Novias del Bages 2011

un gran any!

Re: Novias del Bages 2011

EntradaAutor: toñy » dc. jul. 28, 2010 8:10 am

quisiera recomendaros fotografo es de Sant Fruitos se llama TOMAINSTANT para mi de lo mejorcito que ahi por aqui y reataurante Bogart para no tener sorpresas desagradables cuando llegue el dia pues son estupendos profesionales y todo clarito el precio final y el servicio personalizado y calida precio genial,espero aver ayudado un poco,un beso a todas.
toñy

Entrades: 20
Membre des de: dj. maig 06, 2010 7:57 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. jul. 28, 2010 8:32 am

hola, jo em caso dintre d'un mes pero com que veig k sou del 2011 i encara us puc recomenar coses, jo em caso el 4 de set, faig la ceremonia civil al ajuntament de sant joan de vilatorrada, despres dinem al retiro, alla teniu música, el cotxe de luxe dels del resteurant, música.
el fotograf que ens ha fet la preboda, invitacions, boda, regal de la foto,.... els de Manresa FOTOTECNIA de la carretera cardona, son una passada, uns cracks!! el vestit me le fet a mis Mag nuvies, valen la meitat que a pronovies minim i son = de macos i d'espectaculars. algun dubte ja direu!!! k vagin mb els preparatius.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: Laieta80 » dc. ago. 25, 2010 8:45 am

Hola Mari,
yo fuí a una boda el 23 de julio a Cal Puntes, el càtering era uno de Sallent llamado creo que Ospi, el sitio espectacular, se casaron en el anfiteatro y la comida muy buena y variada, el servicio y la dirección de la casa muy bién también, yo recomiendo Cal puntes de la mejorcito del Bages

Saludos, laia
Mari (MJM) ha escrit:Tu vas anar a la boda de dissabte a les 5 de la tarda???

Esque com no se que fer, ens van convidar per passar-nos a veure com estava tot decorat, pero per problemes de temps no vam poder anar i anirem el dia 5 de juny que hi ha una altra boda. Espero poder anar. Vam anar per la jornada de portes obertes i ens va agradar molt!!

De dinar quin catering hi havia ho saps?

Esque no m'agraden els de la barca i vull mirar d'altres.
Laieta80

Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 8:29 am

EntradaAutor: Salaok » dj. ago. 26, 2010 9:58 am

Jo no soc de Manrresa, pero emcaso a Sant Benet.
Heu estat a algun casament, ajuda please
Imatge
Salaok

Entrades: 135
Membre des de: dt. jul. 20, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. ago. 26, 2010 7:18 pm

Ho sento jo no et puc ajudar... jo he anat a dinar alla amb els companys de feina, en quin dels 2 restaurants ho fas?
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Laieta80 » dv. ago. 27, 2010 7:46 am

Bon dia Mari, si entres a Cal Puntes.com podràs trobar tots els càterings que hi treballen allà, jo si fos tu els trucaria i demanaria pressu a tots a veure qualitat preu que et donen, jo em caso al 2012 i m ho miraré amb lupa tot, encara no sé on ho farem, perque som de barcelona però ens agrada molt la zona del bages, confirmat que el càtering del 23 de juliol que jo vaig anar no era La Barca, era l'altre que et vaig comentar,

Espero que t'hagi sigut de gran ajuda, salutacions.
Laieta80

Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 8:29 am

EntradaAutor: Mari (MJM) » dv. ago. 27, 2010 3:08 pm

Laieta80 ha escrit:Bon dia Mari, si entres a Cal Puntes.com podràs trobar tots els càterings que hi treballen allà, jo si fos tu els trucaria i demanaria pressu a tots a veure qualitat preu que et donen, jo em caso al 2012 i m ho miraré amb lupa tot, encara no sé on ho farem, perque som de barcelona però ens agrada molt la zona del bages, confirmat que el càtering del 23 de juliol que jo vaig anar no era La Barca, era l'altre que et vaig comentar,

Espero que t'hagi sigut de gran ajuda, salutacions.

Hola!!! Jo al final no em caso a Cal Puntes, em caso prop de solsona, cal puntes esta molt maco, pero el que em quedo és més economic, al no haver de pagar lloguer + càtering. No m'he fixat si tens ja els 100 missatges, passa't per la meva compte enrera i veuràs els que he anat a visitar pel Bages, segur que m'he deixat algun pero ja esta fet. Si vols et deixo una llista aqui dels restaurants. Ja diras alguna coseta guapa!! I tu ves amb calma que no tens pressa!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 13, 2010 8:39 pm

Hola a totes! Jo sóc de Navàs però visc a França des de fa dos anys. En teoria ens casem l'any que ve, a l'abril, però encara no tenim del tot decidit el lloc. Volíem fer-ho a la platja, a Platja d'Aro, però la família del meu noi és del Delta de l'Ebre i la meva tota del Bages, o sigui que ens hem de desplaçar molt.
El 13 de novembre es casa una amiga a Cal Puntes però crec que deu ser molt car. Em podeu orientar una mica amb el preu del de Gironella? A mi a St. Benet m'encantaria, però és caríssim, no ens ho podem permetre!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Mari (MJM) » dj. oct. 14, 2010 5:19 pm

Cal Puntes m'ho vaig mirar de bon principi pero... al final em caso a prop de Solsona i es diu Hotel Can Puig, està molt be i complet! El problema que hi trobava es que al ser masia, has de pagar lloguer de la masia + càtering i puja més que si busques un restaurant. Tu exactament que busques? Així et vaig orientant, per exemple:

Jo volia: Cerimonia civil + restaurant propi + lloc on puguin dormir els convidats = Hotel Can Puig
Una amiga: Casament per l'esglèsia + restaurant al costat = Gaià (Això suposo que ho deus coneixer!) (Si ho vols més bonic tens también Vila Vallbona)
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

EntradaAutor: ada77 » dj. oct. 21, 2010 9:25 am

Hola Mari,

Perdona no havia vist el teu missatge! Doncs busco exactament el mateix que tu, un lloc on poder-ho fer tot i on els convidats es puguin quedar a dormir... ja no demano ni pressupost a Cal Puntes, crec que deu ser caríssim!! uffff....
Ara miro si trobo l'hotel Can Puig! Merci
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Marta2929 » dl. nov. 15, 2010 10:10 am

Hola Ada77,
Amb sembla que si no vas a demanar el preu de Cal Puntes, t'estas ativocant. Jo amb caso allà, i es una passada, el preu es de lo mes normal, finca + menja + 2 hores de barra lliure+ material et surt per 99 euros tot!!!
Que mes vols!!! Aquesta setmana han fet un casament d'una gent de Navas i tinc entes que va anar super be!!! Crec que lo millor es que vaguis tu mateixa a demanar el preus, perque ha vegades la gent parla molt i....Es per donarte la meva opinio.
Que et vagui molt be!!!
Marta2929

Entrades: 5
Membre des de: dc. maig 19, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: ada77 » dl. nov. 29, 2010 7:48 pm

Gràcies Marta!

Al final ens casem a Platja d'aro, com havíem previst, a la Platja...
Però conec perfectament la parella que es va casar de Navàs i sé que tot va anar súper bé i és preciós Cal Puntes!
Merci!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: SUYI » dl. nov. 29, 2010 10:51 pm

Hola wapes!!!!

Aquí una altre núvia del Bages! Jo sóc de Castellbell i el Vilar i em caso el 07 de Maig del 2011 a les 12:00h a la Basílica de Montserrat! i després ho celebrarem a la Finca Sesoliveres d'Igualada!!!

Petonetsssssss

SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants