VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 12, 2010 9:05 am

no no, tinc panxa, molta :-(
la foto és horrible i està el vestit mal ajustat però us feu una idea, el millor es el baix i la puntilla que va fent tires de tela

Imatge
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 12, 2010 9:06 am

euterpe ha escrit:
Et faria res dir el nom d'aquesta botiga? Moltes gràcies!

i tant maca, es diu Mireia Barcelona

http://barcelona.salir.com/mireia

Treballen amb les millors teles de Barcelona i els preus estan molt bé
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: HELENIAH » dt. oct. 12, 2010 9:07 am

Bie ha escrit:és aquest
Imatge

No és d'una marca coneguda, és d'una botiga de Barcelona que té dissenys propis :-))

És molt bonic i romàntic. Enhorabona!!
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 12, 2010 9:13 am

Hola noies!

Faig una crida a la vostra ajuda. Estic vivint a la bretanya francesa però em caso el 23 d'abril a Catalunya. Com que estic tant lluny, no tinc ningú que em pugui ajudar a triar el vestit i estic una mica indecisa, no sé què fer. De moment, n'hi ha dos que m'agraden i d'estils molt diferents, però clar només les venedores elles sempre diuen que queda bé.
La meva mare intentarà venir però ja em diuen que faig tard i que l'he de triar ja i no sé què fer. Tinc clar que me l'he de comprar aquí a França perquè per les proves i tot, com que tinc 13h fins a Catalunya, no puc tornar quan vull.

Us poso les dues opcions que tinc de moment. En una, el pdf, mel vaig probar però no em van deixar fer fotos, l'altre sense problemes, tot i que és dues talles més grans del que toca... Si us plau, em podeu ajudar i dir el què us sembla, sincerament, l'estil, com em queda, etc? Aquí no tinc gaires amigues i no vull que el meu nòvio vegi el vestit abans, tot i que si no hi ha més remei, crec que ho hauré de fer.
Gràcies a totes!

Només puc penjar la 1a opció, ara penjo l'altre!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 12, 2010 9:15 am

a mi aquest m'agrada molt ada, la cua és espectacular! quina pena que no poguessis fer foto de l'altre per ensenyar-lo a la family

Heleniah gràcies ::love::
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 12, 2010 9:16 am

Ostres no em deixa penjar l'altre opció diu que la mida es massa gran... algú sap com reduir la mida d'un pdf?
M'encanta el vestit de davant, és preciós! De veres que et queda molt bé, és molt elegant i romàntic com ja t'han dit!
Enhorabona ja el tens!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 12, 2010 9:18 am

Gràcies Bie, però aquest és el problema. De darrera, la cua m'agrada molt però de davant no m'acaba de convèncer, a part que em sobren com 10kg, no el veig gaire maco de davant....I a més, crec que serà una boda davant del mar, a la platja i no sé si la cua s'escau. De fet no m'havia plantejat dur cua, però quan el vaig tenir posat em va agradar molt la cua i està tirat de preu... Però no sé tinc dubtes i molts!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: marsal75 » dt. oct. 12, 2010 9:21 am

et queda molt bé el vestit, i té una bona cua!!!!

per cert, qui s'ha agafat un Núvia de Baraïsa tambe?
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 12, 2010 9:30 am

No sé com penjar-ho i he fet la manera més matussera que conec, de copiar pantalla perquè us feu una idea de l'altre opció i així em pogueu dir.. no sé si ho veureu gaire bé...
MERCI!
ada77 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 25, 2010 8:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: zarina » dt. oct. 12, 2010 9:33 am

ada77 ha escrit:Hola noies!

Faig una crida a la vostra ajuda. Estic vivint a la bretanya francesa però em caso el 23 d'abril a Catalunya. Com que estic tant lluny, no tinc ningú que em pugui ajudar a triar el vestit i estic una mica indecisa, no sé què fer. De moment, n'hi ha dos que m'agraden i d'estils molt diferents, però clar només les venedores elles sempre diuen que queda bé.
La meva mare intentarà venir però ja em diuen que faig tard i que l'he de triar ja i no sé què fer. Tinc clar que me l'he de comprar aquí a França perquè per les proves i tot, com que tinc 13h fins a Catalunya, no puc tornar quan vull.

Us poso les dues opcions que tinc de moment. En una, el pdf, mel vaig probar però no em van deixar fer fotos, l'altre sense problemes, tot i que és dues talles més grans del que toca... Si us plau, em podeu ajudar i dir el què us sembla, sincerament, l'estil, com em queda, etc? Aquí no tinc gaires amigues i no vull que el meu nòvio vegi el vestit abans, tot i que si no hi ha més remei, crec que ho hauré de fer.
Gràcies a totes!

Només puc penjar la 1a opció, ara penjo l'altre!

holaaaa!!! com va tot? a mi aquest vestit m'agrada molt es un estil als que mi m'agradaen vec que a la foto et queda moilt be, suposo que tu areglaran y et quedara ajustat a la teva mida!! no se mi m' agrada mol! bueno ya ens diras!!
zarina

Entrades: 53
Membre des de: dc. set. 08, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. oct. 12, 2010 9:34 am

uffff aquests és més maco (al menys per al meu gust, perque a mi no m'agraden els vestits completament blancs), i aquest com et quedava, com t'hi trobaves tu?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 12, 2010 9:38 am

A mi m'agradava però clar no sé... es que vaig anar a la botiga dient que volia un vestit amb tires o lligat al coll i en tenien molt molt pocs, aquest era un. Es que pensava que al tenir molt pit no podia anar amb un palabra d'honor sense tires. Me'l vaig provar i em va semblar massa atrevit, sobretot perquè l'estampat era color burdeos i li vaig dir que el veia massa estampat i llavors em va treure el mateix però en color xocolata com diuen aquí i em va agradar més. El vaig trobar més senzill....
Després al cap d'uns dies vaig anar a Cymbeline i li vaig dir al meu xicot que m'acompanyés perquè de fet ja sabia que els preus de la botiga no estan al nostre abast. I TOTS TOTS eren sense tires, però després em vaig adonar que si te'l posen a la teva mida no et cau i em podria anar bé. Tant la dependenta com el meu xicot em van dir que tenia unes espatlles molt maques i que les havia de lluir, que res de tires.... i ara no sé què fer.... buaaaaaa :-(
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Alexita012 » dt. oct. 12, 2010 9:40 am

Hola Ada! Dons la veritat és que a mí m'agrada més el que has penjat en el document de word (i tranquil·la que es veu molt bé!) el trobo molt original amb el toc de color, l'altre el trobaba una mica ensopit.. i sembla més cómode de portar i més si dius que tens pensat fer cerimònia al costat de la platja i tal. Posa't com t'ho veies??? amb quin tenies millors 'vibracions'?? :-)ok: i com tu dius, ben arreglat no t'ha de caure!!!

Ah! i Bie, estás preciosa, el vestit és moooolt maco i et queda genial, a mi m'ha enamorat sobretot per darrere ::love::
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: marsal75 » dt. oct. 12, 2010 9:44 am

Qui s'ha quedat un Núvia de Baraïsa també, a part de mi???

es que mirant la llista de la primera pag he vista que hi havien dos vots, amb ho qual algú a part de mi també se n'ha quedat un
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ada77 » dt. oct. 12, 2010 9:45 am

Merci per l'ajuda, a totes!! De veritat que em feu un gran favor!
Mira, la veritat és que quan me'l vaig provar, va ser el primer i l'únic de la botiga, vaig pensar que ja tenia vestit! I vaig sortir dient que ja el tenia! Però després vaig tenir dubtes... vaig ensenyar la foto a la cunyada i a la mare (jo no hi surto, però bueno) i em van dir que potser amb el pit que tinc, que millor un altre tipus de vestit, em van dir que no em tanqués en banda i em deixés aconsellar....
Vaig anar a una altra botiga, molt més tradicional i em vaig emprovar només aquest, és que els altres tenien massa coses i a mi m'agradava un de ben senzill i aquest de la cua em va agradar, sobretot de darrera, la cua, però no vaig quedar convençuda.
I ara estic pendent de tornar a la botiga del que té color i potser provar-me algun altre palabra d'honor també, és que no sé si mirar més o no.. a mi posats tots m'agraden! Al contrari que la majoria, jo em sento més guapa! jajjajaja! Serà que tinc l'autostima per terra i amb vestits de núvia posats em veig millor! jajjajjaa!
No sé estic feta un lio!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 12, 2010 10:17 am

ada77 ha escrit:Merci per l'ajuda, a totes!! De veritat que em feu un gran favor!
Mira, la veritat és que quan me'l vaig provar, va ser el primer i l'únic de la botiga, vaig pensar que ja tenia vestit! I vaig sortir dient que ja el tenia! Però després vaig tenir dubtes... vaig ensenyar la foto a la cunyada i a la mare (jo no hi surto, però bueno) i em van dir que potser amb el pit que tinc, que millor un altre tipus de vestit, em van dir que no em tanqués en banda i em deixés aconsellar....
Vaig anar a una altra botiga, molt més tradicional i em vaig emprovar només aquest, és que els altres tenien massa coses i a mi m'agradava un de ben senzill i aquest de la cua em va agradar, sobretot de darrera, la cua, però no vaig quedar convençuda.
I ara estic pendent de tornar a la botiga del que té color i potser provar-me algun altre palabra d'honor també, és que no sé si mirar més o no.. a mi posats tots m'agraden! Al contrari que la majoria, jo em sento més guapa! jajjajaja! Serà que tinc l'autostima per terra i amb vestits de núvia posats em veig millor! jajjajjaa!
No sé estic feta un lio!

Tots dos vestits són molt xulos però per com ho expliques, crec que encara no has trobat el teu. Perquè quan ho fas... ho sents! Jo en el teu cas, aniria a alguna altra botiga i m'emprovaria de tot!!! com et diu ta mare, no et tanquis en un sol tipus de vestit, de vegades ens tanquem en banda i no deixem entrar el nostre. Jo m'he quedat un que em va escollir la dependenta, jo ni me l'havia mirat i vaig sentir que era el meu, així que si tens dubtes és que encara no t'ha trobat :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Vilaweb » dt. oct. 12, 2010 11:27 am

Que guapo Bie!!! es molt original!!! :) que be quan ja tens vestit ja pots començar a mirar altres cosetes i es como que ha donat un gran pas per la boda!!! enhorabona!!

Em pasarè per Cymbeline! perque de alma n hi havia altres que m agradaven tambè!!

Un peto a totes!! i aneu explicant!!
Vilaweb
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 12, 2010 11:48 am

ada a mi l'estampat m'agrada molt, però a qui ha de convèncer és a tú!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: euterpe » dt. oct. 12, 2010 11:49 am

HELENIAH ha escrit:
Bie ha escrit:és aquest
Imatge

No és d'una marca coneguda, és d'una botiga de Barcelona que té dissenys propis :-))

És molt bonic i romàntic. Enhorabona!!

Bie!!! És on me l'he quedat jo!!! jejeje. És que per la primera foto que he vist m'ho ha semblat.

Crec que me'l vaig emprovar, aquest vestit, però m'anava molt petit!!! :-(
És preciós i et queda molt bé! :-)ok:
Imatge
euterpe

Entrades: 194
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 9:29 am

EntradaAutor: VaneMenorca » dt. oct. 12, 2010 11:57 am

Estic d'acord amb la Cadui.... ves a més tendes i emprovate'n més!!!!! I voràs que quan trobis el teu ho sabràs i sns dubtes...

Però si has d'escollir entre dos d'aquests, el de les flors és molt macu!!!!
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants