Mas de Sant Lleí 2011

un gran any!

Re: Mas de Sant Lleí 2011

EntradaAutor: arantxi » dj. oct. 14, 2010 7:46 am

VFG ha escrit:Hola a todas,

Nosotros queremos ir un dia a ver Mas Sant Llei, lo tenemos en el top % junto con Vil.la Minerva, Turó del Sol i Castell Arnau.

Alguien tiene info de precios, extras ( dj, etc...).

Nos ayudarías mucho!!! Nosdotros nos queremos casar en mayo/junio 2012, asi que vamos con calma, pero sin descanso, jeje.

Mil gracias!!!

Marina :-)

Hola guapi,

De los que has citado he ido a tres:
Mas de Sant Lleí se caso mi hermana y también mi mejor amiga. No quería repetir pero.. es q estoy enamorada del sitio.... jejeje >.-<:
Vil.la Minerva, fui en Junio a una boda y muy bonito, comida genial.... :-)ok:
Turó del Sol, se caso una amiga y el sitio está bien, pero la comida no me acabo de gustar. Supongo q depende del menú, pero bueno para gustos los colores.
Castell Arnau, no tengo ni idea... *.O.-O*

Vais con tiempo... así q sin problema!

Besitos! :mu::
Imatge
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: arantxi » dj. oct. 14, 2010 7:55 am

Hola Vane,

Pues del tema fotógrafos tienes q llamar tu directamente y pedir una cita. Si vas recomendada por el Mas, la ventaja q tienes es q no tienes q pagar los 300€ del cánon (al no ser q el fotógrafo q elijas no venda fotos allí).
De los del Mas, he ido a ver a Carles Gabarrella de Granollers y a Joan Cabes de Barna. La semana q viene vamos a la feria de Sabadell a ver alguno más y así ya nos decidiremos.
Tema invitaciones.... en todos los fotógrafos tienes la opción de q te las hagan pero son un pelín caras. Yo miraré en copisterias q tienen guays y no se te va más de 1,5€ más o menos.

Nos casamos el día 17 de septiembre, también x lo civil pero el el Salon Sant Esteve (el del lago).

Bueno chica, aquí estamos xa lo q necesites....

Besitos *.-o-o.*
Imatge
arantxi

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dj. oct. 14, 2010 1:50 pm

hola a todas.... felicidades a todas para la boda y haber elegido un lugar tan bonito para celebrar la boda...
Me sumo a este foro... yo soy la compañera de restaurante de arantxi... yo me caso el dia 17 de septiembre de 2011 en el salo santa justa... y estoy emocionada... y con unas ganas locas que passe estos once meses.... y disfrutar de todo... espero compartir dudas y ideas con vosotras... un besito a todas.... Arantxi suerte con el fotografo.... ya veras como lo encuentras enseguida.... un peto.... :-)
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011
:: núvia experimentada

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: arantxi » dj. oct. 14, 2010 5:26 pm

nacho_gemma2011 ha escrit:hola a todas.... felicidades a todas para la boda y haber elegido un lugar tan bonito para celebrar la boda...
Me sumo a este foro... yo soy la compañera de restaurante de arantxi... yo me caso el dia 17 de septiembre de 2011 en el salo santa justa... y estoy emocionada... y con unas ganas locas que passe estos once meses.... y disfrutar de todo... espero compartir dudas y ideas con vosotras... un besito a todas.... Arantxi suerte con el fotografo.... ya veras como lo encuentras enseguida.... un peto.... :-)

Hola gemma!!!!!!!!!!!

Si, si, es mi super compiiiiiiiiiiiiii..........jejejej... q iluuuuuuuuuuu............. : ban :

Ayer fui a ver a Joan Cabes y me ha encantado. El sábado q viene en la feria miraremos algo y ya nos decidiremos.... y una cosita menos... jejeje
En noviembre quiero empezar a mirar el vestido, que me hace tanta iluuuuuu............ Por cierto, has mirado algo más?
*.O.-O*

Besitos compi!
Imatge
arantxi

EntradaAutor: Dolçeta » dj. oct. 14, 2010 7:09 pm

Uoooooooooooo

Això ja va pujant!! Ja som moltes "Maseitas". A veure si trobo jo a la meva compi de dia, ha de ser maco trobar a la parella que comparteix el Mas amb tu! :P
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: vanefran20 » dv. oct. 15, 2010 11:29 pm

Dolçeta ha escrit:Uoooooooooooo

Això ja va pujant!! Ja som moltes "Maseitas". A veure si trobo jo a la meva compi de dia, ha de ser maco trobar a la parella que comparteix el Mas amb tu! :P

Hola Dolçeta!!! jo també busco a la meva compi de dia!! q dia et cases tu?? nosaltres el 18 de juny!!
vanefran20

Entrades: 13
Membre des de: dg. set. 05, 2010 12:13 pm

EntradaAutor: Dolçeta » ds. oct. 16, 2010 9:16 am

Jo em caso l'1 d'octubre ::love::
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dl. oct. 18, 2010 10:19 am

arantxi ha escrit:
nacho_gemma2011 ha escrit:hola a todas.... felicidades a todas para la boda y haber elegido un lugar tan bonito para celebrar la boda...

Hola gemma!!!!!!!!!!!

Si, si, es mi super compiiiiiiiiiiiiii..........jejejej... q iluuuuuuuuuuu............. : ban :

Ayer fui a ver a Joan Cabes y me ha encantado. El sábado q viene en la feria miraremos algo y ya nos decidiremos.... y una cosita menos... jejeje
En noviembre quiero empezar a mirar el vestido, que me hace tanta iluuuuuu............ Por cierto, has mirado algo más?
*.O.-O*

Besitos compi!

hola bonica.... a veure si tens sort i troves el fotograf ..... jo ja tinc el meu vestit i va ser molt emocionant....el meu pare plorava no se per lo guapa que estava o lo cars que son els vestits jejeje...es broma... es va emocionar molt el veurem... ara estic amb el viatge.... a veure on anirem... ufff... es que es dificil decidirse... jo ja li he dit que si ens toca la loteria per nadal donem la volta el món... pq si per mi fos aniria a tot arreu... bueno guapa... ens veiem aviat i un peto a totes les del foro...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: niru » dl. oct. 18, 2010 9:45 pm

Hola Noies!!

Jo també sóc molt nova en aquest foro, però la veritat és que us llegeixo bastant!!
Nosaltres també ens casem i ho celebrem al Mas de sant Lleí!! concretament el 14 de Maig del 2011!! a veure si trobo la parella del mateix dia!! la veritat és que em faria molta ilu!!! :)

Nosaltres ja tenim el fotograf però no és cap dels recomanats pel Mas, ja que sinó amb la conya al final tot suma i bufff ja sabem que es carillo ehh.. pero estic molt contenta ja que és un lloc increible amb unes vistes xulissimes!!

El vestit me'l estic mirant a RC però encara no ha arribat el que m'agrada de la col·lecció 2011, elite... aixx quins nervis

Apa parlem!
niru

Entrades: 12
Membre des de: dt. maig 11, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: arantxi » dt. oct. 19, 2010 7:56 am

niru ha escrit:Hola Noies!!

Jo també sóc molt nova en aquest foro, però la veritat és que us llegeixo bastant!!
Nosaltres també ens casem i ho celebrem al Mas de sant Lleí!! concretament el 14 de Maig del 2011!! a veure si trobo la parella del mateix dia!! la veritat és que em faria molta ilu!!! :)

Nosaltres ja tenim el fotograf però no és cap dels recomanats pel Mas, ja que sinó amb la conya al final tot suma i bufff ja sabem que es carillo ehh.. pero estic molt contenta ja que és un lloc increible amb unes vistes xulissimes!!

El vestit me'l estic mirant a RC però encara no ha arribat el que m'agrada de la col·lecció 2011, elite... aixx quins nervis

Apa parlem!

Bon dia i benvinguda al foro de maseritas 2011!!!!

Has escollit el millor restaurant... jejeje... a quin saló ho celebres? Per lo civil?
Quins fotògrafs vas veure dels recomantas? q et van semblar?
Jo de moment he vist Joan Cabes y Carles Gabarrella.... haig de mirar algun més i decidir-me....

A ver si dp de cerrar el tema fotos y video, empiezo con el vestido...
Per cert he mirat el model elite i es preciós....

Besitusssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
arantxi

EntradaAutor: niru » dt. oct. 19, 2010 4:59 pm

Hola Arantxi,

Pues és al saló St. Esteve i si que em casaré pel civil, osigui que faré també la cerimònia allà ! Si plou tampoc em preocupa molt perque també m'agrada molt la opció de pluja amb aquell pati interior tan maco!!

Nosaltres hem escollit un fotògraf autonom que ens va donar molt bon feeling i ens dóna el CD amb els originals, osigui que la gent no caldrà que compri cap foto, ja que les que vulguin les hi enviarem nosaltres. Mira nosé la veritat és que jo no les tenia totes perque no és dels tipics però després de parlar amb ell i ensenyar-nos els seus àlbums ens va agradar bastant i ja ho hem tancat!! :)

Percert, us han dit ja d'anar a fer el tast?
niru

EntradaAutor: arantxi » dc. oct. 20, 2010 8:26 am

Hola,

Doncs al mateix saló q jo.... queda molt maco muntat, amb la catifa blanca.... ohhhhhh.......q bonito!
La meva amiga es va casar al pati interior pq era al decembre i feia fred... es también preciós...
Però prefereixo q no plogui, pel tema de les fotos, el pica-pica... jejeje

Jo encara estic buscant fotógraf... he anat a veure dos del Mas, però encara no ens hem decidit. Aquest dissabte anem a la fira de SAbadell a veure q veiem.

El tast... Quan vaig fer la paga i senyal em va dir l'Evaristo q començaven a partir de novembre, desembre i febrer... Com jo em caso al septembre li vaig dir q m'estimava més q fos al febrer, pq sino no ens enrecordarem del q em menjat. Espero q pugui ser...
De totes maneres el meu xicot li agrada molt el nº 6 o 7( no m'enrecordo si eren aquest). El menú l'escollirà ell q és el cuiner de la casa... jejeje

Besitos y seguimos en contacto!

MUA
Imatge
arantxi

EntradaAutor: Dolçeta » dc. oct. 20, 2010 9:31 am

niru ha escrit:Percert, us han dit ja d'anar a fer el tast?

A mi em van dir que estaven tancant amb els cuiners els menus per l'any que ve, que hi haurà novetats i que a primers de novembre ja anirien cridant per ordre de casament, però que avisen amb temps per poder coordinar a tota la familia ;)
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: Dolçeta » dc. oct. 20, 2010 2:38 pm

M'acaben d'enviar això per mail (jo per coses de feina he de fer el tast al desembre):
DESEMBRE 2010

- Dilluns dia 20 de Desembre de 2010
- Dimarts dia 14 o 21 de Desembre de 2010
- Dimecres dia 15 de Desembre de 2010

L’ horari per venir al Mas a realitzar les proves de menú serà de 12:00h a 16:00h

Preneu nota, que degustareu els 6 platets degustació, 3 Entrants ( a escollir), 3 Plats principals ( a escollir), els 6 Postres ( 3 Tres textures + 3 degustacions del xef ), i 6 pastissos ( a escollir )

NOTA IMPORTANT: Així mateix us informem que de cara la setmana que ve us adjuntarem els menús actualitzats per les bodes del 2011.
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: arantxi » dc. oct. 20, 2010 3:50 pm

Dolçeta ha escrit:M'acaben d'enviar això per mail (jo per coses de feina he de fer el tast al desembre):
DESEMBRE 2010

- Dilluns dia 20 de Desembre de 2010
- Dimarts dia 14 o 21 de Desembre de 2010
- Dimecres dia 15 de Desembre de 2010

L’ horari per venir al Mas a realitzar les proves de menú serà de 12:00h a 16:00h

Preneu nota, que degustareu els 6 platets degustació, 3 Entrants ( a escollir), 3 Plats principals ( a escollir), els 6 Postres ( 3 Tres textures + 3 degustacions del xef ), i 6 pastissos ( a escollir )

NOTA IMPORTANT: Així mateix us informem que de cara la setmana que ve us adjuntarem els menús actualitzats per les bodes del 2011.

Hola guapi,

Això comença a moure's... jejeje. El pal es q es un dia de cada dia, m'hauré de demanar festa, i la cosa no està per anar demanant favors... jejeje
A veure quins menús envien. De totes maneres us van dir q us respectarien els preus dels menús 2010?

MUA
Imatge
arantxi

EntradaAutor: Dolçeta » dc. oct. 20, 2010 4:22 pm

arantxi ha escrit:A veure quins menús envien. De totes maneres us van dir q us respectarien els preus dels menús 2010?

A nosaltres ens van dir que hi hauria modificacions de plats, però que el preu seria molt semblant.
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: niru » dc. oct. 20, 2010 6:48 pm

Eii wapis,

a mi també ja m'han enviat el mail pel tast! Al final anirem el 22 de Novembre i aprofitem perque també habiem d'anar als jutjats pel tema de la boda civil! osigui que tocarà pillar un dia de festa si o si... argg

Diuen que ens enviaran el menu del 2011, per tant, segur que hi ha alguna modificació. El que estaria bé abans de triar 3 plats es que ens ensenyessin alguna foto, perque amb els noms que posen costa una miqueta imaginar-s'ho... no? Bueno ja ho he preguntat i m'han dit que no tenen fotos... :(

ja us esplicaré!
niru

EntradaAutor: arantxi » dj. oct. 21, 2010 8:14 am

Bon dia a les maseritas!!!!

Doncs de moment a mi no m'arrivat cap mail.... haurem d'esperar!

Jo el tema menú li deixaré al meu xicot... li encanta el menjar i segur q escollirà bé... Yo me fio! jejeje

El pal es haver de demar festa a la feina...

Tens raó amb les fotos, pq fins q no ho veiem i ho tastem... jejeje... Si us passen els menús m'ho feu saber i us dono el compte del hotmail i mel's passeu.

Besitus!
Imatge
arantxi

EntradaAutor: Dolçeta » dj. oct. 21, 2010 9:20 am

Ok, quan enviïn quelcom, us ho faig saber!!!
Jo el tast el faig al desembre perque no puc demanar dies lliures, llavors ha de coincidir amb les meves vacances...
Imatge
Dolçeta

EntradaAutor: arantxi » dj. oct. 21, 2010 10:16 am

Laia-elmasnou ha escrit:Hola noies!!!!

Nosaltres si que farem video i en principi pensem k ho fara el mateix fotograf...es més comode n?? Vosaltres ho mirareu apart??
Per lo que he mirat per internet el que ens agrada més el el Joan Cabes i tema preus jo crec k mes o menys tots
van igual...
Merci Dolceta per posar els preus aprox. del cabes, les invitacions que fa ell, que son com un muntatge amb fotos vostres o son com les ke et pots trobar en una papeleria, es a dir les tipiques??? Nos nem dilluns a la tarda a parlar amb ell!!! i Arantxi ja ens diras k tl el Gabarella.
I demà tinc hora a Rosa Clara per mira el vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tinc unes ganes...
ja em ser la web de memòria i n tinc res clar viam demà si proban-los sóc capaç de trir algun!!!

ptns guapes!!!!

Hola Laia,

Has anat a veure el Cabes? Q et va semblar? ja t'has decidit?

Besitos
Imatge
arantxi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant