BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 13, 2010 11:47 pm

Airinn que m'he oblidat de respondre't...uf entre l'alegria d'avui i pensar en que em falta per anar a la fira, què tinc que fer, mirar pressupostos, netejar casa...... o sento se m'ha passat respondre't.Demà us envio un mail a les dos a tu i la cadui.

Siii que tinc moltes ganes de coneixer-vos en persona a totes!

Bona nit.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 14, 2010 6:29 am

ENHORABONA CARLINA!!!! segur que t'anirà super be a la fira.... :-)ok:

Jo com cada any no puc anar, son les festes majors del meu poble, que està lluny de lleida i no puc faltar, soc de la comissió de festes i tota la història, així que.... m'haureu de contar tots els detalls!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 14, 2010 7:50 pm

Gràcies Nuvolet!!!

Faré fotos les posaré al facebook i ja t'enviaré un mail explicant-te com ha anat.
carlina

EntradaAutor: buniketa » dj. oct. 14, 2010 8:23 pm

Felicitats, carlina! A veure si hi podem anar i et fem una visita! Ànims i inspiració per a les teves creacions!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 14, 2010 11:21 pm

Gràcies Buniketa!
carlina

EntradaAutor: inqueta » dv. oct. 15, 2010 8:21 am

Siiii Carlina, enhorabona i a agafar idees per les bodes fictícies :-)ok: nosaltres potser ens hi passem el diumenge, i dic potser perque em toca treballar el cap de setmana i m'he demanat fer festa el diumenge.
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: carlina » dv. oct. 15, 2010 1:27 pm

Gràcies Inqueta!!Clar que si dona escapat ni que sigui un ratet a la fira.

Com?No entenc això de les idees per les bodes ficticies,es que avui estic molt espesa al meu pare li ha agafat una angina de pit, està bé però el tindràn uns dies més en observació.Tant bé que estaba ahir que fins i tot va sortir per tvlleida i avui això.

O sigui jo exposaré el mateix que a Torregrossa per això vaig fer-ho per si tenia que anar a alguna fira i també per posar-ho a la web i al facebook com a exemple de casaments.També exposo i tinc a la venda totes les manualitats que vaig exposar a torregrossa.

Noies bon finde!!!
carlina

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 15, 2010 3:03 pm

vaja espero que lo de ton pare s'hagi quedat en l'ensurt i que aviat li donin d'alta!!

Rosa quants dies sense passar-te per aquí!!!! es nota que vas de bòlid perquè et veiem poc el pèl *.O.-O* tot bé?? nena que ja em baixat del 7!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dv. oct. 15, 2010 10:01 pm

Cadui gràcies per l'interès!!!Doncs el tenen a l'uvi en observació a l'unitat aquesta del cor ,no ens han dit quan marxarà xo suposo que si tot va bé dilluns, està bé però l'han de controlar. Diuen que li ha passat pq fumaba molt i pq té sobrepès.Nosaltres sempre li dèiem que deixés de fumar i s'aprimés però és molt tossut, no fèia cas i mira doncs al final ha passat això.
Per cert que xungos els horaris de la uvi et deixen poc rato i a més t'has de posar bata i peucs.Després o demà al matí t'envio un mail.

Nanit.
carlina

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 15, 2010 10:17 pm

si, com que a la uci hi han pacients molt xungos, han de restringir les visites sinó allò podria ser un caos total!
espero que es millori i que aprengui la lliçó, ara toca deixar de fumar i perdre pes. L'angina de pit és un avís, el següent és un infart o quelcom pitjor, així que a fer bondat!! digueu-li així de fort, serà l'única forma que us faci cas :-)ok: qualsevol cosa, ja saps eeh?!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 15, 2010 10:30 pm

cadui ha escrit:vaja espero que lo de ton pare s'hagi quedat en l'ensurt i que aviat li donin d'alta!!

Rosa quants dies sense passar-te per aquí!!!! es nota que vas de bòlid perquè et veiem poc el pèl *.O.-O* tot bé?? nena que ja em baixat del 7!!! >.-<: >.-<:

Síiiiiiiiiiii! vaig una mica de cul, jejejejeje... entre la feina, cursos, cotxe, casa... anem de bòlid! De totes maneres, que sapigueu que demà a la tarda torno a anar a Cymbeline, i espero que aquest cop a decidir definitivament el meu vestit de núvia!
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dv. oct. 15, 2010 11:18 pm

buniketa ha escrit:
cadui ha escrit:vaja espero que lo de ton pare s'hagi quedat en l'ensurt i que aviat li donin d'alta!!

Síiiiiiiiiiii! vaig una mica de cul, jejejejeje... entre la feina, cursos, cotxe, casa... anem de bòlid! De totes maneres, que sapigueu que demà a la tarda torno a anar a Cymbeline, i espero que aquest cop a decidir definitivament el meu vestit de núvia!

Doncs ja ens contaràs com va!!! >.-<:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » ds. oct. 16, 2010 12:53 am

Gràcies Cadui!!!!Si jo crec que aquesta vegada l'ha après la lliçó.Demà parlem per mail.Gràcies.

Nanit.
carlina

EntradaAutor: inqueta » ds. oct. 16, 2010 12:25 pm

carlina ha escrit:Gràcies Inqueta!!Clar que si dona escapat ni que sigui un ratet a la fira.

Com?No entenc això de les idees per les bodes ficticies,es que avui estic molt espesa al meu pare li ha agafat una angina de pit, està bé però el tindràn uns dies més en observació.Tant bé que estaba ahir que fins i tot va sortir per tvlleida i avui això.

O sigui jo exposaré el mateix que a Torregrossa per això vaig fer-ho per si tenia que anar a alguna fira i també per posar-ho a la web i al facebook com a exemple de casaments.També exposo i tinc a la venda totes les manualitats que vaig exposar a torregrossa.

Noies bon finde!!!

Carlina espero que no sigui res lo del teu pare i que es millori quan abans millor :-)ok: cuideu-lo que els pares són el millor que tenim ::love::
Em pensava que crearies una nova exposició, com deies que el teu home faria varies coses... no ho vaig entendre bé, però em sembla molt bé, molta sort per la fira i a veure si ens veiem :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: vili » ds. oct. 16, 2010 6:36 pm

Hola!
vaig força despistada, :-/
voldria demanar-vos la vostra opinió dels locals-restaurants de Lleida, que s'hi mengi bé, :yium:-) preferentment dins la ciutat...hem pensat 2 coses... un restaurant tradicional o bé un local maco amb càtering, què en penseu?
-Hotel Zenit
-Masia
-A Taula
-altres?
vili

Entrades: 1
Membre des de: ds. oct. 16, 2010 6:27 pm

EntradaAutor: aairinn » ds. oct. 16, 2010 7:01 pm

vili ha escrit:Hola!
vaig força despistada, :-/
voldria demanar-vos la vostra opinió dels locals-restaurants de Lleida, que s'hi mengi bé, :yium:-) preferentment dins la ciutat...hem pensat 2 coses... un restaurant tradicional o bé un local maco amb càtering, què en penseu?
-Hotel Zenit
-Masia
-A Taula
-altres?

Hola! Però busques lloc per un casament o és per una altra ocasió? Al zènit s'hi menja molt bé, ho porten els amos del càtering Els cinc sentits i està tot boníssim. La masia, si et refereixes a la del carrer democràcia, a mi personalment no m'acaba de convèncer. I l'altre lloc que comentes no l'he sentit anomenar mai. :-/

Carlina, que no sigui res això del teu pare. Ja ens mantindràs informades del tema fira!
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: inhus » ds. oct. 16, 2010 8:33 pm

Carlina enhorabona pel teu foradet a la fira!! Jo no crec q pugui venir pq treballo :S però estaré atenta a les fotos i a la info!! I anims amb això del teu pare i si al menys a servit per a què hi posi consciència... que es millori.

vili no conec cap d'aquests restaurants!! això d'estar poc per lleida em deixa desfassada... :--(

buniketa anims amb tota la feinada que tens a sobre i a veure si hi ha sort i ja veus la llum amb el vestit!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inhus » ds. oct. 16, 2010 8:36 pm

Lleidatanes he pensat una cosa. Ja que tenim un fòrum de Lleida podríem fer una llista amb les nostres bodes i ficar-ho a la pàgina 1 d'aquest mateix tema. que us sembla? Alguna de les que tingui escrit un missatge a la primera pàgina el pot modificar i afegir-ho no?

bé si alguna s'hi anima jo fico lo meu: INHUS - 30 D'ABRIL - STA MARIA DE PORQUERES I TORREMIRONA DE NAVATA

Al menys a mi m'ajudarà a aclarar-me una mica més i a saber qui és la següent a casar-se que fa molta ilu!!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 16, 2010 8:57 pm

inhus, d'això es va encarregar fa un temps la Buniketa fent un altre post amb les dates, però em sembla que ha quedat una mica en l'oblit... http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=40&t=20664

Si volem llistat de totes les que som en aquest mateix post, les més indicades per fer-ho són la Nuvolet o la Gemma que són les que van començar el post, jo tinc un missatge en la primera plana però és el penúltim *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dg. oct. 17, 2010 12:59 am

Inqueta no faig una nova exposició el que el meu marit em fa és la taula per atendre els clients, l'atril pel catàleg i els prestatges per posar les manualitats.

Gràcies pels ànims noies!!I gràcies per les felicitacions de la fira!!

Doncs a acabat sent un infart, el metge ens ha dit que l'angina de pit comença sent angina i al cap d'unes hores es converteix en infart pq una arteria on hi havia colesterol s'ha juntat amb el tabac i s'ha obstruit, jo no ho sé explicar massa bé però el metge ens ha fet una superexplicació que ho em entès però no us o sé explicar com o ha dit ell(la cadui o sabrà explicar millor); per aquest motiu el tenen a l'uvi perquè han de vigilar que això no vagi a més o que no li repeteixi. El van controlant amb medicació i dilluns li faràn una prova per veure en quin estat està el cor.

Ens han dit que no li diguem que ha tingut un infart(ell creu que ha estat una angina) pq es pot posar pitjor, que quan els metges vegin que se li pot dir ja li diràn. Així estem....però estic bé noies els preparatius per la fira em distreuen i demà vindràn un ratet els meus nebots a casa i això també m'ajudarà a animar-me i distreure'm.

Altra vegada gràcies a totes pels ànims sou uns solets!!!!!

Vil a la Masia em sembla que s'hi va casar la Istar de bodes lleida 2010 i en va quedar molt contenta. Li pots enviar un privat i preguntar dubtes.La resta no hi he anat mai en això no et puc ajudar.
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant