JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

un any d'il·lusió.

Re: JUNIO 2007!!!!!!! (II Part )

EntradaAutor: MARICRIS » dj. oct. 07, 2010 11:07 am

buenas!

com va tot?? aquí a bétera-city el dia està gris gris i trist... i ara ja he passat de la fase xoff a la fase - me da igual- ... ahir ma mare per telèfon em diu que potser vindran a passar el finde a bétera pues jo - me da igual-, les amigues diuen que fer soparet dissabte i jo - me da igual-, avui tenim sopar amb uns altres amics i jo -me da igual- estic més rara.... em sembla que necessito un injecció de vitamines o una sessió beauty ( pelu, depilation, massatjes), que es lo que faig quan estic ploff pero resulta que dissabte que es l'unic dia que puc anar, està tot tancat!!! grgrgrgrgr!!
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: MARICRIS » dj. oct. 07, 2010 11:14 am

bis bis se'm han solapat missatges!!

Trini: això ja està!!! se'm han posat els pèls de punta!! si si jo también vull un missatjet al mobil ehhh! aunque sea la tita-postiza-lejana quiero estar enterá de todo!! :-)ok:

ah! i potser et podré fer una visiteta quan neixi pq del 13 al 15 de novembre estaré per barcelona, vinc a treballar amb mon pare pq té una fira i, com sempre si hi vaig jo s'estalvia dos sous en asafates de fira o sigui estaré tancada al AC fòrum però, espero "escapar-me" algun momentet i visitar-vos! bueno i si voleu fer un sopar com el del altre dia per mi genial!!!! :-)) :-)) m'agrada molt estar amb vosaltres!!!!

aix si quina por! és l'aniversari del resplandor al festival de sitges!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dj. oct. 07, 2010 11:31 am

Maricris no es per fotre pero jo quan vaig estar aixi de guilipuà, va ser abans de vacances que estava embarassada i no ho sabia!!!!

Jo tambe encantada si fem un altre sopar, pero passa tan rapid el temps!!! es fa curta la nit
txellgodayol
:: núvia de platí

Entrades: 4996
Membre des de: dc. feb. 15, 2006 1:08 pm
Ubicació: sitges pero de Sant Pau de Seguries

EntradaAutor: Selecty » dj. oct. 07, 2010 2:11 pm

Necesitamos mas horas hay q hacer merienda-cena la próxima vez a ver si nos cunde un poquito mas jejejejejejeje

Yo estoy mirando a ver si el martes al menos hacemos algo pero no estoy muy inspirada.... :hmm:: :hmm:: :hmm::
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13373
Membre des de: dl. maig 28, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: txellgodayol » dj. oct. 07, 2010 2:27 pm

Ya nos veo que al final ya sera un dia entero y aun sera poco!!!
txellgodayol

EntradaAutor: madonna » dj. oct. 07, 2010 3:19 pm

Siiiiiiiiii un dia de shopping con merienda y tó!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 18136
Membre des de: dv. març 24, 2006 3:31 pm

EntradaAutor: MARICRIS » dv. oct. 08, 2010 9:33 am

me gusta la idea! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

avui estic més "positiva" ...potser és pq ha vingut el representant dels laboratoris isdin i m'ha carregat a cremetes i mostres a primera hora del matí!! jijiji!! soc una convenciera!!! :-))
MARICRIS

EntradaAutor: Selecty » dv. oct. 08, 2010 10:05 am

Buenos dias de viernes aunque aki sean un poco grises!

Maricris es q mira q somos simples a veces, unas muestritas de cremitas y ya somos mas felices jejejejeje luego dicen los hombre q somos complicadas....

Pues ayer nos enteramos de q la mama de uno de los amigos de Jose de toda la vida habia fallecido...60 años y de repente...muerte subita dicen....y ellos pobres embarazados de 4 meses q estan...aix pobre el amigo de Jose estaba muy afectado...menudo año llevamos de visitas al tanatorio de sancho de avila ese...

por eso que...a vivir la vida de verdad! no a medias!!!

Y mañana me voy con Flor la q se caso en Julio, al Tibidabo de sesión postboda, estoy un poco nervi y encima las nubes....a ver q tal va el estreno oficial de mi flash!!! ya os contare el monday!!!!

Happy finde o puente chicas!!! :-()-)
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: madonna » dv. oct. 08, 2010 11:03 am

Bon dia macas!!

per fiiiiiiiiii divendres i pont!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Olé aquestes cremetes Maricris!! així m´agrada més positiva maca! :-()-)

Aixx cuore la vida da unos palos.. por eso CARPE DIEM!!!!
Ya verás k mañana ese post boda irá genial!!!!!! esa fotógrafa!! k eres una crack!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-()-) :-()-)

Las demás k tal??? espero k bien!!

Feliz puente y viernes guapis!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dv. oct. 08, 2010 12:13 pm

Selecty ha escrit:Buenos dias de viernes aunque aki sean un poco grises!

Maricris es q mira q somos simples a veces, unas muestritas de cremitas y ya somos mas felices jejejejeje luego dicen los hombre q somos complicadas....

Pues ayer nos enteramos de q la mama de uno de los amigos de Jose de toda la vida habia fallecido...60 años y de repente...muerte subita dicen....y ellos pobres embarazados de 4 meses q estan...aix pobre el amigo de Jose estaba muy afectado...menudo año llevamos de visitas al tanatorio de sancho de avila ese...

por eso que...a vivir la vida de verdad! no a medias!!!

Y mañana me voy con Flor la q se caso en Julio, al Tibidabo de sesión postboda, estoy un poco nervi y encima las nubes....a ver q tal va el estreno oficial de mi flash!!! ya os contare el monday!!!!

Happy finde o puente chicas!!! :-()-)

Lo siento. Siento lo de la mama del amigo de José. El lunes aquí en betera enterramos a una vecina de 41 años igual, no entiendo pq existe este tipo de muerte, no entiendo pq la gente joven fallece, no es logico y como no tengo ninguna creencia religiosa, no me amparo en ningún dios y aún lo entiendo menos.
Vaya palo de año entre unas y otras.
Esos golpes en el alma son los que nos hacen recapacitar sobre nuestras vidas y sobre nuestro futuro...

amunt!

¿Vas a hacerles de fotógrafa?? que classe!! seguro que te quedan super wapas las fotos, con lo artistaza que eres! alguna nos enseñaras eh!

Yo si, soy super sencilla, con 4 cremitas mira me he animado...a que la mitad ya las he regalado!!! me encanta regalar cremas a las pacientes, se van con una sonrisita!! jeje! y vuelven...es el gancho!! jajaj!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dv. oct. 08, 2010 12:16 pm

madonna ha escrit:Bon dia macas!!

per fiiiiiiiiii divendres i pont!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Olé aquestes cremetes Maricris!! així m´agrada més positiva maca! :-()-)

Aixx cuore la vida da unos palos.. por eso CARPE DIEM!!!!
Ya verás k mañana ese post boda irá genial!!!!!! esa fotógrafa!! k eres una crack!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-()-) :-()-)

Las demás k tal??? espero k bien!!

Feliz puente y viernes guapis!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

si, més positiva que aquests dies si... però sin tirar cohetes eh... jejeje!

fas pont?? que fareu??
MARICRIS

EntradaAutor: madonna » dv. oct. 08, 2010 12:55 pm

Tampoc farem molta cosa peró CAVATAST!!!!!!!!!!!!!!!!! jejej.. ja us explicaré k tal... espero portar-me bé :-)) , anirem demá amb uns amics i el diumenge amb uns altres..jejej.. , el dilluns per la nit tinc al meu germá, una tieta i un cosí a sopar i al dimarts encara no ho sé.. panching! jejej... :-))
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dv. oct. 08, 2010 3:28 pm

súúú´per organitzada!!! collins!! nosaltres demà anirem a buscar bolets pq mons pares al final no vénen pq mon pare té feina que no pot canviar i, diumenge ja veurem que fem! segurament a casa d'uns amics que acaben de tenir un Aaron a fer la paelleta :-)ok: dilluns i dimarts sense organitzar! jeje! :-)ok:

ojuuuu amb el cava!!
MARICRIS

EntradaAutor: txellgodayol » dc. oct. 13, 2010 5:15 pm

Buenas Petardas com ha anat el pont??
A mi genial!!! la meva nena ja te les seves primeres albarques jajajaja quin perill que soc, bueno jo no les tietes son perilloses
txellgodayol

EntradaAutor: txellgodayol » dv. oct. 15, 2010 12:12 pm

Nenis!!!! on us heu posat??? aqui solo faltan las balas de paja de las pelis del oeste.

Maricris com estas aquesta setmana?? com va anar el pont??

Y mis otras flores como lo llevais?? pa cuando la proxima, comida, merienda, cena????
txellgodayol

EntradaAutor: Selecty » dv. oct. 15, 2010 12:24 pm

AIX DE VERDAD!!! Q ABANDONADITO LO TENEMOS!!!! como estan ustedes?¿?¿¿ yo al fin hoy hemos entregado un proyecto q me llevaba loca toda la semana (mas de lo q estoy...) y encima hoy me las piro a las 15h!!! yujuuuuuuuuuu!!! me voy al pobel q celebraremos el cumple de mi yayo!!!!

Espero q tengais un happy finde!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
Selecty
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: madonna » dv. oct. 15, 2010 12:35 pm

Eiiiiiii guapis!!! k tal??

si lo tenemos abandonadito eh!!!!

Txell com vas preciosa??? espero k genial!! :-()-) he vist alguna foto del casament i estás PRECIOSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! =0-0-) =0-0-)

Cuore k vaya genial ese cumple!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Maricris k tal??

Trini como estás??? aix ya keda ná!!!! ese Hugoooooooo!!!

Sita com va tót??

Pues siiiiiiiiii merienda?? cena??? por mi otra pronto no???

Feliz findeeeeeee guapis!! :-()-) :-()-) :-()-)
madonna
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: txellgodayol » dv. oct. 15, 2010 12:44 pm

Quina enveja Arantxa que vagis al poble al cumple del teu yayo, disfrutal tu que pots!!!

Jo estic be, amb ganes de que sigui març ajajajaja.
Aviat hem de fer la proxima trobada nenes!!! que es passa el temps volant!!! i si no un dinaret de barbacoa amb els mariditos!!

Tinc una gana, avui toquen lentejas per dinar umhhh.

El casament va ser genial!! Els nuvis estaven guapissims i tot va anar rodat, el fotograf era el del meu casament i no parar de fer-me fotos jajajaja i jo dient-li que no m'agradaven mentres posava rotllo modelo jajajaja
txellgodayol

EntradaAutor: MARICRIS » dl. oct. 18, 2010 10:45 am

buenas floretes!!

quants dies sense escriure...!! la veritat és que la setmana passada va ser rara i estressant... com que vem fer super point de 4 dies i era justet la setmana que currava al psiquiatric, per aqui res de res, no m'agrada deixar pagines rares al psiqui quan m'infiltro a internet jajaja!! i divendres teniem el dia mooolt liat pq ens vem posar a fer la declaracio trimestral i als bancs i buffff.... lios lios lios!!! :star::

El pont: a la muntanya a per bolets casi cada dia!!Dissabte vem anar-hi amb uns amics i el seu bebé de 14 mesos, està per menjar-se'l !! ah però que fèiem una pintica amb el carro del nen pel mig de bosc!! jajajaja!! després de fer un rato el ridicul,mel vaig penjar a l'esquena amb la motxilla-canguro i no veas lo que pesa el niño!!!! jajaja!!
Diumenge, de compres al carrefour i de pas, ens vem comprar la chefomatic... super barateta amb comparacio de la 2000 i la termomix i va suuuuuper be (la tata al soparet em va dir que ella la tenia i que estava molt contenta i em va convencer) portem tota la setmana cuinant amb ella i una meravella!!arribar a les 14 i tenir el dianr fet i calentet...això no té preu!! ara només em falta una noia de la neteja... és super complicat trobar una persona eficient... bufff...bueno, i per la nit a la fira de la Tapa de valència amb els amics!!

Dilluns i dimarts de bolets tot el dia i en vem trobar-ne prous però ahir ens vem superar: 6 kilos de bolets!!! mig poble dinarà avui de nosaltres!! jejeje!!

Pues això aquets dies a la muntanya!! a distreuren's una miqueta i a renovar forces!
MARICRIS

EntradaAutor: MARICRIS » dl. oct. 18, 2010 10:50 am

selecty: que tal el cumple?? que li veu regalar??

txell: ja vaig veure les fotos del FB, estaves super wapa!! el vermell brutal!! :-)ok: i menorca que tal?? ja hi havies estat?? on veu estar ?? la meva tieta hi va estar tambe el pont i ho va passar fatal per les plujes i el mal temps... li va entrar aigua dins de casa pobreta!

madonna, trini : i el cavatast?? com va anar pendonetes?? *.-o-o.*

trini, com va l'hugo?? et queda poquissim per veure-li la carona!! >.-<:

he visto merienda, cena .... BARBACOA!!!!! SIIIIIII!!!! que guaiiiiiiii!!!!!!! m'apunto!!! jo segur i el paco nuse pq com hi ha molts dies que vinc sola com una mussola cap a la capi.... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
MARICRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants