VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 11:59 am

Perdoneu noies, em podríeu dir els papers que es necessiten pel tema del jutjat? Com funciona? Jo no m'entero de res? Quins papers necessitem? S'ha de fer amb molta antel·lació o què? Merci!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. oct. 13, 2010 12:11 pm

Diciembre75 ha escrit:Dreams Pero si ya lo tienes todo !!!!!!!!!
Yo vivo por el centro de figueres, lo que no he entendido si estas ahora en Barcelona y os veniis para aqui o al contrario !!!
Mi chico tambien es de Barcelona De Sant just désvern exactamente pero ya hace 5 años que vivimos aqui en Figueres .
Yo tengo ya el restaurante , ya tenemos los papeles y todo lo del juzgado arreglado ahora ya me he de poner con el vestido , y los detalles que los has mirado aqui en figueres ???
Nosotros hemos ido a mirar aqui en figueres a una chica que tiene un despacho con un monton de cosas y muy bien de precio y de momento le he cogido los pai pai para la ceremonia para que no pasen calor los invitados jejejej y con lo demas estoy hecha un lio !!!!! la peluqueria y maquillaje y eso no me preocupa porque lo hare donde siempre voy.
El fotografo ya lo tenemos decidido casi casi .... y creo que ya esta .... ah las invitaciones las mirare aqui donde te digo que tienen unas muy economicas y son muy originales son como una libretilla que cuentas tu historia como si fuese un cuento .... ahi tantas cosas que una no sabe lo que quiere ya que lo queremos hacer todo verdad ????

Si ahora mismo estoy en Figueres, Yo soy nacida en Hospitalet Del Llobregat pero pero hace ya un porron de años que nos fuimos mis familia a Castelldefels que es actualmente donde estan aun mis papis. Pero como ya te e dicho hace 1 año que estamos en Figueres y ya pronto nos iremos jejejeje uff ke follon poner ara el piso a alkilar o a vender...Yo me caso en Barcelona así que todo lo estoy mirando alli y cojiendo alli igual con los detallitos que tambien son de Barcelona, Lo único que estoy tramitando aqui en Figueres es el expediente en el registro civil. Tu donde te casas?????
Por cierto yo vivo cerquita la estación de bus y tren
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 12:13 pm

ada perquè dius que no et pots aprimar d'aquí a l'abril? si queden 6 mesos!
quina pena que no et deixin fer fotos : sgra :
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. oct. 13, 2010 12:15 pm

ada77 ha escrit:Perdoneu noies, em podríeu dir els papers que es necessiten pel tema del jutjat? Com funciona? Jo no m'entero de res? Quins papers necessitem? S'ha de fer amb molta antel·lació o què? Merci!

el tema paper varia molt d'una població a una altre. Ho has de preguntar o bé al poble en el que estigueu empadronats o bé en el que us casareu, perque com t'he dit varien. Els papers estandards que més o menys ens han demanat a totes han estat fotocopia dels dni, partides de naixement literals, fulls d'empadronament.... també depen de si et cases pel civil o bé per l'esglesia
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. oct. 13, 2010 12:16 pm

ada77 ha escrit:Perdoneu noies, em podríeu dir els papers que es necessiten pel tema del jutjat? Com funciona? Jo no m'entero de res? Quins papers necessitem? S'ha de fer amb molta antel·lació o què? Merci!

Necesitas:
El certificado de nacimiento de los dos
El certificado de empadronamiento de los dos últimos años donde has vivido tambien de los dos
El DNI de los dos
Y luego el certificado de solteria y bla bla pero esto te lo dan en el juzgado y lo rellenas allí.
Necesitas tambien 1 o 2 testigos (depende el sitio)
Y mmm creo que ya esta!!
Depende cuando te cases, yo me caso en Junio y se suele hacer con unos 8 9 meses más o menos, por que entre abrir el expediente y que te lo den por valido depende el sitio puedes perder 2 3 4 meses......así que como el expediente caduca en 1 año de ai para abajo puedes ir tramitandolo.
Lo que e dicho es para BODAS CIVILES de la iglesia no sé, eso es preguntar al parroco
Dreams0411 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 13, 2010 12:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Dreams0411

EntradaAutor: eritrea84 » dc. oct. 13, 2010 12:20 pm

graciass!!yo también iba muy perdida con el tema papeleo, pero esto que dices lo tendre preparado....tenemo sque ir a ver el cura un dia de estos...para q nos explique que demas papeleo nos hace falta....que foollon de papelesss!
eritrea84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 12:34 pm

mecachis 8 o 9 mesos d'antel·lació??? Deu meu! Doncs així ja no em puc casar!!!!
Tinc molts problemes i de fet no sé pas si ho podrem fer, ara he trucat a l'ajuntament del meu poble i em diuen que hi hem d'anar TOTS DOS presents... com ja sabeu estem vivint a França i no hi ha manera de poder coincidir cap dia per poder anar a l'ajuntament, per tant, no sé pas com ho podrem fer. Només hi anem per Nadal i la gent d'administració no treballen, ni el 30 de desembre, ho veig mooolt negre.... quina merda....
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 12:37 pm

Ah i Bie doncs lo del pes no sé... ara mateix perquè estic malalta amb una pneumònia que no em deixa viure ja fa dues setmanes i entre diarrees i vòmits he perdut 5kg, pero no volent eh! I llavors això es recupera ràpid, però per festes em conec... i després ja queden 3 o 4 mesos... A més, si ja s'ha triat vestit no sé si es gaire prudent perdre pes fins arribar a canviar de talla no? O què? NO en tinc ni idea... :-(
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 12:44 pm

a veure amb un temps prudent el vestit es pot ajustar! només es plan de que ho planejis bé. Si realment vols perdre pes, pots. Ara espera a curarte de la pneumònia i d'aquí a nadal queden 2 mesos, no sé quant et sobra però es poden perdre 10 kg tranquilament en 2 mesos, després per festes no ho agafaràs tot! amb que et controlis una mica pots agafar 2-3 kg com a molt, repetir la prova del vestit després, seguir amb la dieta i a la última prova deixar d'aprimar-te :-)ok: crec que estan mes que acostumats a que les núvies s'aprimin!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 12:45 pm

ada77 ha escrit:mecachis 8 o 9 mesos d'antel·lació??? Deu meu! Doncs així ja no em puc casar!!!!
Tinc molts problemes i de fet no sé pas si ho podrem fer, ara he trucat a l'ajuntament del meu poble i em diuen que hi hem d'anar TOTS DOS presents... com ja sabeu estem vivint a França i no hi ha manera de poder coincidir cap dia per poder anar a l'ajuntament, per tant, no sé pas com ho podrem fer. Només hi anem per Nadal i la gent d'administració no treballen, ni el 30 de desembre, ho veig mooolt negre.... quina merda....

això es lo normal però amb 3 mesos és suficient :-) no solen trigar més a aprovar-ho!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 12:52 pm

Merci Bie!
Ara lo d'anar al jutjat tots dos o a l'ajuntament ho veig pelut.... no sé pas com ho farem! N'hem tingut un fart per coincidir amb les vacances per casar-nos! Aquí a França tens 3 dies no com a Catalunya o Espanya que en tenen 15! I no crec que poguem agafar més dies junts.. quina merda tot plegat! :-(
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 12:54 pm

Per lo del pes, hauria de perdre uns 10kg ben bons que és el que pesava abans d'arribar a França, aquí amb el menjar d'aquí i els horaris diferents i al principi que no trobava feina i m'estava a casa, doncs amb dos anys m'he engreixat 15kg, per flipar! Però ja he provat moltes dietes i no sé què fer... una amiga meva que es casa ara al novembre va provar Nutricare i li ha funcionat de meravella, n'està encantada i m'ho estic plantejant... està tot avalat per metges i dietistes i es veu que està molt bé. M'aniré a informar ara quan torni a Catalunya. Ho coneixeu vosaltres?
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 12:55 pm

jo escriuria explicant el vostre cas, potser us donen alguna solució
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 12:57 pm

ada77 ha escrit:Per lo del pes, hauria de perdre uns 10kg ben bons que és el que pesava abans d'arribar a França, aquí amb el menjar d'aquí i els horaris diferents i al principi que no trobava feina i m'estava a casa, doncs amb dos anys m'he engreixat 15kg, per flipar! Però ja he provat moltes dietes i no sé què fer... una amiga meva que es casa ara al novembre va provar Nutricare i li ha funcionat de meravella, n'està encantada i m'ho estic plantejant... està tot avalat per metges i dietistes i es veu que està molt bé. M'aniré a informar ara quan torni a Catalunya. Ho coneixeu vosaltres?

guapa jo vaig guanyar 20 kg en molt poc temps, els he baixat tots amb pronokal :-) és una mica car però hi ha alternatives com kot o siken diet, però pronokal té un control més exhaustiu i realment funciona. Ara vull baixar 6 o 7 més per la boda :-)ok:
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. oct. 13, 2010 1:00 pm

jo penso el mateix que si trucas i explicas el cas igual hi ha alguna manera de poder fer.ho
Aixo del papeleo realment es un rotllo !
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 1:04 pm

He trucat a l'ajuntament del poble on estem empadronats tots dos i m'han dit que no hi ha manera d'obrir un expedient de matrimoni civil sense que hi anem tots dos amb dos testimonis. Els hi he explicat el cas i m'han dit que truqui al consulat, però al consulat m'han dit que no poden fer res perquè si no estem empadronats a França, consta com que vivim a Catalunya... haurem de demanar algun altre dia de festa que no sé pas d'on el treurem! Uffff...
Bie, això del pronokal què és? Es que no m'entero...
Merci noies! Espero que ens puguem casar al final! Sinó jo em moro!! Que tinc 50 fondues per donar de regal als convidats! jajajaj
Si no si que guanyaré pes anar fent fondues.... : ban : : ban : : ban :
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 1:06 pm

Ah Bie ja ho veig! Pues ve a ser un rollo nutricare, sí sí que es car, et surt cada àpat, bé cada sobre a uns 3 euros em van dir...
A tu et va anar bé doncs? Jo només tinc por que després ho torni a recuperar, si ho deixes, saps? L'efecte io-io... no sé... :-/
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Bie » dc. oct. 13, 2010 1:34 pm

a veure està clar que si després menges fatal ho recuperaràs, però no per culpa de la dieta, sino per culpa teva. Jo he fet pauses de la dieta, i menjant bé amb les meves excepcions m'he mantingut :-)ok: si es fa bé no es recupera clar que ha d'haver-hi una educació alimentària darrere!
Imatge
Imatge
Bie

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 1:37 pm

Ho veig molt bé i hi ha moltes coses, he enviat un mail per demanar si tenen un distribuidor a França, a veure si em contesten...
Merci!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Dreams0411 » dc. oct. 13, 2010 3:35 pm

ada77 ha escrit:mecachis 8 o 9 mesos d'antel·lació??? Deu meu! Doncs així ja no em puc casar!!!!

No se en que registro quedrias abrir el expediente, pero como te e dicho tardan de 2 a 4 meses en los casos más demandados, puede ser que vayas algo justa....pero como te e dicho es depende el lugar! así que en 2 meses (si lo haces próximamente) lo podrias tener resuelto y ya estarte tranquila jeej *.-o-o.*
Dreams0411

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants