Autor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 02, 2010 10:27 pm
Hola Noies!!
Tot i que fa uns dies que no deia res, estic llegint-vos, estic a l'última setmana de vacances, o sigui que per Mollerussa.
Que sapigueu que m'han acceptat el projecte de la Tesis, i que la setmana passada ja hem vaig matricular!!O sigui que començo a recopilar informació...
Pel que fa a la fira DeNuvis, marxo a un curs a Madrid dijous,divendres i dissabte. Diumenge tinc dinar familiar, no sé si hi anirem...
He anat a mirar vestits a dos llocs però no he trobat EL VESTIT, vaig sortir enfadada, és que al que no li faltava alguna cosa, en sobrava una altra, i semblava a la primera botiga que vaig anar que de totes passades havia d'agafar un, després ja hem van dir que no hem preocupes que ho mires altre cop per internet i que si volia algun en concret que el demanés abans d'anar-hi, però es que nosé... Ja os dic, potser perque anava amb la idea de que ja trobaria el vestit, perque m'havia vist epr internet però es que just els que jo havia vist no m'els van treure o no els tenien no ho sé... Un disgust...