Medias.... ¿Blancas?

un gran any!

Re: Medias.... ¿Blancas?

EntradaAutor: Bie » dt. oct. 19, 2010 11:16 am

és una foto qualsevol de google jaja jo no la tinc encara
Imatge
Imatge
Bie
:: núvia experta

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: neus » dt. oct. 19, 2010 12:02 pm

chicas mirad en la web de janira alomejor encontrais algo :hmm::
Imatge
neus
:: núvia experimentada

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: Shaik » dt. oct. 19, 2010 2:07 pm

Per la calor no crec que hi hagi problemes, de fet, les mitges seran el més lleuger i finet del pack!! O si no pensem en les capes i capes del vestit... A part de que les trobo maques (per les fotos, jo no tinc les cames de model i les mitges camuflaran els defectes, jejeje), tinc els peus molt delicats, i posar-me unes sabates noves "a pèl" no ho veig gaire clar...
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. oct. 19, 2010 2:40 pm

Shaik ha escrit:Per la calor no crec que hi hagi problemes, de fet, les mitges seran el més lleuger i finet del pack!! O si no pensem en les capes i capes del vestit... A part de que les trobo maques (per les fotos, jo no tinc les cames de model i les mitges camuflaran els defectes, jejeje), tinc els peus molt delicats, i posar-me unes sabates noves "a pèl" no ho veig gaire clar...

Shaik un altre cosa de portar les mitges és que va millor anar amb mitges amb sabates noves més que res per les possibles ampolles que et puguin sortir. Un consell, quan tinguis les sabates cada tarda o vespre una estoneta posa-te-les, dóna-te-les una mica pq quan arribi el gran dia no et facin mal pq pots patir molt.
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. oct. 19, 2010 4:12 pm

Em referia a això Snake, tinc uns peus que són un fiasco, sempre em surten ampolles o se'm enceten. :-(
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cuki_25 » dt. oct. 19, 2010 4:18 pm

Hola chicas!!!

Yo tng el mismo problema; pero me pasare x el corte ingleshaber lo k hay.
Ya que tng k llevarlas pues k me regalan el liguero. A lomejor dnd m compre el vestido tmb ls tienen.
Ya os ire comentando.

Besos
Imatge
cuki_25

Entrades: 363
Membre des de: dj. set. 02, 2010 8:58 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. oct. 19, 2010 5:29 pm

Shaik ha escrit:Em referia a això Snake, tinc uns peus que són un fiasco, sempre em surten ampolles o se'm enceten. :-(

Vaja, ets de peus delicats, jo el que vaig fer pq no em féssin mal va ser posar una tira de silicona que en venen a les farmàcies al darrere i em vaig agafar el compeed per possibles ampolles però no va caldre pq amb les mitges no vaig tindre cap problema, al contrari les vaig portar des de les 15.00 hores fins les 3 de la matinada i eren unes sabates heavys, tenien un taló de 12 cm amb plataforma.
snake35

EntradaAutor: Shaik » dt. oct. 19, 2010 10:07 pm

Ufff que valenta Snake!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo dono per fet que no aguantaré les sabates tot el dia, i això que no poden ser gaire altes (passaria el meu home, jajaja). Confio trobar un estil que agafi bé, cordat al turmell perquè no em patini el peu per les mitges. Ah! I dur un arsenal de compeed per si de cas com tu dius! No hi ha res pitjor que patir dels peus, i més un dia així!
Sempre dic que em costarà més trobar sabates que vestit!! >.-<: >.-<:
Imatge
Shaik

EntradaAutor: ada77 » dc. oct. 20, 2010 12:14 am

Jo com que em caso a l'abril, em posaré mitges segur perquè passaré molt fred que sóc molt fredolica! jejeje
Però blanc blanc no ho crec... buscaré això de mitges blanc perla que poden ser maques!
Ja direu si les trobeu...
Imatge
Imatge
Imatge
ada77

Entrades: 548
Membre des de: dt. set. 28, 2010 9:28 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. oct. 20, 2010 7:51 am

Shaik ha escrit:Ufff que valenta Snake!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo dono per fet que no aguantaré les sabates tot el dia, i això que no poden ser gaire altes (passaria el meu home, jajaja). Confio trobar un estil que agafi bé, cordat al turmell perquè no em patini el peu per les mitges. Ah! I dur un arsenal de compeed per si de cas com tu dius! No hi ha res pitjor que patir dels peus, i més un dia així!

Shaik! em vaig veure obligada a dur aquests mega talons, el meu marit fa 1.94 i jo 1.63 .... :hmm:: però estic acostumada a dur talons. Doncs sembla una tonteria això de les sabates i a mi em va costar més, no sé perquè però és veritat! Les meves no anaven agafades al turmell però com que m'anaven una mica grans li vaig dir al sabater que m'ho fes, ja veuràs que si les portes per casa no et faran mal el dia del casament. Jo ho feia, i segur que la veína estava contenta, contenta!! jajajaja
snake35

EntradaAutor: Corena » dc. oct. 20, 2010 12:35 pm

Hola!!!

Soy una novia infiltrada del 2010...y como ya pasé por este dilema..a ver si os sirve mi experiencia!

Como véis me casé hace poquito...y yo no quería para nada medias blancas. Y las que vi color carne...pues la blonda no era como la ropa interior que era color perla....ains...al final opté por no llevar. Sí sí...y por si me dolían los pies (que no pasó) me llevé unas, las más claritas que vi con la blonda casi casi perla. Pero ahí las tengo. Para estrenar este otoño.

Yo no sé si quedaba bien o no, pero os puedo asegurar que fui muy cómoda y sin nigún complejo sin medias!! Ains...bastante tenía con el cancan!!

Un saludo!!!
Imatge
Corena
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1331
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 7:30 pm

EntradaAutor: Shaik » dc. oct. 20, 2010 2:10 pm

snake35 ha escrit:
Shaik ha escrit:Ufff que valenta Snake!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Jo dono per fet que no aguantaré les sabates tot el dia, i això que no poden ser gaire altes (passaria el meu home, jajaja). Confio trobar un estil que agafi bé, cordat al turmell perquè no em patini el peu per les mitges. Ah! I dur un arsenal de compeed per si de cas com tu dius! No hi ha res pitjor que patir dels peus, i més un dia així!

Shaik! em vaig veure obligada a dur aquests mega talons, el meu marit fa 1.94 i jo 1.63 .... :hmm:: però estic acostumada a dur talons. Doncs sembla una tonteria això de les sabates i a mi em va costar més, no sé perquè però és veritat! Les meves no anaven agafades al turmell però com que m'anaven una mica grans li vaig dir al sabater que m'ho fes, ja veuràs que si les portes per casa no et faran mal el dia del casament. Jo ho feia, i segur que la veína estava contenta, contenta!! jajajaja

Jajaja, tú ho tens bé! Jo faig 1,67 i el meu xicot 1,74... :star:: amb una mica de taló l'atrapo!! Suposo que sí que les hauré de dur uns dies abans per casa, i acostumar-m'hi! Ayyy, que dura que és la vida de la núvia!! >.-<: >.-<:

Corena, si tienes unas piernas bonitas y con buen color se pueden lucir, claro que sí! Las mías son blancas (no les coge el sol), tengo unos gemelos que parezco un tío (no sé como narices se me han desarrollado tanto :star:: ) y siempre se me quedan los granitos después de depilarme, así que con este cuadro es mejor taparlas un poquillo, jejeje!! O esto o que el fotógrafo me cobre un plus por el photoshop... :-)
Imatge
Shaik

EntradaAutor: helena26 » dc. oct. 20, 2010 3:47 pm

Yo quiero unas medias que no sean blanco nuclear, unas en tono ivori que no es el blanco blanco y que sean como las medias de verano que son mas finitas, claro esta sin la puntera, porque luego para las fotos te hacen la piel mas bonita que no sin medias que se ven los defectos y eso si a conjunto de la ropa interior, ademas que luego queda mas sexy una vez te quites el vestido jiijjiijijji
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. oct. 21, 2010 3:00 pm

Yo las mías las compré en la misma tienda del vestido de novia. No eran blancas túpidas sino un blanco transaparente y la blonda que aguanta de un color blanco roto. Adjunto foto.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Javi-Neny l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 03, 2010 11:22 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: helena26 » dj. oct. 21, 2010 3:20 pm

Javi-Neny ha escrit:Yo las mías las compré en la misma tienda del vestido de novia. No eran blancas túpidas sino un blanco transaparente y la blonda que aguanta de un color blanco roto. Adjunto foto.

algo asi es lo que yo quieroooo!! se ven las piernas mas bonitas que no con unas blancas nuclear jeje
url=http://www.resderes/esp]Imatge[/url]
helena26

Entrades: 231
Membre des de: dc. abr. 21, 2010 8:27 am

EntradaAutor: arwals » dj. oct. 21, 2010 8:28 pm

Javi-Neny ha escrit:Yo las mías las compré en la misma tienda del vestido de novia. No eran blancas túpidas sino un blanco transaparente y la blonda que aguanta de un color blanco roto. Adjunto foto.

Algo así quiero yo!! me niego a llevar medias blancas!
Imatge

Imatge
arwals
:: núvia rookie

Entrades: 178
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. oct. 22, 2010 8:46 am

Preguntar en la misma tienda donde habéis comprado el vestido, sino, dicen que en el Corte Inglés hay mucha variedad. Yo, la verdad, no quería ponerme medias de estas con la blonda y menos blancas pero cuando las ví, me gustaron y eran súper cómodas.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Metis » dv. oct. 22, 2010 6:47 pm

aquestes últimes són perfectes!!
on es van comprar????
Metis
Imatge
Metis

Entrades: 128
Membre des de: dt. set. 29, 2009 12:50 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dv. oct. 22, 2010 7:58 pm

eeiiii jo también m' uneixo al grup anti-mitges blanques nuclears!!!!aquestes últimes em semblen molt mones!!!!
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dv. oct. 22, 2010 8:07 pm

Yo tambien me niego a las medias blancas ..... yo he visto unas en una centro comercial de barcelona hace unos meses que fui con mi cuñada la tienda es de ropa interior y tienen y liego tienen ropa interior muy baratita asi en perla la tienda se llama Bodique o algo asi....
Y luego en el anuncio de calcedonia ( no se si lo habeis visto .... ) sale una novia con las medias y no se ven feas las que venden ,,,,
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants