Autor: carlina » dl. oct. 25, 2010 3:36 pm

Autor: cadui » dl. oct. 25, 2010 3:44 pm

Autor: carlina » dl. oct. 25, 2010 4:38 pm

Autor: aairinn » dl. oct. 25, 2010 4:52 pm

Autor: cadui » dl. oct. 25, 2010 5:18 pm
aairinn ha escrit:Carlina, així el teu pare ja va camí a la recuperació, que bé!!! A veure si ben aviat li donen l'alta i ja torneu a la normalitat. Com portes l'organització de la fira, alguna novetat?
Cadui, ja he llegit el teu compte enrere, a veure quan surtin les plantilles què et surt!
Doncs jo he tingut un finde mogudet, però no tant com vosaltres noies! Dissabte al matí de compres varies, la compra setmanal, cosetes pel sopar de la setmana vinent i també unes botes que em van robar el cor a la sitgetana (el cor i el moneder clar...). A la tarda vaig estar fent coses de la uoc i a la nit de sopar fins a les tantes amb les amigues. Diumenge al matí no cal que us digui que me'l vaig passar dormint mentre el meu nenet netejava el matagzem, és un sol el tio!!! Més feina de la uoc i a la tarda una mica de relax que ja em convenia! I aquesta setmana doncs acabar d'enllestir els preparatius i esperant que arribi el dissabte![]()
![]()

Autor: carlina » dl. oct. 25, 2010 6:19 pm

Autor: NUVOLET » dl. oct. 25, 2010 6:51 pm
!!!

Autor: inhus » dl. oct. 25, 2010 8:06 pm

Autor: buniketa » dl. oct. 25, 2010 10:43 pm
NUVOLET ha escrit:Caadui, quin cap de setmana mes productiu has fet de tot!!!! molt be wapiiiara ja pots preparar a tope les teves cosetes bodorrils... encara que no se si mai ho has deixat de preparar ejejejej tens de toot
!!!
Nenes, jo la setmana que ve que tinc vacances 15 dies, aniré a obrir l'expedient matrimonial, que s'ha de fer amb antelació, per tenir una data concreta i tal!!! i a l'altra setmana crec que aniré a mirar alguna botiga de nuvies ja!!! amb la mare, la tieta i la meva millor amiga. quines ganes aissss![]()
Carlina, jo ja et vaig dir que no podria asistir a la fira, quina penetaa jopeee... ah! m'alegro que el teu pare ja estigui millor.
Feu alguna cosa aquest pont, celebreu castanyada o haloween?? nosaltres amb els del poble farem halowwen i em disfraçaré d'alguna cosa... encara no se alguna cosa negra, i cuatre complements de por i a correr jejejejejej

Autor: carlina » dt. oct. 26, 2010 12:24 am

Autor: NUVOLET » dt. oct. 26, 2010 5:56 am
buniketa ha escrit:NUVOLET ha escrit:Caadui, quin cap de setmana mes productiu has fet de tot!!!! molt be wapiiiara ja pots preparar a tope les teves cosetes bodorrils... encara que no se si mai ho has deixat de preparar ejejejej tens de toot
!!!
Nenes, jo la setmana que ve que tinc vacances 15 dies, aniré a obrir l'expedient matrimonial, que s'ha de fer amb antelació, per tenir una data concreta i tal!!! i a l'altra setmana crec que aniré a mirar alguna botiga de nuvies ja!!! amb la mare, la tieta i la meva millor amiga. quines ganes aissss![]()
Carlina, jo ja et vaig dir que no podria asistir a la fira, quina penetaa jopeee... ah! m'alegro que el teu pare ja estigui millor.
Feu alguna cosa aquest pont, celebreu castanyada o haloween?? nosaltres amb els del poble farem halowwen i em disfraçaré d'alguna cosa... encara no se alguna cosa negra, i cuatre complements de por i a correr jejejejejej
Vigila! Que els papers del jutjat tenen una validesa de 6 mesos des que es demanen fins que s'iniciï l'expedient matrimonial... que això acostuma a ser uns dos o tres mesos abans del casament...

Autor: cadui » dt. oct. 26, 2010 9:23 am

Autor: L&R2011 » dt. oct. 26, 2010 10:46 am

Autor: L&R2011 » dt. oct. 26, 2010 11:08 am

Autor: carlina » dt. oct. 26, 2010 11:17 am

Autor: aairinn » dt. oct. 26, 2010 12:09 pm

Autor: carlina » dt. oct. 26, 2010 1:46 pm

Autor: Clara_s » dt. oct. 26, 2010 3:14 pm
Autor: carlina » dt. oct. 26, 2010 7:10 pm