Setembre 2011

un gran any!

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: arwals » dg. oct. 24, 2010 10:06 pm

Yo tengo pensado empezar con la ruta del vestido en enero-febrero. Me caso en septiembre y creo que con 9 meses de antelación hay suficiente! Este septiembre pasado una amiga mia se casó y fue en busca del vestido en marzo y cap problema con la búsqueda.
Imatge

Imatge
arwals
:: núvia rookie

Entrades: 178
Membre des de: dg. set. 12, 2010 10:21 pm

EntradaAutor: arwals » dg. oct. 24, 2010 10:07 pm

eiii que yo también soy del 10 de septiembre!!!
Imatge

Imatge
arwals

EntradaAutor: MerR » dg. oct. 24, 2010 10:12 pm

Shaik ha escrit:Ei MerR, que ens casem el mateix dia!! *.-o-o.* *.-o-o.* Crec que serà un dia molt sol.licitat, ja som força noies que ens casem el dia 10!! Demà comences?? Ufff, que guai, jo també en tinc ganes, però també tinc por d'anar-hi tan aviat!! Quin cacau que porto a sobre! Ja explicaras què tal i què et diuen sobre l'antel.lació! :-)ok:

Ja teniu moltes coses? Nosaltres el més important sí, ara a començar a agafar idees per la resta de coses, que n'hi ha un munt!

Doncs nosaltres tenim ja l'hotel i el fotògraf, y se suposa que demà el meu vestit!!!! Encara que em falta el més important!la data al jutjat, però aixó és un altra historia perque ara tinc problemes amb la data!però no em preocupa perquè com faig la celebració al hotel...si no puc casar-me el dia d'abans doncs em caso la setmana d'abans!i tu?d'on ets????
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: arwals » dg. oct. 24, 2010 10:22 pm

d'Olesa de Montserrat! de moment l'únic que tenim és el restaurant i abans d'acabar l'any vull tenir el fotograf! el vestit fins al gener no miraré així em donarà temps d'aprimar-me una mica jejeje
Potser aquesta setmana anirem a mirar invitacions ja que volem aprofitar el nadal per donar-les a la familia.
De moment aixó és el que tinc!!
Imatge

Imatge
arwals

EntradaAutor: Shaik » dg. oct. 24, 2010 10:30 pm

Arwals, una altra del 10!! >.-<: A aquest pas haurem d'obrir un post del 10.09.2011, jajaja!

Nosaltres tenim restaurant, església i des d'ahir fotògraf i càmara *.-o-o.* . Sóc de Girona (l'Empordà). Del tema invitacions encara no n'hem parlat, de fet, encara no ho hem dit a ningú més que a la família directa, jajaja! Suposo que per festes començarem a dir-ho, que ja tinc ganes de veure la cara de sorpresa de la gent. >.-<: >.-<:

Feu dinar o sopar? Nosaltres en principi farem la cerimònia a les 5h, és una mica mala hora perquè l'aperitiu serà una mica un berenar, però bueno... tampoc volem fer-la molt tard perquè em fa por quedar-nos sense llum per fer les fotos.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: MerR » dg. oct. 24, 2010 10:32 pm

Shaik ha escrit:Arwals, una altra del 10!! >.-<: A aquest pas haurem d'obrir un post del 10.09.2011, jajaja!

Nosaltres tenim restaurant, església i des d'ahir fotògraf i càmara *.-o-o.* . Sóc de Girona (l'Empordà). Del tema invitacions encara no n'hem parlat, de fet, encara no ho hem dit a ningú més que a la família directa, jajaja! Suposo que per festes començarem a dir-ho, que ja tinc ganes de veure la cara de sorpresa de la gent. >.-<: >.-<:

Feu dinar o sopar? Nosaltres en principi farem la cerimònia a les 5h, és una mica mala hora perquè l'aperitiu serà una mica un berenar, però bueno... tampoc volem fer-la molt tard perquè em fa por quedar-nos sense llum per fer les fotos.

Nosaltres ens casem a las 6.30, i el tema de les invitacións ho tinc controlat perquè la meva cunyada treballa en aixó i ja m'està fent les proves!.No sé que cara posaran els teus, però els meus no s'ho creien, sobretot perque portem 4 anys visquen junts!i tothom ens havia donat per perduts!!!jajajaja
Imatge

MerR

EntradaAutor: MerR » dg. oct. 24, 2010 10:35 pm

Nenes!!!ja he creat el post del nostre dia!!!!així ens podrem ajudar!!!!!
Imatge

MerR

EntradaAutor: Shaik » dg. oct. 24, 2010 10:51 pm

MerR ha escrit:
Shaik ha escrit:Arwals, una altra del 10!! >.-<: A aquest pas haurem d'obrir un post del 10.09.2011, jajaja!

Nosaltres ens casem a las 6.30, i el tema de les invitacións ho tinc controlat perquè la meva cunyada treballa en aixó i ja m'està fent les proves!.No sé que cara posaran els teus, però els meus no s'ho creien, sobretot perque portem 4 anys visquen junts!i tothom ens havia donat per perduts!!!jajajaja

Com nosaltres! Fa gairebé 10 anys que sortim, uns 4 visquent junts i els amics ja no compten que ens casem, jajaja! Es quedaran flipats quan els hi diguem!

Vaig a veure el post del nostre dia, que bé!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* He vist que som 7 noies de moment, quin èxit!! A veure quantes s'aniran sumant al dia 10!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: MerR » dg. oct. 24, 2010 10:53 pm

Shaik ha escrit:
MerR ha escrit:

Com nosaltres! Fa gairebé 10 anys que sortim, uns 4 visquent junts i els amics ja no compten que ens casem, jajaja! Es quedaran flipats quan els hi diguem!

Vaig a veure el post del nostre dia, que bé!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* He vist que som 7 noies de moment, quin èxit!! A veure quantes s'aniran sumant al dia 10!

La meva àvia no s'ho creia!feia mil que deia que ens teniem que casar per arreglar aixó dels papers!!!!i quan li vaig dir ploraba com una nena!!!jajajaja.
Imatge

MerR

EntradaAutor: Mistyc85 » dg. oct. 24, 2010 11:27 pm

Els nostres amics s'han quedat de pedra també!! portem 9 anys de nuvis i casi un any vivint junts i sempre ens deien que ens tocava casar-nos en plan conya, i nosaltres els hi deiem que encara no, que no tocava encara... i no s'ho creien!!
La meva mare, la pobre no sabia ni que dir-me. A part soc la última que queda a casa i veig que li fa una mica de nyonya. Pubreta! Es pensa que no tornaré!
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: Piticlina » dg. oct. 24, 2010 11:48 pm

que foooooooort! cuentes del dia 10!!! nosaltes también portem 9 anys junts (bé diumenge que ve els farem) i un de convivencia!!! ole ole cuantes coincidencies!!!!
MerR, suerte mañana con tu vestido!! ya nos contaras!!!!
Imatge
Piticlina
:: núvia experimentada

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: arwals » dl. oct. 25, 2010 8:21 am

Nosaltres fa gairebé 6 anys que estem junts i 3 que convivim, per tant si va ser una sorpresa per tothom! però és una cosa que voliem fer i mira!
ara passo pel post del 10!! petunets
Imatge

Imatge
arwals

EntradaAutor: zarina » dl. oct. 25, 2010 12:38 pm

hola noies!!!! feia dies que no escribia s que e tingut una semana una mica atareada jajajaja, joiln cuantes del dia 10!!!! alguna del 3 setiembre!!!!! jijiji cm va tot!!
zarina

Entrades: 53
Membre des de: dc. set. 08, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: Mistyc85 » dl. oct. 25, 2010 2:46 pm

Jo també volia el 10 de setembre... però al restaurant estava ple!! i vam tenir que agafar la data que tenien disponible, que es el 30/09/2011 i em sembla un dia bonic. Primer vam agafar el restaurant, pq es lo mes dificil (segons el meu punt de vista) i hem tingut sort que l'esglesia també tenia lliure aquest dia així que... vualá! 2 coses menys en les que pensar... jejeje El vestit de núvia m'ho començaré a mirar a principis d'any... crec que amb 9 mesos d'antel·lació tinc suficient, no???

I el que si que no tinc ni idea es el fotògraf. Tinc un amic fotograf profesional de bodes que m'ha de mirar presupost, però m'ha dit que igualment vagi mirant algun mes... pero bueno... anirem mirant
Mistyc85

EntradaAutor: MerR » dl. oct. 25, 2010 2:54 pm

Mistyc85 ha escrit:Jo també volia el 10 de setembre... però al restaurant estava ple!! i vam tenir que agafar la data que tenien disponible, que es el 30/09/2011 i em sembla un dia bonic. Primer vam agafar el restaurant, pq es lo mes dificil (segons el meu punt de vista) i hem tingut sort que l'esglesia també tenia lliure aquest dia així que... vualá! 2 coses menys en les que pensar... jejeje El vestit de núvia m'ho començaré a mirar a principis d'any... crec que amb 9 mesos d'antel·lació tinc suficient, no???

I el que si que no tinc ni idea es el fotògraf. Tinc un amic fotograf profesional de bodes que m'ha de mirar presupost, però m'ha dit que igualment vagi mirant algun mes... pero bueno... anirem mirant

D'on ets????
Imatge

MerR

EntradaAutor: Mistyc85 » dl. oct. 25, 2010 4:56 pm

MerR ha escrit:
Mistyc85 ha escrit:Jo també volia el 10 de setembre... però al restaurant estava ple!! i vam tenir que agafar la data que tenien disponible, que es el 30/09/2011 i em sembla un dia bonic. Primer vam agafar el restaurant, pq es lo mes dificil (segons el meu punt de vista) i hem tingut sort que l'esglesia també tenia lliure aquest dia així que... vualá! 2 coses menys en les que pensar... jejeje El vestit de núvia m'ho començaré a mirar a principis d'any... crec que amb 9 mesos d'antel·lació tinc suficient, no???

D'on ets????

De Mataró! i tú??
Imatge
Mistyc85

EntradaAutor: arantxi » dl. oct. 25, 2010 5:14 pm

Hola guapis,

Pues yo me caso el 17 de septiembre y del tema vestido también tenía pensado ir a partir de enero pero visto lo q dice la gente… creo q iré ya mismo… jejeje
La verdad es q primero tengo q cerrar el tema fotógrafo q ya lo tengo casi decidido y dp de eso empezaré a mirar el vestido, q me hace tanta ilu probarme alguno….
Así que Shaik yo creo q podemos empezar a mirar con calma, yo también solamente tengo los sábados xa dedicarme, y con lo indecisa q soy seguro q me cuesta. : sgra :

Piticlina, me estaba partiendo el culo con el tema del chino. Si llego a estar yo allí seguro q salgo corriendo, con lo cagada que soy… jejeje

Besitos chicas

;.:love_:
Imatge
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: Piticlina » dl. oct. 25, 2010 6:50 pm

arantxi, era para salir corriendo, pero ahora yo también me parto al recordarlo!! jejejeje

Tengo un dilema. Ahora venia de comprar con mi madre y veiamos hablando de los vestidos y eso y me ha dicho que quienes iremos a comprarme el vestido. Yo tenia pensado ir con mi madre, mi hermana, mi suegra y mi cuñada y mi madre se ha horrorizado! dice que nos vamos a volver locas, y la primera yo. Mi suegra ya tiene por seguro que vendrá, pero ahora pensandolo bien, igual el dia de la eleccion voy solo con mi madre y luego que vengan a alguna prueba, pero no se como decirselo, les va a sentar mal... uff que mal rollo tengo en el cuerpo, no se que hacer...
Imatge
Piticlina

Entrades: 216
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: *Sandri* » dl. oct. 25, 2010 6:51 pm

Hola chicas!!! Yo creo que para el vestido con 9 meses es suficiente, si que es verdad que algunas tiendas te recomiendan ir con un año de antelacion, pero claro esta, que a ellos les interesa vender!! Si os hace ilusion ir mirando y encontrais vuestro vestido, pues genial, pero no os agobieis por si es mucho o poco...yo, hasta enero no voy a ir a mirarlos
Imatge
Imatge
*Sandri*
:: núvia experta

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: *Sandri* » dl. oct. 25, 2010 6:54 pm

Piticlina, eso de tu suegra, tiene facil solucion....tu le dices que ibas de compras con tu madre y entrasteis por casualidad a una tienda de novias, te probastes un par de vestidos por curiosidad ya que estabas ahi...y mira por donde no pudiste contener la emocion y lo reservaste!!!! jajajjajaaja
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants