Setembre 2011

un gran any!

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: *Sandri* » dl. oct. 11, 2010 10:02 am

Felicidades Zarina por tu vestido!!!

Lo del numero de cuenta en las invitaciones, es opcional, si tu quieres lo pones y sino pues no.

Lo que no entiendo que dices del restaurante??? Que el restaurante te de su numero de cuenta para las invitaciones????
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: MerR » dl. oct. 11, 2010 1:04 pm

zarina ha escrit:hola chicas yo ya lo tengo!!! desde hace un mes!!! jajaja es que fuimos un dia a casa juana para mirar y probarme jejej tenia ganas de ponerme un vestido!!! jejeje y bueno probando probando me probe uno que me quede cn la boca abierta y me emocionee!!! mi madre y mi suegra también jajajaja asi que me quede con ese pk me enamore del vestido!!! lo malo que e de esperar asta junio hacer la primera prueba!!! me faltan los zapatos, que no se donde ir, me dijeron al tocador de la novia que esta en bcn, y bueno a esperar... que se hace largooo.

otra cosa que no se muy bien!! aver cuando haces las invitaciones, pones la cuenta corriente para que te ingresen el dinero alli o es en el restaurante que te lo han de dar!!!
gracias chicas!!!

A mi personalmente no me gusta lo de la cuenta corriente, parece que estés obligando a la gente a darte el regalo.
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: zarina » dt. oct. 12, 2010 9:41 am

pues no se que fare!!!! aix!! bueno ya u desidirem!!! no se pero yo a totes les bodes que anat e portat sempre un sobre y els novios pasaben una bandeja y nosaltres posamvem els sobres, la meva parella diu que aixo no u a vist mai que ell sempre a vist lo de la conta corren,,, aixi que no se que farem!!! necesitooo opinions!!!
zarina
:: núvia rookie

Entrades: 53
Membre des de: dc. set. 08, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: neus » dt. oct. 12, 2010 11:46 am

yo estoy con MerR, parece que obligues a la gente y puede ser que algun que otro invitado no te pueda dar nada en ese momento, yo a las bodas que voy les doy un sobrecito con alguna nota y listos
Imatge
neus
:: núvia experimentada

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: *Sandri* » dt. oct. 12, 2010 12:33 pm

Hombre, yo a todas las bodas que he ido, se pide la cuenta corriente a los novios, para ingresar el dinero o bien se les ha dado en mano a los novios de forma original dos o tres semanas antes de la boda.

Personalmente, no me gusta la idea de poner el num de cuenta en la invitacion pero tampoco me gusta que me den un sobre el dia de la boda con el dinero.
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: neus » dt. oct. 12, 2010 2:26 pm

por cierto se me habia olvidado poner que en Mayo tenemos una boda y le daremos un ramo de dinero :-)
Imatge
neus

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: Àfrica » dt. oct. 12, 2010 2:57 pm

Hola a totes!!i moltes felicitats a les noves!
Deu n'hi dó com s'ha animat aquest post des de principis d'octubre! Jo no he entrat gaire perquè estava prenent decidions importants: JA TENIM LLOC, DATA I CATERING!!!!!!!!!!!!!Que bé! Ens casem finalment a La Tria, amb el catering Terra Endins, el 9 de setembre!
Va ser dificil decidir-se, sobretot per la data. Al final ho celebrem en divendres. Es complicat perquè hi ha molta gent de BCN i la masia esta a Perafita, pel que hi ha gent que haurà de demanar festa aquell dia...pero al final has de pensar en tu, i si ho celebravem en dissabte ens sortia més car i la gent no es podia quedar a dormir!
Ara toca anar pensant en els petits detalls (vull fer-ho tot jo, res de florista!)!
Ja us aniré explicant!;-)
Àfrica

Entrades: 37
Membre des de: ds. juny 12, 2010 12:54 pm

EntradaAutor: zarina » dt. oct. 12, 2010 3:09 pm

Àfrica ha escrit:Hola a totes!!i moltes felicitats a les noves!
Deu n'hi dó com s'ha animat aquest post des de principis d'octubre! Jo no he entrat gaire perquè estava prenent decidions importants: JA TENIM LLOC, DATA I CATERING!!!!!!!!!!!!!Que bé! Ens casem finalment a La Tria, amb el catering Terra Endins, el 9 de setembre!
Va ser dificil decidir-se, sobretot per la data. Al final ho celebrem en divendres. Es complicat perquè hi ha molta gent de BCN i la masia esta a Perafita, pel que hi ha gent que haurà de demanar festa aquell dia...pero al final has de pensar en tu, i si ho celebravem en dissabte ens sortia més car i la gent no es podia quedar a dormir!
Ara toca anar pensant en els petits detalls (vull fer-ho tot jo, res de florista!)!
Ja us aniré explicant!;-)

moltes felisitats!!! y cuant et cases de setembre? si la veritat es que al final em de pensar amb nosltres, noslatres bueno els meus pares fan ells les invitacions jejeje aixi sort mes varto!!! jejeje sobre el ram me lo regalan jejeje aixi que... e pensat que sigui artificial!!! que penseu? una altre cosa les vostres parelles ya tenen el traje? si no el tenen cuant tenen pensat anar?
zarina

Entrades: 53
Membre des de: dc. set. 08, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: *Sandri* » dt. oct. 12, 2010 5:12 pm

Ei Africa!! Al final ho fas a la Tria??? ja et vaig dir que era molt xulo!!! :-)ok: Felicitats! ::love::

Jo tambe em caso el dia 9 de setembre!!! crec que ja som tres del mateix dia!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: Liebe » dt. oct. 12, 2010 10:37 pm

El nuvi amb que vagui a comprar el tratje 5 mesos abans de la boda ja t'he prou, no es com el vestit de la nuvia. Pero abans ha de mirar botigues, estils, quin tipo de roba vol ...
En el nostre cas no posarem el nº del compte bancari a l'invitació pero si farem unes targetes per la gent que ens ho demani li donem. També considero que donar els diners el dia de la boda es una complicació perque a d'haver algu de confiança i responsable perque te'ls guardi. Jo a totes les bodes he donat unes setmanes abans els diners amb un detallet.
Imatge

17-09-2011
Liebe

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dt. oct. 12, 2010 11:04 pm

Nosaltres tampoc possarem nº de compte... , i nosaltres tambe som de portar el regal ( calers) uns dias abans del casament a casa del nuvis, aixins ells ja tenen el regal i poden anar fent numeros jejeje
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: arantxi » dc. oct. 13, 2010 4:05 pm

Hola chicas,

Mi experiencia en tema bodas (todas mis amigas ya se han casado) ninguna ha puesto el nº de cuenta, creo q queda un poco frio. Lo normal es que la gente te vaya dando el dinero cuando falta 1,2 o 3 semanas. La gente q no ves tanto te lo suelen dar el día de la boda.

Ya teneis fotografo???? yo estoy en busca y captura... y me gustaria cerrar el tema pronto pq me agobia un poquillo.

Besitos guapis!
Imatge
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: Núria82 » dj. oct. 14, 2010 10:59 am

Hola noues!
Jo també penso com vosaltres, no posarem el número de comte corrent, que sembla una obligació.
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: Núria82 » dj. oct. 14, 2010 11:16 am

Hola noies!
Alguna forera amb pot activar la meva comte enrera!
Gràcies!
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: *Sandri* » dj. oct. 14, 2010 12:30 pm

Núria82 ha escrit:Hola noies!
Gràcies!

Oi i tant!!! Jo mateixa!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: arantxi » dj. oct. 14, 2010 2:08 pm

*Sandri* ha escrit:
Gràcies!

Oi i tant!!! Jo mateixa!! >.-<: >.-<: >.-<:

SAndriiiiiiiiii, yo también quiero la cuenta atrás..... como se hace??? :-(

Gracias guapi!
Imatge
arantxi

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: MerR » dv. oct. 15, 2010 4:28 pm

Creo que me va a dar un ataque!!!hoy he ido a firmar para tramitar el expediente de la boda!y la funcionaria me ha vuelto a decir que no me casa el 9 de septiembre porque están de servicios mínimos por vacaciones.Así que definitivamente no me voy a poder casar en mi pueblo de toda la vida, voy a tener que ir en busca de juzgado. Que triste!!!y cuando voy a poner una queja, resulta que tienes que hacer miles de papeleos!que impotencia!!!!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: *Sandri* » dv. oct. 15, 2010 7:14 pm

Gràcies!

Guapa, ja el tens obert el teu compte enrera!!! Que el disfrutis i explica moltes cosetes!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: *Sandri* » dv. oct. 15, 2010 7:16 pm

SAndriiiiiiiiii, yo también quiero la cuenta atrás..... como se hace??? :-(

Gracias guapi!

Arantxi, tienes que llegar a los 100 mensajes para poder tenerla que es cuando se activa esa opcion del foro para poder ver las cuentas atras y las cronicas de las chicas casadas, cuando llegues, te la abro encantada!!! :-)ok:
*Sandri* l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 15, 2010 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
*Sandri*

EntradaAutor: *Sandri* » dv. oct. 15, 2010 7:19 pm

MerR ha escrit:Creo que me va a dar un ataque!!!hoy he ido a firmar para tramitar el expediente de la boda!y la funcionaria me ha vuelto a decir que no me casa el 9 de septiembre porque están de servicios mínimos por vacaciones.Así que definitivamente no me voy a poder casar en mi pueblo de toda la vida, voy a tener que ir en busca de juzgado. Que triste!!!y cuando voy a poner una queja, resulta que tienes que hacer miles de papeleos!que impotencia!!!!

Animo MerR!!! *.-o-o.* encontraras otra solucion!!! tu tranquila...

A mi me paso lo mismo, no encontraba ningun sitio donde casarme el dia 9 de septiembre y me desespere, pero al final todo tiene solucion!!! Nosotros al final nos casaremos en el juzgado el dia antes y ese dia haremos la ceremonia civil en el restaurante...no es lo que queria...pero es lo que hay!!! En el ayuntamiento de sant andreu de barcelona, me dijeron lo mismo de las vacaciones, es indignante!!!

Muchos animos que seguro que encuentras una solucion!!!
Imatge
Imatge
*Sandri*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants