Setembre 2011

un gran any!

Re: Setembre 2011

EntradaAutor: MerR » dt. nov. 02, 2010 1:31 pm

gemmapeke ha escrit:Buenas Chicas,

Ya he hecho la reserva del hotel: 1000 euros al 17 de setiembre...jijiji
Hoy voy a por las invitaciones, ya os las enseñare porque me han hecho una cosa un poco rara y aprovechando...voy a imprimir una agenda que me pasaron Agnesi y MArsal, para la boda...ya os contare....que nervios!!!

Mi novio dice que hasta después de Navidad nada, pero me parece que lo lleva claro!!!jajaja...descanso :-/ NUNCA

Bienvenida!!!!!!yo también dejé esa paga y señal!!!!!yo las invitaciones aún no las tengo pero estoy en ello!!!!Una agenda????me la puedes pasar????
Imatge

Mi crónica de ese maravilloso día: viewtopic.php?f=54&t=24351
MerR
:: núvia d'or

Entrades: 3851
Membre des de: dg. oct. 03, 2010 11:21 pm
Ubicació: Castelldefels

EntradaAutor: gemmapeke » dt. nov. 02, 2010 2:42 pm

buenas MerR, pasame un privado con tu email y te lo paso, aunk yo lo he estado tocando un poco.
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke
:: núvia experta

Entrades: 686
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 1:36 pm

EntradaAutor: arantxi » dt. nov. 02, 2010 3:29 pm

Hola chicas,

Yo estuve este sábado mirando vestidos. Es muy emocionante... Que ilusión!

Tengo que ir de aquí dos semanas a otra tienda a mirar, pero la verdad es q el sábado me enamoré de un vestido y no puedo quitarmelo de la cabeza... jejeje

Besitos y seguimos hablando!

MUA

Tema viajes, ya habeis pensado algo¿
Imatge
arantxi
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2405
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:41 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dt. nov. 02, 2010 4:22 pm

yo de momento no vestido ni viaje!!!jijiji

Toy esperando mi super agenda!!!jajaja
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: MerR » dt. nov. 02, 2010 4:30 pm

gemmapeke ha escrit:yo de momento no vestido ni viaje!!!jijiji

Toy esperando mi super agenda!!!jajaja

Yo ya la tengo!!!!jajajaja.
Imatge

MerR

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 03, 2010 1:04 pm

Hola guapes!!
He estat "perdida y fuera de combate" per culpa de la feina y que l'ordinador va morir uns dies.
M'alegro molt per totes les noies q ens casem el setembre del 2011 com van d'avançades les coses. :mu::

Us explico vaig anar fa 2 semanes a Pronovias, el 1º dia a provar-me vestits amb 3 amigues de la universitat, la veritat va ser un desastre! elles son un soletes i em van animar, menysmal!
La venedora em va provar tot el que a mi NO m'agradava, la cara de les 4 era un poema i mira que li vaig dir abans el q volia i el que no. Ara em fa gracia pero en aquell moment quina frustació. Nomes em va agradar un dels 8 q em vaig provar, era l'ultim perque vaig dir q ja tenia prou despres de 2 hores allí i li vaig que que volia el primer que a mi m'agradaba dl cataleg, era precios, em va canviar la cara al 100%; llavors la tia tot eren presses per agafar-me les mides i encarregar-lo. Pero li vaig dir que aniré amb la meva mare un altre dia.
Despres amb tranquilitat vaig pensar que no volia que em tractesssin com ella ho va fer, així que aniré a una altres botiga Pronovias o no se si mirar a mes tendes. No se que fer??!! :star::
Imatge

17-09-2011
Liebe
:: núvia experimentada

Entrades: 355
Membre des de: dc. ago. 04, 2010 1:42 pm

EntradaAutor: Diciembre75 » dc. nov. 03, 2010 1:30 pm

Liebe a quina botiga vas anar ??? a Girona o Barcelona ???
La veritat que el tema vestit es molt important i sobre tot que et tractin molt be que es un moment molt especial per nosaltres !!!!!!!!
Axins que mira on et trobis a gust sento molt que tinguesis una experiencia aixins la veritat
Ja ens explicaras ..... quan tornis a anar a veure que tal !!!!! : besito : : besito :
Por Fin despues de tantos años juntos vamos a dar el GRAN PASO
Nos casamos !!!!!!!!!!!! 10.09.2011
Diciembre75

Entrades: 220
Membre des de: dc. set. 01, 2010 6:16 pm

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 03, 2010 1:42 pm

Diciembre75 ha escrit:Liebe a quina botiga vas anar ??? a Girona o Barcelona ???
La veritat que el tema vestit es molt important i sobre tot que et tractin molt be que es un moment molt especial per nosaltres !!!!!!!!
Axins que mira on et trobis a gust sento molt que tinguesis una experiencia aixins la veritat
Ja ens explicaras ..... quan tornis a anar a veure que tal !!!!! : besito : : besito :

Hola Diciembre! Merci!

Vaig anar a Pronovias a Barcelona la botiga que hi ha a la Carretera de Sants perque jo visc a 10 minuts d'allí i així m'era mes comode i perque desde petita quan passava per davant em quedava atontada mirant l'aparador, i et fas l'il·lusió.

La meva familia diu que vagui a altres llocs, que haig de mirar molt mes.
Clar tornar a la mateixa botiga pero dir que no vull que m'atengui la mateixa dependenta, això ho trobo una mica violent, tot i que jo em vaig comportar be va ser la dependenta la que va ser desagradable. També puc anar a un altre pronovias pero crec que anar a un altre lloc a veure altres estils em pot anar be o no i em lia una mica mes.

Dues amigues meves que es fan casar aquest dos darrers anys una ho va agafar a Pronovias pg de Gracia i em va dir que a ella li va tocar una noia correcta pero que no era miss simpatia y l'altre amiga el va agafar a pronovias de fabra i puig i la noia era un encant.

Ja us explicaré al final a veure que faig.
MUAK
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: NoeliaO » dc. nov. 03, 2010 2:02 pm

Ufff!! jo vaig anar a Pronovias de Passeig de Gràcia...i em sento super identificada amb el que dius....Jo li vaig dir que el volia sencill, vaig escollir uns cuants del catàleg que tenen allà... sense moltes coses, brillants, encajes....etcetc...i va la tia...i em va treure com 10 vestits tots super carregats....i jo li anava dient.... pero por que no me sacas los que te he pedido??
y ella: hay tesoro te tienes que probar de todo!! Como te sientes cariño??, que sensación te da?? y yo...pues que es muy cargado y no es mi estilo!!, jolin!! 2 hores allà sense provarme res del que m agradava!! sort que anava amb 2 amigues i germana i ens partiem de riure...pero mai més!!!!
TENEMOS BODORRIOOOOO!!!Imatge
NoeliaO

Entrades: 231
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 9:16 am

EntradaAutor: Liebe » dc. nov. 03, 2010 2:43 pm

NoeliaO ha escrit:Ufff!! jo vaig anar a Pronovias de Passeig de Gràcia...i em sento super identificada amb el que dius....Jo li vaig dir que el volia sencill, vaig escollir uns cuants del catàleg que tenen allà... sense moltes coses, brillants, encajes....etcetc...i va la tia...i em va treure com 10 vestits tots super carregats....i jo li anava dient.... pero por que no me sacas los que te he pedido??
y ella: hay tesoro te tienes que probar de todo!! Como te sientes cariño??, que sensación te da?? y yo...pues que es muy cargado y no es mi estilo!!, jolin!! 2 hores allà sense provarme res del que m agradava!! sort que anava amb 2 amigues i germana i ens partiem de riure...pero mai més!!!!

Es això exactament el que em va passar!! que fort!! si al final mes val riure
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: Shaik » dc. nov. 03, 2010 3:36 pm

Noies, no us agobieu!! Si no us sentiu ben tractades en una botiga, doncs que els bombin!! : sgra : : sgra :
Jo sóc super maniatica amb aquest tema, quan veig algun detall que no m'agrada no hi torno més. Hi ha gent molt borde, i no tenim pas que suportar-la!

Aquest dissabte començo en serio la ruta de vestits, ja explicaré què tal em va!
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dc. nov. 03, 2010 4:00 pm

A mi el vestit...buffff, no sé quan l'anire a mirar...pero m'han putejat tant amb els meus pares, que fins divendres i depenent del que els diguin, fare o no fare.

Bé, ma mare super emocionada perque es jubilaven i em caso...el meu pare igual, son autonoms i ara diuen que no els deixen jubilar per un tema del ajuntament, total que porto uns dies una mica fotuda, desilusionada...esperaba que es jubilessin ja i anessin amb mi a tots els llocs, pero això cada vegada ho veig méws complicat.

Coses que pasen,no?suposo...pero a mi m'ha caigut com un got d'aigua freda...

Gràcies per escoltar-me...
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: MerR » dc. nov. 03, 2010 10:36 pm

gemmapeke ha escrit:A mi el vestit...buffff, no sé quan l'anire a mirar...pero m'han putejat tant amb els meus pares, que fins divendres i depenent del que els diguin, fare o no fare.

Bé, ma mare super emocionada perque es jubilaven i em caso...el meu pare igual, son autonoms i ara diuen que no els deixen jubilar per un tema del ajuntament, total que porto uns dies una mica fotuda, desilusionada...esperaba que es jubilessin ja i anessin amb mi a tots els llocs, pero això cada vegada ho veig méws complicat.

Coses que pasen,no?suposo...pero a mi m'ha caigut com un got d'aigua freda...

Gràcies per escoltar-me...

Nena es que la burocracia es asquerosa!!!!!Seguro que se arregla pronto!!!!piensa que a mi no me casan en mi pueblo por el juzgado porque estan de vacaciones!!!!osea que como ves a todas nos salen problemas de última hora!!!un besito y ánimo!!!
Imatge

MerR

EntradaAutor: gemmapeke » dj. nov. 04, 2010 8:10 am

Lo de mis padres...el viernes tienen una reunion, a ver que passa... :--(

Chicas...ayer fui a pagar la mitad de las invitaciones!!!!que chulas que són...al final mi novio vino a mi invitacion sin decirle yo nada, pues la mia era más practica... ::love::

Bien una cosa más!!!por cierto...tambien fui a imprimir mi agenda...i lo tengo que passar a PDF... :--(

Anem parlant!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: neus » dg. nov. 07, 2010 4:13 pm

gemmapeke ha escrit:Lo de mis padres...el viernes tienen una reunion, a ver que passa... :--(

Chicas...ayer fui a pagar la mitad de las invitaciones!!!!que chulas que són...al final mi novio vino a mi invitacion sin decirle yo nada, pues la mia era más practica... ::love::

Bien una cosa más!!!por cierto...tambien fui a imprimir mi agenda...i lo tengo que passar a PDF... :--(

Anem parlant!!!

gemma espero que tus padres solucionaran eso
yo este viernes tengo sesion de fotos para las invitaciones!!!!!jejeje *.-o-o.*
Imatge
neus

Entrades: 248
Membre des de: dl. set. 06, 2010 10:52 am

EntradaAutor: Liebe » dg. nov. 07, 2010 4:34 pm

[size=150]Ahora se han puesto muy estrictos con las jubilaciones y las prejubilaciones porque se miran todo con lupa para que ellos siempre se salgan con la suya y tu te dejas la piel currando hasta el último dia. Muchas suerte para tus papis Gemma!

El sábado que viene tengo hora en otro Pronovias, donde se cogió el vestido una amiga y la traton muy bien, sera el 2º dia pero peor que el primero seguro que no.
[/size]
Imatge

17-09-2011
Liebe

EntradaAutor: gemmapeke » dg. nov. 07, 2010 11:04 pm

Muchas gracias Liebe y todas....por vuestro apoyo...la verdad es que si...despúes de 18 anyos van a putear...pero ya sabemos que los que estan arriba siempre salen ganando...

Liebe..suerte en la prueba de vestido...yo no ´se cuando podre empezar... :-(
UNI, INGLES, CURRO, BASQUET, GIMNASIO...y BODA...a ver si a este ritmo y la dieta, pierdo kilos de los nercios
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dl. nov. 08, 2010 3:23 pm

hola guapes!!! yo me caso el dia 17 de setiembre en el Mas de sant llei....yo tengo la iglesia, el restaurante, el fotografo y el vestido de novia... y ahora estamos mirando el viaje... almenos ahora ya tenemos destino... y venga a mirar... y para febrero miraremos las invitaciones y los detalles... y despues todo a su ritmo... y espero no estresarme... un beso a todas
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

EntradaAutor: gemmapeke » dl. nov. 08, 2010 4:13 pm

Como correis tanto...yo no tengo tiempo ni de respirar!!!!!
PEKE-17-09-2011
Imatge
gemmapeke

EntradaAutor: nacho_gemma2011 » dl. nov. 08, 2010 7:49 pm

gemmapeke ha escrit:Como correis tanto...yo no tengo tiempo ni de respirar!!!!!

jejeje no se corre... yo ahora respiro... y cuando passe semana santa ya te explicare... un beso...
Imatge

Gemma Marti
nacho_gemma2011

Entrades: 268
Membre des de: dc. set. 15, 2010 2:18 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants