Hola Bie!

Ei! Pel q fa a les ungles, me les Pinto smb un enduridor, pq tot i q no son toves, no paro de tocarmeles, aixi q intentare deixar les meves, pero de descarto ferme les de gel. Jo tambe Soc. Infermera, aixi q a veure com ho solucionem no?
Imatge
ker

Entrades: 40
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 7:51 pm

EntradaAutor: arwals » dl. oct. 11, 2010 10:13 pm

Jo intentaré deixar de treure'm les pells dels voltants!! em costa encara més que no mossegar-les!!
m'he fet alguna vegada la manicura francesa i queden molt maques.
per cert! les infermeres som una plaga al fórum o q??? aqui una altre més pel grup!!
petons
Imatge

Imatge
arwals

Entrades: 178
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: Bie » dl. oct. 11, 2010 11:30 pm

si és que som el millor col·lectiu! jaja >.-<:
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: dory » dt. oct. 12, 2010 8:24 am

arwals ha escrit:Jo intentaré deixar de treure'm les pells dels voltants!! em costa encara més que no mossegar-les!!
m'he fet alguna vegada la manicura francesa i queden molt maques.
per cert! les infermeres som una plaga al fórum o q??? aqui una altre més pel grup!!
petons

A mi em passa igual!! em costa més els pellejos que no pas les ungles!!!

Sobre lo de infermeres, es veritat!!!! jo no ho sóc eh, pero sí que es veritat que hi ha moltsissimes noies al foro que son infermeres, doctores, tot relacionat amb la medicina!!! quina gràcia! :-)ok: :-)ok:
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: Núria82 » dj. oct. 14, 2010 11:08 am

Hola a totes!
Ker, doncs tens raó amb això d'utilitzar un enduridor per les ungles, jo es que desconec molt el tema de les ungles.... haure d'informar-me bé, ara que puc fer amb les meves ungles perquè quedi bé.
Haurem de crear un post d'infermeres!! ejeje
Petons a totes!
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants