BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dg. oct. 17, 2010 10:25 am

vili ha escrit:Hola!
vaig força despistada, :-/
voldria demanar-vos la vostra opinió dels locals-restaurants de Lleida, que s'hi mengi bé, :yium:-) preferentment dins la ciutat...hem pensat 2 coses... un restaurant tradicional o bé un local maco amb càtering, què en penseu?
-Hotel Zenit
-Masia
-A Taula
-altres?

És que depén de per a què el demanis... si és per a fer un convit de casament o per un sopar o dinar especial, i també depén moltíssim del número de comensals, no sé si m'explico...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dg. oct. 17, 2010 7:46 pm

Eis Inhus, estem ficant les nosatres dates, en un altre post, per tenir-nos controlades!!!
Apunt per al Fira!? Jo torno de Madrid el dissabte a la tarda, no sé si anirem llavors o diumenge al matí... Les entrades d'on les treiem!?

Petonets!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dg. oct. 17, 2010 7:59 pm

vaja Carlina així que finalment ha estat un infart?? doncs ha tingut molta sort de poder contar-ho i d'estar estable. Fins demà que li facin la prova, el millor lloc on pot estar és la UCI, doncs allà tenen controlat el seu cor i la resta de constants vitals contínuament.
De totes formes, petita aclaració: no sempre que hi ha una angina (en termes mèdics Àngor) deriva en un infart. L'àngor és una obstrucció parcial d'una de les artèries que irriguen el cor, aquesta obstrucció parcial provoca un dolor ja que el cor no rep tota la sang que necessita (és com un carrer on hi ha un cotxe en doble fila i fa que el tràfic vagi més lent). Si aquesta obstrucció cada cop es fa més gran -pel tabac, pel colesterol, etc- el pas cada cop es fa més estret fins que es tapa completament, llavors aquella part del cor queda sense rec sanguini, "es queixa" i produeix un dolor intens juntament amb altres símptomes.
Si la porció de cor que no s'irriga és molt gran es pot arribar a la mort, sinó simplement quedarà una part danyada i que no funcionarà però el cor no es para i treballa la resta que no està afectada. S'entén?? Sinó us ho explico d'una altra forma ok?

Això si, haurà de medicar-se i sobretot vigilar amb el tabac, els greixos i l'alcohol i portar una vida tranquil·la, l'estrès com més lluny millor! Si fa bondat es quedarà en un ensurt però sinó pot repetir-se l'infart.

De totes formes, penso que fan bé de no dir-li la veritat i informar-lo sol del 50% del problema fins assegurar-se de que està fora de risc. Ja ens diràs com va demà la proba! suposo que si surt tot bé, ja el passaran a planta :-)ok:

Què tal el finde??? Nosaltres dissabte vam anar de compres, el vaig acompanyar a comprar-se les sabates del casament que dissabte vinent té la prova del seu vestit i de pas ens vam comprar roba. I avui, pel matí a treballar i després han vingut mons pares amb els meus germans, han estat dinant aquí i acaben de marxar. I demà, relax!!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dg. oct. 17, 2010 9:40 pm

Ho has explicat perfectament, tal com ens ho van explicar el metge.Gràcies Cadui!Si suposo que si tot surt bé el passaràn a planta.

Gemma les entrades us les puc donar jo podeu venir al despatx o també les deixaré a algunes botigues una d'elles serà la pastisseria Monrabà, les altres encara no ho he pensat.

Nanit.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: inhus » dl. oct. 18, 2010 7:44 pm

Cadui i Gemma no m'havia fixat que existia aquest post, sorry! Ja aniré mirant aquest post per saber a qui li toca!! :D

Carlina quin susto que anés a més això del teu pare! Per sort està estable... sobretot molts ànims i ara a animar-lo perquè no faci excesos de res i que estigui tranquil·let!
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 18, 2010 8:01 pm

Carlina us han dit alguna cosa més de ton pare?? ja li han fet les proves?? ja ens contaràs guapi i espero que vagi millorant :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 18, 2010 8:27 pm

Carlina, espero que lo del teu pare no vagi a més i es quedi tot en un ensurt!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: carlina » dl. oct. 18, 2010 11:16 pm

Gràcies per l'interès noies sou uns solets!!!
Avui ens han dit que dimecres li faràn la prova aquella que li passen un tub pel braç fins al cor i si convé li posen una malla a l'artèria.o explico bé cadui?però estic preocupada pq avui li tornaba a fer mal el pit i els metges no li han donat importància, potser per no preocupar-nos a natros i a ell.

I vosaltres com va tot?com teniu els preparatius?Nuvolet encara vas enfeinada?

Cadui t'envio un privi.

Nanit guapes!!!
carlina

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 19, 2010 6:25 pm

Carlina encara que li fes mal el pit, de vegades ja passa que queda un dolor residual però no patiu, pensa que està connectat al monitor i el mínim canvi que faci el cor ells ho veuen i si han de córrer, correran! lo del braç cap al cor suposo que et refereixes a un cateterisme. Després si tinc una estona et contesto al privi, ok?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 20, 2010 12:42 am

si això un cateterisme.D'acord quan puguis em respons.Gracies guapa!!!

Nanit.
carlina

EntradaAutor: L&R2011 » dc. oct. 20, 2010 10:50 am

Hola noies!!!

Ja sé que fa molts dies que no em coneco, xo es que he estat bastant enfeinada!!!
En primer lloc Carlina, espero que lo del teu pare es quedi en un ensurt i res més!, ànims i ves preparant la fira tant com puguis per anar distreient la ment!..., per cert, espero poder venir.

Per una altra part us volia comentar una cosa sobre el tema de les aliances. Nosaltres hem estat mirant a unes quantes joieries i si fa o no fa totes tenen els mateixos preus, el que passa es que a la joieria Blanco ho tenen tot a un 30% de descompte per liquidació!!, la veritat es que pot valdre la pena!
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 20, 2010 1:56 pm

Hola Noies!

Gràcies L&R2011!

Doncs avui li havien de fer el cateterisme i la màquina s'ha espatllat a més diu que per un error informàtic no estaba a la llista i que suposen que demà o demà passat li faràn, clar mon pare dient-li al metge que estaba perdent el temps que el deixessin marxar i ja tornaria. jjajaja es l'òstia aquest home jajajaja, però com vol marxar jajaja, jo no hi era en aquell moment això m'ho ha contat ma mare i es veu que ma mare s'ha fet un fart de riure amb mon pare. Però tela eh que el facin esperar per fer el cateterisme!Almenys li han tret la medicació que li posaven a la via i ja pot caminar passadís amunt i avall, sense fer esforços però almenys pot passejar que aquests dies anaba del llit a la butaca i s'agobiaba pobre.

Parlant d'anells noies he trobat l'anell del meu marit!!!!!!!!!!Quina alegria m'he lliurat de pagar 350€!!!!!!!!!!!!
Jo el donaba per perdut pq pensaba que el dia que el vaig perdre el portaba al bolso i es veu que el vaig posar en un necesser que portaba al cotxe(pq el marit es pogués arreglar abans d'anar al metge) i avui he agafat el necesser per portar-li a mon pare i estaba l'anell dins.A partir d'ara vigilaré més!

Pert cert L&R2011 si vols entrades dis-m'ho.
carlina

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 20, 2010 5:19 pm

hola noies,
Carlina m'alegro que hagis trobat l'anell del teu marit, quin descans eeeh??!! si ja ho dic jo: "deixa de buscar i ho trobaràs", aplicable a qualsevol cosa jaja!
Ja t'he respost al privat. Ja és mala pata que no li hagin fet avui, espero que demà hi hagi més sort i li puguin fer.

Caram, L&R2011 un 30% de descompte és bastant eeh?! s'haurà d'aprofitar!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dc. oct. 20, 2010 5:38 pm

Carlina, quin cap! Menys mal que ja l'heu trobat, si no quin disgust...

I això del Blanco està prou bé, potser hi anem a donar una ullada aquest cap de setmana. :-))
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 20, 2010 9:42 pm

Merci per respondre cadui!

si m'ha quedat un descans trobant-lo!

nanit.
carlina

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. oct. 20, 2010 10:37 pm

Uola!! m'infiltro perquè a algunes de vosaltres us conec del post Nuvies Lleida 2010 !! m'he infiltrat un momentet....jijiiji *.O.-O*
Com porteu els preparatius noietes??? disfruteu-ho moltíssim. Abraçades per totes!!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: NUVOLET » dj. oct. 21, 2010 6:49 am

Istar wapa ja he vist que et queda poc per tenir al nen!!!! :-)ok: m'alegro molt que tot et vagi molt be, els preparatius poc a poc vaig fent, encara em queda una miqueta, però això baixa més ràpid del que em penso!!! >.-<:
Espero que tinguis un part genial, i que tot et vagi supeeer be volem fotos de la criaturaaa quan neixi!! ::[]:-]]
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. oct. 21, 2010 4:05 pm

hOLA!!!
nosaltres tmb ens casem a lleida, a La Boscana, l'1 d'octubre xq ja no hi havia mes lloc!!!!molt fort!!!a veure si anem parlant i ens expliquem!!! :-)ok:
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: cadui » dj. oct. 21, 2010 4:48 pm

j&r01102011 ha escrit:hOLA!!!
nosaltres tmb ens casem a lleida, a La Boscana, l'1 d'octubre xq ja no hi havia mes lloc!!!!molt fort!!!a veure si anem parlant i ens expliquem!!! :-)ok:

benvinguda i enhorabona guapa!!

Istar veig que t'has traslladat de post de lleidatanes jiji!! benvinguda siguis! : besito :
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: aairinn » dj. oct. 21, 2010 8:14 pm

ISTAR82 ha escrit:Uola!! m'infiltro perquè a algunes de vosaltres us conec del post Nuvies Lleida 2010 !! m'he infiltrat un momentet....jijiiji *.O.-O*
Com porteu els preparatius noietes??? disfruteu-ho moltíssim. Abraçades per totes!!!!

Hola istar! Què és aquesta panxulina tan mona?? Ja et deu quedar poquet no?
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant