Autor: Bie » dv. oct. 08, 2010 9:43 pm

Autor: zarina » ds. oct. 09, 2010 7:07 am
Bie ha escrit:preferiria portar les meves ungles, segur que el gel queda molt xulo però crec que no em fa falta! què val posar-se-les de gel?

Autor: Bie » ds. oct. 09, 2010 11:06 am

Autor: zarina » dg. oct. 10, 2010 10:25 am
Bie ha escrit:gràcies zarina, no crec que m'ho faci la veritat... les porto curtes per la professió però a l'estiu suposo que me les podré deixar créixer, en menys d'un mes tinc unes bones ungles jeje

Autor: Bie » dg. oct. 10, 2010 10:28 am

Autor: Núria82 » dg. oct. 10, 2010 11:34 am

Autor: zarina » dl. oct. 11, 2010 10:06 am
Bie ha escrit:el 9 de juliol. El personal sanitari en general no ha de portar les ungles llargues, jo estic estudiant infermeria i a les pràctiques pues eso, pero quan treballava al laboratori tampoc, ja que sota les ungles sempre queda brutícia encara que no es vegi.
Home a mi si me les posessin gratis també aprofitaria! jeje

Autor: pinxo11 » dl. oct. 11, 2010 1:18 pm

Autor: Bie » dl. oct. 11, 2010 1:37 pm
zarina ha escrit:
jajaja, si si aixo es totom jejeje el 9 de juliol ya et queda menys!! 9 mesos!!! yo ancara no e pasat dels 2 numeros!!! 11 mesos aix!! ya tinc ganes de que em quedi un numero aixi dona la sensacio que queda menys!!! aix se me esta fen etern!!! jooooo y astal juny no tinc la proba del vestit, dels menus, de tot jajaja, on et cases?
Núria82 ha escrit:Hola Bie!
A mi em pasa com tu, les ungles meves crec que són fortes, no mes les mosego, no hi entenc molt en manicura, però m'agradia fer.me algo amb les meves ungles, no posar-me res.
Que tal va la carrera d'infermera? Jo també ho sóc!
estic fent el grau així que faré 4 anys per això... un cop acabi m'agradaria fer llevadora però encara poden canviar coses jeje, el que sí m'agradaria és especialitzar-me
Autor: ker » dl. oct. 11, 2010 8:47 pm
Núria82 ha escrit:Hola Bie!
A mi em pasa com tu, les ungles meves crec que són fortes, no mes les mosego, no hi entenc molt en manicura, però m'agradia fer.me algo amb les meves ungles, no posar-me res.
Que tal va la carrera d'infermera? Jo també ho sóc!

Autor: arwals » dl. oct. 11, 2010 10:13 pm

Autor: Bie » dl. oct. 11, 2010 11:30 pm

Autor: dory » dt. oct. 12, 2010 8:24 am
arwals ha escrit:Jo intentaré deixar de treure'm les pells dels voltants!! em costa encara més que no mossegar-les!!
m'he fet alguna vegada la manicura francesa i queden molt maques.
per cert! les infermeres som una plaga al fórum o q??? aqui una altre més pel grup!!
petons

Autor: Núria82 » dj. oct. 14, 2010 11:08 am