cadui ha escrit:ada77 ha escrit:
Hola Cadui,
Perdona és que et volia preguntar sobre el cancan, perquè avui he anat a la botiga i he flipat amb el preu del cancan, 97 euros! És una estafa! I li he dit a la dona que potser algú me'l podria deixar i m'ha fet una cara com flipant i m'ha dit que perquè anés bé amb el vestit havia de tenir dos cercos, és que no sé com explicar-ho, com un aro a baix de tot i després un altre per la meitat perquè el vestit té molt volum. I no sé quin quedar-me dels de la pàgina que has donat que em surten per 20 euros! Es que vaia diferència! La dona em diu, porta'l a la prova i ja veurem si serveix... però no ho tinc clar. Volia saber si el teu té algun arc o no?
Merci wapa!
Ada perdona que no t'hagi respost abans però no havia vist el missatge!! jo em vaig comprar el que té dos aros, un a l'alçada del turmell i l'altre a mitja canya perquè el meu vestit també té molt volum a la faldilla i de fet, és pràcticament igual al que em van posar a la botiga. A mi em cobraven 120€ a Barcelona quan a la mateixa botiga de Lleida em van dir que m'entrava al preu, com que em vaig sentir una mica estafada, no vaig voler passar per l'aro. Si em va bé de conya (això si, diré que me l'han deixat) i sinó, només hauré perdut 20€.
Jo també em vaig comprar dues lligues al web però em van un pèl justes, hauré de canviar-lis la goma i posar una una mica més gran perquè no m'apretiperò per al que m'han costat, ja paga la pena jeje!
Jo sempre que puc faig servir el pagament per paypal, és gratuït i molt més segur!!
Ja ens contaràs com va!!
Ostres doncs ara no sé si ho he fet bé, perquè jo m'he quedat aquest:
http://www.lightinthebox.com/es/nylon-- ... 51946.html
I de fet el que volia és el que dius tu que té dos aros només però bueno espero que em pugui servir!
I algú sap on puc trobar xals que no valguin 100 euros?? Es que també ho trobo un robo!!!
Merci noies!