BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: carlina » dl. oct. 25, 2010 3:36 pm

Noies on esteu?Què us amagueu del vent que fa avui?Aix com odio el vent prefereixo la pluja!
Avui per fi li han fet la prova del cateterisme al meu pare i hi havia una artèria molt taponada així que li han posat una malla si tot va bé demà al matí per fi el deixaràn marxar cap a casa.

Com ha anat el finde noies?
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 25, 2010 3:44 pm

hola noies!!! aquí també fa molt vent avui... quin fàstic perquè em fa entrar mal de cap :--(
carlina m'alegro de que hagi anat bé el cateterisme!! ja deveu tenir ganes de tindre'l de nou per casa oi?? ara a mimar-lo eeeh?!
jo he tingut un cap de setmana molt intens, divendres vam anar a l'hotel a veure el saló muntat per banquet de boda i genial, espectacular!!! dissabte el meu nen tenia prova de vestit, va sortir encantat i a la tarde vam anar a l'església a ensenyar-li a mons sogres i els va agradar moltíssim a més vam enxampar un casament! i al a nit van vindre ma germana i el seu xicot que diumenge al matí teníem les opos. Vam aprofitar que venien per donar-lis les invitacions!!!! hi han més detalls al meu compte enrere :-)ok:
I vosaltres què tal???
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dl. oct. 25, 2010 4:38 pm

Hola,

Si cadui ja tenim ganes de tenir-lo a casa.I tant que sí, ara a mimar-lo.Deu ni do quin cap de setmana tant intens Cadui!
carlina

EntradaAutor: aairinn » dl. oct. 25, 2010 4:52 pm

Carlina, així el teu pare ja va camí a la recuperació, que bé!!! A veure si ben aviat li donen l'alta i ja torneu a la normalitat. Com portes l'organització de la fira, alguna novetat?

Cadui, ja he llegit el teu compte enrere, a veure quan surtin les plantilles què et surt!

Doncs jo he tingut un finde mogudet, però no tant com vosaltres noies! Dissabte al matí de compres varies, la compra setmanal, cosetes pel sopar de la setmana vinent i també unes botes que em van robar el cor a la sitgetana (el cor i el moneder clar...). A la tarda vaig estar fent coses de la uoc i a la nit de sopar fins a les tantes amb les amigues. Diumenge al matí no cal que us digui que me'l vaig passar dormint mentre el meu nenet netejava el matagzem, és un sol el tio!!! Més feina de la uoc i a la tarda una mica de relax que ja em convenia! I aquesta setmana doncs acabar d'enllestir els preparatius i esperant que arribi el dissabte :-)) :-)) :-))
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 25, 2010 5:18 pm

aairinn ha escrit:Carlina, així el teu pare ja va camí a la recuperació, que bé!!! A veure si ben aviat li donen l'alta i ja torneu a la normalitat. Com portes l'organització de la fira, alguna novetat?

Cadui, ja he llegit el teu compte enrere, a veure quan surtin les plantilles què et surt!

Doncs jo he tingut un finde mogudet, però no tant com vosaltres noies! Dissabte al matí de compres varies, la compra setmanal, cosetes pel sopar de la setmana vinent i també unes botes que em van robar el cor a la sitgetana (el cor i el moneder clar...). A la tarda vaig estar fent coses de la uoc i a la nit de sopar fins a les tantes amb les amigues. Diumenge al matí no cal que us digui que me'l vaig passar dormint mentre el meu nenet netejava el matagzem, és un sol el tio!!! Més feina de la uoc i a la tarda una mica de relax que ja em convenia! I aquesta setmana doncs acabar d'enllestir els preparatius i esperant que arribi el dissabte :-)) :-)) :-))

doncs si que has tingut un cap de setmana mogut si... aix què poquet us queda per comunicar-ho a tothom eeeh??! nosaltres diumenge tenim un dinar amb la família del meu nen i aprofitarem per donar-lis les invitacions!!
què estudies per la UOC??? jo faig psicologia, bé ara estic en "kit-kat" fins que passi la boda :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dl. oct. 25, 2010 6:19 pm

Si aairinn si tot va bé demà el tenim a casa.

L'organització de la fira molt bé avançant, aquest finde em fet les caixes on van les manualitats, bé jo només l'ajudaba al marit aguanta aquí o allà pq fer-les les ha fet ell i em començat a pintar tot el mobiliari i encara falta però ho portem tot controlat.

Tinc més idees per decorar l'stand però no us diré rés més que vull que sigui una sorpresa, haureu de venir...parlant d'això:

Necessito saber ¿quantes de vosaltres vol entrades? Si teniu algun amic, familiar o conegut que també en vulgui dieu-m'ho.
carlina

EntradaAutor: NUVOLET » dl. oct. 25, 2010 6:51 pm

Caadui, quin cap de setmana mes productiu has fet de tot!!!! molt be wapiii :-)ok: ara ja pots preparar a tope les teves cosetes bodorrils... encara que no se si mai ho has deixat de preparar ejejejej tens de toot >.-<: !!!

Nenes, jo la setmana que ve que tinc vacances 15 dies, aniré a obrir l'expedient matrimonial, que s'ha de fer amb antelació, per tenir una data concreta i tal!!! i a l'altra setmana crec que aniré a mirar alguna botiga de nuvies ja!!! amb la mare, la tieta i la meva millor amiga. quines ganes aissss :-///:

Carlina, jo ja et vaig dir que no podria asistir a la fira, quina penetaa jopeee... ah! m'alegro que el teu pare ja estigui millor.
Feu alguna cosa aquest pont, celebreu castanyada o haloween?? nosaltres amb els del poble farem halowwen i em disfraçaré d'alguna cosa... encara no se alguna cosa negra, i cuatre complements de por i a correr jejejejejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: inhus » dl. oct. 25, 2010 8:06 pm

Carlina jo no sé si aniré a la fira pq treballo però estic intentant canviar-m'ho! Si necessites invitacions ja t'ho diré!! i sobretot me n'alegro de que tot lo del teu pare estigui acabant bé!! a més si va demanar que el deixessin marxar també és una bona senyal de que es trova millor!!

Veig que totes hem tingut un cap de setmana mogudet!! Jo tampoc he parat!! Divendres a RC, dissabte pelu (he recuperat el meu serrell d'hivern i vaig fer alguna prova de pentinat per la boda), dinar familiar i a la nit Chicago a la Llotja!! Ahir si que ja descansar...

Nenes això de l'expedient com va? jo es que vaig molt perduda!! jo teòricament vaig el dia 26 de novembre a demanar els papers i encara no tinc clar que he de demanar ni on he d'anar :S em podeu ajudar? :S
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. oct. 25, 2010 10:43 pm

NUVOLET ha escrit:Caadui, quin cap de setmana mes productiu has fet de tot!!!! molt be wapiii :-)ok: ara ja pots preparar a tope les teves cosetes bodorrils... encara que no se si mai ho has deixat de preparar ejejejej tens de toot >.-<: !!!

Nenes, jo la setmana que ve que tinc vacances 15 dies, aniré a obrir l'expedient matrimonial, que s'ha de fer amb antelació, per tenir una data concreta i tal!!! i a l'altra setmana crec que aniré a mirar alguna botiga de nuvies ja!!! amb la mare, la tieta i la meva millor amiga. quines ganes aissss :-///:

Carlina, jo ja et vaig dir que no podria asistir a la fira, quina penetaa jopeee... ah! m'alegro que el teu pare ja estigui millor.
Feu alguna cosa aquest pont, celebreu castanyada o haloween?? nosaltres amb els del poble farem halowwen i em disfraçaré d'alguna cosa... encara no se alguna cosa negra, i cuatre complements de por i a correr jejejejejej

Vigila! Que els papers del jutjat tenen una validesa de 6 mesos des que es demanen fins que s'iniciï l'expedient matrimonial... que això acostuma a ser uns dos o tres mesos abans del casament...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: carlina » dt. oct. 26, 2010 12:24 am

Gràcies noies!

per ara hi ha:

Nuvolet no.
Aairinn si.
Inhus potser.
Cadui si.
L&R2011?
Gemmaijordi?
Inqueta?
Buniketa?
I totes les altres noies del 2011?Em sembla que no em deixo a ningú:Clara_s, jomateixa, circe312, laieta2010, yana, twilight, luala i montse_87 fa molt temps que no entren. Bé igualment a quasi totes les botigues de núvia de Lleida hi ha entrades però bueno jo les ofereixo i les que em sobrin les repartiré a les botigues que em sembli, una d'elles com vaig dir pastisseria Monrabà.Demà preguntaré si en puc deixar a taquilla amb el vostre nom o sinó veniu al despatx o un dia que baixi a Lleida ens posem totes d'acord quedem i us les dono.
carlina

EntradaAutor: NUVOLET » dt. oct. 26, 2010 5:56 am

buniketa ha escrit:
NUVOLET ha escrit:Caadui, quin cap de setmana mes productiu has fet de tot!!!! molt be wapiii :-)ok: ara ja pots preparar a tope les teves cosetes bodorrils... encara que no se si mai ho has deixat de preparar ejejejej tens de toot >.-<: !!!

Vigila! Que els papers del jutjat tenen una validesa de 6 mesos des que es demanen fins que s'iniciï l'expedient matrimonial... que això acostuma a ser uns dos o tres mesos abans del casament...

buniqueta a mi a l'ajuntament em van dir 8 mesos avans, i com que a part no vivim a lleida ciutat he d'anar a l'ajuntament d'on estem empadronats perque enviin al registre civil de lleida l'expedient llavors hauré d'anar a lleida així que ja son uns dies mes... no si em faran para boja!! jjejejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » dt. oct. 26, 2010 9:23 am

Carlina jo encara no sé si aniré a la fira! pensa que treballo dissabte fins les 14,30h, tot dependrà de lo cansada que surti de treballar que m'animi a agafar el cotxe fins a Lleida. Si anés, ja buscaria la forma de trobar invitació a última hora i ja em faria conèixer en passar pel teu stand :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dt. oct. 26, 2010 10:22 am

D'acord!
carlina

EntradaAutor: L&R2011 » dt. oct. 26, 2010 10:46 am

Carlina!

Primer, me'n alegro molt de que el teu pare ja estigui recuperat!
Lo de la fira, encara no ho sé, tu tranquil.la, no me les guardis pk potser marxem aquell cap de setmana. Si al final hi anés, ja m'espavilaré a trobar-ne!!

Gràcies de tota manera!!
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: L&R2011 » dt. oct. 26, 2010 11:08 am

Per cert noies, una pregunta. Les partides neixement que necessitem per la boda, almenys en el meu cas que és per l'esglesia, tenen caducitat de 6 mesos???. Es que jo les he anat a buscar a questa setmana i he estat llegint pel forum que no sé quins papers caduquen!!. Ostres, jo que ara que tinc temps vull a profitar a fer coses!!!
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: carlina » dt. oct. 26, 2010 11:17 am

D'acord.Merci!Jo en això de l'esglèsia no et puc ajudar, però crec que si truqués al jutjat del teu poble t'ho diràn.
carlina

EntradaAutor: aairinn » dt. oct. 26, 2010 12:09 pm

Jo sí que en vull d'entrades. Si no hi ha canvi de plans sí que passarem per la fira, aisí que ja quedarem per l'intercanvi!!! A veure si us animeu les altres i ens podem veure les cares per allí!!!

Del tema paperassa jo no en tinc ni idea, a veure si aquesta setmana truco i me n'assabento que encara faré tard!!!
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: carlina » dt. oct. 26, 2010 1:46 pm

ok aairinn, ja t'enviaré un mail per quedar.
carlina

EntradaAutor: Clara_s » dt. oct. 26, 2010 3:14 pm

ei noies!

feia molts dies q no m connectava però he estat amb moltíssima feina!

ja veig q heu scrit un munt!!! m'ho aniré llegint poc a poc...

Carlina, he vist q el teu pare ha tingut un infart...el meu també en va tenir un l'any passat (infart cerebral). Al principi és un ensurt però ja veuràs com poc a poc es recupera. Ànims!!!

q és això d l fira?? quan? on??? carlina hi seràs?? d q es lstand???

x cert, l'altre dia vaig anar a la Boscana el dia q feien una boda i em va encantar!!!

El meu xicot i jo m començat a pensar en viatge d nuvis...ja ho tneiu pensat?? on aneu?? amb quanta antel·lació s'ha d mirar??

he vist q algunes ja heu donat le sinvitacions!!! jo creia q es donaven 2-3 mesos abans!!

laltre dia m vaig anar a emprovar vestits a Raimon Bundó...una passada!! són molt xulos!!!
Clara_s

Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 26, 2010 5:02 pm

EntradaAutor: carlina » dt. oct. 26, 2010 7:10 pm

Clara_s gràcies pels ànims! infart cerebral, ho sento. I ara està bé?
El meu pare era un infart normal, no sé quin nom mèdic té.Cadui com es diu l'infart del meu pare? està bé fa vida normal avui ha tornat cap a casa i molt content pq ma germana ha portat a la seva filla i pobre ja tenia ganes de veure la seva néta i jo la meva neboda. Que em cau la baba amb ella!!!!!!!és una monada!!!!!

La fira és la fira denuvis de Lleida tota la informació referent a la fira la trobaràs aquí:http://www.firadelleida.com/denuvis06/cat/index.asp però el llistat dels expositors d'aquest any encara no l'han posat, no crec que tardin massa.

I tant que hi seré a la fira!Jo i la cecília de la casa de la núvia. l'stand serà del que jo faig tindré exposats els dos casaments de la web però canviaré algunes coses de les taules, estic esperant resposta d'una persona a veure si es possible que m'ho faci, no us diré el que es pq vull que sigui una sorpresa. i també tindré exposades algunes manualitats de la web, una d'elles seràn els nuvis barbie i ken, però no serà en plan cutre com a la fira de torregrossa serà tot molt elegant, l'explicació de com tindré les coses la tens en pàgines anteriors a aquesta.

després t'envio l'adreça web per privat que no es pot publicitat pel foro.
carlina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants