Autor: estrelllita » dt. oct. 19, 2010 3:23 pm

Autor: neus29 » dt. oct. 19, 2010 9:08 pm

Autor: estrelllita » dt. oct. 19, 2010 9:44 pm

Autor: neus29 » dc. oct. 20, 2010 7:56 pm
estrelllita ha escrit:felicitats neus...
a rivera maya volem anar nosaltres!! encara no sabem a quin hotel per aixo alguna recomanacio??

Autor: montseijordi » dj. oct. 21, 2010 10:05 am

Autor: neus29 » dj. oct. 21, 2010 5:25 pm
montseijordi ha escrit:nosaltres tambe vam estar a la Riviera Maya i a l'hotel Grand hotel iberostar paraiso, el q surt a l'anunci de l'Antonio banderas, jeje, impressionant!

Autor: montseijordi » dj. oct. 21, 2010 10:30 pm
neus29 ha escrit:montseijordi ha escrit:nosaltres tambe vam estar a la Riviera Maya i a l'hotel Grand hotel iberostar paraiso, el q surt a l'anunci de l'Antonio banderas, jeje, impressionant!
osti montse kina pena ke no hi ere l antonio banderas no?

Autor: neus29 » ds. oct. 23, 2010 7:10 pm
montseijordi ha escrit:neus29 ha escrit:montseijordi ha escrit:nosaltres tambe vam estar a la Riviera Maya i a l'hotel Grand hotel iberostar paraiso, el q surt a l'anunci de l'Antonio banderas, jeje, impressionant!
osti montse kina pena ke no hi ere l antonio banderas no?
jajaja, l'anunci ja estava rodat quan nosaltres hi vam ser

Autor: montseijordi » ds. oct. 23, 2010 10:17 pm
neus29 ha escrit:
ke dius noia, i el vas veure? vull dir amb ell. kina pasada

Autor: SusanaC » dg. oct. 24, 2010 9:12 am
Mil gracies
[/url]

Autor: neus29 » dg. oct. 24, 2010 10:38 am
SusanaC ha escrit:Hola noies!!! Nosaltres també volem anar a la riviera maya! Podeu aconsellar-me hotels? A quina agencia ho vau agafar? Quines ganes d´anar-hiMil gracies

Autor: SusanaC » dg. oct. 24, 2010 11:36 am
neus29 ha escrit:SusanaC ha escrit:Hola noies!!! Nosaltres també volem anar a la riviera maya! Podeu aconsellar-me hotels? A quina agencia ho vau agafar? Quines ganes d´anar-hiMil gracies
hola susana, dons nosaltrs vem anar al hotel barcelo maya palace, i l agencia es sonysol, mira fes una cosa, aksta agencia esta a barna, pero s anuncia aki al foro, truca al telefon de barna i pregunta per liz ella t asesorara super be. nosaltrs vem acabar super contents. per cert ja tens restaurant? perke et puc recomanar un . el mirador de mataro. hu fan super be i economic.
Mil gràcies bonica!
[/url]

Autor: neus29 » dg. oct. 24, 2010 11:51 am
SusanaC ha escrit:neus29 ha escrit:SusanaC ha escrit:Hola noies!!! Nosaltres també volem anar a la riviera maya! Podeu aconsellar-me hotels? A quina agencia ho vau agafar? Quines ganes d´anar-hiMil gracies
hola susana, dons nosaltrs vem anar al hotel barcelo maya palace, i l agencia es sonysol, mira fes una cosa, aksta agencia esta a barna, pero s anuncia aki al foro, truca al telefon de barna i pregunta per liz ella t asesorara super be. nosaltrs vem acabar super contents. per cert ja tens restaurant? perke et puc recomanar un . el mirador de mataro. hu fan super be i economic.
Moltes gràcies Neus29! Doncs trucaré perquè m'assessorin! Si, ja tenim restaurant ens casem el 17/06/11 al celler de can torrensMil gràcies bonica!

Autor: Mistyc85 » dt. oct. 26, 2010 10:55 am

Autor: montseijordi » dt. oct. 26, 2010 7:48 pm

Autor: montseijordi » dt. oct. 26, 2010 7:48 pm

Autor: SusanaC » dc. oct. 27, 2010 9:21 am
montseijordi ha escrit:Per cert Susana, que se m'ha passat! Jo vaig resrevar el meu viatge amb Halcon viatges

[/url]

Autor: Mistyc85 » dc. oct. 27, 2010 9:57 am
montseijordi ha escrit:Susana, nosaltres ens vam allotjar al gran hotel iberostar paraiso, realment una passada! L'unica pega es q haviem d matinar per les esxcursions perque ens passaven a buscar aviadet, pero l'hotel espectacular!
Mystic, de Mataro? ole oleeeeeee, a veure si algun dia ens coneixem, ja q compartim restaurant (bueno, jo ja el tinc mes q passat, ojala pogues tornar enrere...)

Autor: montseijordi » dv. oct. 29, 2010 11:31 pm
SusanaC ha escrit:montseijordi ha escrit:Per cert Susana, que se m'ha passat! Jo vaig resrevar el meu viatge amb Halcon viatges
Montseee!
Moltes gràcies! A l'a`gència em van recomanar que anés cap al març que és quan surten les ofertes de vols charter, etc. Quans dies vas estar? A nosaltres ens agradaria fer un parell de setmanetes més que res per fer les excursions la primera i després poder descansar i disfrutar de l'hotel

Autor: montseijordi » dv. oct. 29, 2010 11:32 pm
Mistyc85 ha escrit:montseijordi ha escrit:Susana, nosaltres ens vam allotjar al gran hotel iberostar paraiso, realment una passada! L'unica pega es q haviem d matinar per les esxcursions perque ens passaven a buscar aviadet, pero l'hotel espectacular!
Mystic, de Mataro? ole oleeeeeee, a veure si algun dia ens coneixem, ja q compartim restaurant (bueno, jo ja el tinc mes q passat, ojala pogues tornar enrere...)
Síii montseijordi!!!! de mataró!! jejeje pues si, podriem conèixens algun dia, les ecuestreres i així ens expliquem cosetes i així tu ens expliques la teva experiencia!! Tia tinc uns nervis que cada vegada que hi penso s'em plena la panxa de papallonetes!