TIENDAS VESTIDO NOVIA

un gran any!

Re: TIENDAS VESTIDO NOVIA

EntradaAutor: SusanaC » ds. oct. 23, 2010 4:56 pm

Hola chicas!

Yo hoy mismo he dado la paga y señal en Úrsula Escoriza http://www.noviasursulaescoriza.com/
Un 10 para Erika, me ha atendido genial, tanto hoy como en la primera cita me ha probado todos los vestidos que le he pedido más algunos que ella me ha ido sacndo, otros nuevos que le habían llegado, en fin es un encanto de chica!

Tienen bastantes firmas, St Patrick, La Sposa, Aire, Demetrios... Y además me han regalado los zapatos, de la marca Doriani, guante corto, liga y velo!

Yo conocí la tienda por alguien del foro de años anteriores, ahora no recuerdo quién, pero sinceramente os la recomiendo a todas aquéllas que todavía no tengáis vestido.

Besos : besito :
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: montseijordi » ds. oct. 23, 2010 10:14 pm

es la botiga de santa coloma de gramanet? jo treballo per alla i cada vegada q passo per davant m'hi quedo embobada, jajaja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: SusanaC » dg. oct. 24, 2010 8:54 am

montseijordi ha escrit:es la botiga de santa coloma de gramanet? jo treballo per alla i cada vegada q passo per davant m'hi quedo embobada, jajaja

Si montse!!! És la botiga de santa coloma, q esta molt a propet del metro! La veritat és q vaig anar a aquesta botiga y a pronovias y vaig tenir clar q m´ho compraria a ursula escoriza, el tracte ha estat genial y em van fer sentir molt bé :-)ok:
url=http://nuvis.org/albertoisusana]
Imatge [/url]

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wMSjnD3/]
Imatge
SusanaC

Entrades: 820
Membre des de: dl. ago. 23, 2010 11:45 am

EntradaAutor: snake35 » dl. oct. 25, 2010 7:52 am

MerR ha escrit:Hola MeR!
Jo de tu començaria a mirar en un parell de mesos, però ja pots mirar quines firmes t'agraden. Tu no has de pensar que a la model li queda de conya i a tu no et quedarà igual que a ella, tu t'has de provar tots els vestits que t'agradin i ja veuràs com donaràs amb el teu. Pensa que les models estan retocades pel photoshop així que no val la pena comparar-se amb elles pq no són reals.
Sort amb el vestit!!!

Et vaig fer cas, i vaig el dilluns a provar-me els vestits!!!!!quines ganes!!!![/quote]

Que guai bonica!!!! aix aix aix quina ilu!!!!ja ens explicaràs què tal!!![/quote]
Snake tu quan et casas?????[/quote]

Hola Mer, jo ja estic casada, em vaig casar el 21 de maig d'aquest any!!!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: Mistyc85 » dl. oct. 25, 2010 7:33 pm

jesy-fidel ha escrit:hola mañana voy abuscar fecha y la busqueda de vestido a partir de septiembre empezare a mirar....
mi celebracion sera intima y tampoco quiero r de princesa...algo normal y de presupuesto economico porq tengo un bebe y no quiero empeñarme en la boda(cada una lo hace como quiere...o como puede)asi q os pido un poquito de ajuda para las q tengais idea....
podeis decirme tiendas de novias en barcelona,granollers o alrededores y precios orientativos....
ni pronovias ni rosa clara entran en mi presupuesto....(aunque me encantan los diseños)

Hola!!!
No sé si has encontrado vestido ya... En Mataró hay una tienda donde se han comprado el vestido mi cuñada, su mejor amiga y mi prima... y la verdad es que relación calidad-precio excepcional!!! Se llama La Moda y está en la calle Sant Benet, por el centro. Espero haberte ayudadoo!!

Suerteee
Imatge
Mistyc85
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: dv. oct. 22, 2010 4:56 pm

EntradaAutor: montseijordi » dt. oct. 26, 2010 7:42 pm

SusanaC ha escrit:
montseijordi ha escrit:es la botiga de santa coloma de gramanet? jo treballo per alla i cada vegada q passo per davant m'hi quedo embobada, jajaja

Si montse!!! És la botiga de santa coloma, q esta molt a propet del metro! La veritat és q vaig anar a aquesta botiga y a pronovias y vaig tenir clar q m´ho compraria a ursula escoriza, el tracte ha estat genial y em van fer sentir molt bé :-)ok:

Doncs millor si t'han tractat aixi q sempre es d'agrair no? la botiga es veu xulissima! jajaja, ja et dic, cada cop que passo per davant em distrec mirant vestits com una tonta...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: *Sandri* » dv. oct. 29, 2010 9:07 am

Alguien conoce o tiene referencias de la tienda SOLO NOVIAS???? Esta en BArcelona, en la zona de Sant Marti...Me han dicho que en el escaparate han puesto vestidos de novia por 400 euros...
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: Sasrom » dv. oct. 29, 2010 11:03 am

Hola chicas, yo me lo he comprado en Núvies d'Or, tienen St Patrick, Aire de Rosa Clarà, La Sposa y Pepe Botella, está en Granollers.

Saludos!!
Imatge
Sasrom

Entrades: 498
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 8:44 am

EntradaAutor: snake35 » dv. oct. 29, 2010 11:35 am

*Sandri* ha escrit:Alguien conoce o tiene referencias de la tienda SOLO NOVIAS???? Esta en BArcelona, en la zona de Sant Marti...Me han dicho que en el escaparate han puesto vestidos de novia por 400 euros...

Hola!!!
ës la del carrer Andrade, quan em vaig comprar el vestit vaig passar un dia per allà i vaig veure vestit de núvia però em sembla que no són de cap firma o sinó desconeguda. Passa-t'hi, mira-t'ho potser trobes el teuv estit mai se sap!! per cert les noies són molt maques.
snake35

EntradaAutor: raquelindra » dl. nov. 08, 2010 7:12 pm

Holaa! yo ya tengo veestido me lo compre en vinzens novias tiene pag web por si le quereis dar un vistazo y la verdad estoy encantada con mi vestido el trato genial y todo, los vestidos de san patrik son mas economicos q en otras tiendas por q hacen dsto ya q estan de obras en la calle mallorca ademas q regalan cancan, liga y cogin de anillos, yo fui a pronovias de gracia y bien pero es q no tenian todos los vestidos del catalogo asi q los q me probe no me convencian, en berta novias regular la verdad...y ya azahara novias pa echarse a llorar nose pa que tienen a dependientas alli si no quieren trabajar por q cuando fui a preguntar casi me echan de la tienda diciendo q tenia mucho tiempo pal vestido (me caso en julio) y me dijo q fuera en marzo... :-/ yo pense esta esta flipa si piensa q me voy a esperar a marzo/abril la verdad q pienso q la atenion es super importante ya q te dejas un paston en un vestido de novia!! bueno suerte a todas chicas!! :-)ok:
31 DE JULIO DEL 2011
Imatge
raquelindra

Entrades: 161
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 8:38 pm

EntradaAutor: fer10 » dl. nov. 08, 2010 8:18 pm

SusanaC ha escrit:Hola chicas!

Yo hoy mismo he dado la paga y señal en Úrsula Escoriza http://www.noviasursulaescoriza.com/
Un 10 para Erika, me ha atendido genial, tanto hoy como en la primera cita me ha probado todos los vestidos que le he pedido más algunos que ella me ha ido sacndo, otros nuevos que le habían llegado, en fin es un encanto de chica!

Tienen bastantes firmas, St Patrick, La Sposa, Aire, Demetrios... Y además me han regalado los zapatos, de la marca Doriani, guante corto, liga y velo!

Yo conocí la tienda por alguien del foro de años anteriores, ahora no recuerdo quién, pero sinceramente os la recomiendo a todas aquéllas que todavía no tengáis vestido.

Besos : besito :

Yo seguro que tambien me lo comprare alli, a mi tambien me trataron super bien y ademas que te regalen los zapatos eso no lo hacen en todos los sitios. Cual te has cogido. Yo la semana que viene volvere y ya me decidire, seguramente sera uno de Aire Barcelona.
Imatge
fer10
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1173
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 09, 2010 9:36 am

raquelindra ha escrit:Holaa! yo ya tengo veestido me lo compre en vinzens novias tiene pag web por si le quereis dar un vistazo y la verdad estoy encantada con mi vestido el trato genial y todo, los vestidos de san patrik son mas economicos q en otras tiendas por q hacen dsto ya q estan de obras en la calle mallorca ademas q regalan cancan, liga y cogin de anillos, yo fui a pronovias de gracia y bien pero es q no tenian todos los vestidos del catalogo asi q los q me probe no me convencian, en berta novias regular la verdad...y ya azahara novias pa echarse a llorar nose pa que tienen a dependientas alli si no quieren trabajar por q cuando fui a preguntar casi me echan de la tienda diciendo q tenia mucho tiempo pal vestido (me caso en julio) y me dijo q fuera en marzo... :-/ yo pense esta esta flipa si piensa q me voy a esperar a marzo/abril la verdad q pienso q la atenion es super importante ya q te dejas un paston en un vestido de novia!! bueno suerte a todas chicas!! :-)ok:

Raquelindra és que hi ha cada dependenta que és per fotra-li un pinyo. Trobo que la dependenta ideal és aquella que fa amb il.lusió la feina, que li agrada, que vol que la núvia surti convençuda de que aquell vestit és el seu però hi han poques d'aquestes i efectivament a Vinzenz Novias n'hi ha una que és genial, a mi em va encantar el tracte que em va donar quan hi vaig anar el que passa és que el vestit estava molt bé però no sé sentia que volia veure altres vestits, va ser la primera botiga, però per exemple quan vaig anar a Aire doncs la dona era super esquerpa i només em va ensenyar els vestits que li havia demanat, és clar que la meitat no hi eren però no va aportar cap idea o ensenyar-me un altre i a sobre ja em volia pendre mides pq me'l quedés i m'estava fatal. Trobo que per una núvia que totes estem molt ilusionades amb el vestit i els complements les dependentes haurien de ser més "humanes" i no anar de cara a la pela. Però ja tens el teu vestit i una cosa menys, felicitats!!!!
snake35

EntradaAutor: Lau_82 » dt. nov. 09, 2010 11:56 am

Hola chicas necesito vuestra ayuda!!!
Este jueves voy a rosa clara de diagonal. Es la primera tienda a la q voy, ya q he visto varios modelos de la linea TWO q me gustan mucho, pero me gustaria saber donde los puedo encontrar mas economicos. Alguien sabe en q tiendas no oficiales podria encontrarlos??? Gracias!!!
Imatge
Lau_82

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. nov. 09, 2010 1:06 pm

Lau_82 ha escrit:Hola chicas necesito vuestra ayuda!!!
Este jueves voy a rosa clara de diagonal. Es la primera tienda a la q voy, ya q he visto varios modelos de la linea TWO q me gustan mucho, pero me gustaria saber donde los puedo encontrar mas economicos. Alguien sabe en q tiendas no oficiales podria encontrarlos??? Gracias!!!

Ups! no sé si al Tamara Novias en tenen....no se m'acudeix cap lloc però segur que les noies et troben llocs!
snake35

EntradaAutor: Lanati » dt. nov. 09, 2010 1:26 pm

Doncs, noies, jo ara mateix estic en una mena de muntanya rusa. M'explico. Hi ha dies que em vindria molt de gust començar a mirar (em caso al setembre de 2011) i altres que em fa pal pensant en la pressió de les dependentes, en si m'agrada un però voldré seguir mirant a més botigues... Suposo que m'hi possaré passada la fira de Barcelona. També em fa pal pensar que aniré jo sola, perquè paso de dir-li a ma mare que m'acompanyi a totes les botigues que vulgui anar a mirar. No sé si dir-li a alguna amiga. Vosaltres vau anar des del començament a mirar amb algú altre? Un petonet!!
Lanati

Entrades: 286
Membre des de: dt. jul. 06, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: arodrigu » dt. nov. 09, 2010 4:45 pm

Lau_82 ha escrit:Hola chicas necesito vuestra ayuda!!!

Hola Lau,

Los vestidos que se venden en las tiendas Rosa Clarà no se venden en ningún otro sitio (1ª línea de Rosa Clarà y Two). En cambio, en las tiendas de novias con varias marcas, puedes encontrar otras líneas de Rosa Clarà (Aire, que también tiene tienda propia, Luna novias, Alma novia...).
Imatge
arodrigu

Entrades: 426
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 11:45 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dc. nov. 10, 2010 11:14 am

No!!!! La segunda marca de rosa clara TWO solo esta en esa tienda?? No los encontrare en ninguna otra? Pues vaya, yo queria encontrar los vestidos mas baratitos, jejeje!
Imatge
Lau_82

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: sandrasu » dc. nov. 10, 2010 4:27 pm

No, Lau_82 al menos yo solo los he encontrado en las tiendas propias de Rosa Clará. Sobretodo en Catalunya como hay bastantes... a lo mejor en otras comunidades autónomas hay más posibilidades pero por aquí cerca, imposible.
Imatge

05-06-11
sandrasu
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1843
Membre des de: dt. ago. 10, 2010 10:12 am

EntradaAutor: glamour » ds. nov. 13, 2010 10:29 pm

Hola noies!

Us recomano la botiga Teresa Palacios tant per tracte com pels preus. Tenem moltes marques. Després de mirar a bastantes botigues per fi avui he trobat el meu vestit! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
12 de Març del 2011!!!
glamour

Entrades: 253
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 3:00 pm

EntradaAutor: montseijordi » dg. nov. 14, 2010 12:42 pm

glamour ha escrit:Hola noies!

Us recomano la botiga Teresa Palacios tant per tracte com pels preus. Tenem moltes marques. Després de mirar a bastantes botigues per fi avui he trobat el meu vestit! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

si??? veus guapa com el trobaries? i quin es si no es molt demanar?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants