Junio 2011

un gran any!

Re: Junio 2011

EntradaAutor: Fancy » dv. oct. 15, 2010 3:01 pm

VaneMenorca ha escrit:
Fancy ha escrit:Ah si??? Son las mismas?? Que bien!!!!! Y de donde has comprado las botellitas?? Y como haras el pergamino?? Yo el pergamino he pensado coger folios de color plateado que he visto en una papelería de aqui y hacer de cada uno dos invitaciones... Tu como los haces?? Aiiixxx, que bien!!!! Así me puedes ayudar un poquito!!!! Gracias!!!!

Hola Vane, pues el tema botella me ha costado mucho conseguir una, ya que no daba con ninguna que me gustara, y quería que la botella luego la pudieran utilizar, así que he cogido una botella de agua, de cristal transparente, asi luego pueden poner agua y utilizarla para rellenar. El pergamino, finalmente no le hare, será una hoja enrollada, hice una prueba con una hoja roja, pero no me quedaba bien, y finalmente lo hare en blanco, sino encuentro otra hoja más bonita, ya que dentor tiene un dibujo y quiero que se vea bien, ya que es muy importante para nosotros, haber si me espabilo y lo enseño. :-))

Ah si??? Y las botellas las has comprado por internet? Nosotreos hemos mirado en http://www.juvasa.com y la verdad es que hay uno o dos modelos que nos han gustado, pero no sé si son muy caros, cada uno nos sale por casi un euro, y con los gastos de envío a Menorca 1.15, como lo ves??

Y lo del pergamino no sé si lo haremos, creo que cogeremos unas hojas de color plateado, muy sencillas y en ellas pondremos lo que es la iunvitación en sí.

Las conchas de fuera serán probablemente estrellitas de mar pequeñas, que por ebay salen muy bien.

Lo que no tenenmos claro es cómo atarlas y con qué tipo de lazo hacerlo.[/quote]

Esa página ya la había visto, lo único que piden un mínimo de botellas en la compra, y no llego, por eso me he vuelto loca buscandolas.
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy
:: núvia experta

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: Fancy » dv. oct. 15, 2010 3:06 pm

dory ha escrit:Neniiiis aquest mati lhe usat per anar al registre civil per obrir lexpedient!!! MHAN DONAT HORA PEL 9 DE NOVEMBRE!!!!! Ueee la cosa tira endevant! no us preocupeu qui encara no hagi fet paperassa, la noia mha dit que vaig sobrada de temps ( parlo del registre civil de barcelona ehh) i tot allo de que si caducan los papeles etc... CREC QUE ES UN BULO!!!! Sempre parlo del cas de barcelona. Jo fa gairebé 2 mesos que ho vaig demanar tot i no mhan dit res! a part, als papers no posava res de que caducava!!

Tot el matí de recaditos ::love:: ::love:: després he anat a dur a imprimir les invis! i ja he rebut els novios tapones jejejeje

I nenes! ara mhe de centrar ja en els estudis que en 2 mesos podria acabar la carrera pero amb el ritme que porto..... :-)ok: així que ara toca centrar-se!!

Dory, ya te han dado hora, jo que suerte, a nosotros nos han dicho que en dos meses no llamaran para confirmarnos que el expediente está OK y fijar el día y hora para la boda, por lo que veo en cada sitio funciona de una manera distinta.

Sobre el tema de expediente, ha mi me explicaron que si tiene caducidad de unos meses (el expediente) y me comento que si los presentaba en octubre iba bien de plazo, pero esto va como va según la persona que te toque te dice una cosa o otra, je je
Imatge

18 Junio 2011

21 Mayo 2011, Segunda prueba
Fancy

Entrades: 621
Membre des de: dc. set. 09, 2009 9:11 am

EntradaAutor: eritrea84 » dv. oct. 15, 2010 3:27 pm

Niñasssssss!!!!!!!!!mi mensaje 100!!!!!!!!!!POR FIN!!!!!!!!!!!!!ahora para ver cronicas...q hago??besosssss
eritrea84
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: circe312 » dv. oct. 15, 2010 4:14 pm

Felicidades dreams por los 300 mensajes y eritrea por los 100!!!
Respecto a los papeles me tengo que poner ya, ya que los tengo que pedir fuera, la partida de nacimiento, y lo del bautismo!! entre que llega y no... ufff me he de poner ya!!!
Imatge
circe312

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. oct. 15, 2010 5:11 pm

eritrea84 ha escrit:jo amb els papers encar ami haig de posar1!!!!anem justots??no , noo??aixxx quins nervis..xo jo ara estic treballant entre setmana a un poblet del costat de figueres...i nomes hi soc a casona (maresme) els findes...quins estress!!!!pufff

Donde abriras el expediente?
Dreams0411

Entrades: 611
Membre des de: dg. març 29, 2009 5:28 pm

EntradaAutor: circe312 » dv. oct. 15, 2010 5:44 pm

Lo abrire en Lleida pero naci en Extremadura aunq llevo 2o años en lleida y me caso aquí!
Imatge
circe312

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: Dreams0411 » dv. oct. 15, 2010 6:44 pm

circe312 ha escrit:Lo abrire en Lleida pero naci en Extremadura aunq llevo 2o años en lleida y me caso aquí!

Vaya ruta niña jejeej pero yo si ke me voy recorriendo toda España!
Dreams0411

EntradaAutor: Rosa82 » dv. oct. 15, 2010 8:25 pm

FELICITATS ERITREA84 *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ahora ya tienes tu rinconcinto en la cuenta atrás para ir explicando mas cositas!!!!
Rosa82

Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: Rosa82 » dv. oct. 15, 2010 8:31 pm

montseijordi ha escrit:ostres, una q marxa el pont fora i a la tornada mil i mil missatges, jajaja. benvingudes a les noves junieres!

No us preocupeu per les proves dels vestits, normalment se'n fan dues o tres, pero si cal retocar us citaran mes dies, per aixo no patiu.

Dreams, jo em vaig comprar el vestit a Pronovias i tambe em van posar el can-can a la factura, pero com despres me'l van deixar doncs el van treure i llestos, els hi dius i fora, sense problemes!

Dory, m'ho apunto eh? mira q al proper video espero la teva salutacio, jajaja.
Aixi q va anar be a Jordi dalmau? M'he d passar pel teu compte enrere! pero eco ecooooooooooooooooo
Ja has tramitat l'expedient? com van d rapid les coses, yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Pituka, que guay la prova el 14 de febrer, dia dels enamorats, mmmmmmmmmmmmm

Rosa, i quin es el teu vestit exactament?

Que passeu totes un bon cap d setmana

Hola

He posat la foto del meu vestit en el meu compte enrrera!!
Avui e visitat al Joan Selva i crec que m'ha ensenya com a mostra de invitació la teva?
Pot ser? si es així quina referència hem pot donar d'ells

Gràcies
Bon cap de setmana!!
Rosa82

Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

EntradaAutor: yolydani » dv. oct. 15, 2010 9:34 pm

en los papeles del registro civil a mi me dijeron k tienen caducidad de un año desde el dia k lo vas a abrir y despues de abrirlo tienen k pasar 4 meses para k te den dia y hora de la boda o almenos eso es lo k pone en mis papeles y como los mios me los dieron el 15/6/10 apartir del lunes les voy a dar por culete :mu:: haver si me dan hora y dia de la boda jejeje pork nosotros nos casamos por el juzgado
Imatge
yolydani

Entrades: 34
Membre des de: dt. oct. 12, 2010 11:11 am

EntradaAutor: montseijordi » dv. oct. 15, 2010 9:42 pm

Rosa82 ha escrit:
montseijordi ha escrit:ostres, una q marxa el pont fora i a la tornada mil i mil missatges, jajaja. benvingudes a les noves junieres!

No us preocupeu per les proves dels vestits, normalment se'n fan dues o tres, pero si cal retocar us citaran mes dies, per aixo no patiu.

Dreams, jo em vaig comprar el vestit a Pronovias i tambe em van posar el can-can a la factura, pero com despres me'l van deixar doncs el van treure i llestos, els hi dius i fora, sense problemes!

Dory, m'ho apunto eh? mira q al proper video espero la teva salutacio, jajaja.
Aixi q va anar be a Jordi dalmau? M'he d passar pel teu compte enrere! pero eco ecooooooooooooooooo
Ja has tramitat l'expedient? com van d rapid les coses, yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu

Pituka, que guay la prova el 14 de febrer, dia dels enamorats, mmmmmmmmmmmmm

Rosa, i quin es el teu vestit exactament?

Que passeu totes un bon cap d setmana

Hola

He posat la foto del meu vestit en el meu compte enrrera!!
Avui e visitat al Joan Selva i crec que m'ha ensenya com a mostra de invitació la teva?
Pot ser? si es així quina referència hem pot donar d'ells

Gràcies
Bon cap de setmana!!

Hola guapa!

Ara em passare pel teu compte enrere i aixi xafardejo el vestit amb el teu permis, jeje.

Pot ser que t'ensenyes les nostres invitacions, eren per davant i pel darrere i allargades, amb uns ninos de DJ i metge i a la part de darrere sortiem nosaltres amb el fonendo i uns auriculars, era aquesta? quina gracia!

La veritat es q treballen molt be, amb ells nosaltres ens hi hem sentit super a gust i a mes ja ho tenim tot, amb una rapidesa barbara.

Bon cap de setmana per a tu tambe.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: monikaydani4.6.11 » ds. oct. 16, 2010 8:57 am

eritrea84 ha escrit:Niñasssssss!!!!!!!!!mi mensaje 100!!!!!!!!!!POR FIN!!!!!!!!!!!!!ahora para ver cronicas...q hago??besosssss

joooo wapa, k envidia sana!!!!!!!!!!! jejeje, yo stoy luxando pa llegar aun!!!!jajajja, a ver si alguien t explika k hacer y mentero!!!! FELICIDADEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!
Imatge
monikaydani4.6.11
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dt. juny 08, 2010 5:16 pm

EntradaAutor: montseijordi » ds. oct. 16, 2010 11:19 am

eritrea84 ha escrit:Niñasssssss!!!!!!!!!mi mensaje 100!!!!!!!!!!POR FIN!!!!!!!!!!!!!ahora para ver cronicas...q hago??besosssss

guapa, en la parte inicial del foro, la pagina d entrada, ya te apareceran las cuentas atras y cronicas, seguro q lo ves!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: VaneMenorca » ds. oct. 16, 2010 10:44 pm

dory ha escrit:Neniiiis aquest mati lhe usat per anar al registre civil per obrir lexpedient!!! MHAN DONAT HORA PEL 9 DE NOVEMBRE!!!!! Ueee la cosa tira endevant! no us preocupeu qui encara no hagi fet paperassa, la noia mha dit que vaig sobrada de temps ( parlo del registre civil de barcelona ehh) i tot allo de que si caducan los papeles etc... CREC QUE ES UN BULO!!!! Sempre parlo del cas de barcelona. Jo fa gairebé 2 mesos que ho vaig demanar tot i no mhan dit res! a part, als papers no posava res de que caducava!!

Tot el matí de recaditos ::love:: ::love:: després he anat a dur a imprimir les invis! i ja he rebut els novios tapones jejejeje

I nenes! ara mhe de centrar ja en els estudis que en 2 mesos podria acabar la carrera pero amb el ritme que porto..... :-)ok: així que ara toca centrar-se!!

Dory wapa!!!!! Feia dos dies que no entrava i veig que hi ha moltes novetats!!!

Que be que ja hagis anat al Registre!!! Jo començare a demanar tots els papers el dia 8 de Novembre, que és quan començo vacances perquè si no... no tinc manera d'anar-hi!!!! I jo era una de les que tenia por de que em caduques tot, per això no ho vaig començar abans... pero quin desastre!!!!

Ja tens les invitacions???? Posa foto please o al compte enrere!!!! Nosaltres también hem fet avanços... a veure si ens hi posen de debo ja!!!

I centra't en la carrera vaaa!!! Que 2 mesets no és res després de tots el anys que hi hauràs dedicat!!! Segur que set fa etern!!!!
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: VaneMenorca » ds. oct. 16, 2010 10:46 pm

Dreams0411 ha escrit:LOS TENGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!1 >.-<: *.-o-o.* :-)ok: :mu:: : ban : :-///: ale ya estoy agusto jijiji

Muy bien Dreams"!!! :-)ok:
Imatge
VaneMenorca

Entrades: 300
Membre des de: dj. set. 09, 2010 10:30 am

EntradaAutor: dory » ds. oct. 16, 2010 10:55 pm

Guapiiiiis que tal toooot!!!! tinc novetats! HE REBUT ELS PRIMERS DETALLS ESPECIALS DE 2 AMIGUES MEVES!! Ara em falten demanar 3 amigues més que em queden pero ho vaig fent mes a mes que aixi noto menos el gasto!!! al meu compte posare fotos!! a mi mencanta!!!!

Aquests dies entrare menos, mhe de centrar! :-)ok: pero a la que pugui em vaig posant al dia!! les noies del 100 missatgs MOLT BE!!! Suposo que ja us haurán creat compte!! a la que pugui, mhi passo!

petoneeeets
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: montseijordi » dg. oct. 17, 2010 9:47 am

dory ha escrit:Guapiiiiis que tal toooot!!!! tinc novetats! HE REBUT ELS PRIMERS DETALLS ESPECIALS DE 2 AMIGUES MEVES!! Ara em falten demanar 3 amigues més que em queden pero ho vaig fent mes a mes que aixi noto menos el gasto!!! al meu compte posare fotos!! a mi mencanta!!!!

Aquests dies entrare menos, mhe de centrar! :-)ok: pero a la que pugui em vaig posant al dia!! les noies del 100 missatgs MOLT BE!!! Suposo que ja us haurán creat compte!! a la que pugui, mhi passo!

petoneeeets

ostres nena, que be!!! Siiiiiiiiiiiii, volem fotos al compte enrere eh? q no faltin, jajaja.

Centrar-se? que dificil quan hi ha un casament per davant, lo meu era obsessio...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: pitukabcn » dg. oct. 17, 2010 1:11 pm

Hola!!!

Nosaltres vam portar els papers al registre civil de Sant Cugat, i ens va dir que trigaria uns 3 mesos en trucar-nos, ja que la paperassa va al Jutjat de Rubí.... Així que toca esperar.... hem va dir que no hem preucupés, ja que encara no tenien l'agenda del 2011, i que igualment el jutge fa 4 casaments cada divendres... Quin és l'inconvenient, que el divendres anterior a la boda (ho faig tot al restaruant), és Sant Joan.... així que ens haurem de casar "legalment" el divendres anterior.....
Imatge
pitukabcn

Entrades: 92
Membre des de: dg. maig 02, 2010 8:08 pm

EntradaAutor: Dreams0411 » dg. oct. 17, 2010 2:13 pm

pitukabcn ha escrit:Hola!!!

Nosaltres vam portar els papers al registre civil de Sant Cugat, i ens va dir que trigaria uns 3 mesos en trucar-nos, ja que la paperassa va al Jutjat de Rubí.... Així que toca esperar.... hem va dir que no hem preucupés, ja que encara no tenien l'agenda del 2011, i que igualment el jutge fa 4 casaments cada divendres... Quin és l'inconvenient, que el divendres anterior a la boda (ho faig tot al restaruant), és Sant Joan.... així que ens haurem de casar "legalment" el divendres anterior.....

te casaras legalmente 7 días antes de la fecha del restaurante? en san juan no casan?
y porque no lo haces el jueves y así esta más reciente? jajaaj cuanta spreguntas te soltao!
tengo una duda....y es que tengo entendido (no se si es cierto) que si por ejemplo tu te casas un sabado y te tienes que casar el dia anterior (por ejemplo) puedes solicitar que en los papeles oficiales conste la fecha del restaurante aunque tu días atras hayas firmado previamente en el juzgado....sabeis algo????????????????
Dreams0411

EntradaAutor: circe312 » dg. oct. 17, 2010 7:17 pm

tema papeles no tengo ni idea!! ya os preguntare mas adelante!! jjaja
Imatge
circe312