Circe, que ràpid!! en un pim-pam dos coses!!!

ja imagino que deu ser tot molt xulo, hi tenen moltes coses i sobretot les sabates!! molt xules!! Jo hi tinc fixades unes Doriani però és com dius tu, taló de 10 cm

ara, que queden de lujo!!! per mi és molt alt, jo no porto habitualment talons, només quan surto i no són tan alts

es veu que te'ls poden fer més baixos però llavors els hi treuen la part de la plataforma que hi fa molt bonic!!! A més, es veu que hi ha núvies, que si les sabates són de pell, després les tenyeixen per aprofitar-les

Home, em sembla bona idea perque amb els diners que valen... les que m'agradaven a mi estaven a 165€ però és que unes de Cymbeline me'n demanaven 180€... ufff!!!
Venga noies que cada vegada ens queda menys
Gemma, jo tampoc sé quants testimonis es poden posar... jo sempre n'he vist o un o dos per banda i el sexe dels testimonis és indiferent

pel vestit, no t'atabalis, ves mirant però sense agobios, ja trobaràs el teu. Sempre diuen entre 4 i 6 mesos, però la meva germana i els meus cunyats van preparar la boda en 3 mesos i també els van fer el vestit.
Carlina, que tal ha anat la fira???