Gironines 2011!

un gran any!

Re: Gironines 2011!

EntradaAutor: Shaik » dg. oct. 17, 2010 2:33 pm

Ei guapa, merci per donar-me referències! Junt amb Celia Vela de Figueres serà una de les dissenyadores que voldria visitar. Quan tinguis compte enrera ja ens explicaras com és el teu vestidet, que som molt xafarderes, jejeje!

A RC no crec ni que hi vagi, els preus no són per la meva butxaca... :.0.-0.:
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: gweny » dg. oct. 17, 2010 5:34 pm

Shaik ha escrit:Ei guapa, merci per donar-me referències! Junt amb Celia Vela de Figueres serà una de les dissenyadores que voldria visitar. Quan tinguis compte enrera ja ens explicaras com és el teu vestidet, que som molt xafarderes, jejeje!

Això del compte enrera què és???!!! sé que surt al cap de 100 missatges... és un foro paral·lel o algu així??
gweny

Entrades: 25
Membre des de: dj. juny 24, 2010 7:59 pm

EntradaAutor: gweny » dg. oct. 17, 2010 5:37 pm

JiG ha escrit:Doncs les invitacions jo tinc intenció de donar-les 3 mesos abans, crec que és suficient i com que tots els convidats els tinc prou a prop...això depèn molt de cadascú i els convidats d'on siguin també...

Déu ni do quantes coses que tens, que bé!!!!!!
Jo les flors encara no ho tinc contrctat però de Girona m'han parlat molt bé de Flors Santa Eugènia, que tenen també una botiga petita a l'Espai Gironès i una amiga també m'ha parlat de la Mimosa, que alguna forera d'any enrera els havia contractat i molt i molt bé. Jo tinc intenció de enllestir-ho les pròximes 2 setmanetes!!!!!

Vinga anim'at a anar escrivint missatges i així et podrem obrir el compte enrere, on amb més privcitat ens podràs explicar més detallets!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Uisss!!! encara em queden molts x enviar... :P Gràcies x les referències de les floristeries!!! Mirarem aviam què tal!!! Una abraçada!!
gweny

EntradaAutor: Shaik » dg. oct. 17, 2010 6:39 pm

gweny ha escrit:
Shaik ha escrit:Ei guapa, merci per donar-me referències! Junt amb Celia Vela de Figueres serà una de les dissenyadores que voldria visitar. Quan tinguis compte enrera ja ens explicaras com és el teu vestidet, que som molt xafarderes, jejeje!

Això del compte enrera què és???!!! sé que surt al cap de 100 missatges... és un foro paral·lel o algu així??

Sí, et sortiran nous apartats, com les cròniques de les núvies que ja s'han casat. A més, podras obrir el teu compte enrera, on pots explicar les coses sense "espies" oportunistes, jejeje! Quan arribis als 100 t'indiquem què has de fer! *.-o-o.*
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dg. oct. 17, 2010 8:15 pm

Shaik ha escrit:
gweny ha escrit:

Sí, et sortiran nous apartats, com les cròniques de les núvies que ja s'han casat. A més, podras obrir el teu compte enrera, on pots explicar les coses sense "espies" oportunistes, jejeje! Quan arribis als 100 t'indiquem què has de fer! *.-o-o.*

Sí, tu anima't a escriure força... 100 missatges primer semblen molts, però quan hi arribes els 200 vénen sols... :-))
Imatge
JiG

Entrades: 1903
Membre des de: ds. feb. 27, 2010 8:12 pm

EntradaAutor: gweny » dl. oct. 18, 2010 5:03 pm

Bones!!!

Algú podria dir-me com fer perquè em surti akest dibuixet tan maku que teniu on posen els dies que us falten x casar-vos??? O necessito también escriure un mínim de missatges???

I per obrir un altre tema... la llenceria... és que he vist un post on algú deia de portar mitges blanques i he pensat que... buf!! semblarà que anem a fer la comunió!!! A mi m'han recomanat portar calcetes tipus "short"... algú s'atreveix amb el lliga-cames??? I sostens???

Apa, aquí ho deixo ;)
gweny

EntradaAutor: iredavid » dl. oct. 18, 2010 6:29 pm

Bona tarda noies!!!!!!!!!!
Després d'un mes desconectada de tot ja tornem a la normalitat!!!
Ja han operat al meu xicot i sembla que s'està recuperant molt bé, ha anat tot molt bé!!!
Tema casament avui he parlat amb els de la masia on enscasem per deixar concretat lo del tema de la barra lliure pq hi ha molts llocs que la barra lliure és 1 hora i després és paga el que la gent hagi consumit i en molts casaments que hi he anat després m'han comentat que foten unes clatellades fora de lo normal als nuvis i que ha ser possible que demanes preu fixe concertat abans. I he parlat amb els de la Masia i cap problema tindrem 3 hores de ball + ressopó a un preu fix indiferent del que consumeixin els convidats, ens fan pagar 12,5€ per adult 4,5€ per nen que en part dius si clar pero no tothom veu però en part es compença pels que veuen més i prefereixo encara que sigui una mica car tenir els preus sense sorpreses. I vosaltres com us ho fan?
Tema vestit... Ja he trobat el vestit!!!!!!!!! després de la desesperació d'anar a Pronovias Girona (tracte fantàstic) a Assumpte núvies a Vic (tracte fantàstic) a Nuvies Vinzenz (tracte fantàstic) i veia molts vestits bonics però no em decidia, em feia por no estava segura i com havia llegit pel forum que quan et proves el teu ho saps, que es sent algu molt especial ja estava preocupada pq jo no havia sentit res que em fes dir aquest segura. I al final un amic em va comentar una botiga de Terrassa d'una cosina seva i allà on menys m'esperava, allà em vaig enamorar va ser increible!!!! Amb lo indecisa que soc jo va ser veure la foto i dir aquest, llavors m'ensenyava altres i jo no no i quant me'l vaig provar... quina cara felicitat!!!! Nenes és incrieble quan trobes el teu vestit, ja no he volgut anar a més botigues i no m'ha fet gens de por dir aquest i no miro res més.
Ara estem pendents que ens truquin del catering per triar el menú. I ara ens posarem a mirar el dj. Lo que són les invitacions ens les fa el fotògraf a primers de desembre i els detalls donarem unes carpetines molt cuces de cartró amb una foto dels convidats i una nostra amb els convidats i ara em vull estudiar alguna manualitat per fer el marcasitios i l'agraiment, ens fa gràcia fer algu molt personalitzat i únic. Em sembla que després de tant temps ja us he posat al dia de totes les novetats.
I per quant la quedada de gironines?jeje
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. oct. 19, 2010 10:37 pm

iredavid ha escrit:Bona tarda noies!!!!!!!!!!
Després d'un mes desconectada de tot ja tornem a la normalitat!!!
Ja han operat al meu xicot i sembla que s'està recuperant molt bé, ha anat tot molt bé!!!
Tema casament avui he parlat amb els de la masia on enscasem per deixar concretat lo del tema de la barra lliure pq hi ha molts llocs que la barra lliure és 1 hora i després és paga el que la gent hagi consumit i en molts casaments que hi he anat després m'han comentat que foten unes clatellades fora de lo normal als nuvis i que ha ser possible que demanes preu fixe concertat abans. I he parlat amb els de la Masia i cap problema tindrem 3 hores de ball + ressopó a un preu fix indiferent del que consumeixin els convidats, ens fan pagar 12,5€ per adult 4,5€ per nen que en part dius si clar pero no tothom veu però en part es compença pels que veuen més i prefereixo encara que sigui una mica car tenir els preus sense sorpreses. I vosaltres com us ho fan?
Tema vestit... Ja he trobat el vestit!!!!!!!!! després de la desesperació d'anar a Pronovias Girona (tracte fantàstic) a Assumpte núvies a Vic (tracte fantàstic) a Nuvies Vinzenz (tracte fantàstic) i veia molts vestits bonics però no em decidia, em feia por no estava segura i com havia llegit pel forum que quan et proves el teu ho saps, que es sent algu molt especial ja estava preocupada pq jo no havia sentit res que em fes dir aquest segura. I al final un amic em va comentar una botiga de Terrassa d'una cosina seva i allà on menys m'esperava, allà em vaig enamorar va ser increible!!!! Amb lo indecisa que soc jo va ser veure la foto i dir aquest, llavors m'ensenyava altres i jo no no i quant me'l vaig provar... quina cara felicitat!!!! Nenes és incrieble quan trobes el teu vestit, ja no he volgut anar a més botigues i no m'ha fet gens de por dir aquest i no miro res més.
Ara estem pendents que ens truquin del catering per triar el menú. I ara ens posarem a mirar el dj. Lo que són les invitacions ens les fa el fotògraf a primers de desembre i els detalls donarem unes carpetines molt cuces de cartró amb una foto dels convidats i una nostra amb els convidats i ara em vull estudiar alguna manualitat per fer el marcasitios i l'agraiment, ens fa gràcia fer algu molt personalitzat i únic. Em sembla que després de tant temps ja us he posat al dia de totes les novetats.
I per quant la quedada de gironines?jeje

Hola Iredavid! Me'n alegro que la operació hagi anat bé guapa! :-()-)

Al restaurant el millor és deixar-ho tot clar, fins l'últim detall, així no hi ha sorpreses desagradables :-)ok:

Felicitats pel vestit, una feina important feta, jejeje!

Has vist les papallones marcasitios? A mi m'encanten ::love:: Tot i que el restaurant es va oferir a fer-me les targetes, suposo que faré aquestes, són moníssimes! Això sí, la feina la tindran ells a fer-les aguantar a les copes.... jajaja!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: iredavid » dc. oct. 20, 2010 9:18 am

Huola!!!
Gràcies Shaik la veritat que va ser una operació complicada perÒ lo important és que tot ha sortit bé.
Tens tota la raó millor deixar tot ben clar per no trobar-te sorpreses.
Aix!!! Estic tant contenta d'haver trobat el meu vestit ja tinc ganes de tornar-me'l a provar jeje
Aquest diumenge anem a triar el menú i que ens concretin lo del marcasitios i tot. Però les papallones són súper xules jo el més segur és que les faci pq és molt maco i original, ja et diré dilluns jeje.
iredavid

Entrades: 38
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dt. oct. 26, 2010 4:36 pm

Gironineeees!!! K tal va tot x aquí!! Tenim el post a la 2ª pàgina això no pot ser! jejeje

Iredavid m'en alegro que hagi sortit bé l'operació del teu nen! I felicitats pel vestit!! :-)

Per quan una altra quedada reinetes makes??? : sol : :mu:: : ban : : sol : :-///: *.-o-o.* >.-<:
Imatge
cucuruxu

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: Shaik » dt. oct. 26, 2010 5:28 pm

gweny ha escrit:Bones!!!

Algú podria dir-me com fer perquè em surti akest dibuixet tan maku que teniu on posen els dies que us falten x casar-vos??? O necessito también escriure un mínim de missatges???

I per obrir un altre tema... la llenceria... és que he vist un post on algú deia de portar mitges blanques i he pensat que... buf!! semblarà que anem a fer la comunió!!! A mi m'han recomanat portar calcetes tipus "short"... algú s'atreveix amb el lliga-cames??? I sostens???

Apa, aquí ho deixo ;)

Acabo de veure el teu missatge... :star:: quin lapsus!

De llenceria no en tinc ni idea! A mi em preocupa sobretot el tema sostenidors, tinc molt pit i segons com sigui el vestit tindré problemes segur. La part de baix, doncs és molt personal trobo... jo si dugués un vestit cenyit de cadera segur que duria un culotte push up, jajaja, per animar una mica les formes!
Imatge
Shaik

EntradaAutor: JiG » dt. oct. 26, 2010 5:50 pm

Hola Gironines!!!!

Va sí, fem una quedada que el mes d'agost ja queda molt enrere!!!!! ja toca, no????

Iredavid
, m'alegro que tot sortís molt bé i que es vagi recuperant i tot torni a la normalitat!!!!!
I moltes felicitats pel vestiiiiiiiiiiiiiiiiiit >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: un tema important enllestit, igual com la masia... que fas molt ben fet de concretar els detalls i les condicions per no endur-te'n sorpreses després...

Gweny jo amb la roba interior encara no hi he pensat... m'agradaria portar alguna cosa diferent a l'habitual però alguna cosa diferent és sinònim de "no usual" i si normalment no ho portes, potser em resulta incòmode i no ho sé, aquell dia vull estar súper còmode i jo quan vaig amb faldilla i mitges ja no hi vaig gens!!!! imagina't aquell dia!!!! jejeje.
Ara que has tret el tema hi rumiaré: sostens, calcetes, "ligueros", mitges...
I per crear els dibuixets del compte enrere oncs no ho sé si has de tenir un mínim de missatges. Crec que clicant a sobre dels nostres, ja et porta a on t'has de registrar i poder-lo crear...no n'estic segura perquè ja no recordo com ho vaig fer....

I la quedada què, noietes?????????? va parlem-ne, parlem-ne!!!! jo deixaria passar les Fires de St Narcís que la ciutat està molt ambientada però alhora plena i col.lapsada... i quin dia us va millor?????????? un dissabte a la tarda com l'altre cop????
a mi em va perfecte i tinc ganes de conèixer les noves gironines!!! i veure'us a les altres també, of course >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
JiG

EntradaAutor: cucuruxu » dt. oct. 26, 2010 6:27 pm

Siiiiiiiiiiiiiii!!
Noies jo quan hem vaig emprovar el vestit hem van posar un corsé còmode i mono però no m'hi acabava de veure jo! I era carillu! Hem faria gràcia portar "ligueros" d'aquests però com diu la JiG no sé fins a kin punt són còmodes i jo només porto mitges per Carnaval!! No vaig mai amb faldilla! :star:: :-))

Va quedadaaaaaaa!! Aixçi ens expliquem cosetes i si tenim alguna cosa la portem per veureu=ho in situ no? A mi un dissabte a la tarda és el dia que hem va millor!
Va noies animeuvos!!!!!!!!!! *.-o-o.* :mu:: >.-<: : ban : : sol :
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: Shaik » dt. oct. 26, 2010 9:27 pm

Jajaja, això dels ligueros voleu dir aquella mena de tirants, no? Ufffff, quin agobio!! Crec que van agafats a la cintura per una mena de faixa-tira. No sé si ha de ser massa còmode, entre el can-can i els vestits que ja són prou encorsetats tindrem més capes que una ceba! Això sí, segur que als nuvis els hi encanten, jajaja!

Jo tampoc duc mai faldilla, haurem de practicar una mica "los andares", que no lluirem gens nenes! >.-<: >.-<:
Imatge
Shaik

EntradaAutor: il.lusio » dc. oct. 27, 2010 4:56 pm

HOla a totes,

i vosaltres que feu especial ? JO em caso l'any vinet i enlloc de passar fotos a l'hora de les postres , he fet fer "la historia de la nostra vida" personalitzat 100% com un PDF (tipus com si fos una historia) ens ho dibuixa una empresa i que ens fa els rodolins i ho passarem al casament. (el meu xicot i la família no ho saben... es sorpresa!!!)
Ho vaig veure a un casament que vaig anar ara fa unes setmanes.. es super original i després et donen els dibuixos originals i el CD.

Ja tinc enllestit també els ninos dels amics que es casen, he fet fer uns ninos personalitzats de casament per als meus amics, no son baratos, però son super bonics ... i aquests, suposso que si que els guardaran. Com als meus amics els hi agrada l'esquí, a uns els han vestit d'esquiadors... amb els trajes que porten...!! a l'altre que els hi agrada anar a buscar bolets, els han fet tipus boletaires, els hi possen les ulleres, bigotis, tot... els altres i últims que he fet fer, es d'una amiga super "pija" que l'han clavat ... li han possat el bolso de marca, les joïes... Genial

i em queden els detalls..... :..: A mi personalment, es que tot el que hi ha al mercat, per a regalar no m'acaba d'agradar ... es molt "Xino".... i es veu de molt mala qualitat...
Que regaleu vosaltres?
:-/ :hmm::
il.lusio

Entrades: 9
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 3:38 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dj. oct. 28, 2010 7:09 pm

Gironines que estem molt calladetes !!!!!!!!!!!!!
Aquest cap de setmana irem de fires ????? Jo no podre aquest any que estic malaltona pero espero que ho passeu molt i molt beeeeeeeeeeeeee .
A veura si començem a moure el post que es un quiero y no puedo jejej
: besito : : besito :
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: JiG » dj. oct. 28, 2010 9:42 pm

Enhorabona pel casament il.lusió!!!!! Sona molt bé aquesta sorpreseta que voleu preparar pels vostres convidats!!!! Nosaltres el tema detallets encara no ho tenm decidit, tan diem una cosa com una altra jejeje, algun dia ens aclarirem suposo... M'agradaria que fós alguna cosa útil.

Neneeeeeees les fires, les paradetes de joies, les barrakes!!!! Jo tinc intenció d'acostar-m'hi demà mateix, que comencin les Fires de Sant Narcís!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

BONES FIRES, CAP DE SETMANA, DIA DE TOT SANTS A TOTES, GIRONINES!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
No mengeu gaires castanyes, moniatos i panallets, que després tindreu mal de panxa... jejejeje
Imatge
JiG

EntradaAutor: Shaik » dj. oct. 28, 2010 10:14 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* BONES FIRES DE SANT NARCÍS GIRONINES *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo no sé quan hi aniré, aquest cap de setmana ha de ploure :star:: :star:: A Barrakes hi ha algun concert que estigui bé? No he mirat res aquest any i no en tinc ni idea :-/ :-/

A casa farem la castanyada el diumenge, i de moniatos ja n'he menjat, jajaja (em tornen boja!!).
Imatge
Shaik

EntradaAutor: cucuruxu » dv. oct. 29, 2010 10:20 am

Il·lusió com diu la JiG té molt bona pinta això que expliques de la sorpresa ha de quedar molt xulo! Nosaltres encara estem pensant moooltes cosetes!!

Reinetes aquest cap de setmana no sé quin plan hi ha a la Colla però segur que algun dia cau per Fires!!!
Que ho passeu moooooooooooooooolt bé wapes!
BONES FIRES DE SANT NARCÍS!!!!
*.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.*
Imatge
cucuruxu

EntradaAutor: gweny » dg. oct. 31, 2010 7:16 pm

Hola guapes!!! BONES FIRES I FESTES DE SANT NARCÍS!!!! Jo hi vaig anar ahir, però suposo que són coses de l'edat que ja se'm fa un món... avui de resaca i d'apalanque al sofà :P

Pel tema detallets... nosaltres fem la foto de cadascú (parella o tot sol), ja que entra en el pack que vam agafar amb el fotògraf. La cartolina on van posades aniran personalitzades amb els nostres noms i l'agraïment x haber vingut... és que tampoc trobem res que ens faci el pes i tot és molt car, i tinc clar que no vui regalar res que es quedi en un calaix, així que, com que generalment a la gent li agrada el tema fotos, i x no fer-les pagar (pq tampoc ens agradava gens la idea), les regalem nosaltres. Ara bé, algun vànol i algunes sandalies xl ball también hi seran (coses pràctiques!).

M'agrada la idea de personalitzar els nuvis... jo havia pensat en fer-ho amb peluixos d'animals, i fer-los vestir de nuvis (pajarita i vel nomes) pq fos una cosa més simpàtica. En doneu gaires de nuvis??? nosaltres uns 4 de moment...però no vui que es faci pesat, així que ja maquinarem com donar-los pq no s'allargui massa!

Una abraçada i disfruteu del pont!!!!
gweny

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants