Sri lanka y Maldivas

un gran any!

Sri lanka y Maldivas

EntradaAutor: circe312 » ds. oct. 16, 2010 12:58 pm

Hola!! alguien ha pensado ir de luna de miel a Sri lanka maldivas?'
SI alguien me puede dar inf se lo agradeceria.
Imatge
circe312
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

Re: Sri lanka y Maldivas

EntradaAutor: Vilaweb » ds. oct. 16, 2010 4:01 pm

Es un destino muyyy chulo,sólo debes tener en cuenta un pequeño detalle en Maldivas...según cuando sea tu boda....ya que en nuestro verano de junio a septiembre aprox...allí es el monzón!!! y os monzones llevan lluvia y aire...la mejor época es en nuestro invierno, diciembre y febrero...porque durante el monzón el agua se enturbia y no está tan cristalina, puede que la lluvia sea fuerte pero que dure poco rato, pero si aparecen tormentas fuertes, ten en cuenta que es HORROROSO!!! Y allí son atalones...te puedes encontrar 5 días allí sin poder salir de tu cabaña o hotel del atolón....puedes ver videos colgados en internet en youtube sobre las Maldivas en época de monzones...son como tormentas tropicales...igual tienes suerte y vas y esos 5 días hace sol! pero suelen decir que en época de monzón de 30 días, 15 son de fuertes tormentas...

Si por el contrario vas en buena época, es un destino super apetecible!! Sri Lanka es muy interesante también...y la suerte es que a 1hora de avión ya te trasladas a Maldivas...
Vilaweb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 202
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 9:30 am

EntradaAutor: Aley » dg. oct. 17, 2010 10:11 am

HOla jo vaig anar a MAldives a l'agost de 2009 i la veritat és que GENIAL!!!!, si que es veritat que es època de pluges, però queia un xafec de 10 o 15 min però tornava a sortir el sol de seguida i cap a ll'aigua!. Aprofitavem per anar al bar a prendre algo o la veritat, ni ens immutavem perque estan a l'aigua dona bastant igual. Jo també tenia molta por de les tempestes però et garanteixo que no n'hi ha pas per tant, ho vaig disfrutar molt els 12 dies que hi vaig estar!. Un consell, mira la pagina www.unmundomaldivas.com cre que es o algo així, el viag afagar per aquesta agencia i un 15 sobre 10!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. oct. 17, 2010 11:26 am

Tambien lo tenia en mi lista...pero como nos casamos a finales de Junio y después de mucho informarme sobre los monzones alli...vale que eso de la lluvia es una loteria! pero realmente a qui por ejemplo nos llueve y prou! allí como bien dicen por aqui te puede caer tal tormenta huracanada que aparte de que te mueres del !!te quedas absolutamente encerrada...y por no sufrir de si va o no a caer una buena... fuera de la lista y que penicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lo tendremos en cuenta pa ir en buena epoca y almenos tener más probabilidades de buen tiempo! *.-o-o.*
Dreams0411
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: gweny » dg. oct. 17, 2010 11:42 am

Hola! nosotros también tenemos pensado ir a Maldivas... aunk seguramente fuera de la época del monzon. Nos casamos en julio, y si tenemos que ir en febrero nos da bastante igual...

Aunk las Seychelles, Mauricio... podrían ser otra opción.
gweny

Entrades: 25
Membre des de: dj. juny 24, 2010 7:59 pm

EntradaAutor: circe312 » dg. oct. 17, 2010 12:08 pm

Nosotros lo tenemos bastante claro que queremos ir de luna de miel! no habia pensado en eso haber si me informo mas del tema y os cuento, pero nos tira mucho tanto sri lanka como maldivas!!
Tengo conocidos que han ido en junio y julio y no me han comentado nada de las lluvias!! ayayay!!
Imatge
circe312

EntradaAutor: marteta3 » dg. oct. 17, 2010 6:44 pm

Hola!
jo em caso d'aqui a 15 dies i nosaltres farem India + Maldives. Primer vam pensar de fer Sri Lanka, però pais per pais ens feia més gràcia India. Segurament serà dur pq veurem molta pobresa però és un viatge que ens venia molt de gust.
Ja us explicaré a la tornada!
marteta3

Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

EntradaAutor: circe312 » dg. oct. 17, 2010 7:13 pm

Hola marteta! espero que te vaya muy bien el viaje y cuando vuelvas nos cuentas ehh!!! Oye a que hotel de maldivas vais?? y con que agencia o operador (transrutas, catai...)
Imatge
circe312

EntradaAutor: marteta3 » dg. oct. 17, 2010 8:26 pm

T'haig de dir que no en tinc gaire idea, eh
jajajaja. És que ho ha organitzat el novio... el que si que et dic, és que vam anar al Corte Ingles de Diagonal, a l'agència de viatges i fatal. Jo crec que si és un viatge tancat molt bé, però si és un viatge una mica diferent... a lo millor vam tenir mala sort, però nosaltres vam estar 1 mes esperant que ens donguessin un presupost tancat, i res de res, al final ens vam queixar i ens van dir que tot i que encara faltava per decidir el vol a Maldives, l'hotel i ens quedava un dia penjat, que haviem de fer una paga i senyal per continuar. Cosa que no vam fer, pq a mi sense presupost tancat... com que paso.
Aleshores vam anar a Sonoma viatges, i vam anar-hi el divendres 8 d'octubre (a menys d'un mes de la boda) i el dilluns 11 ja m'havien passat tot, presupost, viatge tot explicat amb guia, visites organitzades, vols... molt bé, la veritat.
marteta3

Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants