NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

un gran any!

Re: NOVIAS DEL MARESME 2011!!!

EntradaAutor: estrelllita » dt. oct. 19, 2010 3:23 pm

cuantas chicas... felicidades a todas...
he visto alguna casada ya.. y algunas que ya tienen sus vestidos felicidades...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
estrelllita
:: núvia rookie

Entrades: 186
Membre des de: dt. abr. 20, 2010 9:29 am

EntradaAutor: neus29 » dt. oct. 19, 2010 9:08 pm

hola nuvies del 2011, primer de tot felicitats a totes. jo m he casat fa un mes i pico, em vaig casar el dia 4 de setembre i si hus dic la veritat ja trovo a faltar tot l ajetreo dels preparatius. va ser el dia mes meravellos de la meva vida i el viatje buaaaaaaaaah una pasada, vem anar a la riviera maya. hi tornaria un altre cop perke es una pasada, vaig tornar enamoradissima de la riviera maya.

per cert alguna de vosaltres es casa al mirador de mataro? antic alvariño?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: estrelllita » dt. oct. 19, 2010 9:44 pm

felicitats neus...
a rivera maya volem anar nosaltres!! encara no sabem a quin hotel per aixo alguna recomanacio??
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
estrelllita

Entrades: 186
Membre des de: dt. abr. 20, 2010 9:29 am

EntradaAutor: neus29 » dc. oct. 20, 2010 7:56 pm

estrelllita ha escrit:felicitats neus...
a rivera maya volem anar nosaltres!! encara no sabem a quin hotel per aixo alguna recomanacio??

a riviera maya? hus agradara molt, a nosaltres ens va encantar, jo hi vaig tornar enamorada. hu puc recomanar el hotel ke vam anar nosaltres, al barcelo maya palace, es una pasadaaaaaa ara pero prepara la pasta eh perke pica, pero noia es una vegada a la vida tu. aixi ke animeuvos, si necessites qualsevol cosa m ho dius. on hus caseu vosaltres? teniu restaurant i fotograf?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: montseijordi » dj. oct. 21, 2010 10:05 am

nosaltres tambe vam estar a la Riviera Maya i a l'hotel Grand hotel iberostar paraiso, el q surt a l'anunci de l'Antonio banderas, jeje, impressionant!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: neus29 » dj. oct. 21, 2010 5:25 pm

montseijordi ha escrit:nosaltres tambe vam estar a la Riviera Maya i a l'hotel Grand hotel iberostar paraiso, el q surt a l'anunci de l'Antonio banderas, jeje, impressionant!

osti montse kina pena ke no hi ere l antonio banderas no?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: montseijordi » dj. oct. 21, 2010 10:30 pm

neus29 ha escrit:
montseijordi ha escrit:nosaltres tambe vam estar a la Riviera Maya i a l'hotel Grand hotel iberostar paraiso, el q surt a l'anunci de l'Antonio banderas, jeje, impressionant!

jajaja, l'anunci ja estava rodat quan nosaltres hi vam ser
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: neus29 » ds. oct. 23, 2010 7:10 pm

montseijordi ha escrit:
neus29 ha escrit:

jajaja, l'anunci ja estava rodat quan nosaltres hi vam ser

ke dius noia, i el vas veure? vull dir amb ell. kina pasada
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: montseijordi » ds. oct. 23, 2010 10:17 pm

neus29 ha escrit:
ke dius noia, i el vas veure? vull dir amb ell. kina pasada

no nooooooo, ja estava rodat!!! feia mesos q havia estat alla ja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SusanaC » dg. oct. 24, 2010 9:12 am

Hola noies!!! Nosaltres també volem anar a la riviera maya! Podeu aconsellar-me hotels? A quina agencia ho vau agafar? Quines ganes d´anar-hi ::love:: Mil gracies
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: neus29 » dg. oct. 24, 2010 10:38 am

SusanaC ha escrit:Hola noies!!! Nosaltres també volem anar a la riviera maya! Podeu aconsellar-me hotels? A quina agencia ho vau agafar? Quines ganes d´anar-hi ::love:: Mil gracies

hola susana, dons nosaltrs vem anar al hotel barcelo maya palace, i l agencia es sonysol, mira fes una cosa, aksta agencia esta a barna, pero s anuncia aki al foro, truca al telefon de barna i pregunta per liz ella t asesorara super be. nosaltrs vem acabar super contents. per cert ja tens restaurant? perke et puc recomanar un . el mirador de mataro. hu fan super be i economic.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: SusanaC » dg. oct. 24, 2010 11:36 am

neus29 ha escrit:
SusanaC ha escrit:Hola noies!!! Nosaltres també volem anar a la riviera maya! Podeu aconsellar-me hotels? A quina agencia ho vau agafar? Quines ganes d´anar-hi ::love:: Mil gracies

hola susana, dons nosaltrs vem anar al hotel barcelo maya palace, i l agencia es sonysol, mira fes una cosa, aksta agencia esta a barna, pero s anuncia aki al foro, truca al telefon de barna i pregunta per liz ella t asesorara super be. nosaltrs vem acabar super contents. per cert ja tens restaurant? perke et puc recomanar un . el mirador de mataro. hu fan super be i economic.

Moltes gràcies Neus29! Doncs trucaré perquè m'assessorin! Si, ja tenim restaurant ens casem el 17/06/11 al celler de can torrens ::love:: Mil gràcies bonica!
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: neus29 » dg. oct. 24, 2010 11:51 am

SusanaC ha escrit:
neus29 ha escrit:

Moltes gràcies Neus29! Doncs trucaré perquè m'assessorin! Si, ja tenim restaurant ens casem el 17/06/11 al celler de can torrens ::love:: Mil gràcies bonica!

dons nosaltres hi vem anar ahir a dinar al restaurant on ens vem casar i vem dinar al mateix salo, em van agafar unes pessigolles a la panxa quan hi vaig entrar
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: Mistyc85 » dt. oct. 26, 2010 10:55 am

Holaaa noies del Maresme!!!
Yo soc una altra... me uno al clan!! Sóc de Mataró i ja em queda menys d'un any... aggggggggggghhhhhh quins nervis!!
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: montseijordi » dt. oct. 26, 2010 7:48 pm

Susana, nosaltres ens vam allotjar al gran hotel iberostar paraiso, realment una passada! L'unica pega es q haviem d matinar per les esxcursions perque ens passaven a buscar aviadet, pero l'hotel espectacular!

Mystic, de Mataro? ole oleeeeeee, a veure si algun dia ens coneixem, ja q compartim restaurant (bueno, jo ja el tinc mes q passat, ojala pogues tornar enrere...)
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dt. oct. 26, 2010 7:48 pm

Per cert Susana, que se m'ha passat! Jo vaig resrevar el meu viatge amb Halcon viatges
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SusanaC » dc. oct. 27, 2010 9:21 am

montseijordi ha escrit:Per cert Susana, que se m'ha passat! Jo vaig resrevar el meu viatge amb Halcon viatges

Montseee!

Moltes gràcies! A l'a`gència em van recomanar que anés cap al març que és quan surten les ofertes de vols charter, etc. Quans dies vas estar? A nosaltres ens agradaria fer un parell de setmanetes més que res per fer les excursions la primera i després poder descansar i disfrutar de l'hotel ::love::
Imatge [/url]

Imatge
SusanaC

EntradaAutor: Mistyc85 » dc. oct. 27, 2010 9:57 am

montseijordi ha escrit:Susana, nosaltres ens vam allotjar al gran hotel iberostar paraiso, realment una passada! L'unica pega es q haviem d matinar per les esxcursions perque ens passaven a buscar aviadet, pero l'hotel espectacular!

Mystic, de Mataro? ole oleeeeeee, a veure si algun dia ens coneixem, ja q compartim restaurant (bueno, jo ja el tinc mes q passat, ojala pogues tornar enrere...)

Síii montseijordi!!!! de mataró!! jejeje pues si, podriem conèixens algun dia, les ecuestreres i així ens expliquem cosetes i així tu ens expliques la teva experiencia!! Tia tinc uns nervis que cada vegada que hi penso s'em plena la panxa de papallonetes!
Imatge
Mistyc85

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: montseijordi » dv. oct. 29, 2010 11:31 pm

SusanaC ha escrit:
montseijordi ha escrit:Per cert Susana, que se m'ha passat! Jo vaig resrevar el meu viatge amb Halcon viatges

Montseee!

Moltes gràcies! A l'a`gència em van recomanar que anés cap al març que és quan surten les ofertes de vols charter, etc. Quans dies vas estar? A nosaltres ens agradaria fer un parell de setmanetes més que res per fer les excursions la primera i després poder descansar i disfrutar de l'hotel ::love::

Guapa, doncs nosaltres al final vam estar 10 dies i 9 nits, ja que a les dues setmanes del nostre casament en teniem un altre i tampoc vam poder allargar mes.

Si, es cert q les ofertes surten a partir del març, el que si et recomanaria es que si podeu no agafeu classe turista o be reserveu els seients abans, a nosaltres no ens ho van poder fer i a la tornada ens va tocar anar separats perque ens van venir a buscar super justos de temps, vam ser els antepenultims en facturar i l'avio anava ple... estavem un davant i l'altre al darrere. sense dubtes, si jo repetis aniria a bussiness.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dv. oct. 29, 2010 11:32 pm

Mistyc85 ha escrit:
montseijordi ha escrit:Susana, nosaltres ens vam allotjar al gran hotel iberostar paraiso, realment una passada! L'unica pega es q haviem d matinar per les esxcursions perque ens passaven a buscar aviadet, pero l'hotel espectacular!

Síii montseijordi!!!! de mataró!! jejeje pues si, podriem conèixens algun dia, les ecuestreres i així ens expliquem cosetes i així tu ens expliques la teva experiencia!! Tia tinc uns nervis que cada vegada que hi penso s'em plena la panxa de papallonetes!

I tant que si, per mi cap problema, jo si voleu un dia encantada d'explicar-vos tot el que faci falta, faltaria mes! I mes si son tan properes eh?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants