Autor: arwals » dg. oct. 24, 2010 10:06 pm

Autor: arwals » dg. oct. 24, 2010 10:07 pm

Autor: MerR » dg. oct. 24, 2010 10:12 pm
Shaik ha escrit:Ei MerR, que ens casem el mateix dia!!![]()
Crec que serà un dia molt sol.licitat, ja som força noies que ens casem el dia 10!! Demà comences?? Ufff, que guai, jo també en tinc ganes, però també tinc por d'anar-hi tan aviat!! Quin cacau que porto a sobre! Ja explicaras què tal i què et diuen sobre l'antel.lació!
![]()
Ja teniu moltes coses? Nosaltres el més important sí, ara a començar a agafar idees per la resta de coses, que n'hi ha un munt!
Autor: arwals » dg. oct. 24, 2010 10:22 pm

Autor: Shaik » dg. oct. 24, 2010 10:30 pm
A aquest pas haurem d'obrir un post del 10.09.2011, jajaja!
. Sóc de Girona (l'Empordà). Del tema invitacions encara no n'hem parlat, de fet, encara no ho hem dit a ningú més que a la família directa, jajaja! Suposo que per festes començarem a dir-ho, que ja tinc ganes de veure la cara de sorpresa de la gent.

Autor: MerR » dg. oct. 24, 2010 10:32 pm
Shaik ha escrit:Arwals, una altra del 10!!A aquest pas haurem d'obrir un post del 10.09.2011, jajaja!
Nosaltres tenim restaurant, església i des d'ahir fotògraf i càmara. Sóc de Girona (l'Empordà). Del tema invitacions encara no n'hem parlat, de fet, encara no ho hem dit a ningú més que a la família directa, jajaja! Suposo que per festes començarem a dir-ho, que ja tinc ganes de veure la cara de sorpresa de la gent.
![]()
![]()
Feu dinar o sopar? Nosaltres en principi farem la cerimònia a les 5h, és una mica mala hora perquè l'aperitiu serà una mica un berenar, però bueno... tampoc volem fer-la molt tard perquè em fa por quedar-nos sense llum per fer les fotos.
Autor: MerR » dg. oct. 24, 2010 10:35 pm
Autor: Shaik » dg. oct. 24, 2010 10:51 pm
MerR ha escrit:Shaik ha escrit:Arwals, una altra del 10!!A aquest pas haurem d'obrir un post del 10.09.2011, jajaja!
Nosaltres tenim restaurant, església i des d'ahir fotògraf i càmara. Sóc de Girona (l'Empordà). Del tema invitacions encara no n'hem parlat, de fet, encara no ho hem dit a ningú més que a la família directa, jajaja! Suposo que per festes començarem a dir-ho, que ja tinc ganes de veure la cara de sorpresa de la gent.
![]()
![]()
Feu dinar o sopar? Nosaltres en principi farem la cerimònia a les 5h, és una mica mala hora perquè l'aperitiu serà una mica un berenar, però bueno... tampoc volem fer-la molt tard perquè em fa por quedar-nos sense llum per fer les fotos.
Nosaltres ens casem a las 6.30, i el tema de les invitacións ho tinc controlat perquè la meva cunyada treballa en aixó i ja m'està fent les proves!.No sé que cara posaran els teus, però els meus no s'ho creien, sobretot perque portem 4 anys visquen junts!i tothom ens havia donat per perduts!!!jajajaja
He vist que som 7 noies de moment, quin èxit!! A veure quantes s'aniran sumant al dia 10!
Autor: MerR » dg. oct. 24, 2010 10:53 pm
Shaik ha escrit:MerR ha escrit:Shaik ha escrit:Arwals, una altra del 10!!A aquest pas haurem d'obrir un post del 10.09.2011, jajaja!
![]()
![]()
Nosaltres ens casem a las 6.30, i el tema de les invitacións ho tinc controlat perquè la meva cunyada treballa en aixó i ja m'està fent les proves!.No sé que cara posaran els teus, però els meus no s'ho creien, sobretot perque portem 4 anys visquen junts!i tothom ens havia donat per perduts!!!jajajaja
Com nosaltres! Fa gairebé 10 anys que sortim, uns 4 visquent junts i els amics ja no compten que ens casem, jajaja! Es quedaran flipats quan els hi diguem!
Vaig a veure el post del nostre dia, que bé!!![]()
![]()
He vist que som 7 noies de moment, quin èxit!! A veure quantes s'aniran sumant al dia 10!
Autor: Mistyc85 » dg. oct. 24, 2010 11:27 pm

Autor: Piticlina » dg. oct. 24, 2010 11:48 pm

Autor: arwals » dl. oct. 25, 2010 8:21 am

Autor: zarina » dl. oct. 25, 2010 12:38 pm

Autor: Mistyc85 » dl. oct. 25, 2010 2:46 pm

Autor: MerR » dl. oct. 25, 2010 2:54 pm
Mistyc85 ha escrit:Jo també volia el 10 de setembre... però al restaurant estava ple!! i vam tenir que agafar la data que tenien disponible, que es el 30/09/2011 i em sembla un dia bonic. Primer vam agafar el restaurant, pq es lo mes dificil (segons el meu punt de vista) i hem tingut sort que l'esglesia també tenia lliure aquest dia així que... vualá! 2 coses menys en les que pensar... jejeje El vestit de núvia m'ho començaré a mirar a principis d'any... crec que amb 9 mesos d'antel·lació tinc suficient, no???
I el que si que no tinc ni idea es el fotògraf. Tinc un amic fotograf profesional de bodes que m'ha de mirar presupost, però m'ha dit que igualment vagi mirant algun mes... pero bueno... anirem mirant
Autor: Mistyc85 » dl. oct. 25, 2010 4:56 pm
MerR ha escrit:Mistyc85 ha escrit:Jo també volia el 10 de setembre... però al restaurant estava ple!! i vam tenir que agafar la data que tenien disponible, que es el 30/09/2011 i em sembla un dia bonic. Primer vam agafar el restaurant, pq es lo mes dificil (segons el meu punt de vista) i hem tingut sort que l'esglesia també tenia lliure aquest dia així que... vualá! 2 coses menys en les que pensar... jejeje El vestit de núvia m'ho començaré a mirar a principis d'any... crec que amb 9 mesos d'antel·lació tinc suficient, no???
I el que si que no tinc ni idea es el fotògraf. Tinc un amic fotograf profesional de bodes que m'ha de mirar presupost, però m'ha dit que igualment vagi mirant algun mes... pero bueno... anirem mirant
D'on ets????

Autor: arantxi » dl. oct. 25, 2010 5:14 pm

Autor: Piticlina » dl. oct. 25, 2010 6:50 pm

Autor: *Sandri* » dl. oct. 25, 2010 6:51 pm

Autor: *Sandri* » dl. oct. 25, 2010 6:54 pm