REGALARLE LA LIGA A UN CHICO

un gran any!

Re: REGALARLE LA LIGA A UN CHICO

EntradaAutor: NOEMA » dv. oct. 29, 2010 9:54 am

Jajajajaja, que bueno...yo nose como se la daremos pero es una buena opcion, y ademas con la cara que tiene mi novio...le puede quedar divertido.
A las que dais mas ligas , como lo haceis para que no se alarge tanto, la dareis todas a la vez..
NOEMA
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. ago. 30, 2010 9:57 pm

EntradaAutor: ruthi » dv. oct. 29, 2010 10:39 am

nosaltres ho vam fer així.. de fet, abans d'entrar en aquest foro jo pensava que la tradició era així... la lliga per un noi solter... però després ja em vaig liar, que si a la soltera, que si al solter.. al final vaig fer el que em va semblar i va quedar genial!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: MerR » dv. oct. 29, 2010 10:50 am

ruthi ha escrit:nosaltres ho vam fer així.. de fet, abans d'entrar en aquest foro jo pensava que la tradició era així... la lliga per un noi solter... però després ja em vaig liar, que si a la soltera, que si al solter.. al final vaig fer el que em va semblar i va quedar genial!

Jaajajaja Muy bueno!!!!seguro que disfrutaste muchísimo ese día!!!!que ganas de que llegue mi dia!
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: NOEMA » dv. oct. 29, 2010 12:23 pm

ruthi ha escrit:nosaltres ho vam fer així.. de fet, abans d'entrar en aquest foro jo pensava que la tradició era així... la lliga per un noi solter... però després ja em vaig liar, que si a la soltera, que si al solter.. al final vaig fer el que em va semblar i va quedar genial!

Que chulo, yo tambien habia pensado algo asi...Yo al principio pense que la liga era para la soltera..pero por lo que veo alos chicos tambien se le regala bastante.
Eres de sant sadurni ?? Mi futuro maridito tambien vivia alli.
NOEMA

EntradaAutor: neus » dv. oct. 29, 2010 2:31 pm

mari ayer se lo comente a mi chico y le encanto seguro que haremos eso jajajaj se le quedo una cara de haberselo imaginado que no veas jjjajaj
Imatge
neus
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: ruthi » dv. oct. 29, 2010 4:06 pm

noema tu futuro es de sant sadurni? al igual lo conozco y todo! jajaja yo trabajo en el picarolo, que es un restaurante italiano muy conocido...
ruthi

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: NOEMA » dt. nov. 02, 2010 1:05 pm

HOLA RUTHI---ya se quien eres,, a mi alomejor no me conoces, pero a el si, yo soy la novia del Oleguer. Sabes quien es no ?
NOEMA

EntradaAutor: Javi-Neny » dc. nov. 03, 2010 8:59 am

Hola chicas!!!
Yo dí dos ligas. Una se la dí a un amigo en común, soltero y sin compromiso. Y la otra se la dí a mi primo que se acaba de divorciar después de dos añitos de casado.
¿Cómo las dimos? Empezó a sonar la música y me fui directa al amigo, lo cogí de la corbata y me lo llevé a una silla que había en el centro de la sala, me levanté el vestido poco a poco hasta la altura de la liga e hice que me la quitara, jeje! Y con mi primo fue algo distinto. Empezó a sonar la música, dimos un par de vueltas por la sala, mi marido lo cogió del brazo en plan "tranquilo no pasa nada" y lo sentó en la silla, luego yo le quité la corbata, le desabroché la camisa e idem con el tema de la liga.
Fue un momento divertido, nos reímos mucho todos, sobreto al ver la cara de los protagonistas ligueros, jeje!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: NOEMA » dc. nov. 03, 2010 11:07 am

pues yo mas o menos lo quiero hacer asi, como se lo hicisteis a tu amigo...cogerle de la corbata y sentarlo en una silla, y alli que me quite la liga. puede ser divertido.
NOEMA

EntradaAutor: NOEMA » dc. nov. 03, 2010 11:07 am

pues yo mas o menos lo quiero hacer asi, como se lo hicisteis a tu amigo...cogerle de la corbata y sentarlo en una silla, y alli que me quite la liga. puede ser divertido.
NOEMA

EntradaAutor: SUYI » dv. des. 03, 2010 6:57 pm

Hola guapes!

Nosaltres lliurarem dues lligues una al meu germà i l'altre al meu cunyat! Tots dos solters! Així els i degitjarem que trobin aviat la seva mitja taronja!!!

Petonetssss
SUYI

Entrades: 135
Membre des de: dt. nov. 23, 2010 10:45 am

EntradaAutor: adriana27 » dc. des. 08, 2010 9:10 pm

jo portare dos lligues, una li donarem a la meva millor amiga, q no esta casada pero porta 10 anys en parella. i l'altre al millor amic del meu nene q ell si q esta solter! o no se....potser en contes de donar-li a aquesta amiga millor donar-li a una q esta solera i fer un show amb els dos solters i les dos lligues a veure si es junten" com ho veieu noies!
7 de Maig de 2011
adriana27
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1882
Membre des de: ds. jul. 03, 2010 4:44 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants