Autor: Dreams0411 » dj. oct. 14, 2010 3:40 pm
ale ya estoy agusto jijiji
Autor: VaneMenorca » dj. oct. 14, 2010 4:59 pm
eritrea84 ha escrit:yo tengo unas ganad de tener cuenta atras....puff y ame queda poquito!!!

Autor: VaneMenorca » dj. oct. 14, 2010 5:01 pm
Rosa82 ha escrit:Vane FELICIDADES por la cuenta atrás![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: pitukabcn » dj. oct. 14, 2010 5:45 pm

Autor: Fancy » dj. oct. 14, 2010 7:18 pm

Autor: Dreams0411 » dj. oct. 14, 2010 7:21 pm
pitukabcn ha escrit:Pues nosotros cogimos Junio más o menos por las mismas razones que Dreams!!! festivo el día anterior, ya empieza hacer calorcito.... y bueno pq se supone que ya estaré libre de la universidad..... en principio una semana antes habré terminado el ultimo examen...
OS PODÉIS IMAGINAR LO NERVIOSA QUE ESTARÉ???????????????????????????????????????????????????????????????????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh

Autor: Fancy » dj. oct. 14, 2010 7:22 pm

Autor: kittysan » dj. oct. 14, 2010 8:07 pm

Autor: pdmc » dj. oct. 14, 2010 8:14 pm
Autor: Rosa82 » dj. oct. 14, 2010 8:59 pm
pdmc ha escrit:Hola noies
Com ho porteu? A mi em porta de cap el tema de la perruqueria i el maquillatge. Com que ens casem a la tarda-vespre no trobo cap perruqueria que obrin el dissabte al migdia o a la tarda (a part de les dels centres comercials que em queden molt lluny de casa)
Que et vinguin a casa he vist que costa uns 300 euros (a part de l'Eva Sanz en coneixeu alguna altra?) i avui he descobert una web que et venen a casa http://www.peluencasa.com i el maquillatge,el pentinat i les proves et cobren 150 euros. En teniu referències? és que costa la meitat de preu que les altres i no sé si és fiable. Em podeu ajudar?
Moltes gràcies

Autor: VaneMenorca » dj. oct. 14, 2010 9:14 pm
Fancy ha escrit:Ah si??? Son las mismas?? Que bien!!!!! Y de donde has comprado las botellitas?? Y como haras el pergamino?? Yo el pergamino he pensado coger folios de color plateado que he visto en una papelería de aqui y hacer de cada uno dos invitaciones... Tu como los haces?? Aiiixxx, que bien!!!! Así me puedes ayudar un poquito!!!! Gracias!!!!
[/quote]
Autor: pdmc » dv. oct. 15, 2010 7:32 am
Autor: kittysan » dv. oct. 15, 2010 8:37 am
pdmc ha escrit:Hola noies
Com ho porteu? A mi em porta de cap el tema de la perruqueria i el maquillatge. Com que ens casem a la tarda-vespre no trobo cap perruqueria que obrin el dissabte al migdia o a la tarda (a part de les dels centres comercials que em queden molt lluny de casa)
Que et vinguin a casa he vist que costa uns 300 euros (a part de l'Eva Sanz en coneixeu alguna altra?) i avui he descobert una web que et venen a casa http://www.peluencasa.com i el maquillatge,el pentinat i les proves et cobren 150 euros. En teniu referències? és que costa la meitat de preu que les altres i no sé si és fiable. Em podeu ajudar?
Moltes gràcies

Autor: dory » dv. oct. 15, 2010 11:48 am
pdmc ha escrit:Gràcies per respondre Rosa 82
jo busco per la zona de la sagrada familia i fa relativament poc que hi visc i no tinc cap perruqueria on tingui confiança. He estat mirant i com a molt tanquen a les 2. I pel pentinat no m'importa massa, però el maquillatge no m'aguantarà fins a les 7. Si en sabeu d'alguna que estigui oberta fins més tard em faríeu un favor. És que pagar més de 300 euros perquè em vinguin a casa és una mica massa per la meva economia i els de http://www.peluencasa.com si no tinc referències em fa por arriscar-me
Gràcies

Autor: dory » dv. oct. 15, 2010 11:48 am

Autor: dory » dv. oct. 15, 2010 11:51 am
després he anat a dur a imprimir les invis! i ja he rebut els novios tapones jejejeje
Autor: Dreams0411 » dv. oct. 15, 2010 12:55 pm
dory ha escrit:Neniiiis aquest mati lhe usat per anar al registre civil per obrir lexpedient!!! MHAN DONAT HORA PEL 9 DE NOVEMBRE!!!!! Ueee la cosa tira endevant! no us preocupeu qui encara no hagi fet paperassa, la noia mha dit que vaig sobrada de temps ( parlo del registre civil de barcelona ehh) i tot allo de que si caducan los papeles etc... CREC QUE ES UN BULO!!!! Sempre parlo del cas de barcelona. Jo fa gairebé 2 mesos que ho vaig demanar tot i no mhan dit res! a part, als papers no posava res de que caducava!!
Tot el matí de recaditos![]()
després he anat a dur a imprimir les invis! i ja he rebut els novios tapones jejejeje
I nenes! ara mhe de centrar ja en els estudis que en 2 mesos podria acabar la carrera pero amb el ritme que porto.....així que ara toca centrar-se!!

Autor: montseijordi » dv. oct. 15, 2010 1:42 pm

Autor: eritrea84 » dv. oct. 15, 2010 2:37 pm