BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: circe312 » dc. nov. 10, 2010 9:18 pm

Hola chicas!! haoy he ido a casa de la novia y ya tengo los zapatos, son de doriani, son muy comodos a pesar de llevar 10 cm de tacon jejeje
Tambien la ropa interior!!!! preciosa!!
primero he ido por la calle mayor a mirar en las mercerias y no me gustaba naada, era todo como de muy mayor, clasico no se como explicarlo, y yo queria algo normal, modernillo pero que va, solo me decian es q es de novia... y finalmente he ido con mi hermana (q la ropa interior me la regala ella)a casa de la novia y genial, justo lo q buscaba!!! en un dia 2 cosillas menos!! y encima con el descuento de la fira redondo!! jajaja
La chica super simpatica, amable!!
Ayyy q contenta estoy y con unas ganas de ponermelo todo... ::love::
Imatge
circe312
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: ds. març 20, 2010 12:24 am

EntradaAutor: circe312 » dc. nov. 10, 2010 9:22 pm

una pregunta, alguna ha comprado acido para cristal en lleida?? he ido a la abacus y a la ferreteria el faro pero nada...
Imatge
circe312

EntradaAutor: inhus » dc. nov. 10, 2010 9:57 pm

uo que guay que ya tengas dos cositas más!! que zapatos te has cogido? los mios también son doriani :D

el acido lo encontraras en la comercial de pinturas en la calle sant marti!! allí tienen de todo!!
Imatge
Imatge
inhus
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1161
Membre des de: dl. març 29, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: inqueta » dj. nov. 11, 2010 7:49 am

Circe, que ràpid!! en un pim-pam dos coses!!! >.-<: >.-<: ja imagino que deu ser tot molt xulo, hi tenen moltes coses i sobretot les sabates!! molt xules!! Jo hi tinc fixades unes Doriani però és com dius tu, taló de 10 cm :star:: ara, que queden de lujo!!! per mi és molt alt, jo no porto habitualment talons, només quan surto i no són tan alts ::love:: es veu que te'ls poden fer més baixos però llavors els hi treuen la part de la plataforma que hi fa molt bonic!!! A més, es veu que hi ha núvies, que si les sabates són de pell, després les tenyeixen per aprofitar-les :-)ok: Home, em sembla bona idea perque amb els diners que valen... les que m'agradaven a mi estaven a 165€ però és que unes de Cymbeline me'n demanaven 180€... ufff!!!
Venga noies que cada vegada ens queda menys :-)ok:
Gemma, jo tampoc sé quants testimonis es poden posar... jo sempre n'he vist o un o dos per banda i el sexe dels testimonis és indiferent :-)ok: pel vestit, no t'atabalis, ves mirant però sense agobios, ja trobaràs el teu. Sempre diuen entre 4 i 6 mesos, però la meva germana i els meus cunyats van preparar la boda en 3 mesos i també els van fer el vestit.
Carlina, que tal ha anat la fira???
Imatge

Imatge
inqueta
:: núvia experta

Entrades: 976
Membre des de: dc. juny 23, 2010 10:48 am

EntradaAutor: circe312 » dj. nov. 11, 2010 11:50 am

Hola chicas pues si, fue llegar y ala 2 cosas menos!! En la tienda tienen zapatos preciosos, me prove varios modelos y quedaban muy bonitos todos, aunq los q me cogi mas jajaja!!. Son con 10 cm de tacon, plataforma, llevan un lacito pequeño en la punta del zapato q es abiera y luego van cogidos al tobillo. Me dijo la chica de la tienda q le habian llegado hace poco, pq son de la coleccion 2011 y casi los habia vendido todos. Valian 154E y con el descuento de la fira 138E, muy bien!!
Imatge
circe312

EntradaAutor: aairinn » dj. nov. 11, 2010 11:57 am

Circe que bé que ja tinguis les sabates i més a aquest preu. Trobo que està molt bé per ser que són unes Doriani, que es veu que són comodíssimes.

Jo penso com l'inhus, amb les sabates no miro preus, els peus són molt delicats i si no anem ben còmides, tant al dia a dia com el dia B, malament. Intentaré estalviar en una altra cosa (roba interior, lliga o el que sigui) però no en sabates. Que jo vull uns bons talons per no veure'm un tapet al costat del meu home i vull aguantar-los tota la night!!!!! :-///:
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: circe312 » dj. nov. 11, 2010 12:02 pm

yo la verdad es q tampoco mire por el precio, fueron los q m gustaron y con los q mas comoda me sentía! La ropa interior en casa la novia tambien esta muy bien, me gusto mucho!! Mi sujetador es de esos q suben el pecho un poquito, ya q m dijo q los vestidos aplastan un poco el pecho asi q... PA arriba!! jajajaja
Imatge
circe312

EntradaAutor: inqueta » dj. nov. 11, 2010 12:45 pm

:-)) :-)) :-)) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Dos cosetes menys :-)ok:
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: circe312 » dj. nov. 11, 2010 5:02 pm

:-)) :-)) :-)) :-)) Si estoy mas contenta!!!! y con unas ganas de la 1 prueba del vestido para vermelo todo puesto jajaja
Imatge
circe312

EntradaAutor: j&r01102011 » dj. nov. 11, 2010 10:45 pm

quina enveja!!!!!!!jo tinc unes ganes ja!!!
[url][/url]Imatge
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

EntradaAutor: aairinn » dv. nov. 12, 2010 12:28 pm

circe312 ha escrit::-)) :-)) :-)) :-)) Si estoy mas contenta!!!! y con unas ganas de la 1 prueba del vestido para vermelo todo puesto jajaja

Que guai! Quan tens la primera prova?
Imatge
Imatge
aairinn

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: circe312 » dv. nov. 12, 2010 3:59 pm

ufff hasta abril nada de nada!! pero bueno a esperar!!
Imatge
circe312

EntradaAutor: maido » dv. nov. 12, 2010 9:59 pm

Hola chicas, soy nueva por aqui y vamos a ver si me aclaro.Me caso en Lleida en julio y creo que es hora de empezar mi cuenta atras.No creeis?
Imatge
Imatge
maido

Entrades: 112
Membre des de: dj. nov. 11, 2010 9:43 am

EntradaAutor: maido » dv. nov. 12, 2010 10:05 pm

Alguien sabe como se pone la tira donde pone la fecha de la boda y la cuenta atras?
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: inqueta » dv. nov. 12, 2010 11:22 pm

Hola Maido! benvinguda al foro i enhorabona pel vostre casament!!! ja ens explicaràs més cosetes com quan us caseu i on... :-)ok:
Si vols el marcador del compte enrera t'has de posar a dalt a la dreta on diu Nuvis.org i donar d'alta una pàgina. Quan hagis acabat hauràs de copiar els tickers i pegar-los on diu Tauler de control de l'usuari i a dins crec que t'has de posar a perfil i signatura, si no m'equivoco... I si vols posar la data clica damunt d'alguna de les nostres i se t'obrirà la pàgina on la pots crear i hauràs de fer el mateix, copiar no sé si es diu bb no sé que i pegar-ho al mateix lloc.
No sé si m'he explicat gaire...

I per últim, totes les foreres quan passen de 100 missatges tenen accés als comptes enrera, on cadascuna de nosaltres hi expliquem coses de nosaltres, la nostra pedida... vamos el seguiment dels nostres preparatius. Aixi que has d'escriure mooolt i podràs crear el teu compte i veure el de les altres foreres ::love::
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: maido » ds. nov. 13, 2010 9:36 am

Te has explicado muy bien aunque yo soy bastante torpe para estas cosas,he llegado hasta abrirme la otra pagina y crearlo alli,sin embargo no me deja pegarlo aqui en el perfil :-/ seguire intentandolo a ver que pasa.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: maido » ds. nov. 13, 2010 9:41 am

Por cierto....soy de Barcelona y me caso en Lleida en la finca Prats,aunque ya tengo cositas atadas aun me faltaran un monton por lo tanto necesitare vuestra ayuda, como por ejemplo el tema de las flores ya que yo apenas conozco Lleida,alguna sugerencia en cuanto a la finca prats? alguien a estado ahi en alguna boda? yo me caso de tarde el dia 9 de julio proximo.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: maido » ds. nov. 13, 2010 10:23 am

inqueta como puedes ver por fin lo he conseguido,muchisimas gracias por tu ayuda.
Imatge
Imatge
maido

EntradaAutor: inqueta » ds. nov. 13, 2010 9:52 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Molt bé Maido!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Pel que fa a la Prats jo no hi he estat mai... però hi ha unes quantes noies que hi han estat i t'ho poden explicar, si no m'equivoco, la Nuvolet també hi fa el convit.

Venga guapi ara a escriure molts missatges per poder veure els nostres comptes ::love::
Imatge

Imatge
inqueta

EntradaAutor: NUVOLET » ds. nov. 13, 2010 10:02 pm

Maido benvinguda al foro!!!

Jo també faig el convit a la Prats! si vols alguna informació envia'm privat i te conto!! :-)ok:
Noies ja tinc vestit!!! estic super contentaaaa!! me l'he comprat avui!! ::love::
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant