VESTITS NÚVIES 2011

un gran any!

VESTITS NÚVIES 2011

Aire
3
4%
Alma novias
4
5%
Casajuana
0
No hi ha cap vot
Cymbeline
6
8%
Demetrios
1
1%
Immaculada García
2
3%
Jesus Peiró
2
3%
Jordi Dalmau
1
1%
La Sposa
4
5%
Luna novias
5
7%
Lluïsa Vila (Núvia de Baraïsa)
2
3%
Manu García
1
1%
Pepe Botella
2
3%
Pronovias
16
22%
Raimon Bundó
1
1%
Rosa Clarà
9
12%
Sant Patrick
9
12%
White One
4
5%
Yolancris
1
1%

Vots totals : 73

Re: VESTITS NÚVIES 2011

EntradaAutor: ada77 » ds. oct. 16, 2010 4:48 pm

Gràcies noies! Ara per fi ho he aconseguit! M'he comprat el cancan, a vera si em va bé, un coixinet pels anells i 3 lligues per regalar a les solteres, tot per 32 euros! Més barat impossible! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
Imatge
ada77
:: núvia experta

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 16, 2010 7:45 pm

ada77 ha escrit:
Hola Cadui,

Perdona és que et volia preguntar sobre el cancan, perquè avui he anat a la botiga i he flipat amb el preu del cancan, 97 euros! És una estafa! I li he dit a la dona que potser algú me'l podria deixar i m'ha fet una cara com flipant i m'ha dit que perquè anés bé amb el vestit havia de tenir dos cercos, és que no sé com explicar-ho, com un aro a baix de tot i després un altre per la meitat perquè el vestit té molt volum. I no sé quin quedar-me dels de la pàgina que has donat que em surten per 20 euros! Es que vaia diferència! La dona em diu, porta'l a la prova i ja veurem si serveix... però no ho tinc clar. Volia saber si el teu té algun arc o no?
Merci wapa!

Ada perdona que no t'hagi respost abans però no havia vist el missatge!! jo em vaig comprar el que té dos aros, un a l'alçada del turmell i l'altre a mitja canya perquè el meu vestit també té molt volum a la faldilla i de fet, és pràcticament igual al que em van posar a la botiga. A mi em cobraven 120€ a Barcelona quan a la mateixa botiga de Lleida em van dir que m'entrava al preu, com que em vaig sentir una mica estafada, no vaig voler passar per l'aro. Si em va bé de conya (això si, diré que me l'han deixat) i sinó, només hauré perdut 20€.

Jo també em vaig comprar dues lligues al web però em van un pèl justes, hauré de canviar-lis la goma i posar una una mica més gran perquè no m'apreti *.O.-O* però per al que m'han costat, ja paga la pena jeje!

Jo sempre que puc faig servir el pagament per paypal, és gratuït i molt més segur!!

Ja ens contaràs com va!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 16, 2010 7:59 pm

quina web és?
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 16, 2010 8:00 pm

Bie ha escrit:quina web és?

aquesta: http://www.lightinthebox.com/es/venta-al-por-mayor-Petticoats-Boda_c1866 la van recomanar per aquí fa un temps, jo me l'he comprat i encantada amb el servei, en uns 3-4 dies ho tenia a casa!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Bie » ds. oct. 16, 2010 8:11 pm

merci! li faré una ullada
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » ds. oct. 16, 2010 8:16 pm

^Pero que pasada de precios !!!!!!!!!!!! la verdad que vale la pena ! A mi porque me lo dejan si no ni lo dudaba vamos !!!!!!!!! una pregunta los cancan que son talla unica???
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 16, 2010 8:34 pm

Diciembre75 ha escrit:^Pero que pasada de precios !!!!!!!!!!!! la verdad que vale la pena ! A mi porque me lo dejan si no ni lo dudaba vamos !!!!!!!!! una pregunta los cancan que son talla unica???

en la tienda no tengo ni idea porque al pedirme tanto dinero por él ni pregunté, pero en esta web si son talla única. En la cintura van con goma y además una cinta para ajustar mejor al cuerpo :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Diciembre75 » ds. oct. 16, 2010 8:48 pm

Gracias Caducidad pues entonces exactamente igual que el que me dejan que es de Pronovias madre mia que abuso la verdad menos mal que en este foro lo encontramos todo
Muchas gracias !!!!! :-)ok:
Diciembre75

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 16, 2010 9:31 pm

Diciembre75 ha escrit:Gracias Caducidad pues entonces exactamente igual que el que me dejan que es de Pronovias madre mia que abuso la verdad menos mal que en este foro lo encontramos todo
Muchas gracias !!!!! :-)ok:

de nada!

por cierto, soy cadui no caducidad *.O.-O* *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: virgi29 » ds. oct. 16, 2010 9:47 pm

Hola a todas!!

Veo que casi todas teneis vestido!pues yo he de decirosw que me caso el 15 de abril del año que viene y aun no he mirado ninguno!!creo que me lo estoy tomando con muuuucha tranquilidad, pero el finde que viene ya empezare a mirar alguno..por cierto alguien tiene referencias de novia dor de granollers?

Un beso.
virgi29

Entrades: 37
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 5:56 pm

EntradaAutor: buniketa » ds. oct. 16, 2010 9:57 pm

Per fi puc emetre vot... Ja està fet! Jo sóc núvia Cymbeline, el model és l'Écosse!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: HELENIAH » ds. oct. 16, 2010 10:02 pm

Hola Virgi29! Yo estuve probándome vestidos en Nuvies d'Or y me pareció bastante correcto el trato, además recuerdo que tenían muchos modelos : san patrick, la sposa, pepe botella... y no me pusieron pegas por elegir muchos :-)ok:
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: HELENIAH » ds. oct. 16, 2010 10:04 pm

buniketa ha escrit:Per fi puc emetre vot... Ja està fet! Jo sóc núvia Cymbeline, el model és l'Écosse!

Muchas felicidades Buniketa!!! El modelo Ecosse es muy bonito, me encanta el tul de abajo!!! >.-<: >.-<:
Imatge

30 abril 2011
HELENIAH

Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 3:09 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » ds. oct. 16, 2010 10:12 pm

Ainsss Cadui perdona : sgra : Pero como he mirado ?????
Lo siento soy un desastre !!!!!!!!!!!! Madre mia menudo cambio de nombre te he hecho en un momento !!!!!!!!!

Buniketa Felicidades ahora mismo voy a mirar el modelo de tu vestido !!!!!!! Cada dia somos mas con el vestido ainsss que nerviossss
Diciembre75

EntradaAutor: Núria82 » ds. oct. 16, 2010 10:14 pm

Eiii Buniketa!!
Felicidades por la elección de tu vestido!! Es muy bonito!!
Imatge
Núria82

Entrades: 172
Membre des de: dj. juny 24, 2010 3:35 pm

EntradaAutor: marsal75 » ds. oct. 16, 2010 10:29 pm

virgi29 ha escrit:Hola a todas!!

Veo que casi todas teneis vestido!pues yo he de decirosw que me caso el 15 de abril del año que viene y aun no he mirado ninguno!!creo que me lo estoy tomando con muuuucha tranquilidad, pero el finde que viene ya empezare a mirar alguno..por cierto alguien tiene referencias de novia dor de granollers?

Un beso.

yo no he ido a esta tienda en Granollers, aunque he oido comentarios de todo tipo, tanto buenos como malos. Eso si tienen vestidos de todas las marcas.
En Granollers ademas tienes tambien las tiendas de Boutique Atelier (esta en la calle Ricomà, la misma donde se hacen los DNI, pero más cerquita de la iglesia), tambien tienes la tienda Twins (en la calle Barcelona, bajando por las escaleras que hay en la plaza de la iglesia, justo delante), tambien hay la tienda de Elena Torrado (esta en la calle Joan Prim, cerca de la calle Valencia, no tienen una extensa gama, pero no estan mal). Por cierto, en las galerias que hay en la plaza de la Porxada hay una tienda de vestidos de novia, es de la antigua dueña de la tienda Pronovias que habia en Granollers, pues bueno fuimos con otra chica del foro a preguntar que vestidos tenian para ir luego solo a las tiendas que nos interesaban, pues la mujer ni siquiera nos dejó entrar en la tienda
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: VaneMenorca » ds. oct. 16, 2010 10:39 pm

cadui ha escrit:
Bie ha escrit:quina web és?

aquesta: http://www.lightinthebox.com/es/venta-al-por-mayor-Petticoats-Boda_c1866 la van recomanar per aquí fa un temps, jo me l'he comprat i encantada amb el servei, en uns 3-4 dies ho tenia a casa!!!

Moltes gràcies!!!! Jo también li donaré un cop d'ull!!!! Més que res pel can can, que también trobo que ñés un poc estafa!!
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: cadui » ds. oct. 16, 2010 10:47 pm

buniketa ha escrit:Per fi puc emetre vot... Ja està fet! Jo sóc núvia Cymbeline, el model és l'Écosse!

ole, oleeee compi de dia i de Cymbeline!!!! ja saps que m'encanta el teu vestidet!!!! ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: Diciembre75 » ds. oct. 16, 2010 11:04 pm

Buniketa es preciosssssss quina faldilla mes maca es espectacular mágrada moltissim
Felicitatssss !!!!!!!!!!!!1
Diciembre75

EntradaAutor: ada77 » dg. oct. 17, 2010 12:00 am

Ostres Buniketa, és molt molt maco! Jo també me'l vaig emprovar però el meu pressupost no arribava a tant, però és realment preciós i molt romàntic!! FELICITATS!
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants