Regals a convidats especials

un gran any!

Re: Regals a convidats especials

EntradaAutor: aairinn » dt. set. 21, 2010 12:21 pm

Adriana, jo també cavio d'opinió de la nit al dia respecte totes aquestes coses. AIxí que tranquila, que deu ser normal...

Nosaltres a l'aperitiu volem estar amb els convidats i, com que fem la cerimònia al mateix restaurant, entre cerimònia i aperitiu faran uns còctels i pastetes per que la gens estigui entretinguda mentres nosaltres ens fem alguna foto. Que seran poquetes per què no ens convenç gens la idea d'haver d'anar possant a un i altre lloc, així que espero que tinguem temps de tot!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: JS » dj. set. 23, 2010 11:55 am

Que maco això de la rosa amb la carta personalitzada! Teniu un munt d'idees!
JS
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: COUPE3669 » dj. set. 23, 2010 1:17 pm

Hola! Jo también havia pensat lo de la carta personalitzada, potser posem noms a les taules i cartes personalitzades q els hi expliqui el pq seuen en aquella taula i les gràcies per haver vingut. Tinc q pulir molt la idea encara jeje
6 de Juliol 2012!!!

[url][url=http://nuvis.org/pedro_i_magda2012] Imatge[/url] [/url]
COUPE3669
:: núvia experta

Entrades: 644
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:13 pm

EntradaAutor: COUPE3669 » dj. set. 23, 2010 1:22 pm

aairinn ha escrit:Adriana, jo també cavio d'opinió de la nit al dia respecte totes aquestes coses. AIxí que tranquila, que deu ser normal...

Nosaltres a l'aperitiu volem estar amb els convidats i, com que fem la cerimònia al mateix restaurant, entre cerimònia i aperitiu faran uns còctels i pastetes per que la gens estigui entretinguda mentres nosaltres ens fem alguna foto. Que seran poquetes per què no ens convenç gens la idea d'haver d'anar possant a un i altre lloc, així que espero que tinguem temps de tot!

Hem sembla molt bona idea però segur q puja el presupost... ja también havia pensat en posarlis algun entreteniment però és tot tan car!!! A més nosaltres también ho fem tot al mateix lloc i marxarem per fer fotos així q suposo q trigarem més q vosaltres. Algú sap quan temps tarden amb les fotos més o menys?????????????
6 de Juliol 2012!!!

COUPE3669

EntradaAutor: Sita_yo » dj. set. 23, 2010 1:35 pm

a le sfotos mes o menys calcula una hora o hora i pc, pero clar tot depen del tipus de reportatge, del lloc on te les facis (la distancia dsd l'esglesia i restaurant..) pero no crec que s'estiguin molt mes, almnys pels casaments que jo he anat mes que res perque sino l'aperitiu sallarga massa i els convidats...ja no saben que fer! jeje
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: COUPE3669 » dj. set. 23, 2010 2:20 pm

Gràcies Sita! Doncs hauré de prepararlis alguna cosa per després de la cerimonia pq sino m'ho perdré tot!!!!!! :star::
6 de Juliol 2012!!!

COUPE3669

EntradaAutor: Bie » dv. set. 24, 2010 10:57 am

jo tinc pensat posar una cúpula amb cinema esfèric, tipus bombolla, una peli de 5 minutets però que impressionen molt i que la gent vagi entrant quan es cansin de l'aperitiu jiji, anirem a fer-nos fotos però no duraran tot l'apeririu que vull estar el màxim possible amb els convidats
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: COUPE3669 » dv. set. 24, 2010 12:04 pm

Bie es super original!!!!!! Però et deu costar un pastón...
Hem sembla una idea genial
6 de Juliol 2012!!!

COUPE3669

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 24, 2010 12:23 pm

ELs còctels aquests ens els ofereix el restaurant, crec que estan inclosos al preu, però si no ho estan ho agafarem igual. Preferim gastar-nos una mica més però no haver de patir per si se'ls fa llarga l'espera o no. No sé on ens farem les fotos, es possible que al mateix restaurant als jardins de fora que són molt macos, però ni que les fessim fora a Lleida, per exemple, suposo que trigaríem una hora o aíxí, no? Pim pam, alguna foto per tenir el reportatge que sé que ens farà gràcia quan passi el temps i llestos, qu e ami no m'agrada gens que em facin fotos!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Bie » dv. set. 24, 2010 12:28 pm

COUPE3669 ha escrit:Bie es super original!!!!!! Però et deu costar un pastón...
Hem sembla una idea genial

quan ho tingui més lligat us comento!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 1:04 pm

Pero noietes una hora es molt no?? A mi m' han dit els fotografs q en 20 minuts estarà enllastit, i les altres ja els hi demanat q em les facion allà a l' aperitiu amb la gent, no se..... lo de la bombolla es molt chuli! a mi m'ho havien oferit i es molt bona idea! Com porteu el tema entregues? ja les teniu clares??
7 de Maig de 2011
adriana27

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 24, 2010 1:14 pm

aairinn ha escrit:ELs còctels aquests ens els ofereix el restaurant, crec que estan inclosos al preu, però si no ho estan ho agafarem igual. Preferim gastar-nos una mica més però no haver de patir per si se'ls fa llarga l'espera o no. No sé on ens farem les fotos, es possible que al mateix restaurant als jardins de fora que són molt macos, però ni que les fessim fora a Lleida, per exemple, suposo que trigaríem una hora o aíxí, no? Pim pam, alguna foto per tenir el reportatge que sé que ens farà gràcia quan passi el temps i llestos, qu e ami no m'agrada gens que em facin fotos!!!

Sí que entren al preu del menú, aairinn, no pateixis.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 24, 2010 1:16 pm

adriana27 ha escrit:Pero noietes una hora es molt no?? A mi m' han dit els fotografs q en 20 minuts estarà enllastit, i les altres ja els hi demanat q em les facion allà a l' aperitiu amb la gent, no se..... lo de la bombolla es molt chuli! a mi m'ho havien oferit i es molt bona idea! Com porteu el tema entregues? ja les teniu clares??

Has de comptar també amb el temps d'anada al lloc de les fotos, el temps de les fotos i el de camí al restaurant... jo crec que s'ha de comptar una hora sí o sí... i si et sobra temps... millor! Més en podràs compartir amb els convidats.
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Sita_yo » dv. set. 24, 2010 1:46 pm

una hora sembla molt pero despres...no es tant. Ja veuras mentre puges al cotxe amb el super vestit, vas fns al lloc del reportatge, baixes, us col·loqueu, i tot plegat, 4 fotos i......ja es l'hora! Pero be molta gent ho fa com comenten per aqui, al mateix restaurant, i coses així, aixó ja va a g ustos!
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: marsal75 » dv. set. 24, 2010 2:56 pm

nosaltres les fotos en les farem en el mateix restaurant que tenen un jardí japonés, i en una altre part, al costat del lloc de les ceremonies tenen unes pedrotes col·locades en forma com prehistòrica que és on un es fa les fotos amb els convidats. Jo crec que tot plegat d'una hora és impossible que baixi. Mentres ens fan les fotos a nosaltres sols els convidats van a fer l'aperitiu, i aleshores quan nosaltres arribem fan més fotos... però ja vaig deixar ben clar al del restaurant que com no hi hagi menjar per a nosaltres ja poden anar corrent montanya abaix : sgra : : sgra : : sgra :
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: adriana27 » dv. set. 24, 2010 3:19 pm

Jajaja q bo marsal! pues si mes els hi val q ens deixin cosetes per picar! clar es q jo ho faig a l' esglesia del poble del costat, o sigui q entre q la gent marxa i tot, pues nosaltres volen guanyar temps per anar fent mentres ell arriven, pero q teniu tota la rao q entre una cosa i l' altre....pero bueno farem algo rapidet i andandoo!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: aairinn » dv. set. 24, 2010 3:29 pm

buniketa ha escrit:Sí que entren al preu del menú, aairinn, no pateixis.

Això em semblava... Ja no he volgut ni consultar si era un extra o no, per si les mosques!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: Bie » dv. set. 24, 2010 6:08 pm

jo ho vull fer tot al mateix lloc, cerimònia, fotos i convit, suposo que amb mitja hora n'hi ha prou i la resta durant l'aperitiu, el sopar, etc.
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: adriana27 » dt. oct. 12, 2010 4:53 pm

Vaya.....una muy buena amiga q llevaba 5 años cn el novio se han separado....y vaya q se ha kedado soltera, entoces.....me gustaruia hacerle algo especial....como lo veis si le regalo un ramo de chupa.chups con una tarjetita?? se q alguna de vosotras lo estais haciendo y los veo muy cukos!
7 de Maig de 2011
adriana27

EntradaAutor: Montseta28 » dt. oct. 12, 2010 5:41 pm

lOS RAMOS De chupa-chups quedan muy monos!!!!!hazle uno a tu amiga que seguro que le encantará!!!!!son fáciles de hacer, yo he hecho una prueva y estoy contenta con el resultado!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants