VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. oct. 15, 2010 11:47 pm

ada77 ha escrit:Hola noies!!

Al final ja tinc vestit!! He tornat a la botiga aquella i m'he decidit per la segona opció, el de flors color xocolata que us vaig posar en word! Estic molt contenta! La primera prova al mes de febrer! Ha vingut una amiga i m'ha ajudat a triar i m'ha dit que em quedava molt i molt bé.

Me alegro mucho! sinceramente el 2º te sacara muchisimo más partido :-)ok:
Dreams0411
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:01 am

Sí la veritat és que sí, la venedora m'ha convençut dient que amb el pit que tinc, una tira sempre m'agafarà més i mira, és el 1r que vaig veure i en el fons el que volia! Merci pels ànims wapa!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. oct. 16, 2010 12:17 am

De nada wapisiiiiiiima!!! si es que yo también tengo generosos pechos y ya no es el hecho de que sujete más o menos, es como te dije...que estiliza más la silueta por el simplemente hecho de tener mas tela a los lados hacia arriba y encima tener el escote en V, el palabra de honor por muy boniko ke sea...al cortar en el pecho nos corta ai! Pero bueno ya da igual tienes tu vestido y estaras PRECIOSA ::love::
Dreams0411

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:23 am

Pues flipa!! Però és just el que m'ha dit la venedora! Just igual! Què fort!! I llavors m'ho he mirat amb un vestit paraula d'honor posat i es veritat que no m'estilitza tant! El coll en V queda genial!! Estarem mooolt WAPES!!!! *.-o-o.* =0-0-)
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. oct. 16, 2010 12:26 am

ada77 ha escrit:Pues flipa!! Però és just el que m'ha dit la venedora! Just igual! Què fort!! I llavors m'ho he mirat amb un vestit paraula d'honor posat i es veritat que no m'estilitza tant! El coll en V queda genial!! Estarem mooolt WAPES!!!! *.-o-o.* =0-0-)

Si nena???????????? oo bien me alegro de que mis pensamientos sean correctos sin ser experta!!! yo lo sé por mi misma...de la ropa de diario, de comparar y ver como un simple piko te ace un tipazo por ai arriba ke lo flipas y ver ke un palabra de honor...parezco uno de esos topos que le das con el martillo y se kedan con cuello corto? pues asi jajaajj así que como te e dicho nosotros con nuestros escotes moniiisimos y nuestros tirantes de lo más agusto y monisimas de la muerte! ke ai ke sacarle partido a nuestros pechos! :mu:: VIVA LAS PECHUGONASSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dreams0411

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:32 am

Això això VISCA!! Que de fet els homes ben contents, com a mínim el meu!!
Nena, ja et pots posar a vendre vestits de núvia que ho encertes 100% o com a mínim per les pechugones! jajajajaja!
Que bona....! :mu::
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. oct. 16, 2010 12:35 am

ada77 ha escrit:Això això VISCA!! Que de fet els homes ben contents, com a mínim el meu!!
Nena, ja et pots posar a vendre vestits de núvia que ho encertes 100% o com a mínim per les pechugones! jajajajaja!
Que bona....! :mu::

Modestia a parte (como el grupo) jeej tengo ojo para la ropa y ya no es solo pechugonas que las que no tienen pechos o tienen poquillo...también se les saca un partidazo con los palabra de honor...les realza para arriba y les queda monisimo! Y sobre todo los vestidos de novia estan para sacarnos partido de lo que tenemos no sacarnos defectos!
Me pensare de montarme un negocio de moda o de vestidos de novia ijijji >.-<:
Dreams0411 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 16, 2010 12:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Dreams0411

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:38 am

Ostres jo perquè ja m'hauré casat sinó vindria eh.. jejjeeje
Segur que tindries clientes!!! jejeje *.O.-O*
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 12:48 am

cadui ha escrit:
zarina ha escrit:
cadui ha escrit:ei Zarina yo lo compré hace unas semanas, me llego perfecto en dos días. Es talla única y se ajusta con goma + lazo a la cintura y de altura a mi me va perfecto. Yo me lo llevaré a la primera prueba y diré que me lo han dejado (paso de dar más explicaciones en la tienda), espero que me sirva, pero ya te digo es igual que el que me dejaron allí :-)ok:

Si soy de Lleida pero vivo en Barcelona y tu?

bueno aver que ago se lo comentare a mi madre y miraremos la web!! te decia lo de Lleida pk yo de toda mi vida paso el verano alli, mis abuelos vivian en un pueblo al lado de guissona, les pallargues!! aparte también tengo familia en Lleida ciudad!! jejeje te lo as comprado en la web esa.. cual te as cojido? aix ay tantos que no se,,, jijijij yo soy de terrassa pero vivo en montcada i reixac!! donde te casas?

yo soy de Lleida ciudad pero desde hace 3 años vivo en Barcelona con mi chico. Decidimos casarnos aquí, en Santa María del Mar :-)ok: y vosotros??
mi cancan es el segundo que sale en esa web... ya te contaré qué tal cuando me lo pruebe con mi vestido. Mucho será que tenga que quedarme con el de la tienda, pero si lo puedo evitar, pues me ahorro algo más de 90€!!

Hola Cadui,

Perdona és que et volia preguntar sobre el cancan, perquè avui he anat a la botiga i he flipat amb el preu del cancan, 97 euros! És una estafa! I li he dit a la dona que potser algú me'l podria deixar i m'ha fet una cara com flipant i m'ha dit que perquè anés bé amb el vestit havia de tenir dos cercos, és que no sé com explicar-ho, com un aro a baix de tot i després un altre per la meitat perquè el vestit té molt volum. I no sé quin quedar-me dels de la pàgina que has donat que em surten per 20 euros! Es que vaia diferència! La dona em diu, porta'l a la prova i ja veurem si serveix... però no ho tinc clar. Volia saber si el teu té algun arc o no?
Merci wapa!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » ds. oct. 16, 2010 8:50 am

Hola chicas!!!!!!!!!!!!
si la verdad esk el can can es super caro!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ayer fuí por fin a k m tomaran medidas para mi vestido!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
contra todo pronostico es de Aire... jejejeje, preciosisimo, pero totalmente diferente a lo k buscava en un principio!jejeje
pues eso, k kon la emocion de todo me colaron el can can por 90 eurazos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mi madre pobre se kedó pasmada!!!! jejejeje, pero bueno, ya sta echo!jejeje
Imatge
monikaydani4.6.11
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » ds. oct. 16, 2010 8:54 am

chicas, si k es verdad k depende d la forma del vestido, necesitareis un can can kn mas o menos vuelo, aros y todo eso, pero también es verdad k en las tiendas se aprobexan eh!!!! mirar a mi komo m la colaron...
n fuimos suficiente informadas sobre los can can y seguramente me colo el mas aparatoso y mas caro...
si lo podeis conseguir mas barato fuera, probarlo! ::love::
Imatge
monikaydani4.6.11

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: kevoly » ds. oct. 16, 2010 11:57 am

claro, yo creo que si te coges un can can que se parezca a lo que te han dicho en la tienda es bastante probable que te vaya bien, y mira, te cuesta 20 euros, y si al probarlo con el vestido ves que no, solo has perdido 20 euros...
nose, piensatelo, pero yo no veo mal esta opción.
Imatge
kevoly
:: núvia rookie

Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:24 pm

EntradaAutor: HELENIAH » ds. oct. 16, 2010 12:52 pm

ada77 ha escrit:Hola noies!!

Al final ja tinc vestit!! He tornat a la botiga aquella i m'he decidit per la segona opció, el de flors color xocolata que us vaig posar en word! Estic molt contenta! La primera prova al mes de febrer! Ha vingut una amiga i m'ha ajudat a triar i m'ha dit que em quedava molt i molt bé.

Enhorabona Ada77!! La veritat és que se't veia molt macu i afavoridor. Quin descanset, eh?
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: HELENIAH » ds. oct. 16, 2010 12:54 pm

Diciembre75 ha escrit:Bie es el Galaxia de aquesta temporada 2010
Ho he possat a la compte enrera i aqui no jejeje ainssss la locura que porto !!!!!!

Muchas felicidades a ti también Diciembre75, que suerte además que lo hayas encontrado tan rápido. Muy bonito!
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 1:34 pm

Gràcies Heleniah, realment estic molt contenta!
Ara només em preocupa el xal i el can can que em pugen a 200 euros i no sé on els puc trobar més barats!!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Diciembre75 » ds. oct. 16, 2010 2:55 pm

A mi el cancan mel deixan tinc una amiga que es va casar l.any passar al juliol i es el que portare .... i aixo que estalviare perque trovo que es passan moltisim amb els preus la veritat !!

Gracias Helenia !!!!!!!! Ahora ya una cosita menos y a seguir avanzando poco a poco jejeje : besito : : besito : : besito :
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 3:02 pm

Jo ho estic intentant comprar a la web que va dir la Cadui que per 20 euros en tindria un per provar.... però em diu que les targetes no serveixen i que he de comprar per paypal.... i jo no sé ni com funciona això ni com fer-ho.... una caca! :star::
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 16, 2010 3:09 pm

ada paypal és molt fàcil, t'obres un compte i hi vincules una targeta, és molt més segur que pagar directament amb la targeta i més a l'estranger!
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » ds. oct. 16, 2010 3:34 pm

ada77 ha escrit:Jo ho estic intentant comprar a la web que va dir la Cadui que per 20 euros en tindria un per provar.... però em diu que les targetes no serveixen i que he de comprar per paypal.... i jo no sé ni com funciona això ni com fer-ho.... una caca! :star::

Si wapa PayPal es lo mejor para pagar por internet, e smuy seguro y te garantizan la compra hasta que te llegue.
Yo tengo cuenta de hace añooooooooooooos y lo utilizo mucho para comprar en internet y fuera de España
Dreams0411

EntradaAutor: Diciembre75 » ds. oct. 16, 2010 3:39 pm

Siiii jo tambe tots els pagaments els faig per paypal es lo mes comodo i segur !!!!!!!
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant