nacho_gemma2011 ha escrit:snake35 ha escrit:Hola noies!!
Crec que les sabates és la part més complicada, més que el vestit!!!! les sabates me les vaig comprar al Tocador de la Novia, tenen totes les marques desde Sara Navarro, Lodi, etc....desde baixetes fins a plataforma. Jo us recomano que aneu a la sabateria i us les emproveu, que a internet estan molt bé de preu però penseu que us les heu de posar durant moltes hores, que haureu de caminar, que haureu de ballar, saltar i són moltes hores. Compreu-les bones que val la pena, pq després es poden tenyir com jo he fet. Les meves són de la Sara Navarro i són amb plataforma, el taló fa uns 10 cm però són molt còmodes és clar que un mes abans vaig començar a practicar a casa posant-me-les i donant-me-les, la veína estava contenta amb mi jejejeje, i també és important que us poseu al darrera unes tirites de silicona que van molt bé pq no us facin butllofes.
A part d'aquesta botiga teniu el corte inglés de Diagonal, us recomano aquest que és on tenen més sabates més que el de Pl. Catalunya, també al Boulevard Rosa hi ha una botiga i si vas per la Rambla de Catalunya us en trobeu unes quantes.
moltes gracies per el consell.... amb sembla que les que m'he enprovat poden ser com les teves... i la veritat es que les vaig trobar molt comodes... i el preu tampoc era exegerat... a mi me les regala el meu germa.... si aixo ja les anire a comprar i ja les tinc... un peto...
T'adjunto la foto a veure si són les mateixes!!!!!
Un petonet!!!

[/url]

[/url]
[/url