BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: inhus » dt. oct. 26, 2010 7:49 pm

inhus ha escrit:Nenes això de l'expedient com va? jo es que vaig molt perduda!! jo teòricament vaig el dia 26 de novembre a demanar els papers i encara no tinc clar que he de demanar ni on he d'anar :S em podeu ajudar? :S

nenes mesteu començant a preocupar!! que caduquen als 6 mesos ho sabia pero des de q ho demanes quan tarden? com va? aix vaig molt perduda!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: L&R2011 » dc. oct. 27, 2010 10:39 am

Inhus!!, no t'atabalis!!!..jejejejejeje.

En el meu cas només necessito les partides de naixement pk em caso per l'església. Vaig preguntar a l'Ajuntament si em feia falta alguna altra cosa i em van dir que no, que se'n encarregava de fer-ho el mossèn tot el demés.
El que passa és que pel fòrum he anat llegint els temes de la paperassa i he vist que en alguns comentaris diuen que els papers tenen una validesa de 6 mesos des de que els demanes. El que no especifica és quins papers són!!. A veure jo suposo que les partides de naixement no deuen de caducar, però per una altra part, no sé quins altres papers es necessiten per fer la boda per lo civil.

De tota manera quan hi vagis no costa res preguntar-ho, jo ho faré a l'AJuntament del poble.
Imatge

Imatge
L&R2011
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: L&R2011 » dc. oct. 27, 2010 10:42 am

Clara_s ha escrit:ei noies!

feia molts dies q no m connectava però he estat amb moltíssima feina!

ja veig q heu scrit un munt!!! m'ho aniré llegint poc a poc...

Carlina, he vist q el teu pare ha tingut un infart...el meu també en va tenir un l'any passat (infart cerebral). Al principi és un ensurt però ja veuràs com poc a poc es recupera. Ànims!!!

q és això d l fira?? quan? on??? carlina hi seràs?? d q es lstand???

x cert, l'altre dia vaig anar a la Boscana el dia q feien una boda i em va encantar!!!

El meu xicot i jo m començat a pensar en viatge d nuvis...ja ho tneiu pensat?? on aneu?? amb quanta antel·lació s'ha d mirar??

he vist q algunes ja heu donat le sinvitacions!!! jo creia q es donaven 2-3 mesos abans!!

laltre dia m vaig anar a emprovar vestits a Raimon Bundó...una passada!! són molt xulos!!!

Hola Clara!!

Lo de les invitacions jo encara no n'he donat cap, tenim pensat de fer-ho a partir del Febrer, ja que ens casem a finals d'Abril i penso que ja tindrem prou temps.
LA Boscana és una passada, jo hi he anat a un parell de bodes i t'encantarà ja ho veuràs!!, nosaltres teniem pensat fer-ho aquí también, però no hi havia lloc aquest any, així és que hem escollit el Resquitx que también ens agrada molt!
Imatge

Imatge
L&R2011

Entrades: 57
Membre des de: dj. set. 02, 2010 3:54 pm

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 27, 2010 1:20 pm

hola noies,

a mi el mossèn de l'església on ens casem ens va dir que la documentació que hem de portar per l'expedient matrimonial (partides de naixement i de baptisme i certificat dels cursets pre-matrimonials) tenen una data de caducitat de 6 mesos, però també he llegit pel fòrum que a d'altres noies els han dit que no caduquen o que ho fan als 9 mesos... així que jo al menys, faré cas del que em va dir el nostre mossèn no sigui cas que liem la troca *.O.-O*

Clara jo de moment només he donat les invitacions als nostres pares i germans i aquest cap de setmana aprofitarem que ens reunim amb quasi tota la família del meu futur per donar-lis ja, encara que havíem pensat començar a partir de Nadals. Nosaltres ho volem fer amb antelació perquè el 95% dels convidats venen de fora i a més, ens hem de poder coordinar tots dos per pujar a Lleida per repartir la majoria, així que preferim començar amb temps i no agobiar-nos amb aquest tema. Però no t'estressis que el protocol diu que s'han de donar entre 2 i 4 mesos abans :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: aairinn » dc. oct. 27, 2010 3:30 pm

Jo amb això dels papers tampoc m'aclaro, sigui dit, que no he mirat pràcticament res, així que no tinc cap informació. Aquest divendres que m'agafo un dia de festa (ueeeeee) aprofitaré per trucar al registre i que em diguin quins papers necessitem pel casament civil i quins terminis de caducitat tenen. Si en trec l'aigua clara ja us informaré :-)ok:

Per lo de les invitacions, nosaltres les repartirem per setmana santa o així, tenint en compte que ens casem a finals de juliol i que tots els convidats sabran els detalls abans que els donem les invitacions, crec que és temps suficient.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 27, 2010 3:43 pm

noies avui he estat mirant per demanar la partida de naixement per internet al registre civil i necessitareu tenir a mà el llibre de família dels vostres pares perquè demana en quin tom i pàgina esteu inscrites (això ho diu al llibre), així que aquest cap de setmana que pujo a Lleida li demanaré a ma mare i em faré fotocòpies de la plana on surto jo, per poder-lo demanar :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: j&r01102011 » dc. oct. 27, 2010 6:24 pm

carlina ha escrit:Gràcies noies!

per ara hi ha:

Nuvolet no.
Aairinn si.
Inhus potser.
Cadui si.
L&R2011?
Gemmaijordi?
Inqueta?
Buniketa?
I totes les altres noies del 2011?Em sembla que no em deixo a ningú:Clara_s, jomateixa, circe312, laieta2010, yana, twilight, luala i montse_87 fa molt temps que no entren. Bé igualment a quasi totes les botigues de núvia de Lleida hi ha entrades però bueno jo les ofereixo i les que em sobrin les repartiré a les botigues que em sembli, una d'elles com vaig dir pastisseria Monrabà.Demà preguntaré si en puc deixar a taquilla amb el vostre nom o sinó veniu al despatx o un dia que baixi a Lleida ens posem totes d'acord quedem i us les dono.

EIISSS!!!!jo ja tink invitacions x aki a la web te les envien!!!!gràcies de totes maneres!!!!nos el tema encara el tenim verd xq encara falta i tinc les opos pel mig!!!
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: cadui » dc. oct. 27, 2010 6:33 pm

aix no ho havia mirat si a la web en donaven... doncs m'ho apunto per si a última hora hi vaig :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dc. oct. 27, 2010 6:40 pm

Si sé que a guia nupcial en donen però bueno jo també n'ofereixo. la cecilia de la casa de la núvia també en té i la majoria de botigues de núvia i nuvi també.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: inqueta » dj. oct. 28, 2010 2:47 pm

Nenes ja m'han confirmat que podré fer festa pel diumenge de la fira, aixi que HI ANIREM!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Carlina me n'alegro que el teu pare ja estigui a casa i ànims per la fira :-)ok:

Per tot això de la paperassa, el nostre mossèn també ens va dir, si no ho recordo malament, que feia falta les partides de naixement, les partides baptismals, els certificats dels cursos prematrimonials i no sé què més :-)) però que ens ho tramitaria ell mateix al Registre Civil.

Petonets a totes que el temps passa volaaaant ::love::
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: carlina » dj. oct. 28, 2010 8:54 pm

Gràcies Inqueta pels ànims!

Veus que bé ens veurem diumenge doncs!!

Petons per tu i totes!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » dj. oct. 28, 2010 9:16 pm

noies jo finalment no vindré a la fira perquè dissabte treballo i diumenge venen mons pares a Barna... però per l'últim finde de novembre vindre amb temps a Lleida, així que si voleu podem preparar quedada lleidatana per dissabte o diumenge tarde?
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inqueta » dv. oct. 29, 2010 10:10 am

Eiii Cadui a mi em sembla bona idea fer una trobada :-)ok: i és que el finde del que parles tinc festa *.-o-o.*
A veure si finalment podem fer una quedada lleidatana que encara no l'hem feta :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: buniketa » dv. oct. 29, 2010 1:54 pm

L&R2011 ha escrit:Inhus!!, no t'atabalis!!!..jejejejejeje.

En el meu cas només necessito les partides de naixement pk em caso per l'església. Vaig preguntar a l'Ajuntament si em feia falta alguna altra cosa i em van dir que no, que se'n encarregava de fer-ho el mossèn tot el demés.
El que passa és que pel fòrum he anat llegint els temes de la paperassa i he vist que en alguns comentaris diuen que els papers tenen una validesa de 6 mesos des de que els demanes. El que no especifica és quins papers són!!. A veure jo suposo que les partides de naixement no deuen de caducar, però per una altra part, no sé quins altres papers es necessiten per fer la boda per lo civil.

De tota manera quan hi vagis no costa res preguntar-ho, jo ho faré a l'AJuntament del poble.

Caduquen tant la partida de naixement com la de baptisme caduquen als 6 mesos. Tant per la cerimònia civil com per a la religiosa... El mossén només s'encarrega de fer els tràmits posteriors, és a dir, portar-los al registre per tal que poguem recollir després el llibre de família. De totes maneres, aviat ens trobarem que el llibre de família serà digital i potser no caldrà que anem a buscar res enlloc.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aairinn » dt. nov. 02, 2010 9:11 pm

cadui ha escrit:noies jo finalment no vindré a la fira perquè dissabte treballo i diumenge venen mons pares a Barna... però per l'últim finde de novembre vindre amb temps a Lleida, així que si voleu podem preparar quedada lleidatana per dissabte o diumenge tarde?

Jo estic pendent de marxar el cap de setmana del 20 o el del 27, depen de ma germana. Però si estic a Lleida compteu amb mi per la quedada que ja en tinc ganes!!!!
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. nov. 02, 2010 10:27 pm

Hola Noies!!

Tot i que fa uns dies que no deia res, estic llegint-vos, estic a l'última setmana de vacances, o sigui que per Mollerussa.

Que sapigueu que m'han acceptat el projecte de la Tesis, i que la setmana passada ja hem vaig matricular!!O sigui que començo a recopilar informació...

Pel que fa a la fira DeNuvis, marxo a un curs a Madrid dijous,divendres i dissabte. Diumenge tinc dinar familiar, no sé si hi anirem...

He anat a mirar vestits a dos llocs però no he trobat EL VESTIT, vaig sortir enfadada, és que al que no li faltava alguna cosa, en sobrava una altra, i semblava a la primera botiga que vaig anar que de totes passades havia d'agafar un, després ja hem van dir que no hem preocupes que ho mires altre cop per internet i que si volia algun en concret que el demanés abans d'anar-hi, però es que nosé... Ja os dic, potser perque anava amb la idea de que ja trobaria el vestit, perque m'havia vist epr internet però es que just els que jo havia vist no m'els van treure o no els tenien no ho sé... Un disgust...
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dt. nov. 02, 2010 10:50 pm

Gemma no t'angoixis amb el tema vestit, segur que ben aviat donaràs amb el TEU. A mi tampoc em van agradar gens els que vistos a la web m'enamoraven... és que canvien molt del catàleg a posats en una eeh??!! i la resta de preparatius com els portes?? T'han acceptat la tesi?? felicitaaaaaats!!!! >.-<: Sobre quin tema la faràs? Acaba de gaudir de l'última setmaneta de vacances!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: inhus » dg. nov. 07, 2010 9:23 pm

HABEMUS CRONICA DE LA FIRA?
Imatge
Imatge
inhus

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: aairinn » dg. nov. 07, 2010 9:28 pm

Ei! Jo he anat a la fira amb alguna que altra forera més, farem crònica però avui no que he fet des cròniques al meu compte enrere (passeu passeu) i ja he escrit prou per der diumenge...jejeje

Una cosa, al final no marxo l'últim finde de novembre, així que si tirem endavant la trobada per mi perfecte, m'apunto segur!!! Qui més confirma que pot venir? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Imatge
aairinn

EntradaAutor: j&r01102011 » dg. nov. 07, 2010 9:43 pm

holaaaa a totes!!!!
jo vaig anar a la fira el divendres a la tarda..i la veritat es qe mesperava una altra cosa..tot es a base de restaurants i fotografs i si ja els tenns??vas de xafardeo!!!jajajjjajaja x lunic que em va sevir va ser x agafar catalegs de viatges que encara no en tenim ni idea..pero per la resta...ara toca anar a Reus!!!a veure que se cuece x alli!!!! :-/
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant