Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. oct. 13, 2010 5:03 pm

Quinas ganes que tinc de anar ja tambe a mirar vestits !!!!!!!!!!!!
Aquest post el tenim paradet a veura si ens animen i començem a explicar cosetes !!!!!! i agafem idees xulas per el casament !!!!!!!
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: Shaik » dj. oct. 14, 2010 8:48 am

cucuruxu ha escrit:Guapeeeeeeees!!!! Benvingudes les noves incorporacions!! Cada vegada som més!!

He estat mooooolt desconectada aquestes mini vacances i quasi que no he ni entrat per aquí! Només a fer alguna visita ràpida!

Us adelanto de moment que aquesta setmana o la que ve com a molt encarregaré el meu vestit! *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<:
A veure si hem poso a fer la crònica tot i que per seguretat us diré quin és per privat! jejeje

Petoneeeeeeeeeets a les meves gironines!! : sol : :mu:: : ban :

: sgra : : sgra : : sgra : : sgra : ETS UNA BRUIXOTA!!

Jo ja no t'estic amiga, ale... què és això de tenir-nos tant abandonades!! I a sobre tens vestit!! Aiiiii, que dolenta!! Jajajaj! Ja pots explicar alguna coseta, que estem impacients!

Diciembre, tens raó reina, hem d'escriure més aquí! Per cert, vols que t'obri el compte enrera? Et falta molt poquet per poder-hi entrar! *.-o-o.*
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dj. oct. 14, 2010 10:33 am

Ains Shaik siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii si em fa molta ilussio el compte enrera !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja m´has animat el día !!!!!!!!!!!!

Vinga va a veura si es mou mes aques foro de gironines
i començem a explicar totes les cosetes que ja tenein fet o estem pensant no ?????
::love:: ::love:: ::love::
Diciembre75

EntradaAutor: Shaik » dj. oct. 14, 2010 10:39 am

Ara te l'obro! 5 missatges i el trobaràs!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Shaik

EntradaAutor: Diciembre75 » dj. oct. 14, 2010 10:55 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Diciembre75

EntradaAutor: Shaik » dj. oct. 14, 2010 11:22 am

Ja el tens, som-hi, que te'n queden 4!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dj. oct. 14, 2010 2:17 pm

OOooohh Diciembreeee enhorabona!!!! aniré a mirar de seguida el teu nou compte enrere!!!!!! I sí, és cert que tenim el post abandonat eh nenes...

Què us puc dir jo, que gairebé també ja tinc vestit!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
M'ha costat moltíssim decidir-me jejeje però ja està!!!! podreu llegir tots els meus dubtes i les meves indecisions al compte enrere... en podria fer una novel.la... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cucuruxu guapaaaaa, com t'hem trobat a faltar!!!!!! tants dies sense donar senyals de vidaaaaaaaa :-( :-( :-( :-(

Bé noies, i ara que s'acosta la tardor i tenim noves Gironines fitxades, no seria moment de fer una altra quedada??????????????????????????????
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dj. oct. 14, 2010 2:41 pm

Ahora es cuando os vais a reir me da verguenzaaaaaaaaaaaaaaa
Que me pensaba que la cuenta atras es lo que teneis puesto en la firma descontando los dias :-/ y por lo que creo es otro post donde explicamos las cosas no ?????
Ahi madre que alguien me diga donde estoy y donde puedo leeros y participar !!!!!!!!!!!
Que CATETA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Os estoy viendo reiros !!!!!!!!!!!!! Asi que haced el favorrrrrrrr de apiadaros de miiiii y explicarmelo :-)ok: :-)ok:
Madre mia y yo aqui toda feliz .....
Diciembre75

EntradaAutor: Diciembre75 » dj. oct. 14, 2010 2:49 pm

Uoooooooooooooooo que ya me he encontradoooooooooooooooooooooo
Madre mia que ahora me estoy aqui riendo sola !!!!!!!!!!
pos na muchas gracias a todas por la bienvenida y ahora os ire haciendo visitas .... para ponerme al dia
muackssss
Diciembre75

EntradaAutor: Shaik » dj. oct. 14, 2010 2:52 pm

Jajaja, reina, a mi em va passar el mateix!! >.-<: >.-<: Si et vols fer això d'aquí a baix pots fer click al meu i te'l dissenyes com vulguis, tu mateixa!

Arribada als 100 missatges, t'ha de sortir en els menus "Compte enrere 2011", clickes i allà t'espera el teu i el de totes!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dj. oct. 14, 2010 8:11 pm

Siiii tranki que no riem, a mi també em va passar igual, no tenia ni idea de què era el compte enrere i quan ho vaig descobrir no sabia que era tradició que algú te'l obrís i me'l vai obrir jo mateixa jaojaojaojaoja >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ens veiem al compte enrere!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
JiG

EntradaAutor: gweny » ds. oct. 16, 2010 9:27 am

Hola noies!

Doncs s'afegeix una nova gironina al foro! Ens casem el dia 2 de juliol al Mas Can Ferrer! He vist que algunes de vosaltres també! Ja nirem explicant cosetes... :P Nosaltres ho fem amb Montserrat.

Una abraçada i fins aviat!
gweny

Entrades: 25
Membre des de: dj. juny 24, 2010 7:59 pm

EntradaAutor: JiG » ds. oct. 16, 2010 9:44 am

Moltes felicitats pel casament gweny i benvinguda al foroooo!!!!!!!! El lloc on us caseu és preciós, si no haguessin tingut la nostra data reservada ens hi haguéssim casat. Enhorabona per l'elecció!!!! Ens anem veient!!!! ::love:: ::love::
Imatge
JiG

EntradaAutor: Diciembre75 » ds. oct. 16, 2010 2:59 pm

gweny Felicitatssssssssssss i benvinguda wapisima !!!!!!!!!!! Anem parlant per aqui !!!!!!!
Ja ens vas explicant cosetas !!!!!! Com portes els preparatius ????

Jig ara vaig per tu a veurat durant aquest cap de setmana si puc llegir la teva compte enrera jejejej

:-)ok: :-)ok: : besito : : besito :
Diciembre75

EntradaAutor: geisha » ds. oct. 16, 2010 5:23 pm

Felicisitats gweny per el teu casament!!! el meu millor amik es va casar aquest juny aqui, i realment una pasada de llok!!
tambe ho van fer amb montserrat i el menjar super bo!!!

ptnets nines
Imatge

14-05-2011
geisha

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: gweny » ds. oct. 16, 2010 6:10 pm

Gràcies per l'acollida boniques ;)

Els preparatius... doncs anem fent. A part de la casa i el menjar (quasi el més important!), ja tenim fotògraf (Artimage), jo ja tinc vestit (Francesca Marlop), però encara falten mil coses!!!!!

Com ho porteu vosaltres??? Ja heu donat les invitacions? és que jo no sé quan es donen... :P Vaja, és que ni les tenim! suposo que x internet trobarem alguna cosa...

Com porteu el tema flors? recomaneu alguna botiga de Girona o rodalies que sigui econòmica???

Un petó wapis, ens llegim x aki :)
gweny

EntradaAutor: JiG » ds. oct. 16, 2010 8:55 pm

Doncs les invitacions jo tinc intenció de donar-les 3 mesos abans, crec que és suficient i com que tots els convidats els tinc prou a prop...això depèn molt de cadascú i els convidats d'on siguin també...

Déu ni do quantes coses que tens, que bé!!!!!!
Jo les flors encara no ho tinc contrctat però de Girona m'han parlat molt bé de Flors Santa Eugènia, que tenen també una botiga petita a l'Espai Gironès i una amiga també m'ha parlat de la Mimosa, que alguna forera d'any enrera els havia contractat i molt i molt bé. Jo tinc intenció de enllestir-ho les pròximes 2 setmanetes!!!!!

Vinga anim'at a anar escrivint missatges i així et podrem obrir el compte enrere, on amb més privcitat ens podràs explicar més detallets!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » ds. oct. 16, 2010 11:31 pm

gweny ha escrit:Gràcies per l'acollida boniques ;)

Els preparatius... doncs anem fent. A part de la casa i el menjar (quasi el més important!), ja tenim fotògraf (Artimage), jo ja tinc vestit (Francesca Marlop), però encara falten mil coses!!!!!

Com ho porteu vosaltres??? Ja heu donat les invitacions? és que jo no sé quan es donen... :P Vaja, és que ni les tenim! suposo que x internet trobarem alguna cosa...

Com porteu el tema flors? recomaneu alguna botiga de Girona o rodalies que sigui econòmica???

Un petó wapis, ens llegim x aki :)

Benvinguda guapa!!

Tens moltes cosetes ja, molt bé!!

Què tal la botiga F. Marlop? M'agradaria anar-hi quan faci la ruta, ja m'explicaras!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: gweny » dg. oct. 17, 2010 12:01 pm

Hola Shaik!

Primer de tot vaig anar a Pronovias, i em va encantar un vestit, però portava massa cua i era un pèl engorrós. El tracte va ser molt bo, la veritat! I els preus... doncs hi ha de tot.
Després vaig anar a Rosa Clarà... els vestits no lligaven amb el meu estil, i els vaig trobar extremadament cars. Per un vèl em demanaven 400 euros!!!! ho vaig trobar una barbaritat...

I finalment vaig anar al francesca Marlop, per fer contenta a la meva mare pq sempre es compra els vestits de casament allà. Em vaig emprovar un i... voilà! akell era el meu vestit!! Lo bo que té és que hi ha models fets per ella (el meu era un), i li pots canviar mil coses i el vestit te'l fa completament A MA, ella, en el seu taller que el té sobre la botiga. Vaig trobar que era un tracte molt més personal, més "casolà", i la noia és mot trempada. Era l'últim lloc on em pensava que el trobaria pq no sents gaire gent que se'l compri allà, però val la pena. I els preus són raonables (un vel 90 euros... com canvia la cosa!). I per un dia que el portes... A mi em va encantar. I té models d'altres cases també.

Ja ens explicaràs! Una abraçada :)
gweny

EntradaAutor: gweny » dg. oct. 17, 2010 12:03 pm

Aiss... ara he dit 90 euros un vel i no n'estic segura... però sé que era molt més barat que a altres llocs! potser eren 190...
gweny

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants