VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 12, 2010 11:59 am

euterpe ha escrit:
HELENIAH ha escrit:
Bie ha escrit:és aquest
Imatge

No és d'una marca coneguda, és d'una botiga de Barcelona que té dissenys propis :-))

És molt bonic i romàntic. Enhorabona!!

Bie!!! És on me l'he quedat jo!!! jejeje. És que per la primera foto que he vist m'ho ha semblat.

Crec que me'l vaig emprovar, aquest vestit, però m'anava molt petit!!! :-(
És preciós i et queda molt bé! :-)ok:

vaja! clar que com els rebaixats eren de mostrari només tenien una talla de cadascun
com és el teu? en vaig veure altres de molt bonics però com no havia demanat hora no me'ls van deixar emprovar perquè estaven guardats
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: jesy-fidel » dt. oct. 12, 2010 12:11 pm

hola cuando cierra esta tienda yo queria pasarme......en enero o febrero.....
si te quedas un vestido cuanto es la`paga y señal?'
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel
:: núvia rookie

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 12, 2010 12:15 pm

nenes la botiga no tanca! la meva mare ho va entendre malament, però s'acaben unes rebaixes que tenen dels vestits de mostrari.

jessy no em vaig enterar massa del preu perquè la meva mare ho va fer mentre jo em vestia però crec que va deixar 100€ i li van dir que passés a pagar la resta abans de nadal, es queden el vestit allà pels arreglos i me'l portaran a una tintoreria que coneixen quan estigui ben ajustat, tot això a part :-)ok:

vaig veure el preu d'un dels vestits exposats que eren 600 i pico, sé que el meu originalment era car i estava molt rebaixat perquè parlaven de "ganga" jaja però no et puc dir el preu exacte, o sigui que fan vestits per preus a partir de 400-500 crec :-)
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Montseta28 » dt. oct. 12, 2010 1:16 pm

A mi también m' agrada molt el de les flors, és molt maco, li dona un toc original!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dt. oct. 12, 2010 9:59 pm

Es super maco !!!!!!!!! I nena quina enveja tes un tipin !!!!!!!!!! Aixxxx tinc que fer dietaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: HELENIAH » dt. oct. 12, 2010 10:04 pm

ada77 ha escrit:Merci per l'ajuda, a totes!! De veritat que em feu un gran favor!
Mira, la veritat és que quan me'l vaig provar, va ser el primer i l'únic de la botiga, vaig pensar que ja tenia vestit! I vaig sortir dient que ja el tenia! Però després vaig tenir dubtes... vaig ensenyar la foto a la cunyada i a la mare (jo no hi surto, però bueno) i em van dir que potser amb el pit que tinc, que millor un altre tipus de vestit, em van dir que no em tanqués en banda i em deixés aconsellar....
Vaig anar a una altra botiga, molt més tradicional i em vaig emprovar només aquest, és que els altres tenien massa coses i a mi m'agradava un de ben senzill i aquest de la cua em va agradar, sobretot de darrera, la cua, però no vaig quedar convençuda.
I ara estic pendent de tornar a la botiga del que té color i potser provar-me algun altre palabra d'honor també, és que no sé si mirar més o no.. a mi posats tots m'agraden! Al contrari que la majoria, jo em sento més guapa! jajjajaja! Serà que tinc l'autostima per terra i amb vestits de núvia posats em veig millor! jajjajjaa!
No sé estic feta un lio!

Hola Ada, la cua del primer és espectacular però a mi personalment m'agrada més el tall del segón, el de les flors. Però l'important és que tu ets sentis agust i convençuda i si no ho estàs potser és perquè el teu vestit t'està esperant a un altre lloc. No perds res per mirar una mica més, l'únic que pot passar és que trobis un que t'agradi més o de vegades mirant altres coses descobreixes que en veritat el que vols és un dels que ja t'havies emprovat abans :-)ok:
Sort i ja aniràs explicant.
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 12, 2010 11:13 pm

Diciembre75 ha escrit:Es super maco !!!!!!!!! I nena quina enveja tes un tipin !!!!!!!!!! Aixxxx tinc que fer dietaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

això va per mi?
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. oct. 13, 2010 12:01 am

JAJAJJA Si Bie que te he visto mientras me comia un bol de palomitas y me he mirado el culo y necesito adelgazar !!!!!!!!!! El vestido te queda muy biennnnnn :-)ok:
Diciembre75

EntradaAutor: Erfre » dc. oct. 13, 2010 12:03 am

Hola ada77!!
Jo aniria tambe a mirar una miqueta mes, encara hi ha temps i com diuen las noies que ja tenen el vestit, es una sensacio de que es el teu ::love:: si es genial anar a fer les proves *.-o-o.* *.-o-o.*
Dels dos que has penjat a mi m'agrada mes el segon. Ja diras com va la ruta vestidil!! :-)ok:

Bie!!
El vestit molt maco!! En un parell de setmanes has avançat molt amb la boda!! Genial!! >.-<: >.-<:
Imatge
Erfre
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1007
Membre des de: dv. jul. 30, 2010 9:59 am

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. oct. 13, 2010 12:46 am

ada77 ha escrit:A mi m'agradava però clar no sé... es que vaig anar a la botiga dient que volia un vestit amb tires o lligat al coll i en tenien molt molt pocs, aquest era un. Es que pensava que al tenir molt pit no podia anar amb un palabra d'honor sense tires. Me'l vaig provar i em va semblar massa atrevit, sobretot perquè l'estampat era color burdeos i li vaig dir que el veia massa estampat i llavors em va treure el mateix però en color xocolata com diuen aquí i em va agradar més. El vaig trobar més senzill....
Després al cap d'uns dies vaig anar a Cymbeline i li vaig dir al meu xicot que m'acompanyés perquè de fet ja sabia que els preus de la botiga no estan al nostre abast. I TOTS TOTS eren sense tires, però després em vaig adonar que si te'l posen a la teva mida no et cau i em podria anar bé. Tant la dependenta com el meu xicot em van dir que tenia unes espatlles molt maques i que les havia de lluir, que res de tires.... i ara no sé què fer.... buaaaaaa :-(

Sinceramente las chicas que tenemos pechonalidad jeje el palabra de honor nos hace aparentar más aun, cosa que e visto en tu primer vestido, te achata la figura y te hace parecer con mas pecho, cosa que con un escote en V te alargaria la figura, estilizaria el pecho y te lo definiria y no aparentaria más de lo que tienes e incluso te "quitaria" algo.
No quita que el vestido ES PRECIOSOOOOOOOOOOOOOOOO, pero sin duda y a mi entender el 2º creo que te sentaria mejor, te estilizaria más y se ves que el toque de color no te convence....pues puedes buscarte otro más sencillo aun si cabe de el mismo estilo,no?
Ai te dejo mi humilde opinión :-()-)
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 4:29 am

Gràcies Dreams0411! La veritat es que amb la pechonalidad que dius no hi podem lluitar i potser sí que és veritat que les tires em quedarien millor! De fet, quan em vaig provar el de flors, que va ser el 1r que em vaig provar, vaig sortir super contenta i dient que havia trobat el meu vestit! :-) Però després la gent em van dir que havia d'anar mirant que no em podia quedar amb el 1r i únic que em provava i per això vaig mirar altres estils...
No crec que pugui anar a cap més botiga perquè les altres són molt més cares i no puc gastar 1500 euros per un vestit, són massa diners ara per ara.... :-(
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Rosa82 » dc. oct. 13, 2010 7:55 am

Hola Ada

Segur que entre totres et podem ajudar!

A mi personalment m'agrada més la segona opció. Els plegs van recollits a la cintura i aquí está el detall de las flors que li dóna un toque diferent
Rosa82

Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: eritrea84 » dc. oct. 13, 2010 8:08 am

Hola!!
Ada!! ami la segona opcio m'agrada moltissim!!!és original i maquissim!!!!! pero com diuen totes...busca una mica mes, quan trobes el teu es nota...es una sensacio diferent!!! Bie el teu es super macu i el trobo diferent!!!

cada vegada mes nuvies amb vestittt!!!yuhuuu!!!
eritrea84

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 8:48 am

Diciembre75 ha escrit:JAJAJJA Si Bie que te he visto mientras me comia un bol de palomitas y me he mirado el culo y necesito adelgazar !!!!!!!!!! El vestido te queda muy biennnnnn :-)ok:

jjaja nena què dius! de tipet res! em sobren com 6 o 7 kg que hauria de perdre per la boda pero de forma urgent! :-( tinc panxa de prenyada!

erfre moltes gràcies!

ada jo també tinc molta pechonalidad, a sobre tetes de cabra pq em pengen de la baixada de pes que no vegis... un drama :--( i també crec que un vestit amb tirants ens senta millor, i perquè no t'has de poder quedar el primer vestit que t'emproves? jo ho he fet jaja i a qui li ha d'agradar és a tú!! torna-hi, fes-te una foto i ens la portes jiji
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Syl05/05/02 » dc. oct. 13, 2010 9:08 am

jajjajja sou unes exagerades amb el tema gordura....pero si una novia esta mes guapa si emplena el vestit!!!! una novia massa prima no llueix igual.. ::love:: ::love::
Imatge
Syl05/05/02
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1781
Membre des de: dl. juny 21, 2010 3:16 pm
Ubicació: rubí

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. oct. 13, 2010 11:10 am

Yo tambien opto porque vaya a la tienda y se pruebe el 2º vestido! y luego nos ponga la foto aqui :-)ok: cuanto tienes más o menos de presupuesto?
Dreams0411

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. oct. 13, 2010 11:20 am

Dreams0411 eres de Figueres ?????? que ilusion jejeje yo tambien !!!!!!!!! ¿ como lo llevas todo ????? ya tienes el vestido y los detallitos y eso ????

Yo opto tambien por la segunda opcion haber si puedes probartelo y nos lo enseñas pero lo mas importante es que te sientas tu agusto con el !!!!!!!!!!!
Diciembre75

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. oct. 13, 2010 11:25 am

Diciembre75 ha escrit:Dreams0411 eres de Figueres ?????? que ilusion jejeje yo tambien !!!!!!!!! ¿ como lo llevas todo ????? ya tienes el vestido y los detallitos y eso ????

Yo opto tambien por la segunda opcion haber si puedes probartelo y nos lo enseñas pero lo mas importante es que te sientas tu agusto con el !!!!!!!!!!!

Jejeje bueno lo que es ser....no soy!! soy de barcelona pero vivo aqui temporalmente hasta nuevo aviso (dentro de no mucho) en Figueres, mi novio es militar y estaba destinado a qui.
En que zona de Figueres estas?
Siiiii ya tenemos los detallitos o parte jejeje porque queremos colocar unas muestras de licores en miniatura dentro de los chupitos personalizados que hemos mandado gravar, tambien tenemos los 25 metros de organza para envolverlos y falta el tema lazos!
Tambien Restaurante, fotografo y tramites en el juzgado tramitados hace 1 mes y medio y a falta ya de que nos llamen conforme esta todo bien!
Tambien tengo vestido,velo y zapatos y ara en Noviembre nos ponemos con el viaje e invitaciones *.-o-o.*
Dreams0411

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. oct. 13, 2010 11:50 am

Dreams Pero si ya lo tienes todo !!!!!!!!!
Yo vivo por el centro de figueres, lo que no he entendido si estas ahora en Barcelona y os veniis para aqui o al contrario !!!
Mi chico tambien es de Barcelona De Sant just désvern exactamente pero ya hace 5 años que vivimos aqui en Figueres .
Yo tengo ya el restaurante , ya tenemos los papeles y todo lo del juzgado arreglado ahora ya me he de poner con el vestido , y los detalles que los has mirado aqui en figueres ???
Nosotros hemos ido a mirar aqui en figueres a una chica que tiene un despacho con un monton de cosas y muy bien de precio y de momento le he cogido los pai pai para la ceremonia para que no pasen calor los invitados jejejej y con lo demas estoy hecha un lio !!!!! la peluqueria y maquillaje y eso no me preocupa porque lo hare donde siempre voy.
El fotografo ya lo tenemos decidido casi casi .... y creo que ya esta .... ah las invitaciones las mirare aqui donde te digo que tienen unas muy economicas y son muy originales son como una libretilla que cuentas tu historia como si fuese un cuento .... ahi tantas cosas que una no sabe lo que quiere ya que lo queremos hacer todo verdad ????
Diciembre75

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 11:54 am

Ostres però si ho teniu TOT a PUNT! mare de deu jo no tinc RES encara! Només la data i el lloc encara no l'hem triat! :-( :star:: Quins nervis! buaaaaaa!
Doncs per petició popular, el divendres tornaré a la botiga a emprovar-me la 2a opció amb una amiga que me'l miri a veure què tal, però jo també necessitaria baixar de pes de forma urgent pel 23 d'abril, cosa que dubto que pugui ser... : sgra :
Però la foto no us la podré penjar perquè no em deixen fer fotos i ni amb mòbil ni res que la dependenta està allà al vestidor i m'obre la cortina només posar-me el vestit... per tant, impossible, fins que no deixi paga i senyal no puc fer fotos!!
I de pressupost Dreams 041, no sé tinc uns 600 o 700 euros amb el vestit i el cancan i el xal (que si és el de flors, hi ha un xal molt wapu del mateix color que queda molt bé), però no descarto comprar-me el cancan per internet com ha fet una altra noia perquè 100 euros per això em sembla un robo!!
Merci a totes!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat